23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Siirretäänpä tähän legendaariseen kisaan liittyvä kirjoittelu omaan ketjuuunsa ettei taas mene omenat ja appelsiinit sekaisin. GCI 2007 on toki eri asia kuin KEJ Tour 2007. Tilanne tänään: Olen tiedustellut Espoo Ringside Golfin halukkuutta toimia kisamme isäntänä. Janos herrasmiehenä toivotti meidät tervetulleiksi. Olemme nyt pistämässä pakettia kasaan, päivämäärää, hintaa yms. Sen verran on sovittu että koska ERG on Suomen pituuslyönnin koti, pidetään pääkisan jälkeen virallisluonteinen LD-kisa. Rinkussa on rakennettu hyvät puitteetkin tällaista varten. Vinkkinä kaikille firmoille, tämän kisan sponsorin paikka on vapaana. Sen sijaan ei ole vielä tehty minkäänlaista päätöstä ottaa ohjelmaan byysä-näyttelyä. Tämä siitä huolimatta että täällä palstalla on muutama yksilö ilmaissut suuren innostuksensa kiiltävien housujen, sievien mekkojen tms. esittelemiseen. Tällaisten vaatekappaleiden käyttö ei toki ole kielletty, mutta se täytyy tehdä omalla ajalla ilman järjestettyä estradia.

    EFC

    Mikäs siinä, sinne sitten, Team-A on valmiina.

    Myy

    No, tämä passaa! Rinkku onkin vielä kokematta – kukaan ei ole aikaisemmin ’kutsunut kylään’. Joka vuodelle onkin ollut tavoitteena tietty määrä uusia kenttiä ja tässähän sitä tulee sitten lyötyä kaksi kärpästä samalla iskulla.

    Mitä mä saan, kun mä arvasin kentän oikein?

    Myy

    Jäsen XXL kirjoitti: (31.1.2007 18:51:40)
    Mitä mä saan, kun mä arvasin kentän oikein?

    Nooh, vaikka Paloheinääkin tuli veikattua, niin eiköhän pääpalkinto liene sinun:

    Jäsen XXL kirjoitti:Oikein arvanneelle kuulakärkikynä!

    :o)

    JEEEEEEEE!!! IH-kengurut tulee puolustamaan joukkuekisan voittoa! Viime syksynä kävin ekan kerran Rinkussa pelaamassa ja kivaa oli (vaikka vettä tulikin välillä kuin Esterin peestä). Partiinkin silloin törmättiin. Mukavaa, että Janos huolii meidät.

    Olikos mulla ja GolfBotilla taas varattuna paikat elävinä maalitauluina LD-kisoissa?

    Ei mulla muuta, ajattelin vain mainita että tuohan on kivenheiton päässä kummityttäreni kotoa, joten valitettavasti joudun sukulaisissakin käy…
    Eiku.

    Onhan kentällä tarpeeksi vettä, kysyy LampIHallituksen pohjoisten alueiden (keskisuomalainen) ministeri?

    On siellä muuta makoisa paikka mihin voipi LampIHallitus sutasta pallonsa jos sattumoisin on ThinkBoxissa menny pasmat sekasin 🙂

    Jamasa kirjoitti: (31.1.2007 19:34:36)
    On siellä muuta makoisa paikka mihin voipi LampIHallitus sutasta pallonsa jos sattumoisin on ThinkBoxissa menny pasmat sekasin 🙂

    Luulenpa että ministereiden ohjenuora näiden boxien suhteen kuuluu jotenkin näin: decisionline ylitetään kun hallitus on täyspäisesti juhlakisaan ilmoitettu. VoIHan siinä sitten samaan hintaan vetää koko kesän playboxissa.

    Onko muuten tässä LD-kisassa CORille joku yläraja?

    Mika Hekkanen kirjoitti: (31.1.2007 19:15:22)
    Onhan kentällä tarpeeksi vettä, kysyy LampIHallituksen pohjoisten alueiden (keskisuomalainen) ministeri?

    Normaali sutija voi saada pallonsa vesiesteeseen väylillä 1vko, 3vk, 4k, 5vo, 6vo, 9o, 10v, 11vo, 12k, 13o, 14o, 15vko, 16o.

    Tietämäni mukaan IH:ssa on hemmoja joilta se onnistuu myös muutamalla muulla väylällä. Ja tarpeen vaatiessa vaikka teemerkkien ulkopuolelta.

    KL

    Jäsen XXL kirjoitti: (31.1.2007 18:51:40)
    Mitä mä saan, kun mä arvasin kentän oikein?

    Saat tulla Linnanherrojen joukkueeseen, kun et viime vuonna päässyt.

    Vai pitäisikö joukkueen nimi muuttaa kentän mukaisesti Rinkuloiksi, Rinkunherroiksi tai kenties Lords of Rinkku ??

    Parti kirjoitti: (31.1.2007 20:59:53)
    Normaali sutija voi saada pallonsa vesiesteeseen väylillä 1vko, 3vk, 4k, 5vo, 6vo, 9o, 10v, 11vo, 12k, 13o, 14o, 15vko, 16o.

    Tuskin maltan odottaa!
    Toivottavasti kisan päivämäärä selviää pian jotta pääsen tekemään muitakin kesälomasuunnitelmia.

    Hinku kentälle on jo kova, nimimerkillä tänään simulaattorissa lammet välttäen 65 lyöntiä.

    KL

    Mika Hekkanen kirjoitti: (31.1.2007 21:07:36)

    Hinku kentälle on jo kova, nimimerkillä tänään simulaattorissa lammet välttäen 65 lyöntiä.

    Millä väylällä? Mahtaa olla ennätys..

    Täytyyhän sitä tulla taas palkintopöytä putsaamaan ;o).

    EFC kirjoitti: (31.1.2007 18:34:29)
    Mikäs siinä, sinne sitten, Team-A on valmiina.

    Jep – koko talvi treenattu… eli nyt kun lunta tuli tupaan-kerta Malmin hallissa, mutta laadukkaasti. Eli Team-A jäätävässä vedossa?

    Rinkkuhan on mukava kenttä, greenit ollut aina mukavassa kunnossa.
    Siellä muuten vettäkin ollut joskus vähän enemmänkin – taisi muutama väylä olla kokonaan veden alla ’silloin sateisena kesänä’.

    KL kirjoitti: (31.1.2007 21:04:09)
    Saat tulla Linnanherrojen joukkueeseen, kun et viime vuonna päässyt.

    Olen liikuttunut kun muistit. Mutta mitäs kun Ritarista ei ole kuulunut mitään Herran aikoihin? Entäpä jos yritän houkutella Jyrkkä Drawn ryhmään? Se lyö varmasti yhtä pitkälle kuin Ritari ja on karusta huumoristaan huolimatta hyvä puttaaja. Se varmaan kiihottuu ajatuksesta kun se pääsee siitä hyvästä Looran selkää jynssäämään!

    KL kirjoitti: (31.1.2007 21:24:55)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (31.1.2007 21:07:36)

    Hinku kentälle on jo kova, nimimerkillä tänään simulaattorissa lammet välttäen 65 lyöntiä.

    Millä väylällä? Mahtaa olla ennätys..

    Kiva kun muistutit.

    Jonkinmoisen joko softa- tai kenttäsuunnittelukukkasen takia toi mun simu jätti kertaalleen pallon sellaiseen paikkaan, josta ei ollut asiaa kuin Sanginjokeen tai 30 metriä griinin ohi keskelle metsää. Jälkimmäisen vaihtoehdon löysin vasta yli 10 veteen lyödyn pallon jälkeen. Lukeekohan tuloskortissa 27 tai jotain sinne päin.

    Tuossa tapauksessa väylä oli Sangin numero 15 (joka kylläkin oikean Sangin nykyvirityksessä on 16. väylä).

    Jamasa kirjoitti: (31.1.2007 19:34:36)
    On siellä muuta makoisa paikka mihin voipi LampIHallitus sutasta pallonsa jos sattumoisin on ThinkBoxissa menny pasmat sekasin 🙂

    Päinvastoin. Pasmat ja palikat on kohdillaan, jos ja kun sutasemme lampiin. Eikä tätä tarvi edes liiemmin suunnitella.
    Yksi suunnitelma voitaisiin tosin tällä kertaa toteuttaa: Lyömme vain omia pallejamme;)

    Mukavaa päästä pelaamaan uusi kenttä. En ole siellä nimittäin vielä tänä vuonna pelannutkaan.

    Juhani kirjoitti: (31.1.2007 21:41:31)

    EFC kirjoitti: (31.1.2007 18:34:29)
    Mikäs siinä, sinne sitten, Team-A on valmiina.

    Jep – koko talvi treenattu… eli nyt kun lunta tuli tupaan-kerta Malmin hallissa, mutta laadukkaasti. Eli Team-A jäätävässä vedossa?
    Rinkkuhan on mukava kenttä, greenit ollut aina mukavassa kunnossa.
    Siellä muuten vettäkin ollut joskus vähän enemmänkin – taisi muutama väylä olla kokonaan veden alla ’silloin sateisena kesänä’.

    Ollaan valmiina ja tällä kertaa vain voitto kelpaa!

    Jaahas, kisapaikka tiedossa, kelit tiedossa, lipun paikat pitää vielä käydä katsomassa missä ne niitä pitää Rinkussa (miten tullaan 200 metristä varaston betonilattialle että spinni puree?) sen jälkeen on nuotit kohdallaan.
    Vastustajien peli tunnetaan läpikotaisin ja kilpailu hermot. Pientä puhetta oluen loppumisesta klubilla niin suurin osa hosuu pelkkiä bogeja.

    Siis Team-A ei tavoittele vain voittoa vaan sellaisella erolla seuraavaan että voidaan ruveta myymään opusta: Swingi of profit adjustment by Team-A.

    AAH kirjoitti: (1.2.2007 7:02:57)
    Yksi suunnitelma voitaisiin tosin tällä kertaa toteuttaa: Lyömme vain omia pallejamme;)

    Nii. Tähän pallisotkuun Masterissa syyllistyneenä osasin pitää varani Linnan karkeloissa. Mutta eikähän me nyt sitten sinutkin ruotuun tällä kertaa saada 🙂

    Parti kirjoitti: (31.1.2007 18:32:17)
    Sen sijaan ei ole vielä tehty minkäänlaista päätöstä ottaa ohjelmaan byysä-näyttelyä.

    Damn! No onneksi en ehtinyt tilaamaan lohenpunaisia ruutuhousuja.

    kebax kirjoitti: (1.2.2007 11:06:09)

    Parti kirjoitti: (31.1.2007 18:32:17)
    Sen sijaan ei ole vielä tehty minkäänlaista päätöstä ottaa ohjelmaan byysä-näyttelyä.

    Damn! No onneksi en ehtinyt tilaamaan lohenpunaisia ruutuhousuja.

    Harmi. Mä laitoin jo pesuun ne neonvihreät sukkahousut, jotka vetäisen sortsien alle 😮

    KL

    Jäsen XXL kirjoitti: (31.1.2007 22:13:41)

    KL kirjoitti: (31.1.2007 21:04:09)
    Saat tulla Linnanherrojen joukkueeseen, kun et viime vuonna päässyt.

    Olen liikuttunut kun muistit. Mutta mitäs kun Ritarista ei ole kuulunut mitään Herran aikoihin? Entäpä jos yritän houkutella Jyrkkä Drawn ryhmään? Se lyö varmasti yhtä pitkälle kuin Ritari ja on karusta huumoristaan huolimatta hyvä puttaaja. Se varmaan kiihottuu ajatuksesta kun se pääsee siitä hyvästä Looran selkää jynssäämään!

    Eipä ole Ritarista kuulunut mitään eikä Raksukaan ole ollut äänessä. Jospa uskaltaisimme päästää JD:n mukaamme ja pidetään ovea vielä auki Raksulle tai Ritarille, jos he ilmaantuvat eetteriin lähiaikoina.

    Onkos kisan voitosta palkintona kylpyläloma Looran kanssa vai mitä?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside