23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL kirjoitti: (1.2.2007 11:37:22)
    .. pidetään ovea vielä auki …

    Joo kattellaan kaikessa rauhassa; onhan tässä kevättä.

    Jippii! & suomi24…

    Jaaha. Koska saa ilmoittautua?

    Myy

    Ja onkos päivämäärästä vielä tietoa? On hyvä varata ko.päivä allakkaan, ettei tule vahingossa järjestettyä mitään matkaa samalle päivälle. Nyt on jo joutunut pari viikkoa heittämään kesälle ihan riskillä…

    Minkälaisella kategorialla kisaan pääsee mukaan.

    Viime vuonna huomasin Kej-Tourin, mutta liian myöhään. Tänä vuonna sitten entistä innostuneempana rookiena kehissä.

    Olen tarmokkaasti mukana, lupaan peräänantamatonta peliä. Rinkkua kierisn ahkerasti sillä ajatuksella, että kerran tässä vielä mitellään. Viimevuonna ehdin kiertää viimeisen treenikierroksen joulukuun 10. Rinkussa olen salaa harjoitellut koska Vanajanlinnassa ilmeni pieniä puutteita pelin hallinnassa. Nyt tilanne on paljon parempi ja harjoittelu jatkuu keväällä. Periksi ei anneta.

    KL kirjoitti: (1.2.2007 11:37:22)

    Jäsen XXL kirjoitti: (31.1.2007 22:13:41)

    KL kirjoitti: (31.1.2007 21:04:09)
    Saat tulla Linnanherrojen joukkueeseen, kun et viime vuonna päässyt.

    Olen liikuttunut kun muistit. Mutta mitäs kun Ritarista ei ole kuulunut mitään Herran aikoihin? Entäpä jos yritän houkutella Jyrkkä Drawn ryhmään? Se lyö varmasti yhtä pitkälle kuin Ritari ja on karusta huumoristaan huolimatta hyvä puttaaja. Se varmaan kiihottuu ajatuksesta kun se pääsee siitä hyvästä Looran selkää jynssäämään!

    Eipä ole Ritarista kuulunut mitään eikä Raksukaan ole ollut äänessä. Jospa uskaltaisimme päästää JD:n mukaamme ja pidetään ovea vielä auki Raksulle tai Ritarille, jos he ilmaantuvat eetteriin lähiaikoina.

    Onkos kisan voitosta palkintona kylpyläloma Looran kanssa vai mitä?

    Kiihotukseltani sain vasta nyt kirjoitettua; mieleeni on tulvinut saksankielisiä lyhyitä kiljahduksia ja hempeää musiikkia. Kumma juttu, koska Laura ei ole saksalainen. Tämä lienee joku pavlovinkoira-juttu.

    Jos todellakin on niin, että alkuperäiset joukkueen jäsenet on laitettu banaaninkuorelle, niin olen ensimmäisenä tönäisemässä.

    KL kirjoitti: (1.2.2007 11:37:22)
    Eipä ole Ritarista kuulunut mitään ….

    Viimeisin viesti: 18.8.2006 16:22:45
    Hmmm, pitäisköhän tässä huolestua? GP ilman ritaria on kuin… ööö… swingi ilman tasoa?

    Odotellaan tässä kunhan Paloheinän greenit alkavat pukata timoteitä ja kevään ensinmäinen kaukojäsenkeskustelu ryöpsähtää ilmoille niin eiköhän vanha sotaratsukin hirnahda mahlan alkaessa virrata…

    KHI

    Meidän viime kesän setti Vanajanlinnassa meni sen verran mallikkaasti, että yhdessä bogimanin kanssa tuumittiin, että Nasu on pakko saada meidän tiimiin ensi kesäksi! Varsikin jos sun chipit toimii yhtä hyvin…. Bogiman lupasi jättää Igniten kotiin…..

    Kyllä mä täällä aina välillä vilkaisen tilannetta, jotta jos simukisaa ois ollu. On vaan ollu niin kiirettä ettei oo kerenny juttuihin ottaa osaa. Enhän mä golfista muutenkaan mitään tiedä. Kunhan vaan kaikesta aina vänkään vastaan ihan vaan periaatteesta.

    Mikäli työt ei pilaa kesää, niin mukana olen tuurilla Rinkussa. Uhkaa vaan työkomennus sen verran kauas, että sit golf jäis tulevalta kesältä aika vähiin. Kodin vaihtokin on viikon kuluttua ja puuhaa riittää senkin jälkeen. Mutta aina löytyy aikaa itse pelille. Sitäpaitsi kohta on niin iso piha, että voi treenata kotona.

    Tervehdys, mukana ollaan! Mutta älkee kerpele Ignite:ä pois jättäkö, musta oli viihdyttävää katsoa sen heiluttelua.

    Omani katkoin kisan jälkeen. Jonka jälkeen poltin sen. siis Igniten.

    Mukana ollaan! Erittäin kiva osallistua hyvin järjestettyihin kisoihin.

    Pokke

    juu mukana, mutta misä ja milloin – tuntuu niin tutulta poruukalta.
    Myyt ja muut ja härjätkii.

    Tämän verran on selvinnyt: kisan päivämäärä on perjantai 6. heinäkuuta

    Parti kirjoitti: (31.1.2007 18:32:17)
    Sen verran on sovittu että koska ERG on Suomen pituuslyönnin koti, pidetään pääkisan jälkeen virallisluonteinen LD-kisa. Rinkussa on rakennettu hyvät puitteetkin tällaista varten.

    Partin kanssa sovimme juuri, että tämä LD-kisa kantaa mukanaan Mailapajan nimeä.
    Kisan voittaja saa palkinnokseen Sen Mailapajan Tekemän LD-ajurin.

    Jokainen osallistuja tuokoon paikalle LD-kisaa varten omat pallonsa, jotka lahjoitetaan kisan päätyttyä ERG:n junioreille.

    mukana ollaan…kohta pitää kai alkaa reenaan ja kaivaa raudat naftaliinista..
    Rinkussa menneekin jo 16 holee suht ok…..

    Yritän kasata viikonlopun aikana The Invitationalille omat www-sivut. Samalla avaan sähköpostiosoitteen ilmoittautumista varten.

    Tänä vuonna (juuri keksimäni vuorotteluperiaatteen mukaisesti) minä kasaan tiimit. Tällä pyritään välttämään orastavaa nepotismia ja kasaamaan ryhmiä joissa pelaajat eivät ole koskaan pelanneet keskenään. Toiveita joukkuekavereista otetaan vastaan, mutta ne eivät vaikuta mihinkään.

    Kisa pelataan yhteislähtökisana. Startti on alustavasti klo 11:00

    Hekkasen organisoima LD kisa pidetään ERG:n virallisella LD-stadionilla: Lyödään klubin terassin viereen rakennetulta tiiauspaikalta ysiväylälle väärään suuntaan. Kisa alkaa 16:30 ja siihen voi osallistua vaikkei pelaisikaan pääkisassa. meillä on tälle kisalle rajallinen aika joten katsotaan kuinka monta kisaajaa voimme ottaa mukaan ja miten mahdollinen karsinta tehdään. Mika tarvitsee kisaan toimitsijoita, aktiivit ihmiset huomio!!!

    LD-kisan aikana saa klubin terassilla ruokaa, samoin rangelle järjestetään jonkinmoista ohjelmanumeroa, väline-esittelyjä, swingiklinikkaa yms….

    Palkintojenjako pidetään noin 18:30 —>

    Palkintojenjaon jälkeen vapaamuotoinen yhdessäolo klubilla jatkuu. Suunnitelmissa olisi järjestää musisointia. Mikä olisikaan hienompaa kuin Golpisteen oma House Band. Täällä notkuu ymmärtääkseni muutama muusikon retale, ottaako joku koppia?

    EFC

    Hmm… Mielenkiintoinen juttu toi tiimien jako. Ei siinä mitään, näillä mennään.

    Jaa että sellaista seuraa, jonka kanssa en ole ennen pelannut?
    No se. Toivoa siis saa, vaikkei sillä mitään vaikutusta olekaan.

    1. ts. Omituista kyllä, emme ole vielä kertaakaan yhdessä kenttää kiertäneet.

    2. Tetsa. Omituista kyllä, emme ole vielä kertaakaan yhdessä kenttää kiertäneet.

    3. Johtaja XXL. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    4. Myy. Viime kauden KEJ-tourin open-sarjan vakuttava voittaja, lisäksi joukkue tarvii edes yhden henkilön, jonka kehtaa laittaa valokuvattavaksi ja noutamaan ykköspalkinnon.

    5. Lavantauti. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    6. Kaikki LampIHallituksen muut ministerit. Yhtään kertaa kun olemme yhdessä kentällä olleet, ei ulkoilua ole voinut sanoa yhdessä pelaamiseksi.

    Monta, monta, monta nimeä tähän voisin kirjata, eritoten IH-klubilaisten ja #golfklubilaisten nimiä. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä, ei tuttujen eikä tuntemattomien, jättämällä nimensä pois tältä listalta. Kun tuolla ylläolevallakin listalla saadaan jo kiva ninesome aikaiseksi.

    Eli lampIHallitus pitääpi välivuoden. Sinällään harmillinen seikka mutta eikähän me ministerit jonnekin sovita lammenhallintatehtäviin.

    Parti kirjoitti: (23.2.2007 10:29:57)
    …Tänä vuonna (juuri keksimäni vuorotteluperiaatteen mukaisesti) minä kasaan tiimit…

    Jaahas Parti on näköjään saanut jonkun uuden tilastointityökalun.
    Sen pohjalta rakentanut tiimit niin että olisi voittaja joukkueessa.

    1. Pitkä lyöntinen ottamaan riskillä pojoja par 4:lta ja 5:lta.
    2. Tarkka rautalyöjä par 3:lle.
    3. Perus varma tuuppari joka tuo 2 pojoa joka väylätä.
    Taitaa tulla viiden hengen ryhmät jotta tuohon saisi yhden sääntönikkarin tai putti expertin mukaan;)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (23.2.2007 11:04:29)
    Jaa että sellaista seuraa, jonka kanssa en ole ennen pelannut?
    No se. Toivoa siis saa, vaikkei sillä mitään vaikutusta olekaan.

    1. ts. Omituista kyllä, emme ole vielä kertaakaan yhdessä kenttää kiertäneet.

    2. Tetsa. Omituista kyllä, emme ole vielä kertaakaan yhdessä kenttää kiertäneet.

    3. Johtaja XXL. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    4. Myy. Viime kauden KEJ-tourin open-sarjan vakuttava voittaja, lisäksi joukkue tarvii edes yhden henkilön, jonka kehtaa laittaa valokuvattavaksi ja noutamaan ykköspalkinnon.

    5. Lavantauti. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    6. Kaikki LampIHallituksen muut ministerit. Yhtään kertaa kun olemme yhdessä kentällä olleet, ei ulkoilua ole voinut sanoa yhdessä pelaamiseksi.

    Monta, monta, monta nimeä tähän voisin kirjata, eritoten IH-klubilaisten ja #golfklubilaisten nimiä. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä, ei tuttujen eikä tuntemattomien, jättämällä nimensä pois tältä listalta. Kun tuolla ylläolevallakin listalla saadaan jo kiva ninesome aikaiseksi.

    Minullakin on ehdotus. Ryhmässä voisi olla Johtaja, senior, data ja ts. Minä haluan tämän ryhmän takana tulevaan lähtöön ja ihan sama kenen kanssa.

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.2.2007 12:10:05)
    Minullakin on ehdotus. Ryhmässä voisi olla Johtaja, senior, data ja ts. Minä haluan tämän ryhmän takana tulevaan lähtöön ja ihan sama kenen kanssa.

    Minullakin on Sinulle aivan henkilökohtainen ehdotus. Suksi vitt…!

    Ou shit. Tarkottaax tää sitä että voi pahimmillaan joutua tutustumaan uusiin ihmisiin? Kuulostaa varsin kiusalliselta.

    Ja sitten kaikille tiedoksi että mun peli sekoaa perinteisesti viimeistään ysireiällä tässä kisassa. Olen pahoillani jo etukäteen.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside