Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][24]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 551 - 575 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

    Noniin… kaikille muille paitsi team Lahjalle viime hetken tipsit peliin valmennusrintamalta:

    Muitakaa ehdottomasti joka lyönnissä:
    – Pitää pää tasan tarkaan paikallaan
    – Tuijottaa osumakohtaa vielä pitkään pallon lähdön jälkeen
    – Pitää vasen käsivarsi ehdottoman suorana
    – Ottaa varmasti riittävän tiukka ote mailasta syvälle kämmeneen pidon varmistamiseksi
    – Pyrkiä pitämään lavan likkerata mahdollisimman paljon kohdelinjan suuntaisena
    – Ehdottomasti pitää myös lavan lyöntipinta koko ajan tuon swingiradan suhteen suorana
    – Älkää vahingottako kenttää, vaan poimikaa pallo nätisti sipaisten ruohon pinnalta loivasti ylöspäin suuntautuvalla liikkeellä
    – Muistakaa siirtää painoa !!

    Ja lopuksi vielä, että kai kaikki tajuavat, että yksikin huono lyönti tuhoaa koko kierroksen tuloksen. Todennäköisesti myös ryhmän muut jäsenet muistavat juuri tuon lyönnin kierrokselta, ja levittävät sanaa ympäri kylän. Maineenne sen jälkeen koko Golfin parissa on lopullisesti mennyttä

    Ei mulla oikeestaan muuta …. monellakohan lyönnillä me voitetaan…

    ts

    Mitenkäs Parti polettien osalta. Ei sillä, että minä har…har.. tre.. no se kumminkin nii.

    Aattelin vaan, että sellaisiakin heikkohermoisia voi olla läsnä, jotka joutuvat itseluottamusta hakemaan palloja lyömällä ennen kierrosta.

    Toimiiko kolikoilla vai poleteilla ja jos poleteilla, olisi varmaan tuohonkin hyvä ja selkeä ohjeistus tasarahasta ja valmiiksi mietitystä annoksesta hyvä olla. Vaikkapa lappu jopa seinässä aiheesta?

    Nimetön

    Mitä!!! Onko kisa jo huomenna? Mahtuuko mukaan?

    Ossian kirjoitti: (5.7.2007 22:03:25)
    Mitä!!! Onko kisa jo huomenna? Mahtuuko mukaan?

    Tsekkaapa pelaajakuettelo viimeiseltä riviltä kohdasta Team Niko 🙂

    Tervetuloa

    nano kirjoitti: (5.7.2007 19:07:36)
    No tällä puheella voin napata paikan…ja jos taso on liian heikko voitte lempata, asun lähellä…siis team Birdie. Saavun rangelle kymmenen maissa ja etsin vaikka sitten kyselemällä oman joukkueeni. 😀

    Tervetuloa, nano!

    Kyllä joukkoon mahtuu, ja hyvä vaan, että löytyi näin helposti uusi vahvistus estyneiden tilalle.
    Rangella olen itsekin noihin aikoihin, joten huhuillaan siellä, tai viimeistään sitten 14:n tiiboxissa. Ai, mistäkö minut tunnistaisi. Ainakin so…sta, siis niistä oikelle lähtevistä lyönneistä.

    ts:n tärkeät vinkit tallennettu syvälle…jonnekin :o)
    Team annukka on varmaan huippuvireessä? onhan? Oma peli kulki tänään niin hyvin etten uskalla mennä nukkumaan ollenkaan ettei häviä. tai jos menen niin putteri ainakin pääsee viereen että pysyy lämpösenä.
    Hyvää yötä ja kauniita unia niille jotka uskaltaa nukkua. Huomiseen.

    KHI

    Ei pysty ihan tällä otannalla sanomaan….. Ranne on vihoitellut viimeiset viisi viikkoa, enkä ole yhtään kierrosta pelaanut sen jälkeen. Tänään olin pojalla caddiena, joten kentällä on jo käyty haistelemassa virettä…. Mihinkään ei satu eikä lihakset kiristä, joten ihan mitä vaan voi olla luvassa. Huomenna nähdään ja toivottavasti myös syntyy ja tapahtuu. ’Se ois voinut sattua ihan kelle vaan, mutta miks aina mulle?”

    KHI

    Mulla olikin vähän semmoinen käry tänään sun puheista, että henkistä yliotetta yritit heti saada väännettyä…. Pitänee kävellä takaperin, että pystyy maastoutumaan tarpeen niin ehkä vaatiessa.

    KHI kirjoitti: (5.7.2007 22:59:43)
    Mulla olikin vähän semmoinen käry tänään sun puheista, että henkistä yliotetta yritit heti saada väännettyä…. Pitänee kävellä takaperin, että pystyy maastoutumaan tarpeen niin ehkä vaatiessa.

    TS nyt uhoo. Munkin lyöntä on yrittäny sotkea alkukaudesta, vaan ei ole onnistunu, sitä pelottaa 🙂

    Ps. Kiitos vielä kyytitarjouksesta, mutta parempi että menen omia reittejä, sun psyyke olis römahtanu lopullisesti 🙂

    No niin no. Mä korjaan sitten sun oikealle lipuvat nimittäin vasen laita kolisee joka kerta. 😀 Eiköhän me törmätä siellä sitte tosiaan viimestään tiillä nro 14. Tai kyllä mä voin laittaa jonkun semmosen Finnairin lastenkuljetustaskun kaulaan missä lukee, että Nano / Team Birdie. Joo ei, huomenissa nähdään ellen eksy jo matkalla.:D

    Nyt alkaa olemaan jo Skills Gamen matskut kasassa – näin ajoissa 😮
    No tuloskorttien kanssa meni vähän pitkäksi, joten saatte tyytyä mustavalkoisiin.
    Tänne lienee enää turha kirjoitella ko. kisaan liittyviä ohjeita, mutta toivotetaan vielä varsinaiseen kisaan muille hyvää taistelua kakkossijasta. Floridan pojat alkaa olemaan sellaisessa iskussa, että kapteenskaa varmasti kyntää, ettei pääse pokkaamaan ykköspallille meidän kanssa 😉

    Jaa, jos Paksis tarkoitti tuolla kapteenskalla mua – niin tohon ei voi sanoa kuin, että kyntää kuka kyntää ;o). Mutta täytyyhän sitä viime vuotista joukkuevoittoa puolustaa hampaat irvessä ja veren maku suussa :D.

    Mr Shanks kirjoitti: (5.7.2007 16:06:09)
    Onkohan muu Team Niko hyvässä iskussa? Omalta osaltani voin ainakin luvata että tasaista&tylsää EI tule olemaan, edelliset kierrokset ovat sellaista vuoristorataa että oksat pois.

    Juuri viimeistely/herkistely (lue tuskan täytteiseltä) kierrokselta Golf Pirkkalasta kotiuduin. Topit ja duffit sekä kierteiset taitolyönnit kuten hook ja slice ovat kunnossa joten ei hätää: meidän veneessä soutajista ei siis ole pulaa =)

    (OT: Ensimmäinen kierrokseni uudella Pirkkalan kentällä, eikä kovin hyvää makua kenttä jättänyt, kovin erilaiset puolikkaat eikä takaysi oikein hyvässä kunnossa vielä ole. Greenit ihan hyvät kyllä.)

    GolfBot kirjoitti: (6.7.2007 0:03:49)
    Jaa, jos Paksis tarkoitti tuolla kapteenskalla mua – niin tohon ei voi sanoa kuin, että kyntää kuka kyntää ;o). Mutta täytyyhän sitä viime vuotista joukkuevoittoa puolustaa hampaat irvessä ja veren maku suussa :D.

    Tällä kertaa tarkoitin toista Ladyä, eli Floridaa joka oli meitin kapteeninamme, kunnes perui osallistumisensa jonkin ontuvan pilipali tapahtuman takia – tai sitten nähtyään kenen kanssa olisi joutunut samaan tiimiin 🙁

    niin kait sit huomenna lippa takaraivolle ja raivelilla pallot pihalle… näkyillään ja lyödään paljon hassuja lyöntejä.. normipäivä 🙂

    Oho.. olisko sittenkin eilen pitänyt varmistaa että on edes kledjut läjässä… *nuuh* toi paita kelpaa *nuuh nuuh* sukat ok, eikait se lavis ja xxl iholle kuitenkaan puske.. ai juu bottinen, meenpäs laittamaan dödöt ja olihan mulla sisua suuhun hä.. ok olen valmis näkyillään.

    Nimetön

    Ossian tulee. Onko lähtö siis klo 11.00, noin tunnin kuluttua?

    Team Annukalle erityis kiitokset hyvästä päivästä golffin parissa! Kiitokset myös uusille tuttavuuksille ja hyviä lyöntejä!=)

    ISO KIITOS JÄRKKÄREILLE, KOKO ORGALLE!!!

    Loisto tapahtuma, lisää samaa!!!

    COLT

    Kiitokset Partille ja kumppaneille taas upean kisan järjestämisestä :o).

    Ihan ei onnistunut viime vuotisen joukkuekilpailun voiton puolustaminen, mutta
    Mr. Johtaja XXL – me olimme hyvänä kakkosena :o). Aamulla suuntaan ’The Pusun’ nokan kohti Itä-Suomea, joten saat palkintosi aikaisintaan seuraavalla viikolla :o) – laitathan yhteystietosi osoitteeseen golfbot@pp.inet.fi

    Vallu kiittää kanssa hienoista kisajärjestelyistä!! Mahtavaa oli!
    Mikäs on ollessa nyt, kun viimevuoden 2. sija vaihtui ykköseksi!
    Uusia perinteitäkin varmasti luotiin, nyt kun Paksis ja Hekkanen ja Kebaxi kantoivat omat kortensa kekoon. Mitähän ensi vuonna?
    Toi bändi yllätti kyllä täysin kyvyillään, mä olin IHan myyty!!
    Kiitos hienolle tiimille, olitte mahtavia! Anssijokunen ei taida vielä tietääkään voitosta, kun lähti niin aikaisin. Toivottavasti palkintokin ajautuu jotenkin sinne Tampereelle päin.

    Kiitokset Partille ja koko järjestelypoppoolle hienosta kisasta!

    Kiitokset Railalle erinomaisesta kipparoinnista, Leftille ja otsolle miellyttävästä kisakierroksesta. Ryhmä oli voittovauhdissa etuysillä, mutta loppupuolella seniorteamin askel alkoi painaa ja nuoremmat painoivat ohi. Hyvä suoritus kuitenkin.

    Jep, kiitoksia kaikille järjestelijöille ja kanssapelaajille ( siis käsittääkseni golfissa ei ole vastustajia vaan kanssapelaajia, vai miten se meni?). Vallun kirjoituksesta päätellen meirän tiimi voitti!!! Toivottavasti tulokset tulee tänne jonnekin nähtäväksi.

    Niin, oli kiva pelata ja nähdä niin paljon samanhenkistä ja innokasta golfporukkaa. Kuitenkin harmittaa, etten voinut jäädä seuraamaan muita tapahtumia – vkonloppuiskän paineita nääs. Onneksi kuitenkin pääsin mukaan, vaikka koko reissu oli vielä eilen illalla uhattuna…mutta mitään viimehetken peruutusta en halunnut tehrä.

    Vallulla oli mielestäni idea jota voisi vakavasti harkita – laittaa kaikille nimilaput rintaan.

    Kiitokset myös järjestelijöille, hienot kekkerit. Etukäteisarvailu ei mennyt aivan nappiin, ei tullut vaihtelevaa kierrosta vaan tasaisen huono;(

    Onneksi ryhmässä oli sentään pelimiehiäkin joukossa, kiitos mukavasta peliseurasta!

    KIITOS

    Hieno, ei vaan loistava päivä ja uusia hienoja tuttavauuksia. Omalle ryhmälle KIITOS hienosta seurasta sekä Partille¨ja erikoiskilpailujen järjestäjille Pakalle, Kebaxille, Hekkaselle ja JKOlle loistavasti toteutetusta kisasta.

    The Bändi oli nähnyt paljon vaivaa ja sehän näkyi bändin otteista. Pro-suoritus!

    Loppuillan 1+18 reiät 25 hengen flaittina oli ennenkokematon, josta itse selvisin 2 på eli tais olla 5 lyöntiä paremmin kun itse kisassa. Ainin, TS:n iigeliputti 1:llä oli vain muodollisuus.

    Nyt kun ’voitin’ Golf´s short game for dummies opuksen, lupaan panostaa lähipeliin, vaikkakin jälkipeleissä sain sen toimimaan kohtuullisesti 🙂

    Kiitti kovasti kaikille! Oli varsin antoisa päivä!

    Pelikaverit ois voinu olla vähän parempia, kun jäätiin pisteellä palkintopallilta. (Tai ehkä vaan pitää katsoa peiliin, mä olin aivan hyödytön griineillä. Tai no, oikeastaan muutenkin…)

    Sen bluesin sanoja kyseltiin, ne ovat tässä:

    Bogey Blues

    Me lähdettiin rundille, oli semmonen kesä-keli
    Lämmiteltiin rangella, sitä vaatii hyvä peli
    Treenigriini kokeiltiin, chippi meni aina metriin
    Nyt jos ei hyvää skoorii tuu, niin ei lämmittelyy voi moittii (jos ei tuu:)
    Pirkkoo, pirkkoo, pirkkoo… (jos ei tuu)
    Pirkkoo, pirkkoo pirkkoo!
    Mä laskin kolmeen mielessäin ja lähdin ykköstiille päin ja mä hain:
    Pirkkoo!

    Eka väylä olikin sopivasti aivan vapaa
    Päätin lyödä palloa draiverilla olan takaa
    En kammonnut vettä, outtia bunkkaa enkä raffii
    Löin palloo pönkkäjalkaa vasten, on tiikeri aivan pahvii! (Mä hain:)
    Pirkkoo jne…
    Mä laskin kolmeen mielessäin ja kävelin griiniä päin ja mä hain:
    Pirkkoo!

    Pallo olikin bunkassa, draivi oli ihan torso
    Griini yhtä kaukana kuin Sarfvikista Korso
    Ei tuu mielenkään luovuttaa, ja vaan palloa peliin tuoda
    Mä pallon laitan kannelle ja voidaan birdie hörppyä juoda! (Kun tehdään)
    Pirkkoo jne…
    Mä laskin kolmeen mielessäin ja löin bunkasta lippua päin sillä hain:
    Pirkkoo!

    Kylkeen osuin palloa, tuli järkyttävä toppi!
    Taisi tulla pirkun hakuun masentava stoppi
    Pallo hautautui lipan alle, nyt sääntökirja käteen!
    Maila kirposi kädestä, komeessa kaaressa lähi veteen! (Eikä tuu)
    Pirkkoo jne…
    Mä laskin kolmeen mielessäin ja lähdin klubitaloa päin kun ei tuu
    Pirkkoo.

Esillä 25 viestiä, 551 - 575 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside