Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Komppaan kahta edellistä ladya eli sekajoukkueet!

    Tulee vähemmän, tai enemmän, hämmästeltävää 😉

    Vieläköhän ilmoittautumisia otetaan vastaan? Näyttää jo aikamoinen porukka olevan koossa. Mielellään tulisin mukaan..mukavan leppoisa kisa aina kiinnostaa..ja näkisihän siinä Forum-legendojakin ihan livenä!

    Mä peesaan kanssa, ehdottomasti sekajoukkueet! Missään tätijoukoissa olla ennenkään pelattu….
    Kun kerran IH-joukkueita ei voi tänä vuonna muodostaa, niin sitten edes niitä toisekskomeampia miehiä kiitos! 🙂

    Mä muistaakseni toivoin ilmoittautuessani peliseuraksi komeita miehiä ;o), mutta kyllä ladyseurakin käy.

    golflady kirjoitti: (7.3.2007 15:48:17)
    Mä muistaakseni toivoin ilmoittautuessani peliseuraksi komeita miehiä

    Sitten oot oikeassa kisassa sillä ymmärtääkseni tähän kisaan osallistuu vain komeita miehiä. Pari lasia kuivaa valkoviiniä (sinulle) ja uroot senkun komistuvat.
    Minun on pakko pistää joukkueet arpomalla etten saa paritussyytettä.

    Myy

    P. PersiMonni kirjoitti: (7.3.2007 18:38:01)

    golflady kirjoitti: (7.3.2007 15:48:17)
    Mä muistaakseni toivoin ilmoittautuessani peliseuraksi komeita miehiä

    Sitten oot oikeassa kisassa sillä ymmärtääkseni tähän kisaan osallistuu vain komeita miehiä. Pari lasia kuivaa valkoviiniä (sinulle) ja uroot senkun komistuvat.

    Tuota…olin juuri laittamassa toivomusta komeasta peliseurasta, mutta Golflady oli jo ehtinyt avata pelin. Yleisen tyytyväisyyden säilyttämiseksi ladypuolisten osallistujien parissa ehdottaisin yleistä viinitarjoilua punaisille teeboxeille. Tästä saattaa olla hyötyä myöhemminkin, kun The Band aloittaa illan viilentyessä viritellä soittimiaan… 😉

    P. PersiMonni kirjoitti: (7.3.2007 18:38:01)
    Sitten oot oikeassa kisassa sillä ymmärtääkseni tähän kisaan osallistuu vain komeita miehiä.

    Näin minäkin olen ymmärtänyt ;o) ja kun olen jo neljättä kertaa mukana niin itse asiassa tiedänkin, että näin on.

    golflady kirjoitti: (7.3.2007 21:05:20)

    P. PersiMonni kirjoitti: (7.3.2007 18:38:01)
    Sitten oot oikeassa kisassa sillä ymmärtääkseni tähän kisaan osallistuu vain komeita miehiä.

    Näin minäkin olen ymmärtänyt ;o) ja kun olen jo neljättä kertaa mukana niin itse asiassa tiedänkin, että näin on.

    Jaahans

    Nythän mä oon ilmottautunut ihan väärään kisaan, jos komiakin pitää olla. Laitetaankos meidät rumat sinne viimeiseen flaittiin ja varmuuden vuoksi vielä säkki päähän. Saattaisin muuten parantaa huomattavasti väyläosumissa – tuo säkki.

    Iron-6 kirjoitti: (7.3.2007 21:25:00)
    Nythän mä oon ilmottautunut ihan väärään kisaan, jos komiakin pitää olla. Laitetaankos meidät rumat sinne viimeiseen flaittiin ja varmuuden vuoksi vielä säkki päähän. Saattaisin muuten parantaa huomattavasti väyläosumissa – tuo säkki.

    Sepä onkin yhteislähtö että missä se viimeinen flaitti on?

    Apropos tästä tulikin mieleen että foorumi on täyteen 300+ tykittäjiä (paitsi Jukkis joka lyö pidemmälle rautavitosella (kunhan pari milliä viilaa ja vaihtaa A-letkuun)) niin ehkä olisi turvallisuuteenkin hieman panostaa. Vaikkapa tähän tyyliin:

    No tottahan mä puhuin. Kebax on laittanut kuvankin tänne IHailtavaksi :o)

    Mä oon kaukaa viisas, mutta läheltä helvetin hyvännäkööne…..

    anssijokunen kirjoitti: (7.3.2007 22:38:38)
    Mä oon kaukaa viisas, mutta läheltä helvetin hyvännäkööne…..

    En usko että tuo kovin hyvä myyntivaltti on. Ehkä leidien mieleen olisi kaveri joka ei ole äkkikomea mutta kuitenkin pidemmän päälle miellyttävä.

    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    Uijuijui.. Kylläpäs näyttää hermeettiseltä tuo ryhmä nro 7. Tämä on selkeä Johtaja XXL:n manööveroima salajuoni, ja nuo 2 Titu-ukkoa hautaa mut ekaan bunkkeriin heti kun startterin silmämuna kääntyy.

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    On siinä Techpoweria ja Markkasta monessa polvessa!

    Ei syytä vielä huoleen, ellet sitten yritä saada arpaa osumaan kohdilleen. Noi numerot rivien edessä on selvästi insinöörin tapa yrittää pysyä oikealla rivillä. Nimettyjä tiimejä on vasta kolme, joten niistä selviää vielä ilman rivinumeroita 😮

    Minullepa käy kaiken näköiset otukset peliseuraksi/joukkuetovereiksi. Puolensa on niin komeilla kuin vähemmän komeillakin. Ensin mainitut ovat ilo silmälle, mutta peliin ei ehkä pysty keskittymään. Jälkimmäisten kanssa pelatessa voipi keskittyä ehkä paremmin peliin. Paitsi jos silmiä kirvelee ihan kauheasti.

    Mutta kaikki käy, kun ei tämä niin vakavaa ole (ai ei vai?).

    Myy

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    joukkueet

    Meidät mummot on laitettu huolestuttavasti peräkkäin tuonne ’tyrkylle’-osastolle – samoin kuin seniorit….Toivottavasti P.PersiMonni ei ole niin tylsä, että unohtaa ne siihen järjestykseen! Me kun ollaan pelattu jo niin monta kertaa kimpassa ja tunnetaan (melkein) kaikki toisemme.

    Sitäpaitsi tämähän alkoi mennä mielenkiintoiseksi, kun Kebax rohkeana aloitti Komeimman Miehen vaalikampanjan julkaisemalla kuvamateriaalia :o) Kypärä oli tietysti sitä varten, ettei tule pallo-ongesta päähän, jos sattuu lipsahtamaan väärä sana Ladyn kuullen… 😉

    Nyt mää Kebaxi hoksasin miten voidaan rahoittaa tulevan kauden vieraskenttäpelaamiset! Tietenkin sinun suostumuksellasi.
    Anon omaishoidon tukea. Tuen edellytyksiä on mm että hoidettava tarvitsee päivittäistä, jatkuvaa hoitoa ja huolenpitoa voidakseen asua kotonaan. Hoidon tarpeen arvioinnin tekee sosiaaliohjaaja kotikäynnin ja lääkärinlausunnon perusteella. Hoitopalkkion myöntämiseen ja määrään vaikuttaa se, voidaanko omaishoidon tuen avulla välttää hoidettavan henkilön laitoshoito. Kotikäynnin aikana kun pidät tuota pottaa päässä tuolla ilmeellä, niin pelataan koko kausi ja rahaa jää vielä joihinkin hörppäkkeisiinkin!

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    Tämähän sopii minulle mainiosti, koska ensimmäistäkään toivettani ei arvonnassa huomioitu 🙂

    Tärkein tavoite tuossa joukkueessa kohdaltani kyllä täyttyy, yhdenkään samassa porukassa olevan kanssa en ole vielä pelannut.

    Tetsa kirjoitti: (8.3.2007 8:02:15)

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    On siinä Techpoweria ja Markkasta monessa polvessa!

    Jep meille on tosiaan syntymässä yksi team member lisää heinäkuussa, estimated landing time on 2.7.2007 joten hyvin pitäisi keritä joukkueeseen.
    Ollanpahan ainakin oma osuutemme golfin ja joukkueemme eteen tehty.

    ts

    Taika Rauta kirjoitti: (8.3.2007 11:31:53)

    Nyt mää Kebaxi hoksasin miten voidaan rahoittaa tulevan kauden vieraskenttäpelaamiset! Tietenkin sinun suostumuksellasi.
    Anon omaishoidon tukea. Tuen edellytyksiä on mm että hoidettava tarvitsee päivittäistä, jatkuvaa hoitoa ja huolenpitoa voidakseen asua kotonaan. Hoidon tarpeen arvioinnin tekee sosiaaliohjaaja kotikäynnin ja lääkärinlausunnon perusteella. Hoitopalkkion myöntämiseen ja määrään vaikuttaa se, voidaanko omaishoidon tuen avulla välttää hoidettavan henkilön laitoshoito. Kotikäynnin aikana kun pidät tuota pottaa päässä tuolla ilmeellä, niin pelataan koko kausi ja rahaa jää vielä joihinkin hörppäkkeisiinkin!

    Tohon enää mitään kotikäyntiä vaadita… kyllä toi kuva riittää virkaintoisimmallekin.

    Kebaxille talvi on selkeästi ollut aivan liian pitkä…

    Hörhö kirjoitti: (8.3.2007 11:53:37)
    Alkujärkytyksestä toivuttua katse kiintyy nurkassa pilkottavaan kitaran kaulaan ja taas tulee mieleen elokuva
    Syvä Joki.

    Johtaja XXL kirjoitti: (8.3.2007 12:11:06)

    Alkujärkytyksestä toivuttua katse kiintyy nurkassa pilkottavaan kitaran kaulaan ja taas tulee mieleen elokuva Syvä Joki.

    Hörhö kirjoitti: (8.3.2007 11:53:37)

    Vai tuliko tuo elokuva mieleen taustalla olevasta taulusta, jossa kuvataan jokimaisemaa, vai tuliko se mieleen ihan vaan kebaxista…

    Ettet vaan olisi ihastunut siihen elokuvan soittajapoikaan samalla tavalla kuin Wiehen, Miss Suomeen, Looraan jne.? Kylläpä sinulla on laaja sydän.

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside