23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 8 viestiä, 676 - 683 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Niinpä, tuossahan ne on tuloslistassa lyöntien pituudet. Ainoa mitä enää voidaan hämmästellä, on Double-Eaglen ihmelyönnit. Toivottavasti hän ei ensivuonnakaan ilmesty kisoihin, niin edes yksi legenda säilyy hengissä.

    ts kirjoitti: (19.7.2007 0:17:48)
    eikun sitähän mun vaan piti sanoa, että on näissä tuloksissa huonokin puolensa. Ne vähentävät huomattavasti palstalla käytyä, ah niin värikästä ja antaumuksellista keskustelua draivien pituudesta 🙂

    **harmittelee vieläkin huonoja rulleja**

    Mitään rulleja tullu, kauhee backspinni kyllä joka sitten vei montakytä metriä pituutta. Siinä meni, jos ei nyt voitto niin …..

    Minä nostan hattua Myylle, joka rohkeasti otti osaa LD kisaan pienen yllytyksen jälkeen. Hän oli jo ehtinyt vaihtaa vaatteet ja kengät, mutta potkaisi reippaasti korkokengät jalastaan ja lainasi minun ajuriani. Paljain jaloin, oudolla mailalla. Ihan kylmiltään. Respect.

    Tuoppi kirjoitti: (8.7.2007 18:52:19)

    Ensi vuodeksi aiomme laajentua (mikäli palveluksiamme sinne vielä kaivataan) ja nyt pannaan saman tien hakuun ainakin naisvokalisti. Ja jos porukasta löytyy vielä trumpettia ja/tai saksofonia niin saadaan kunnon GPBB (Golfpiste Big Band) aikaiseksi, eikös niin KL, Stix ja Tetsa… Tosin sitten ei kyllä enää mahduta samaan flightiin, ou nou.

    Ei nainen, mutta kuitenkin kauniin heleä-ääninen vokalisti olisi tietenkin Idolsista tuttu golfopettaja. Pete huhuu! Oletko kuulolla?

    Kiara kirjoitti: (20.7.2007 10:20:50)
    Ei nainen, mutta kuitenkin kauniin heleä-ääninen vokalisti olisi tietenkin Idolsista tuttu golfopettaja. Pete huhuu! Oletko kuulolla?

    No niinpä. Ja kyllähän ainakin minä olisin mielelläni Peteä säestämässä. Mutta naisvokalisti olisi siinä mielessä toivottava, että parketille saataisiin varmaan vähän paremmin myös karjuja hänen tulkintaansa ihmettelemään. Äijäthän muussa tapauksessa jostain syystä viihtyvät paremmin baarin syövereissä.

    Nämä havainnot (melko vaatimattomalla) jonkun sadan keikan kokemuksella.

    ts kirjoitti: (19.7.2007 0:17:48)
    **harmittelee vieläkin huonoja rulleja**

    **Harmittelee vieläkin että löi 150m tolppaan driven**

    Myy

    Tetsa kirjoitti: (20.7.2007 20:54:48)

    Kiara kirjoitti: (20.7.2007 10:20:50)
    Ei nainen, mutta kuitenkin kauniin heleä-ääninen vokalisti olisi tietenkin Idolsista tuttu golfopettaja. Pete huhuu! Oletko kuulolla?

    No niinpä. Ja kyllähän ainakin minä olisin mielelläni Peteä säestämässä. Mutta naisvokalisti olisi siinä mielessä toivottava, että parketille saataisiin varmaan vähän paremmin myös karjuja hänen tulkintaansa ihmettelemään. Äijäthän muussa tapauksessa jostain syystä viihtyvät paremmin baarin syövereissä.

    Jos naisvokalisteja ei löydy, niin bändin täytynee siirtyä baarin puolelle 😉 Vai riittäiskö, että tehtäis Lahjan kanssa sellainen koreografiamuutos, että mentäis sätkyttämään sääriä sinne baariin, niin karjut pakenis tanssilattialle turvaan :-0

    KL

    Tämähän alkaa vaikuttaa siltä, että ensi vuonna sinne telttaan ei mahdu muuta kuin The Big Bändi & Säärensätkyttelijät! Biisien valinta alkakoon heti, mutta ajankohtaiset sanoitukset pieraistaan päivänvaloon sitten taas lähempänä h-hetkeä. Toivottavasti foorumilla riittää värikkäitä persoonia jatkossakin….

Esillä 8 viestiä, 676 - 683 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside