23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 626 - 650 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mika Hekkanen kirjoitti: (10.7.2007 14:29:41)

    17. väylä?
    300-metrinen lyönti menee yli griinin ja KAUAS.
    Oma draiverinäpyni saattaa sopivassa tuulessa yltää tuossa griinille saakka.

    Kyllä juuri se…niitä harvoja eagle puttejani. Olisko se 245 metriä ja lievä dogleg vasempaan kohti jokitörmää.

    Vieläkään ei selvinnyt missä Niko löi 300 metrisen spoonilla ja oliko silloin vastatuuli, mutta olkoon.

    januz kirjoitti: (10.7.2007 14:53:59)
    Jaa, ei näköjään minun nimeäni tuloslistasta löytynyt. Mihinköhän se tuloskortti sitten on mahtanut hukkua… =(

    no höh. Kyllä mä vähän pelkäsin, että jokunen kortti on ’hukassa’, kun ’vain’ 75 korttia oli hallussani tuloksia syötettäessä.
    Lopullisia tuloksia ei tietenkään enää sorkita, mutta jos muistikuvia omista lajikohtaisista tuloksista löytyy, niin voin kyllä katsella mille tasolle niillä olisi voinut päästä. Mikäli muitakin hukkuneita löytyy, niin laitelkaa meiliä osoitteeseen geipii(ät)paksupekka.com
    Unohdin tuossa äskeisessä viestissä todeta, että yhdessäkään rastissa ei kärkipisteitä päässyt pokkaamaan, ellei ollut upottanut palloa reikään.
    ’Holareita’ nähtiin lajeittain seuraavasti: Pitchi 1, lobi 2, bunkka 1, chippi 2 ja putti 10.

    double-eagle kirjoitti: (10.7.2007 14:59:54)
    Vieläkään ei selvinnyt missä Niko löi 300 metrisen spoonilla ja oliko silloin vastatuuli, mutta olkoon.

    Väylä 7. ja ainakin silloin taisi puhaltaa vastaan kun meidän ryhmä sitä pelasi.

    Paksis: Kyllä se ehkä sittenkin taisi olla se tulos mukana, ilmeisesti vain toisella nimellä. (Minja kun merkkasi mun kortin niin en ole varma… =)

    januz kirjoitti: (10.7.2007 15:38:26)

    double-eagle kirjoitti: (10.7.2007 14:59:54)
    Vieläkään ei selvinnyt missä Niko löi 300 metrisen spoonilla ja oliko silloin vastatuuli, mutta olkoon.

    Väylä 7. ja ainakin silloin taisi puhaltaa vastaan kun meidän ryhmä sitä pelasi.

    Paksis: Kyllä se ehkä sittenkin taisi olla se tulos mukana, ilmeisesti vain toisella nimellä. (Minja kun merkkasi mun kortin niin en ole varma… =)

    Se Rinkun seiska on mun mielestä aika erikoinen ja jotenkin vaikea….se on alamäkeä muttei mikään helppo väylä…spooni hyvä valinta avaukseen. Maltti on valttia sillä väylällä.

    Hekkaselle..Ruuhikosken 17

    januz kirjoitti: (10.7.2007 15:38:26)

    Paksis: Kyllä se ehkä sittenkin taisi olla se tulos mukana, ilmeisesti vain toisella nimellä. (Minja kun merkkasi mun kortin niin en ole varma… =)

    Januz, laitoin siihen korttiin sun oikean nimen. Eli löydyt listalta ja hyvinkin korkealta 😉

    Minja kirjoitti: (10.7.2007 17:28:21)

    januz kirjoitti: (10.7.2007 15:38:26)
    Kyllä se ehkä sittenkin taisi olla se tulos mukana, ilmeisesti vain toisella nimellä

    Januz, laitoin siihen korttiin sun oikean nimen. Eli löydyt listalta ja hyvinkin korkealta 😉

    Januz, nyt sä oot viettänyt ihan liikaa aikaa täällä forumilla – sulla alkaa olla jo identiteetti hukassa…

    Ossian kirjoitti: (9.7.2007 22:01:15)
    Parti PM, pitänee totuuden nimissä mainita sen verran Nikon 300m näpystä, että se suoritettiin 15-asteisella spoonilla. Kerrassaan mainio veto, jos saan lisätä.

