26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 426 - 450 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jos jollekin tulee este niin ilmoittaudun varalle!

    Nyt poistin peruuttaneet pelajat ja lisäilin jonosta tilalle. Meni aika sopivasti tasan eli kaikki tähän asti ilmoittautuneet mahtuivat mukaan ja jonotukseen ei jäänyt ketään.

    Perinteisesti peruutuksia tulee viimeisiin päiviin saakka, joten jos mieli tekee mukaan niin kannattaa pistää mailia tulemaan.

    Samoin huru-ukot saivat nyt lady-kapteeninsa.

    Alustavaa ohjelmarunkoakin kirjoittelin ylös. Paksis: Mites olet ajatellut tuon kisasi järkätä?
    Samoin Hekkanen, oletko ollut Janokseen yhteyksissä LD-kisan järjestelyiden puitteissa.
    Tässä olisi nyt hyvä sauma muille osallistujille osoittaa reipasta asennetta ja ilmoittautua julkisesti vapaaehtoiseksi avuksi näiden erikoiskisojen järjestelyihin.

    D-day lähenee ja tunnelma tiivistyy….

    Parti PersiMonni kirjoitti: (16.6.2007 10:56:24)
    Samoin Hekkanen, oletko ollut Janokseen yhteyksissä LD-kisan järjestelyiden puitteissa.

    Juu, nyt olen.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (16.6.2007 10:56:24)
    Alustavaa ohjelmarunkoakin kirjoittelin ylös. Paksis: Mites olet ajatellut tuon kisasi järkätä?
    Samoin Hekkanen, oletko ollut Janokseen yhteyksissä LD-kisan järjestelyiden puitteissa.
    Tässä olisi nyt hyvä sauma muille osallistujille osoittaa reipasta asennetta ja ilmoittautua julkisesti vapaaehtoiseksi avuksi näiden erikoiskisojen järjestelyihin.

    Vähän riippuu aikataulullisista haasteista. Pari ajatusta mulla on, joista toinen menisi varsinaisen kilpailun ohessa. Täytyypä olla teikäläiseen yhteydessä.

    Postittelin juuri peruutuksen Partille. Kisaan vapautui yksi paikka, mieleuiten tietysti seniorille.

    Sain peruutuspaikan ja mukana ollaan.

    Seniorit: Nyt tarvitaan yksi seniori kun Prboy jäi pois. Herätys!!!

    Paksis ilmoitti että olemme saaneet Skills kisaan sponssin. Kisa tottelee nyt nimeä Srixon Skills Challenge. Sponssaavan tahon saatte itse päätellä.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (21.6.2007 14:56:16)
    Seniorit: Nyt tarvitaan yksi seniori kun Prboy jäi pois. Herätys!!!

    Paksis ilmoitti että olemme saaneet Skills kisaan sponssin. Kisa tottelee nyt nimeä Srixon Skills Challenge. Sponssaavan tahon saatte itse päätellä.

    Uijui. Tuohan meinaa sitä, että palkinnot on jaappanilaista alkuperää. Skill-challenge-motivaatio nousi heti melkein yhtä korkealle kun odotukset XXL:n byysien suhteen!

    Pisimmälle lyövä tulee saamaan palkinnokseen tällaisen LD-ajurin:

    Maila ei tosin tule olemaan tuolla näytillä, koska vielä ei voi tietää, tarvitaanko tuollainen oikea- vaiko vasenkätisenä.

    Lavantauti kirjoitti: (21.6.2007 16:30:46)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (21.6.2007 14:56:16)
    Seniorit: Nyt tarvitaan yksi seniori kun Prboy jäi pois. Herätys!!!

    Paksis ilmoitti että olemme saaneet Skills kisaan sponssin. Kisa tottelee nyt nimeä Srixon Skills Challenge. Sponssaavan tahon saatte itse päätellä.

    Uijui. Tuohan meinaa sitä, että palkinnot on jaappanilaista alkuperää. Skill-challenge-motivaatio nousi heti melkein yhtä korkealle kun odotukset XXL:n byysien suhteen!

    Mihin voi ilmoittautua sun caddieksi? Mä haluan olla läsnä lompakko taskussa, kun pokkaat kisasta jonkun uuden härpättimen (edellyttäen, ettei Aplel osallistu), ja pistät bägissä olevan vanhan tavaran kiertoon…

    Zam

    Pidätkö Mika itseäsi ennakkosuosikkina, vai onko muitakin vasureita mukana ? 😉

    Minulla on hukkunut linkki ilmoittautumissivustolle.
    Voisitteko sen kirjoittaa niin näkisin nämä veikeät kisaajat.

    Tervehdys,

    kävin koeajamassa rinkun pitkästä aikaa ja kenttä on loistavassa kunnossa.
    Kyllähän sitä voi joskus Srixoninkin palloilla pelata….(viitaten minun skill challenge voittoon tottakai =)

    Eipä tässä muuta näin juhannuksen kunniaksi.

    Tapaamisiin rinkun rangella ennen kisa!

    Mika Hekkanen kirjoitti: (22.6.2007 11:26:18)
    Pisimmälle lyövä tulee saamaan palkinnokseen tällaisen LD-ajurin:

    Maila ei tosin tule olemaan tuolla näytillä, koska vielä ei voi tietää, tarvitaanko tuollainen oikea- vaiko vasenkätisenä.

    Se tarvitaan vasenkätisenä, tuo näytille vaan.

    Kisu Risukko kirjoitti: (22.6.2007 18:25:48)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (22.6.2007 11:26:18)
    Pisimmälle lyövä tulee saamaan palkinnokseen tällaisen LD-ajurin:

    Maila ei tosin tule olemaan tuolla näytillä, koska vielä ei voi tietää, tarvitaanko tuollainen oikea- vaiko vasenkätisenä.

    Se tarvitaan vasenkätisenä, tuo näytille vaan.

    Kyllä tuommottinen vasurinemesis on mukana, totta kai, kuten paljon muitakin SMT:n draivereita. Mutta palkintomaila ei.

    Caddien paikka on tällä puheella sun. Nähdään rangella klo 10.

    Tein muuten viikonloppuna Gaugeen LVNTT-grindin ja voi ETTÄ se on hyvä.

    Ja KUN mä voitan ksTseballa sen pituuslyöntikisan, mä haluun mun palkintonuppiin TÄMMÖSEN varren.

    Lavantauti kirjoitti: (25.6.2007 8:27:19)
    Ja KUN mä voitan ksTseballa sen pituuslyöntikisan, mä haluun mun palkintonuppiin TÄMMÖSEN varren.

    Noissa muuten on kate kohdallaan.
    Olen kuullut jenkeissä olevan kauppiaan, joka laittaa noita asiakkaalle paikalleen yhden hinnalla niin monta, että löytyy se sopiva ja myy ne kokeilukappaleet omakustannushintaan pull-outteina. Aika paljon listahintaa halvemmalla siis…

    Palkintomailassa tulee olemaan Mercury Savage Competition LD XX

    Lavantauti kirjoitti: (25.6.2007 7:58:19)
    Caddien paikka on tällä puheella sun. Nähdään rangella klo 10.

    Tein muuten viikonloppuna Gaugeen LVNTT-grindin ja voi ETTÄ se on hyvä.

    Olisinpa voinut lähteäkin, mutta taitavat perhevelvollisuudet estää. Täytyy yrittää järkätä. Mulla on pettämätön strateginen silmä, ja välillä voin jopa kantaa bägiäkin.

    Ps. Mulla on Matrix.

    Joudun valitettavasti perumaan osallistumiseni CGI:n kun sukulaisvierailua pukkaa samaksi viikonlopuksi. Toivottavasti ’Sin Cityyn’ löytyy vielä yksi replacement varasijoilta 🙂

    Juuei. Taisi äsken ilmoittautua ko. kilpailuun yhdellä Helsingin baaritiskillä. Kiitos Parti partille tuoppiseurasta ja nähdään ERG:n rangella. Onko kiltti sopiva varustus lämpimänä kesäpäivänä 🙂

    Kisan kotisivun pelaajaluettelo ei ole aivan ajantasalla. Päivitän sen viikonlopun aikana.

    Muutama peruutus on tullut ja mukaan mahtuu vielä. Erityisesti kaivataan yhtä senioria jotta saisimme kaikki seniorijoukkueet täyteen vahvuuteen.
    Aktiivista värväämistä senioriremmiltämme kaivataan nyt.

    Rinkun kentästä 1 kysymys verkkosivuilla piipahtamisen jälkeen:
    Onko kentän mitat, eteinkin välimatkat (Virtual Golfer) annettu griinin eteen, EI griinin keskelle niinkuin monesti Suomessa?! Esim par 3 No 2 137m keltaisilta ja griinille annetut mitat 0 m etuosa ja 40 m taakse.

    Parti tai muu asiantuntija voisi valaista asiaa, kiitos.

    Kyy

    Rinkussa noi mitat on kuten muuallakin Suomessa ihan normaalisti greenin keskelle. Toi 0-40m tarkoittaa greenin syvyysmittaa.
    Btw, tuleeko kelleen mieleen muita kenttiä Suomessa kuin Nordcenter jossa on mitat greenin eteen ?

Esillä 25 viestiä, 426 - 450 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside