2.7.–9.7. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][17]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • P. PersiMonni kirjoitti: (16.3.2007 19:30:41)
    Sunny State: florida (L) (Pro), Jamasa, Paksupekka, Parti Persimonni

    Lupaatteko joukkueena pukeutua yhdenmukaiseen asuun, joka on Paksiksen valitsema? Veikkaan vihreitä sukkahousuja koko jengille :))

    EFC

    Hörhö kirjoitti: (16.3.2007 22:20:21)

    P. PersiMonni kirjoitti: (16.3.2007 19:30:41)
    Sunny State: florida (L) (Pro), Jamasa, Paksupekka, Parti Persimonni

    Lupaatteko joukkueena pukeutua yhdenmukaiseen asuun, joka on Paksiksen valitsema? Veikkaan vihreitä sukkahousuja koko jengille :))

    Tuo varmaan helpottaa varmaan olennaisesti Jamasan päätöstä, jotta mihin kisaan lähtee mukaan.

    EFC kirjoitti: (16.3.2007 22:24:44)

    Hörhö kirjoitti: (16.3.2007 22:20:21)

    P. PersiMonni kirjoitti: (16.3.2007 19:30:41)
    Sunny State: florida (L) (Pro), Jamasa, Paksupekka, Parti Persimonni

    Lupaatteko joukkueena pukeutua yhdenmukaiseen asuun, joka on Paksiksen valitsema? Veikkaan vihreitä sukkahousuja koko jengille :))

    Tuo varmaan helpottaa varmaan olennaisesti Jamasan päätöstä, jotta mihin kisaan lähtee mukaan.

    Olokaahan ny niitten sukkahousujen kanssa. Minä en pukeudu sukkiksiin ja jos joku meidän ryhmässä haluaa pukeutua, ei se minua haittaa. Mulla on korkeintaan kauhtunut havaiji-paita ja kunnon lökäpöksyt 🙂

    EFC

    EFC kirjoitti: (16.3.2007 22:24:44)

    Tuo varmaan helpottaa varmaan olennaisesti Jamasan päätöstä, jotta mihin kisaan lähtee mukaan.

    Olipas hyvää suomea 🙂 Ei pitäis kirjoittaa tänne samalla kun maistelee scottitislettä.

    Jamasa kirjoitti: (16.3.2007 20:08:32)
    Kah, johan lykkäsit…tai siis nopathan sen ratkaisi. Tässähän pitää oikeen tosissaan miettiä jos vaikka tulis ihan oikeesti pelaamaan kyseiseen kisaan ja jättäs Eden-Openin väliin…

    Vau mikä tiimi! Tässähän tulee houkutus alkaa harjoittelemaan, ettei joukkueemme murskavoitto jää minusta kiinni 😉
    Jamasa, lupaan jättää vihreät sukkahousut kotiin, jos tulet messiin 😮

    Mun peppu puutuu, kun pitää vuorokaudet ympäriinsä istua koneella odottamassa, josko mäkin vihdoin saisin tiimin! Mulla on kohta suorastaan hanuri hellänä!!

    Mä jouduin jo soittaa systerille, jotta en tiiä pääsenkö ollenkaan sen 50 v synttäreille, kun mulla on ’muka’ flunssa.

    Paas monninen nopat pyörimään, niin mä saatan viel keretä kakulle!

    vallu kirjoitti: (17.3.2007 16:21:11)
    Mun peppu puutuu, kun pitää vuorokaudet ympäriinsä istua koneella odottamassa, josko mäkin vihdoin saisin tiimin! Mulla on kohta suorastaan hanuri hellänä!!

    Mä jouduin jo soittaa systerille, jotta en tiiä pääsenkö ollenkaan sen 50 v synttäreille, kun mulla on ’muka’ flunssa.

    Paas monninen nopat pyörimään, niin mä saatan viel keretä kakulle!

    Monnin nopat on viikonloppuvapaalla näemmä. Kyä me Vallu johonkin ryhmään päädytään tai sitten ei. Muista, että meillä kumpaisellakin on 2.s sija viimevuodesta puolustettavana.
    🙂

    Team Vallu: Vallu (L), Poqwe, anssijokunen, Janzki
    Team Annukka: Annukka (L), Hermes, Colt, Tukki
    TurkkuSet:man8, Tunkki, pele, IsoPahaR
    Team Ditto: Ditto, Easy Rider, Taika Rauta, Toisto

    Kah! Päästiin Taikiksen kanssa jälleen yhteen 🙂 Easylle ja toistolle peukku myös!

    Tervehdys koko tiimille! Muista Ditto että perinteet velvoittavat!

    Hienoa, että Partin painotetut nopat minutkin tiimiin sijoittivat. 😉

    Tervehdys muille arvon teamin jäsenille.

    Määkin sain tiimin, kivaa! Ja ihan vieraita ukkoja vielä, eli uusia tuttavuuksia. Ainakin niin luulen, ettei olla tavattu, jotta heippa vaan Teille!
    kiitos noppien painottajalle tehokkaasta toiminnasta.

    Olipa kiva tulla väsyneenä vaalihommista, kun täällä ootti joukkue!!

    Kiitos Monniselle ja tiimille tsemppiä!! Nyt alkaa valmistautuminen kauden riemukkaimpaan tapahtumaan!
    Jahka toi loska taas ystävällisesti häipyy…..

    No meillähän on selkeästi voittajatiimi kasassa. Muistelen, että Näprääjä voitti viime syksyisen Mäkkärin synttärikisan, joten voittamisen taito on hallussa.

    KHI

    Homma toimii ja tiimi saa palautetta….. Hyvä että joukkueesta löytyy jäsen, jolla on jo tatsia voittamiseen.

    Huh huh…alkoi jo nitrot olemaan vähissä.

    Niin ja tervehdys joukkue kavereille.

    Kiara, voittajatiimin kapteenin ominaisuudessa hoitanet kevään treeni ohjelman jolla saadaan sisäiset lihakset, late draw ja menttaliteetti kondikseen. Puheen valmistelun voit jo myös aloittaa;)

    Olin perjantaina pelaamassa harjoituskierroksen eikä ainuttakaan katastrofi väylää, tosin jäi vielä tekemistä lähipelinkanssa. Nyt kun ulos katsoo miettii oliko pelkää mielikuva harjoittelua;?

    Taika Rauta kirjoitti: (18.3.2007 18:17:48)
    Tervehdys koko tiimille! Muista Ditto että perinteet velvoittavat!

    Just näistä perinteistä johtuen olen vaihtanut 13 asteiseen Igniteen, jossa on 43,5 tuuman regu 🙂 näinollen toimin viimeisenä varmistajana aloituksissa, koska lyönti on nykyään kuin lehmän lääpäisy. Lisäksi rautavitosen tilalle on tullut 25 asteen hybridi jotta pääsee about 20 metrin (leveys) sektoriin keskipitkissä lähestymisissä. Tuplabogeyt on tällä varmistettu, jos näyttääpi katastrofireiältä muuten.

    Lähdetään jossain vaiheessa spekuloimaan kunkin joukkuejäsenen vahvuuksia ja tehdään hjuvissa ajoin, eli kaksi minuuttia ennen tee offia strategia. Mitäs teamin jäsenet ovat mielipuolta?

    Doddii ,ny on peliseura selvä. Ei muutaku tsemppiä koko joukkueelle. Oma kunto on ruosteenpuolella mutta onhan tässä aikaa vielä reenata.

    No niin, kävipäs tuuri kun ei joutunut ’homoporukkaan’, vaan heterotiimi! Kaikki tietty uusia tuttavuuksia, kuten myös ko. kenttä.

    Varmistan tämän kalenteriini kauden toisena päätapahtumana – ja kaikki harjoittelu tulee tähtäämään siihen, että tiimimme tulee kisassa myös pärjäämään!!!

    Tervehdys Kiara tiimille! Treenit täydessä käynnissä, tulevana viikonloppuna pitäs avata kausi. Pääsin siis VOITTAJA tiimiin, kiitos rouva (herra) Fotunan, ja kumarrus…

    Ditto kirjoitti: (19.3.2007 11:22:30)

    Taika Rauta kirjoitti: (18.3.2007 18:17:48)
    Tervehdys koko tiimille! Muista Ditto että perinteet velvoittavat!

    Just näistä perinteistä johtuen olen vaihtanut 13 asteiseen Igniteen, jossa on 43,5 tuuman regu 🙂 näinollen toimin viimeisenä varmistajana aloituksissa, koska lyönti on nykyään kuin lehmän lääpäisy. Lisäksi rautavitosen tilalle on tullut 25 asteen hybridi jotta pääsee about 20 metrin (leveys) sektoriin keskipitkissä lähestymisissä. Tuplabogeyt on tällä varmistettu, jos näyttääpi katastrofireiältä muuten.

    Lähdetään jossain vaiheessa spekuloimaan kunkin joukkuejäsenen vahvuuksia ja tehdään hjuvissa ajoin, eli kaksi minuuttia ennen tee offia strategia. Mitäs teamin jäsenet ovat mielipuolta?

    Samaa olen mieltä! Tässä tiimissä ei ole kuin vahvuuksia. Minä laitatan ennen kisoja uutta purupintaa hampaisiin jotta kestää draivata miehekkäästi! Rautoihin tulee sen verran muutosta että offseteistä luovun kokonaan. Yhteyksissä on oltu jo takomoihin Japania myöten. Suostuivat lopulta mun vaatimiin spekseihin. On sitten ensimmäinen sellainen satsi sieltä pajalta, rustaavat lapoihin ONsettiä, ja reilumman kautta!

    Nyt on kasassa 25 tiimiä, 100 peluria. Enempää ei mahdu.

    Peruutuksia on tullut perinteisesti pitkin matkaa joten alan pitämään listaa varapaikoista. Pistäkää vaan ilmoa tulemaan, mukaan mahtuu vielä suurella todennäköisyydellä.

    Fifth Element Oy tuli mukaan ja sponssaa väylällä seitsemän käytävää pisin draivi-kisaa. Sarja löytyy miehille ja naisille, palkinnoksi tulee hienot Wishon-mailat.

    5th Element

    pjs

    P. PersiMonni kirjoitti: (19.3.2007 22:36:55)
    Nyt on kasassa 25 tiimiä, 100 peluria. Enempää ei mahdu.

    Peruutuksia on tullut perinteisesti pitkin matkaa joten alan pitämään listaa varapaikoista. Pistäkää vaan ilmoa tulemaan, mukaan mahtuu vielä suurella todennäköisyydellä.

    Huhhuh, aloinkin jo ajatella että näinkös tässä jäätiin rannalle, mutta totuus näyttää olevankin ruusuisempi: kotisivuilta löytyvät loputkin (vielä foorumilla julkaisemattomat) joukkueet!

    Sydän pamppaillen tuli listaa kanssa katsottua ja olihan siellä omakin nimi loppujen lopuksi..Ja peliseuran nimimerkit ovat kyllä turhankin lähellä allekirjoittaneen lyöntien tyyliä korostavia..Nomen est omen?? Saisiko muuten tuon kisojen virallisen sivujen linkin vaikka tuohon aloitusviestiin, vink vink..=)

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside