2.7.–9.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][17]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Täällä jo jännityksellä odotellaan, että minkähänlaisen kokoonpanon tässä itse saa onnettaren myötävaikutuksella.

    APUVA!
    Happi loppuu ja heikottaaa.
    Nopat pomppimaan!

    Myy

    Kiara kirjoitti: (13.3.2007 13:45:48)
    Täällä jo jännityksellä odotellaan, että minkähänlaisen kokoonpanon tässä itse saa onnettaren myötävaikutuksella.

    Tuntien Kieran innokkana ratsupiiskan heiluttajana Parti toivon mukaan ’arpoo’ ryhmään kaikkein parkkiintuneimmat hanurit 😀

    ts

    Haaaa… tieto pääsystä kerrankin Lahjakkaaseen ryhmään sai minut jo ennen saapumistaan käynnistämään viiden viikon tehoharjoittelun… vielä kun saapuvat nuo skinien maksajat paikalle, niin saa leipääkin ostettua 🙂

    Kohta päästään Saksan pisimmälle parkkipaikalle. Toiset kutsuvat sitä nimellä Autobahn 1

    Myystä on tullut julkimo – hvä niin.

    Myy kirjoitti: (13.3.2007 16:29:39)

    Kiara kirjoitti: (13.3.2007 13:45:48)
    Täällä jo jännityksellä odotellaan, että minkähänlaisen kokoonpanon tässä itse saa onnettaren myötävaikutuksella.

    Tuntien Kieran innokkana ratsupiiskan heiluttajana Parti toivon mukaan ’arpoo’ ryhmään kaikkein parkkiintuneimmat hanurit 😀

    Eli rinkussa tiedossa hanureille oma kilpailu
    – Parkkiintuneet
    – Suht siliät

    Onko muita luokkia tarjolla?

    Ei meinaan hävetä yhtään jos pääsee osastolle parkkiintuneet kisailemaan.. 😮

    Juhani kirjoitti: (13.3.2007 18:17:49)
    Onko muita luokkia tarjolla?

    Suhtsiliät parkit?

    Punainen Lanka Lanka (L) Akso Iron-6 Jeikki
    Teem Minja Minja (L) Kettu januz Kyy

    Nonniin, subtvtä mukaellen: hyvältä näyttää….

    täytyykin varmaan kohta kaivaa raudat naftaliinista. Panostinkin jo muihin varusteisiin,
    eli ostaapäräytin Liidelistä huippupopot aitoo nahkaa 29egee ja edelleen leatherinahkasen hanskan 7.99.
    toivottavasti kestää heinäkuulle ehjänä.
    hanskoja testaillessa tulin siähen päätelmään, että tanskalaisilla on piänet käret, ja ässät, ämmät ja ällätkin vielä keskenään eri kokoa.

    P. PersiMonni kirjoitti: (13.3.2007 19:34:01)
    Punainen Lanka Lanka (L) Akso Iron-6 Jeikki
    Teem Minja Minja (L) Kettu januz Kyy

    Nonniin, minä jo rupesinkin epäilemään että en olekaan vakkarikirjoittaja täällä. Identiteetti alkoi jo horjumaan…

    …no ei nyt sentään. =)

    Niin sen verran luottavainen olin kuitenkin oman kisaan pääsyni suhteen että pari tusinaa pelipalloja kävin tänään ostamassa. =) Täytyy vain toivoa että lyönti on siinä mallissa ettei kaikki ehdi hukkua ennen kisaa…

    Jeeeij, ryhmä kasassa! Kaikki onkin uusia tuttavuuksia, hienoa =)
    Hyvät on nopat Partilla!

    Kunhan mailat saapuu, niin alkaa armoton treenaus. Onneksi on korkeanpaikanleiri kuukauden päästä jossa voi hakea jo vähän asetelmia! 😀

    januz kirjoitti: (13.3.2007 20:58:29)
    Nonniin, minä jo rupesinkin epäilemään että en olekaan vakkarikirjoittaja täällä. Identiteetti alkoi jo horjumaan…

    …no ei nyt sentään. =)

    sanoo mies kunnioitettavan 1.631 viestin voimalla.
    No worries, mulla on plakkarissa 2.441 ja yhä tyrkyllä.
    Hetken aikaa luulin olevani vakkari mutta sitten erehdyin katsomaan Kebaxin saldoa 4.703 niin ymmärsin mistä kana p*****i

    Minja kirjoitti: (13.3.2007 21:14:00)
    Kunhan mailat saapuu, niin alkaa armoton treenaus.

    Tästäpä tulikin mieleeni.
    Juu.

    Hoh-hoijaa, vieläkin vähän haukotuttaa. Talviuni jäi tänä talvena tosi lyhyeksi, kun vielä tammikuussa Vihdissä pelattiin ja tänään pikkulinnut kävivät jo herättelemässä. Tiput visersivät iloisia uutisia, notta P. PersiMonnin nopat ovat suosiollisesti pomppineet !

    Kun vielä sääkin tänään oli kuin morsian, niin ei muuta kuin bägin kanssa Rinkkuun rangelle ulkoilemaan. Kenttä näytti uskomattoman hyvältä, griinit ja väylät vihersivät, viime vuotinen polettikorttikin toimi ja kone sylkäisi pari korillista palloja. Lyöntikin näytti olevan ennallaan, joten valmiita ollaan taistoon.

    Janosta en kuitenkaan tohtinut käydä herättämässä, kun ei klubilla vielä valoja näkynyt.

    Näyttääpi siltä, että meidät seniorit on lempattu ulos kisoista. Muuten en voi ymmärtää, ettei arvottuihin ole sattunut ainotakaan senioria, joita sentään on ollut kymmenkunta tyrkyllä.

    Kyy

    P.PersiMonnille loistavasta nopanheittotaidosta ja muille tiimeille osanotosta !
    Nopat on viimeaikona olleet muutenkin suosiollisia ja nyt pääsin mukaan voittajatiimiin. Which Is nice ! Ja muille tiimeille lohdutukseksi, kakkos- ja kolmossijoituksilla saattaa päästä samaan valokuvaan meidän kanssa.

    Prboy kirjoitti: (13.3.2007 23:32:14)
    … ettei arvottuihin ole sattunut ainotakaan senioria, joita sentään on ollut kymmenkunta tyrkyllä.

    Niin puhumattakaan siitä että tyrkyltä puuttuu itse senior. Vai johtuuko peräti siitä? Vaikia sitä kai on arpoa senioria jos ei ole matkaan ilmoittautunut. Saadaanko tähän asjaan ny tolkkua?

    kebax kirjoitti: (14.3.2007 1:33:10)

    Prboy kirjoitti: (13.3.2007 23:32:14)
    … ettei arvottuihin ole sattunut ainotakaan senioria, joita sentään on ollut kymmenkunta tyrkyllä.

    Niin puhumattakaan siitä että tyrkyltä puuttuu itse senior. Vai johtuuko peräti siitä? Vaikia sitä kai on arpoa senioria jos ei ole matkaan ilmoittautunut. Saadaanko tähän asjaan ny tolkkua?

    *Hyyyyyyyysssss* Kebax!

    Mitäs Mikalle tuli mieleen…kait ne mun mailat on vielä tuloillaan?
    Alkaa kohta olemaan reissun poltetta meinaan 🙂

    Prboy kirjoitti: (13.3.2007 23:32:14)
    Näyttääpi siltä, että meidät seniorit on lempattu ulos kisoista. Muuten en voi ymmärtää, ettei arvottuihin ole sattunut ainotakaan senioria, joita sentään on ollut kymmenkunta tyrkyllä.

    Olen ymmärtänyt, että seniorit pelaavat omissa joukkueissa (oma sarja). Eli nämä arvotut on ’alaikäisten’ joukkueita.

    Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin. Ei olisi ensimmäinen kerta.

    Minja kirjoitti: (14.3.2007 9:02:08)
    Mitäs Mikalle tuli mieleen…kait ne mun mailat on vielä tuloillaan?
    Alkaa kohta olemaan reissun poltetta meinaan 🙂

    Mun mielessähän liikkuu aina kaikenlaista ja usein en edes itte pysy ajatuksissa mukana. Mutta oikeasti mulle tuli mieleen sellaista, että eilen kuriiri toi pari paketillista tavaraa, joissa oli mukana vaikka minkä kätisiä mailoja. Nyt vaan tarttee keksiä jostain vähäsen aikaa näprätä niitä kasaan.

    Uskaltaisinkohan luvata, että mailasi lähtevät pajalta tämän viikon aikana?

    Mika Hekkanen kirjoitti: (14.3.2007 9:32:07)

    Mun mielessähän liikkuu aina kaikenlaista ja usein en edes itte pysy ajatuksissa mukana. Mutta oikeasti mulle tuli mieleen sellaista, että eilen kuriiri toi pari paketillista tavaraa, joissa oli mukana vaikka minkä kätisiä mailoja. Nyt vaan tarttee keksiä jostain vähäsen aikaa näprätä niitä kasaan.

    Uskaltaisinkohan luvata, että mailasi lähtevät pajalta tämän viikon aikana?

    No mutta tuo aikataulu olisi enemmän kuin uskalsin odottaakaan, aivan huisia!
    Sittenhän pääsisin sisäänajamaan niitä jo niin, että olen ihan tikissä Belekissä 😀
    Ja pitelemätön Invitationaalissa!

    Huimaavaa onnea arvonnassa. Mulla oli vain yksi pelikortti vetämässä ja sekin osui. S.Markkasella oli vielä ihmeellisempi onni, kun se sai kaikki sivupersoonansa mukaan kisaan ja vielä samaan lähtöön. On se elämä ihmeellista ja ainakin noppaonni.

    Eipä ole ikinä ollut punaista lankaa omassa pelissä, joten aivan mahdottoman isot kiitokset PersiMonnille oivallisesti noppailusta. Muutenkin ensikertalaiselle kaikki ryhmän jäsenet ovat jostain syystä uusia tuttavuuksia (?). Kiitos tästä armollisesta peliryhmien muodostuksesta, jolla tällainen märkäkorvakin pääsee haistelemaan suuren urheilujuhlan tuntua.

    Prboy kirjoitti: (13.3.2007 23:32:14)
    Näyttääpi siltä, että meidät seniorit on lempattu ulos kisoista. Muuten en voi ymmärtää, ettei arvottuihin ole sattunut ainotakaan senioria, joita sentään on ollut kymmenkunta tyrkyllä.

    Maltti on valttia, älkää hätäilkö 😉

    Itse asiassa olen ollut tässä järjestelemässä senioreille aivan erityiskivaa. Julkistus illalla.

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside