23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

KEJ-Tour 2005?

Etusivu Foorumit Yleistä KEJ-Tour 2005?

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Parti hei, onko tulevalle kesälle tulossa touria viime vuoden malliin? Voi olla, että asiasta on ollut juttua palstalla, mutta minulta on mennyt ohi. Jos näin on käynyt, pahoittelen aiheuttamaani vaivaa.

    Kyllä tulee ja järjestelyt ovat jo käynnissä. Tarkkaavaisimmat ovat huomanneet että http://www.kejtour.com on vaihtamassa hostaajaa. Viime kesänä wivanet onnistui aiheuttamaan parin viikon käyttökatkon toheloinnillaan, joten suuntasimme muualle. Samalla otimme sellaisen palvelun, joka mahdollistaa pelaajien päivittävän tuloksensa itse. Näin saamme sivut reaaliaikaiseksi, eikä meikän tarvitse päivittää tuloksia käsin sivuille. Samoin katsomme jos ylläpidolla riittää kiinnostusta näpertää jotain pientä tilastosivua, tämä on neuvottelujen alla.

    Sarja-/ Sääntömielessä mennään pitkälti viimevuotisilla linjoilla. Jaksotusta olen ajatellut muuttaa:

    1. –> 1.7. Kilpailija pelaa kaksi kierrosta, joista yksi lasketaan.

    2. 25.6-31.7. kolme kierrosta, joista kaksi lasketaan

    3. 25.7.-10.9. kolme kierrosta, joista kaksi lasketaan

    Pelaaja voi siis pelata minimissään viisi kierrosta ja maksimissaan kahdeksan. Tarkoituksena helpottaa tuloksen saamista ja ettei yksi tuhrittu kierros pudota heti pelistä pois. Viime kesänä tuli useampikin tapaus jossa pelurin turnee loppui yhteen pallon hukkumiseen väärässä paikassa. Itselleni kävi juuri niin: Pallo pikkaisen sivuun ja luulin löytyvän varmasti. Viiden minuutin etsimisen jälkeen ei ollut enää kanttia kävellä takana odottavan ryhmän luokse lyömään uutta lyöntiä.

    Jotain tämän suuntaista on odotettavissa; uudistuneet sivut avataan parin-kolmen viikon sisällä ’piraatti-testin’-julkistamisen myötä. Pistäkää ihmeessä kommentteja tähän ketjuun jos teillä on mielessä parannuksia viime kesään. Samoiten voi pistää vaikka ennakkoilmoittautumisia niin osaamme vähän hahmottaa sivujen tarvitsemaa tilaa yms.

    Hienoa Parti – tuo uusi jaksotus on aivan loistava :o). Viime kesänä kahden viikon jaksot teki välillä vähän tiukkaa ja tässä ei tosiaankaan yksi epäonnistuminen rankaise niin pahasti :-(.

    Junnu ja minä ilmottautumme kisaamaan – bojojojojoinnnnng!

    Oikein hyvä juttu. Jaksotuskin tuntuisi olevan hyvä uudistus, jotta mahdollisimman moni aloittaja pääsisi ’maaliin’ saakka. Ainakin tällä tietämällä osallistun. Yritän myös yllyttää perheen juniorin mukaan.

    Jäämme kuulolle.

    Kuullostaa paremmalta. Viime kesänä ei ehtinyt pelata kaikkia kierroksia ajoissa. Valitettavasti ei päässyt skineille. Yritetään ensi kesänä uudestaan.

    Joo mukan ollan niinku viimoteksi . maggari – citysaamhelainenn

    Pitäähän sitä päästä pallejakin uittamaan lampiin… mukana taas ilon kautta :o)

    Uutta matoa koukkuun! viime kesänä pääsi toi händäri tippumaan aluksi sen verran ettei ollut puhettakaan päästä siihen. Nyt on kyllä yritettävä scratchsissakin.

    EHDOTUS: voitaisiinko scratchia ajatella pelattavan keltaisilta jolloin saataisiin samalla rundilla tulos sekä hcp että scr sarjoihin(lue: näin minäkin kehtaisin osallistua scr sarjaan, eikä tarttis nolata itteään valkoisilta).

    Mä taas ajattelin ehdottaa, että HCP-rundin voisi pelata valkoisilta, jotta voisi lähteä skrätsisarjaan mukaan.

    Tuo jaksotus ja huonon rundin pudottaminen sopii mullekin mukavasti kun viime kesänä tuli myös väärissä paikoissa LostBall…

    Iso +merkki laskentatavan muutoksesta! Se nostaa merkittävästi minun motivaatiotani osallistua.

    ts

    Minä taaasen pääsin skineille 🙂 siitä ja kaikesta muustakin johtuen; mukana jos väki hyväksyy edelleen.

    Öö.. juu. Junnuja tourille vaan ei siinä mitn.

    Meitin perheen junnu ei kyllä tule osallistumaan kun sattuu olemaan kissa.

    Ilmoittamani junnu tulee olemaan tiimikaverini, maila kun on. Maila Jr.

    Partille kuvaannollinen tuoppi :=D. Mukana tietty. Tarkennus uuteen käytäntöön, jaksolla voi siis pelata max 3 kierrosta, joista kaksi mukaan. Ei esim. kuusi, joista kaksi parasta (ennaltailmoitettua) mukaan?

    Muutokset tuovat hyviä parannuksia. Hienoa Parti. Viime syksynä meinasi minullekin tulla vähän kiirus kiekkojen kanssa. Ensi kautena ei ehkä iske uusilla säännöillä samanlaista paniikkia eli mukana ollaan :o).

    Erinomaiset uudistukset. Juuri mainitunlaisia ongelmia minullakin viime kesänä oli => Kahden viikon jaksot meinasi tehdä tiukkaa, ja lopuksi kisa jäi kesken, kun pallo hukkui raffiin noin 10 m väylän oikealle (yllätys yllätys) puolelle. Vaikka aivan selvän linjan otin, niin ei löytynyt, ei 🙁

    Vaikka en tuulen mukana lentelekään, niin en minäkään uskaltanut teeboksiin takaisin löntystellä.

    Mukana taas tässä jo perinteikkäässä kisassa 😉

    Kaks kierrosta kuussa sopii mulle paremmin kuin yks kahdessa viikossa.

    ps. KEJ-Tour on hyvä tapa pitää tasotusta yllä kun en muuten käy kilpailuissa. Tulee keskityttyä paremmin kuin harkkarundilla. Kaikki KEJ-Tour kierrosten kortit lähtee taas seuraan.

    mää oon mukana.

    Kyllä, kyllä, tänne kans.

    Tänä vuonna IHan kaikessa mukana!!

    Kyy

    Voisko toi eka jakso olla myös 3 kisaa ja 2 parasta lasketaan ? On meinaan aikas pitkä toi eka osio (huhti,touko ja kesä) ja samalla tulis lisää panosta talviharjoitteluun kun pitää olla HETI keväällä hirmu iskussa ?

Esillä 21 viestiä, 1 - 21 (kaikkiaan 21)
Vastaa aiheeseen: KEJ-Tour 2005?

Etusivu Foorumit Yleistä KEJ-Tour 2005?