14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 551 - 575 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lavantauti kirjoitti: (3.7.2008 16:41:51)
    Kuulostaa vähän tyttöjen kitinältä. Jos ei osaa, niin ei osaa.

    Mä oon treenannu aivan helvetisti, mulla on tavoitteena kenttäennätys ja joka reiälle birkku. Femmoille Iigeli. Ei tekosyitä jos ei onnistu.

    Ei hemmetti! Tässä sitä taas ollaan… Tota testosteroniryöpytystä neljä ja pual tuntia..
    Huhuu! Taas olis caddie vapaana!…

    Fantti kirjoitti: (2.7.2008 12:48:39)

    Muutamia mahtuu mukaan, muttei viitsi tehdä montaa koukkuja kehä I:ltä. Mieluiten kokoontuminen yhteen paikkaan. Personalkännykkänumero löytyy profiilista.

    Jokos sulla Fantti on auto ahdettu täyteen, mahtuisiko aamulla vielä yksi kyytiin Kehä1/Hämeenlinnanväylä akselilta? Kännykkänumeroasi en kyllä profiilista nähnyt, olisin soittanut suoraan.

    Myy kirjoitti: (28.6.2008 22:13:18)
    Kyllä täytyy, jotta ehdit yhdeksitoista meidän lähtöteelle 13! Ei sitten myöhästytä tai tulee satinkutia…;-) Partin viestistä 365 löytyvät tärkeimmät ohjeet koko illalle.

    Ei myöhästytä, ei. Päivän ohjelma selvillä lähtötiitä myöten. Leppoisa pitkä par5 alkuverryttelyksi. Birkkupullon koko on kyllä vielä päättämättä 🙂
    Siirtoaika joukkueiden osalta ei ollut vielä umpeutunut: olemmekin saaneet joukkoomme toisen Ladyn, tervetuloa Minna. Itse tein eilen huonon kenraaliharjoituksen alta pois, niin ei ole turhaa stressattavaa.

    Do diin,

    vaviskaa, vaviskaa….
    Harkkakierros takana ja Paloheinä kalpeni..
    Heti oli seriffi niskassa eka tiillä, ei halunnut millään uskoa, että hidas alkuni johtuu valkoisen ( tai kultaisen kuten Alastarossa)boxin etsimisessä,jonossa takanani oli ainoastaan 28 greencard oppilasta, olivat mua siinä vartin venanneet…
    No eka lyönti lopuiltaan punaisilta driverillä ( onhan tää miesten voimalaji !) seriffin opastuksella ja valvovan silmän alla ja jopas, liki puoliväliin ( piruuun pitkä par kolme toi eka ).
    Siitä sitten muutama hyvä rautalyönti ja sitten sellainen viksu sijoitus greenin eteen wedgellä, josta päästiinkiin jo sitten puttaamaan.
    Nyt huomisenkin greencard-ryhmä oli jonossa ensimmäisen ryhmän takana ja seriffi patistaa kiiruhtamaan ja nopeuttamaan peliä.
    Saatiinhan se pallo hylsyyn ( toki tässä avusti tää eka greencard-ryhmä) he tekivät mailoista sellaisen kujan, jota pitkin pallo ei voinut mennä muualle kuin hylsyyn ( toki pari kertaa hyppäs ns. aidan ylitse, mutta yhteisymmärryksessä kuula palautettiin alkuperäiseen paikkaan, kun oli noita tilapäiväisiä ( vai oliko se tilapäisiä ?? )haittoja…
    No kakkos tiille matkatessa eksyin ja jouduin nestehukan vuoksi poikkeamaan lupilla parilla nestetasapainoa palauttavalla (urheilu)juomalla( ainaskii nee kiekkosankarit siinä tiskillä todisti juoman aidoksi urheilujuomaksi).
    Tässä vaiheessa kun komeesti mut ajettiin autolla kakkostiille ( piti muuten palata sinne lupille kertaalleen, kun tiit ja pallot jäi sinne tiskille) ja asettelin tota kuulaa paikoilleen, jouduin pieneen paniikkiin, eihän tää ole mun pallo, vaan jonkun toisen….
    Ja minä kun palloni tunnen, sainhan sen mummiltani 50-v lahjaksi ( on kuulema tunnearvoa, isoisä sillä pallolla koko ikänsä pelannut) ja nyt minä onneton sen Paloheinän eka reiällä hävitin, VOI TUSKA !
    Kun palasin siis ekä reiän greenille sitä palloani etsimään, puuttui seriffi taas peliin ( tällä kertaa parin kaverinsa kera)
    He pyysivät minut allekirjoittamaan asiakirjan jonka sitten teinkin:
    Siinä luvattiin mulle palauttaa maksettu greenfee vähennettynä toimistokuluilla, auton käyttämän sähkön lataamismaksulla, 56 greencard kurssilaisen yhden/2 ( riippuen kummassa ryhmässä olivat ) päivän työpanoksen summalla sekä bonuksena elinikäinen lupaus olla tulematta enään koskaan ikuna Paloheinään….

    Nähdään huomenissa ja voi pojat ja tytöt, hyvät on fibat kun toi kenraalikin meni ihan nappiin

    Baarimikkojen joukkueesta vapautui yksi paikka.
    Jos et ole vielä ilmoittautunut kisaan ja haluat mukaan, laita postia tuonne linkin takana olevaan meiliosoitteeseen…

    Rautatykki kirjoitti: (3.7.2008 19:24:08)

    Fantti kirjoitti: (2.7.2008 12:48:39)
    Jokos sulla Fantti on auto ahdettu täyteen, mahtuisiko aamulla vielä yksi kyytiin Kehä1/Hämeenlinnanväylä akselilta? Kännykkänumeroasi en kyllä profiilista nähnyt, olisin soittanut suoraan.

    Luulin, ettei kyydin tarvetta enää ole ja otin numeron pois. Nyt pitäisi näkyä. Poimin Minjan 8.40. Soita tai pistä tekstaria osoitteesta,kyytiin mahtuu. Akselilla Hämeenlinnanväylä / Kehä I arvioitu 8.50 – 9.00. Hyvissä ajoissa ollaan matkassa, mutta tuleepahan kerrankin lämmitelty sekä rangella sekä klubilla.

    Mä tyhjentelin tossa bägistä kaikkea kevään mittaan sinne kertynyttä rojua, huomasin kauhukseni että mun tasoituskorti on hävinnyt. Fuk Mee. Vitsi jos kädäri ei päästä mua kisaan niin sittenhän bändillä voi oikeasti mennä hyvin!

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 22:35:50)
    Mä tyhjentelin tossa bägistä kaikkea kevään mittaan sinne kertynyttä rojua, huomasin kauhukseni että mun tasoituskorti on hävinnyt. Fuk Mee. Vitsi jos kädäri ei päästä mua kisaan niin sittenhän bändillä voi oikeasti mennä hyvin!

    Noh, tuut sitten vasta mun jälkeen ni pistän sulle mun kortin. Ja sittenhä bändillä vasta hyvin meneekin!

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 22:35:50)
    huomasin kauhukseni että mun tasoituskorti on hävinnyt. Fuk Mee. Vitsi jos kädäri ei päästä mua kisaan niin sittenhän bändillä voi oikeasti mennä hyvin!

    No hätä. Tule yhdeksän aikoihin sinne lähipeli-alueelle. Me pidetään sulle Hekkasen kanssa GC-koe ja jos pallo tottelee tarpeeksi ja pääset läpi sääntökokeesta niin me lyödään sulle väliaikainen GC käteen. On voimassa huomisen itäisen Espoon alueella.

    Parti kirjoitti: (3.7.2008 23:20:23)

    No hätä. Tule yhdeksän aikoihin sinne lähipeli-alueelle. Me pidetään sulle Hekkasen kanssa GC-koe ja jos pallo tottelee tarpeeksi ja pääset läpi sääntökokeesta niin me lyödään sulle väliaikainen GC käteen. On voimassa huomisen itäisen Espoon alueella.

    Ja tasoitus 36? Kuulostaa tällä hetkellä suunnilleen oikealta. Mua toi sääntökoe vähän kyllä jännittää… Onneksi bändissä on kolme seuratuomaria, saako niiltä kysyä jos ei oo ihan varma?

    No ainakaan sään suhteen ei pitäisi olla valittamista :o).

    Golfsää – Espoo Ringside Golf

    Mahtava keli ja mukavaa peliseuraa, kiitos järjestäjille ja peliryhmälle. Valitettavasti muut sitoumukset estivät jälkipelit, nyt olisi ainakin ollut seliteltävää vaikka koko illaksi kun lyöntejä kertyi osin niin monta ettei korttiin enää mahtunut:D

    Juu, kävi nyt näin, että piti CM:lle sanoa tiskillä notta tuota perun mutta menin ja annoin vahingossa pankkikortin ja ennenkuin edes tajusin olin jo näpytellyt pin-koodin.

    Suuri kiitos järjestäjille ketkä mahdollistivat tämän kisan ja tietysti Team Mizunolle. Haaskaa oli pelata harkitsen vakavasti jos vaikka ens vuonna osallistus uudestaan.

    Eikun sitä vaan, että missä tulokset viipyy 🙂

    Lähdin jo paikalta pois, mut taidan lähtee takas koht. Toivottavasti ehdin vielä loppupeleihin eli siis varsinkin kahden reiän turneelle.

    Kiitti vaan kisoista. Keli oli komea ja seura hyvää. Tuuli lisäsi haastetta muutamilla väylillä. Onnea menestyjille ja erittäin hyvät jatkot.

    EFC

    Jep, ihan kivasti meni päivä, kiitos peliseuralle. Piti vaan lähteä jälkikasvun pariin jo. Hiljaista on ollut täällä foorumilla kun about 100 henkeä on ollut yhdessä pelaamassa.

    Kiitokset jälleen kerran Partille ja kisaorganisaatiolle järjestelyistä :D!

    Vaikkei kisasta tällä kertaa jäänytkään mitään jälkipolville kerrottavaa:(, niin sää oli mitä parhain, mitä nyt muutama näytti käräyttäneen itsensä oikein kunnolla, joten ’pussukassa’ ollut aurinkorasva olisi ilmeisesti ollut tarpeeseen :o).

    Järjestelyt olivat todella loistavat, ruoka hyvää ja sitä oli riittävästi.

    Ja erityiskiitokset omalle peliryhmälle – kierros sujui todella mukavissa merkeissä ja tulihan taas pari uutta nickiä tutuksi :D. Hauskaa oli myös tavata niin paljon tuttuja kasvoja menneiltä vuosilta.

    Ensi vuonna taas uudelleen!

    Parti kirjoitti: (29.6.2008 12:24:38)
    Sami Siren kirjoitti:

    Eli Golfpaja sponssaa kisan: Golfpaja PisinDraivi kilpailu.

    Mittaukset suoritetaan Zelocity Purelaunch launchmonitorilla.
    Toimikunta (oliko JäsenXXL ja Hermes vapaaehtoisia?) tuomaroi
    osuuko pallot sektoriin. Mikäköhän olisi järkevä sektori, väylä ?

    Miesten ja Naisten sarjat. Kummastakin sarjasta kaksi parasta
    sekä huonoin (tuloksen tehneet) palkitaan.

    Kiitos hienosta LD-kisasta ja hienoista palkinnoista. Vaikka olinkin IHan puhki ja lyönyt kentällä aivan liikaa niin jaksoin vielä vähän rutistaa.

    Kiitokset Partille taas kerran hienosta tapahtumasta, mahtaville pelikavereille ja Bändille myös kiitokset.

    Ensi vuonna taas nähdään, toivottavasti.

    GL alias Tzirpis

    Kiitos taas Parti & Co hienosta kisasta ja kaikille golfpisteen pelureille mukavasta päivästä. Varsinkin omalle jengille, joka oli tietenkin ykkösluokkaa. Me ei vaan oikeen osattu putata.
    Kyllä tää on aina kesän ykköstapahtuma, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

    Kiitos vaan, Parti, olipa hieno kisa taas. Keli oli mitä mainioin ja kenttä hyvässä kunnossa tosin reijät oli jotenkin noidutut eikä pallo tahtonut upota sen kummemmin griinin ulko- kuin sisäpuoleltakaan. Kiitokset myös Team Miuralle jotka pelastivat mut pälkähästä kun #17llä pyörin raffissa kuin pässi narussa. Ja tietenkin kiitokset ministereille. Vaikka nyt tällä kertaa ei aivan natsannut niin eiköhän lampIHallitus joskus vielä jyrää!!1

    Hienoa oli! kiitos Parti, Rinkku, Golfpiste ja kaikki muut onnistuneen tapahtuman järjestelyistä. Meidän tiimiläisille kans kiitos. Olen huomannut tässä vuosien saatossa jotta tiimi kuin tiimi, aina näissä tapahtumissa väreilee sellainen positiivinen ilmapiiri. Ens vuonna taas jossain!

    ts

    Huomenta ja kiitos ja anteeks 😉

    Enpä oikeen tiedä mitä sanoisi. Vuosi vuoden jälkeen aina yhtä loistava tapahtuma. Liennekö paras golftapahtuma koko valtakunnassa.

    Järjestäjille, Parti, Jaros / Rinkku, The Band sekä tietysti golfpiste suuret kiitokset, että jaksatte vuodesta toiseen. Toviottavasti saatu palaute antaa siihen myös potkua.

    Ja kerpele mä aion opetella myös chippaamaan ja puttaamaan 😉 Oli se niin järkyttävää touhua, että onneks ne oli tuttuja jotka näki…

    Henkilökohtaiset tulokset näyttivät olleen järjestävän kentän sivuilla. Olikohan Rodilla jokin salainen yhteys tulospalveluun? Noin 1 m birkkuputti jäljellä viimeiselllä reiällä. Pirkkokaan ei olisi välttämättä oli riittänyt mitallisijoille. Niinpä Rod päätti ottaa varmuuden vuoksi 4 puttia, jottei tasoitus vaan laske :-). Allekirjoittanut oli em. asian varmistanut jo aiemmin.

    Kiitos vielä oheistuotteista. Olishan siellä ollut aurinkorasvaa, nimimerkillä käsivarret punaisena.

    Tosiaan, kiitos taas kerran Parti, Janos, Rinkku. Loistavasti järjestetty, varsinkin sää.=) Mukava oli tapahtuma ja kerrankin ei tullut pelattua täysin penkin alle vaikka jossiteltavaa jäi vieläkin.

    Voi kun oppisi puttaamaan…

    Iso kiitos myös pelikavereille, oli mukava pelailla hyvässä seurassa! Jyrkkä Draw, Johtaja XXL ja Parti. Tänks. Ensi kerralla sitten ehkä päästään siihen 5pist/väylä tahtiin, jos ei muuten niin nostetaan sitten vaikka tasureita.

Esillä 25 viestiä, 551 - 575 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008