    Joo, eipä tuohon voi muuta sanoa kuin että helvetin hieno lyönti, taisi olla vain kyllä reilusti 300m koska jäljellä ei ollut kuin 60- metrinen chippi. Bighittereillä loppuu mailat kesken noin lyhyillä väylillä, olisi joku 85 asteinen wedge ollut paikallaan viimeistelytyökaluksi;-)

    Lähemmäs lippua -kisan olisi voinut laittaa tuolle samalle väylälle niin Niko ja Janos olisivat voineet kisata täysillä.

    double-eagle kirjoitti: (10.7.2007 15:56:26)
    Hekkaselle..Ruuhikosken 17

    Hyvin tuon muistan, pelasin Ruuhikoskella kierroksen myöhään sunnuntai-iltana. Startti oli klo 19:45 ja ajomatkaa majapaikkaan oli jäljellä reilut 2,5 tuntia.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (10.7.2007 18:57:07)
    Hyvin tuon muistan, pelasin Ruuhikoskella kierroksen myöhään sunnuntai-iltana. Startti oli klo 19:45 ja ajomatkaa majapaikkaan oli jäljellä reilut 2,5 tuntia.

    Tervetuloa vain pelaamaan uudemmankin kerran, tarjoan kierroksen kunhan seuraavan kerran satut näille nurkille.

    Ossian kirjoitti: (9.7.2007 22:01:15)
    Parti PM, pitänee totuuden nimissä mainita sen verran Nikon 300m näpystä, että se suoritettiin 15-asteisella spoonilla. Kerrassaan mainio veto, jos saan lisätä.

    Ylensä, jos kaveri pistää +300 spoonilla väylään niin siihen ei ole paljon lisäämistä. Se on aikalailla siinä. 🙂

    Mr Shanks kirjoitti: (10.7.2007 19:04:47)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (10.7.2007 18:57:07)
    Hyvin tuon muistan, pelasin Ruuhikoskella kierroksen myöhään sunnuntai-iltana. Startti oli klo 19:45 ja ajomatkaa majapaikkaan oli jäljellä reilut 2,5 tuntia.

    Tervetuloa vain pelaamaan uudemmankin kerran, tarjoan kierroksen kunhan seuraavan kerran satut näille nurkille.

    Kiitokset kutsusta, tulen varmasti – sen verran hyvä kuva kentästä jäi.
    Toivottavasti tämän vuoden kaikki lomat eivät tuohon reissuun palaneet. Ensi kuun 12. päivänä on tarkoitus olla Nokialla pelaamassa ja jos vain jotenkin matkasuunnitelmaan mahtuu, niin mieluusti kävisin Ruuhikoskella uudemman kerran. Tuolla kertaa en kuitenkaan matkusta yksin kuten viime viikolla…

    Mika Hekkanen kirjoitti: (10.7.2007 19:25:39)

    Kiitokset kutsusta, tulen varmasti – sen verran hyvä kuva kentästä jäi.
    Toivottavasti tämän vuoden kaikki lomat eivät tuohon reissuun palaneet. Ensi kuun 12. päivänä on tarkoitus olla Nokialla pelaamassa ja jos vain jotenkin matkasuunnitelmaan mahtuu, niin mieluusti kävisin Ruuhikoskella uudemman kerran. Tuolla kertaa en kuitenkaan matkusta yksin kuten viime viikolla…

    Hyvä! Toivotaan että saat rundin (tai kolme rundia koska kentällä on päivägreenfee) sovitettua ohjelmaan. Jos teitä on vajaa ryhmä niin voisin lyöttäytyä joukkoon näyttämään minne EI kannata lyödä.

    Minja kirjoitti: (10.7.2007 17:28:21)
    Januz, laitoin siihen korttiin sun oikean nimen. Eli löydyt listalta ja hyvinkin korkealta 😉

    Juu päättelin sen aika pian sen jälkeen kun olin vastannut. Mulla on suht herkkä tämä vastaa viestiin-sormi.

    Meni se sitten _hiukan_ paremmin kuin itse kisa.=)

    double-eagle kirjoitti: (10.7.2007 13:16:26)

    Ossian kirjoitti: (9.7.2007 22:01:15)
    Parti PM, pitänee totuuden nimissä mainita sen verran Nikon 300m näpystä, että se suoritettiin 15-asteisella spoonilla. Kerrassaan mainio veto, jos saan lisätä.

    Spoonissa on vähemmän ilmanvastusta kuin driverissa ja jos sulkee lapaa ei se nousekkaan kovin korkealle…kerran vetäsin Nurmossa spoonilla par 4:sen päälle ko mailalla.

    Oliko Nikolla myötätuuli ja alamäki ?

    Jeps, hirvee vastanen ja ylämäki 🙂 No rinkun seiskalla oli tosi hyvä myötäinen (oikein lentokeli) ja osuma oli aivan namu. Maila oli tosiaan 15-astenen spooni (Tour Edge Exotics). Itseasiassa en tiennyt koko pidin draivi kisasta sillä väylällä… ihan hyvä niin 🙂

    Itsellä oli kieltämättä hyvä päivä perjantaina ja mukaan tarttui muutakin kuin se 7. väylän pisinlyönti-kisa. Kiitos (ja ansiokin) luonnollisesti luuluu hyville pelikavereille (Mr. Shanks, Ossian ja Olperi), jotka omalta osaltaan esittelivät myös laajaa lyöntivalikoimaansa (kukaan meistä ei sentään onnistunut lyömään itseensä tai kaatumaan). Ei oltu edes joukkuekisassa viimeisiä, vaan kunniakas 14. tila.

    Bändikin oli kuulemma ihan helmi… sääli ettei voinut jäädä nauttimaan hyvästä musiikista ja sanoituksista 🙁

    ISO KIITOS kisan järjestelyihin sotkeutuneille… onnistuitte hienosti ! 🙂

    Nimetön

    Kun olen tyytynyt vain olemaan palstalla täällä lukupuolella, ei ole voinut olla panematta merkille että suulain ja röyhkein tyyppi on tämä XL.

    Mutta kun sittten katsoo pelitaitoja (händäri isolla miehellä 15!) ja sijoitusta itse kisassa, kannattaisi ehkä kirjoituksissakin pitää matalampaa profiilia. Noin huonon pelaajan lörpöttelyt eivät ole uskottavia eivätkä kiinnostavia.

    putting kirjoitti: (11.7.2007 15:36:31)
    Kun olen tyytynyt vain olemaan palstalla täällä lukupuolella, ei ole voinut olla panematta merkille että suulain ja röyhkein tyyppi on tämä XL.

    Sanoo kaveri, joka on kirjoittanut 1453 viestiä…

    putting kirjoitti: (11.7.2007 15:36:31)
    Kun olen tyytynyt vain olemaan palstalla täällä lukupuolella, ei ole voinut olla panematta merkille että suulain ja röyhkein tyyppi on tämä XL.

    Mutta kun sittten katsoo pelitaitoja (händäri isolla miehellä 15!) ja sijoitusta itse kisassa, kannattaisi ehkä kirjoituksissakin pitää matalampaa profiilia. Noin huonon pelaajan lörpöttelyt eivät ole uskottavia eivätkä kiinnostavia.

    Kylkiluut rutussa olisi moni jättänyt tulematta edes katsojaksi kisapaikalle. XXL kaikesta huolimatta osallistui vielä itse kilpailuun.
    Nimettömänä ilman parempaa tietoa toisten mollaaminen vasta suulasta ja röyhkeää onkin tai oikeastaan raukkamaista.

    Paksupekka kirjoitti: (11.7.2007 15:45:58)
    Nimettömänä…

    Tai sanotaanko että nimimerkkiä vaihtamalla. 1453 viestiä kaveri kuitenkin kirjoittanut…

    Nimetön

    Nimettömänä näyttävät kaikki muutkin pysyvän.
    Tässä asiassa pysyn mielipiteessäni mitä Xl:ään tulee. Surkea pelitaito oli olemassa jo ennen ’kylkiluun katkeamista’. Viime vuonna hänet ’kutsuttiin takaisin töihin’ kesken kesäloman ja osanotto piti peruuttaa ja niin edelleen.
    Eli lööperiä mikä lööperiä.

    januz kirjoitti: (11.7.2007 16:21:42)

    Paksupekka kirjoitti: (11.7.2007 15:45:58)
    Nimettömänä…

    Tai sanotaanko että nimimerkkiä vaihtamalla. 1453 viestiä kaveri kuitenkin kirjoittanut…

    Ei tarvitse olla Sherlock Holmes, että arvaa ken on kyseessä. Tampereen suunnalta löytynee tämä veijari, joka on palstaystävystynyt XXL:n kanssa lämpimästi.

    EFC

    Kiara kirjoitti: (11.7.2007 16:51:09)

    Ei tarvitse olla Sherlock Holmes, että arvaa ken on kyseessä. Tampereen suunnalta löytynee tämä veijari, joka on palstaystävystynyt XXL:n kanssa lämpimästi.

    Juu, toi on hauska juttu, kun hakee haulla erään ex-päätoimittajan ja puttingin tiedot, niin yllättäen kaikki profiilin tiedot on ihan samoja.

    januz kirjoitti: (11.7.2007 16:21:42)

    Paksupekka kirjoitti: (11.7.2007 15:45:58)
    Nimettömänä…

    Tai sanotaanko että nimimerkkiä vaihtamalla. 1453 viestiä kaveri kuitenkin kirjoittanut…

    Vahvasti kuitenkin luulen, että noita viestejä on ollut useampi tyyppi kirjoittamassa samalla nimimerkillä.

    putting kirjoitti: (11.7.2007 16:47:36)
    Nimettömänä näyttävät kaikki muutkin pysyvän.

    Paitti minä. Ja Hekkasen Mika. Ja ja ja… on niitä muistaakkeni muitakin.

    kebax kirjoitti: (11.7.2007 20:32:14)

    putting kirjoitti: (11.7.2007 16:47:36)
    Nimettömänä näyttävät kaikki muutkin pysyvän.

    Paitti minä. Ja Hekkasen Mika. Ja ja ja… on niitä muistaakkeni muitakin.

    Juu, on niitä muitakin. Ilmeisestä syystä on piileskely mailanrakennuspuolella vähäisempää.

    putting kirjoitti: (11.7.2007 16:47:36)
    Nimettömänä näyttävät kaikki muutkin pysyvän.
    Tässä asiassa pysyn mielipiteessäni mitä Xl:ään tulee. Surkea pelitaito oli olemassa jo ennen ’kylkiluun katkeamista’. Viime vuonna hänet ’kutsuttiin takaisin töihin’ kesken kesäloman ja osanotto piti peruuttaa ja niin edelleen.
    Eli lööperiä mikä lööperiä.

    Tämä on kyllä säälittävin pohjanoteraaraus seniorilta sitten vaimonsa koulutuksella kehumisen. Miehellä ei ole munaa edes kommentoida oman nimimerkkinsä takaa. Naurettava pelle.

Esillä 25 viestiä, 626 - 650 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside