23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Johtaja XXL kirjoitti: (23.2.2007 12:22:12)

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.2.2007 12:10:05)
    Minullakin on ehdotus. Ryhmässä voisi olla Johtaja, senior, data ja ts. Minä haluan tämän ryhmän takana tulevaan lähtöön ja ihan sama kenen kanssa.

    Minullakin on Sinulle aivan henkilökohtainen ehdotus. Suksi vitt…!

    Aijaijai.. Tuollaisella asenteella epäilen ryhmänne pelihuumorin olevan koetuksella. Mutta ei hätää! Ryhmähenkeänne kohottaakseni voin aina välillä draivata nilkoille.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (23.2.2007 11:04:29)
    Jaa että sellaista seuraa, jonka kanssa en ole ennen pelannut?
    No se. Toivoa siis saa, vaikkei sillä mitään vaikutusta olekaan.

    5. Lavantauti. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    .

    Kiitos luottamuksesta!
    Tosin 5.s sija on vasta masentava pisteesija, ja esim ts:n kanssa pelanneena voin sanoa että eipä ollut ihmeellinen pelimies. Kyllä mä aina yhden ts:n pesen!! (vai voittikse mut 10:llä lyönnillä??? En oikein muista)

    Voipi käydä niin että tänä kesänä kerkiää Laviskin mukaan jos vaan näin pieni mies johonkin rakoon mahtuu..

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.2.2007 12:44:06)
    Aijaijai.. Tuollaisella asenteella epäilen ryhmänne pelihuumorin olevan koetuksella. Mutta ei hätää! Ryhmähenkeänne kohottaakseni voin aina välillä draivata nilkoille.

    Kyllä me osataan odottaa ,notta kuulaa tulee kintuille teidän puoliryhmästä. Eihän teitä ole kuin Sinä ja nimim. KARATE!

    Nooh. Ehkä Parti vielä harkitsee ottamaansa urakkaa ja skenariosi ei toteudu.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (23.2.2007 11:04:29)

    3. Johtaja XXL. Kaikki kai hänen kanssaan pelaamaan tahtovat?

    Paitsi ne, jotka ovat kerran pelanneet.

    Mutta muuten olen liikuttunut tullessani mainituksi, olkoonkin ,notta seurakunta on melko epämääräinen. Tietysti mieltä herkistää myös suomalaisten hyvä menestys pertsassa!

    Johtaja XXL kirjoitti: (23.2.2007 13:31:40)

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (23.2.2007 12:44:06)
    Aijaijai.. Tuollaisella asenteella epäilen ryhmänne pelihuumorin olevan koetuksella. Mutta ei hätää! Ryhmähenkeänne kohottaakseni voin aina välillä draivata nilkoille.

    Kyllä me osataan odottaa ,notta kuulaa tulee kintuille teidän puoliryhmästä. Eihän teitä ole kuin Sinä ja nimim. KARATE!

    Nooh. Ehkä Parti vielä harkitsee ottamaansa urakkaa ja skenariosi ei toteudu.

    Kintuille lyöminen on naskaleiden hommaa. Pelimies lyö ilmassa edellä kulkevan ryhmän ylitse.

    Ryhmistä: tavoitteeni on koota mahdollisimman provokatiivisia kokonaisuuksia. Ei kun kinaamista kehiin jonklun sydänystävän kanssa…

    Kah kah, vai on tämä jo suunnitteilla… Pitänee rikkoa pitkä radiohiljaisuus ja uhata tulla mukaan! Parti varmaan ilmoaa sitten kun ilmokaavake ilmestyy.

    Jotta tappelu ei yltyisi tavanomaista käsirysyä suuremmaksi, niin meikäläisen kanssa samaan ryhmään voisi tulla Me, Myself and I. Kyllä tuollakin kokonnpanolla saadaan aikamoinen älämölö kentällä…

    Hörhö kirjoitti: (23.2.2007 14:47:46)
    niin meikäläisen kanssa samaan ryhmään voisi tulla Me, Myself and I.

    Juu, mehän jo Hillsidessä treenattiinkin miten kaikki lyö kaikkien palloa 😉

    Parti kirjoitti: (23.2.2007 13:45:04)
    Ryhmistä: tavoitteeni on koota mahdollisimman provokatiivisia kokonaisuuksia. Ei kun kinaamista kehiin jonklun sydänystävän kanssa…

    Se MediHeli kannattaa sitten varata ajoissa kentälle päivystämään. Vasta illemmalla tarvitaan sitten enemmän ’rauhanturvaajia’, kun tavanomaiset ruokajuomat ja parit päälle on nautittu. Suomalainenhan ilmaisee asiansa vasta tuossa mielentilassa, kun sitä asiaa on ensin sisällään paisuteltu jonkin aikaa.

    Parti kirjoitti: (23.2.2007 14:57:29)

    Hörhö kirjoitti: (23.2.2007 14:47:46)
    niin meikäläisen kanssa samaan ryhmään voisi tulla Me, Myself and I.

    Juu, mehän jo Hillsidessä treenattiinkin miten kaikki lyö kaikkien palloa 😉

    Tämä kävi mielessä…

    Tuosta Hörhön viestistä sainkin idean:
    Meillä oli firman kesäjuhlilla ohjelmassa Sumopainia. Siinä oli sellainen kehä, ilmatäytteiset tolpat ja aidat ympärillä. Sitten sellaiset massiiviset sumopuvut päälle ja kehään tyrkkimään vastapeluri nurin. Oli hauskaa.

    Tätähän voisi ajatella myös Rinkussa. Jos tulee syvempää erimielisyyttä niin pojille sumopuvut päälle ja kehään. Sellainen päällä ei pysty lyömään ketään, ei vaikka halujakin olisi.

    Ja Lavis: Ei, älä edes ajattele sitä. Vaikka olis kuinka Japanissa jumalan käsintakomat Miurat niin silti niitä ei saa ottaa kehään mukaan

    Tuosta Hekkasen Mikan viestistä sainkin idean:

    Pelataan yhdeksänhenkisin joukkuein, ninesome, kuten Mika kirjoitti. Tai oikeastaan tarvitaan kymmeneskin henkilö laskemaan lyöntejä ja pitämään kirjaa.

    Tämä kirjuri olisi joukkeessa ainoa jonka tulisi pysyä selvin päin koko kierroksen ajan. Hän voisi myös videoida koko rundin. Lisäksi hänen tulisi kuskata porukka kämpille session päätteeksi. Joskus lauantaina aamupäivällä.

    TeamHekkanen näyttäisi olevan osapuilleen kasassa. Kirjuri vaan tarvitaan. Mitenkähän tämä tuore Miss Suomi? Onkohan hänellä ajokortti. Tulee satavarmasti porukkaan kun kuulee, että minä ja Lavantauti ja Tetsa ollaan mukana!

    Johtaja XXL kirjoitti: (23.2.2007 19:17:48)
    Tuosta Hekkasen Mikan viestistä sainkin idean:

    TeamHekkanen näyttäisi olevan osapuilleen kasassa. Kirjuri vaan tarvitaan. Mitenkähän tämä tuore Miss Suomi? Onkohan hänellä ajokortti. Tulee satavarmasti porukkaan kun kuulee, että minä ja Lavantauti ja Tetsa ollaan mukana!

    Just joo! Hanuri hellänä!

    Johtaja XXL kirjoitti: (23.2.2007 19:17:48)
    TeamHekkanen näyttäisi olevan osapuilleen kasassa. Kirjuri vaan tarvitaan. Mitenkähän tämä tuore Miss Suomi? Onkohan hänellä ajokortti. Tulee satavarmasti porukkaan kun kuulee, että minä ja Lavantauti ja Tetsa ollaan mukana!

    Kyllähän Noora ehdottomasti tuohon porukkaan tulee mukaan, mutta tuleeko sen jälkeen muut?

    Ajatuksenne ryhmän muodostamiseen oli vertaansa vailla! Nyt kuitenkin kun katsoin hieman tarkemmin arvoisan nimimerkki Hörhön ansiokasta visuaalista julkilausumaa, jonka ymmärtääkseni on tarkoitus kuvata tätä ryhmämme videoitsija/autokuskia, niin tuota, kuinkahan tämän sanoisin, ööö… Siis munhan pitikin tuota… arvatenkin… tehdä jotain… Muuta. Siis juuri tuona päivänä.

    *poistuu varovasti hiipien hakemaan takkiaan*

    No perkele! Matti-Esko Hytönenhän se siinä poseeraa lehtikuvassa.

    Nimetön

    Johtaja XXL kirjoitti: (23.2.2007 19:17:48)
    Mitenkähän tämä tuore Miss Suomi? Onkohan hänellä ajokortti. Tulee satavarmasti porukkaan kun kuulee, että minä ja Lavantauti ja Tetsa ollaan mukana!

    Tässä on varmasti jotain piilotettua itseironiaa, josta en nyt ihan pääse kärryille.

    Sponsoroin väylälle #3 lähimmäksi lippua kisan.
    Meetrin päästä foresta tai paremmin päätyneet vedot noteerataan.
    Jos muka niin onnettomasti käy ettei kukaan kykene niin juon Laproni ite.

    Kyllä sä nyt onnistuit kertaheitolla palauttamaan mun uskon missi-instituutioon.

    Voisi jopa sanoa että käypänen kottarainen, tuo Noora.

    Lavantauti kirjoitti: (24.2.2007 7:40:49)
    Kyllä sä nyt onnistuit kertaheitolla palauttamaan mun uskon missi-instituutioon.

    Voisi jopa sanoa että käypänen kottarainen, tuo Noora.

    Tuo on kyllä loukkaus. Kottaraista kohtaan.

    Myy

    kebax kirjoitti: (24.2.2007 4:45:31)
    Sponsoroin väylälle #3 lähimmäksi lippua kisan.
    Meetrin päästä foresta tai paremmin päätyneet vedot noteerataan.
    Jos muka niin onnettomasti käy ettei kukaan kykene niin juon Laproni ite.

    Jos lupaan jo etukäteen olla kykenemättä, niin pääsenkö jaolle???

    Minä taas ajattelin ilmottautua kisaan kuten olen jokaiseen aikaisempaankin ilmottautunut ja viime hetkellä sen perua kuten olen jokaisen aikaisemmankin perunut. Tästä varmaan saa jo jonninlaisen mitallin myös? Häh?

    Pitäkää tunkinne!

    p.s. tosin on olemassa pieni todennäköisyys, että tulen, näen ja voitan teidät kaikki mennen, tullen ja palatessa sekä pesen ja linkoon myös. Ja pituuslyöntikisaan osallistun 11.5 asteisella Mizuno MP-001 460 cc nupilla jossa on kiinni, vaviskaa nylpyttäjät, Accuflex JLG UltraBoom stiff ja varressa komeilee itsensä Sean Fisterin nimmari!

    tähän perään sellanen stanan iso hymiö.

    Jamasa kirjoitti: (24.2.2007 14:47:36)
    Ja pituuslyöntikisaan osallistun 11.5 asteisella Mizuno MP-001 460 cc nupilla jossa on kiinni, vaviskaa nylpyttäjät, Accuflex JLG UltraBoom stiff ja varressa komeilee itsensä Sean Fisterin nimmari!

    tähän perään sellanen stanan iso hymiö.

    Maila, jolla aion tuon pituuslyöntikisan avata, tullee olemaan
    SMT Encore 10 + SMT RLM Miridio… tota… anteeksi jo etukäteen… regu.

    Toivottavasti pallo lentää mailaa pidemmälle.

    Parti kirjoitti: (23.2.2007 13:45:04)
    Ryhmistä: tavoitteeni on koota mahdollisimman provokatiivisia kokonaisuuksia.

    No sittenhän mulla on oikeita KsTzseba-pelimiehiä seurana, joilla jokaisella on ne naaammmiit TuoteKehityksen HUIPPUTT!!!!!! PX:t raudoissa ja mun KAIKKI!!! kaverit pissivät jokaisten mailoille, joissa on paskabulkit dynamic ’goldit’.

    Mika: ei Dynamic Goldeissa mitään vikaa oo! Sä et vaan osaa… ;o)

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside