14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 601 - 625 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • StiX kirjoitti: (5.7.2008 22:41:22)
    Je, kiitokset täältäkin. Vasta heräsin, vaikka olin ennen hesaria himassa…

    Mun mielestä oli kanssa kiva, ku oli eri kentillä tää kisa. Tosin ei välttämättä lähettäs roudaa bändin kamoja Everstille. Tai no… onhan se mahdollista jollain isommalla autolla… Ja just tota sisäänpäin lämpenemistä ajattelin minäkin, vaikka se taitaa olla jo lost cause 🙂

    Mutta toisaalta, kyllä rinussa pitää kerran vuodessa pelata kolmenkymmenen ihmisen yhteislähtö!!1

    Eli tiedät kuka voitti joukuekilpailu? Suurin osa ei varmaan tiedä. Lähtivät ruuan jälkeen kotia tai pääsivät vasta hesarin jälkeen kotia. Oletko ainoa, joka tietää kuka voitti? :-).

    Fantti kirjoitti: (5.7.2008 22:51:48)
    Eli tiedät kuka voitti joukuekilpailu? Suurin osa ei varmaan tiedä. Lähtivät ruuan jälkeen kotia tai pääsivät vasta hesarin jälkeen kotia. Oletko ainoa, joka tietää kuka voitti? :-).

    Joku ihme akatemia tais voittaa, mutta toiseksi tuli the Bändi eli Tuoppi, KL, Tetsa ja mä 🙂

    Ja toiseks tuleminen on paljon vaikeampaa, voittamiseen ei tartte ku olla paras… Kattokaa vaikka Smurffeilta mallia.

    Jee, jee – Komeeta!

    Oli siisti hässäkkä, vaikka pinaalit menikin muualle. Pitää ilmoilla ens vuotiseen – voiks jo pistää allakkaan jonkun päivämäärän – tästähän vois tehdä samalla GP-Forumin pikkujoulun, kun meininki on yhtä hyvää. Ens vuonna lahjat mukaan ja pukki Bändin kaveriksi lavalle kuittailemaan!

    PS.
    Hitto, ei pitäis kuunnella ts:ää – edes kännissä ennen kisoja. Tilaa ei ollu, eikä ollu mitään muutakaan tänään… Check your GolfBox, if you like 🙁

    Jamasa Lupe kirjoitti: (5.7.2008 21:38:09)
    Ja kuka voitti Paksiksen kisan…..

    No minähän sen vein.

    …olis tosin kannattanu mielummin voittaa se naisten pisin draivi. Siinä kisassa kun oli ne lähipelipallot sitten jaossa. 😉

    EFC

    Fantti kirjoitti: (5.7.2008 22:51:48)

    Eli tiedät kuka voitti joukuekilpailu? Suurin osa ei varmaan tiedä. Lähtivät ruuan jälkeen kotia tai pääsivät vasta hesarin jälkeen kotia. Oletko ainoa, joka tietää kuka voitti? :-).

    Siis Team GDA voitti!

    Myy

    januz kirjoitti: (5.7.2008 23:00:16)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (5.7.2008 21:38:09)
    Ja kuka voitti Paksiksen kisan…..

    No minähän sen vein.

    …olis tosin kannattanu mielummin voittaa se naisten pisin draivi. Siinä kisassa kun oli ne lähipelipallot sitten jaossa. 😉

    …mut sit sun olis pitänyt vetää ne sukkahousut jalkaan!

    Fantti kirjoitti: (5.7.2008 22:08:40)
    GP muuttuu yhä sisäpiiriläisemmäksi, jos kisat järjestetään joka vuosi samalla kentällä. Voisiko perinne olla esim., että voittajajoukke järjestää seuraavan kisan? Osanottomaksu per nuppi + kaljan myynti kelpaa monelle kenttäyhtiölle.

    Samaa asiaa olen funtsinut itsekin. Luulen että meikäläisen anti tälle kisalle on annettu näiden kuuden vuoden aikana ja uusille tuulille olisi tilaa. Saman kaavan toistaminen yhä uudestaan ei välttämättä kehitä asioita.

    Hauskaa aikaa tämä on ollut. Muistan edelleen sen ensimmäisen kisan ensimmäiset askeleet. Olin pelannut koko peliä vasta pari vuotta kun nakki napsahti. Olin ylipäätään osallistunut vasta pariin sufffelikisaan ja sitten pitäisi itse pistää kasaan sellainen. Pelottavaa oli se.

    Eniten minua huvittaa virhearvioni innokkaiden kisaajien määrästä. Soittelin muutamalle kentälle ja kyselin mistä olisi mahdollista saada varattua neljä peräkkäistä aikaa. Ajattelin että tuskin kymmentä hullua enempää löytyy ja siihen vähän varoja.

    No kävi sitten kuitenkin niin että reilu sata nimeä listautui aika nopeasti ja homma piti ajatella kokonaan uusiksi. Onneksi sain apua vanhemmilta tieteenharjoittajilta ja saatiin Hyvinkään kisa pystyyn.
    En vieläkään pysty käsittämään sitä miten koko se porukka vietti kuusi tuntia kentällä vesisateessa lähes nollakelissä hymysuin. Kukaan ei koskaan ole valittanut sanallakaan, päinvastoin.
    Meillä oli jopa on-line tulospalvelu, jonka tärkein lenkki oli kisaan osallistumaton lady. Hän kirjasi tuloksia sateessa koko kisan ajan. Se on mielestäni suurin yksittäinen teko koko kisan historiassa.

    Mutta kaikki tämä on historiaa ja tulevaisuuden ei tarvitse olla vanhan toistoa. Uusille ajatuksille ja toimijoille täytyy olla tilaa.

    EFC kirjoitti: (5.7.2008 23:03:07)

    Siis Team GDA voitti!

    Joo, mut niillä oli valmentaja . 😉

    Meillei ollukaan ku puolivillanen manageri 🙂

    Myy kirjoitti: (5.7.2008 23:04:58)

    januz kirjoitti: (5.7.2008 23:00:16)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (5.7.2008 21:38:09)
    Ja kuka voitti Paksiksen kisan…..

    No minähän sen vein.

    …olis tosin kannattanu mielummin voittaa se naisten pisin draivi. Siinä kisassa kun oli ne lähipelipallot sitten jaossa. 😉

    …mut sit sun olis pitänyt vetää ne sukkahousut jalkaan!

    Punnitsin silti vakavasti tuota vaihtoehtoa. On meinaan pelipallot sen verran vähissä. 😉

    AUTS !

    Fanttille ihan rakkaudesta .. smak

    äiti sanoi, että ei tosta ihan täysjärkistä tullut ( siis musta ), mutta kyllä se jotain tajuaa…
    Nyt on taas se hetki kun tajuaa !
    Fantti perk…
    Muutetaan Savonlinnan oopperajuhlat kiertäväksi pitäjiin
    Vaihdetaan Pihtiputaan keihäskarnevaalit keskenään kuulakisojen, eukonkannon ja kusiasipesässäistumiskisaan
    Vaihdetaan samalla tuo suojalkapallon MM kisat vaikka allaskelluntaan !
    Nyt kyllä kosket mun mielestä traditioon, joka on liki *pyhä* ja sellaiseksi jää (köön )
    Eka kerran olin mukana ja MUST say, en ole mukana ensi kerralla vain kuolleen ruumiini takia..
    Loistavat järjestelyt, ihanat immeiset, TOP fiilis, kamut kamuja ja sopiva kilpailuhenki
    Ainoastaan Näppis vie tästä mediavoiton

    Parti kirjoitti: (5.7.2008 23:06:36)

    Fantti kirjoitti: (5.7.2008 22:08:40)
    GP muuttuu yhä sisäpiiriläisemmäksi, jos kisat järjestetään joka vuosi samalla kentällä. Voisiko perinne olla esim., että voittajajoukke järjestää seuraavan kisan? Osanottomaksu per nuppi + kaljan myynti kelpaa monelle kenttäyhtiölle.

    – – – – –
    Mutta kaikki tämä on historiaa ja tulevaisuuden ei tarvitse olla vanhan toistoa. Uusille ajatuksille ja toimijoille täytyy olla tilaa.

    No, mutta miepä kysäsen meijän koothiseurastha. Jos Wishon-sephän lomahla olo sathuupi toishen aikhan, niin voimma piäthää pilleet sykshyllä, niin ei tarvihe ethelän miehenkhän otha Ohvia – ainakhan palhjon. Othamma tyhjenhys harjoithuksen edellishen ilhan aikana, nin olemma kunhosa pelhaman seurahvana yönä. 😉

    Senhän mie tijän, ethä monikhan ei ole pelhannu kolohvia aurinkhon paisthesha yöllä, mutha seh vain saathapi olha nihn, että ei niihtä ole tulijoitha, kun pithää olha usiamphi yö pois kotua…

    EFC

    omppuvaras kirjoitti: (5.7.2008 23:22:58)

    Nyt kyllä kosket mun mielestä traditioon, joka on liki *pyhä* ja sellaiseksi jää (köön )

    Niin siis täähän alkoi Partin aloitteesta Hyvinkäällä ja eteni Master, Hillside, Vanaja, Rinkku ja Rinkku, elikkä kiertoa ollut enempi kuin paikallaanpysymistä. Vaikka Rinkusssa on kivaa ollutkin, niin itse tykkäisin kiertävästä systeemistä, mutta ymmärrän toki että tonne Rinkkuun on helppo mennä uudestaan. Katellaan mitä porukat keksii. Nyt meillä oli ainakin hyvä porukka ja viihdyttiin kentällä. Ja vielä kiitos Taylor Madelle pelipalloista.

    januz kirjoitti: (5.7.2008 23:00:16)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (5.7.2008 21:38:09)
    Ja kuka voitti Paksiksen kisan…..

    No minähän sen vein.

    …olis tosin kannattanu mielummin voittaa se naisten pisin draivi. Siinä kisassa kun oli ne lähipelipallot sitten jaossa. 😉

    Eiks ne ollu niitä kovakuorisempia eguja? X:iä tai jotain, mitä ne nyt oli?

    Mä sentään sain jotain konkreettista – tunnin pro:lle!

    Kiitokset järjestäjille ja omalle joukkueelle. Pojat kestivät urhoollisesti koko kierroksen, vaikka kapteenska olikin raskaana oleva rampa. Nasupulla piti meitä pystyssä huikealla yksilösuorituksellaan pelaamalla händäriin. Olimme kuitenkin joukkuepelaajia, pisteitä tuli muillakin sopivassa kohdin ja niinpä huomasin jossakin tuloslistassa, että meidän joukkue oli 6. Ei huono.

    Suuret kiitokset myös bändille, olitte jälleen loistavia!

    Harmi, että omat jälkipelit jäi tänä vuonna pelaamatta. Harkinnassa oli, että olisi koiran kanssa tullut takaisin kentälle mutta kroppa ei olisi kestänyt enää yhdenkään pallon lyömistä. Siksipä jäi itsellä LD kisakin väliin. Sinänsä hauvasta olisi ollut ehkä apua pallojen haussa jälkipeleissä, vai löikö kukaan kaislikkoon?

    pjs

    Parti kirjoitti: (5.7.2008 16:04:45)
    Kiitos KsTzeboille. Kaikki herrat olivat uusia tuttavuuksia, ja mukavia sellaisia. Kuten 17.griinillä todettiin, mies ei tarvitse vihollisia, jos hänellä on tällaiset ystävät. Ja onnittelut Januzille upeasta eagelistä 11. väylällä.

    Huomasitteko muuten, että 11. väylän väyläsponsori lupaa erikoispalkinnon ko väylän iigeleistä? Olisi kiinnostavaa tietää mikä se palkinto on. Januz, tässä olisi nyt sauma tallentaa foorumin historiaan kuvaus tästä uroteosta.

    Tulikohan kisassa muita iigeleitä?

    Zam

    Kiara kirjoitti: (6.7.2008 1:32:21)
    Kiitokset järjestäjille ja omalle joukkueelle. Pojat kestivät urhoollisesti koko kierroksen, vaikka kapteenska olikin raskaana oleva rampa. Nasupulla piti meitä pystyssä huikealla yksilösuorituksellaan pelaamalla händäriin. Olimme kuitenkin joukkuepelaajia, pisteitä tuli muillakin sopivassa kohdin ja niinpä huomasin jossakin tuloslistassa, että meidän joukkue oli 6. Ei huono.

    Siksipä jäi itsellä LD kisakin väliin. Sinänsä hauvasta olisi ollut ehkä apua pallojen haussa jälkipeleissä, vai löikö kukaan kaislikkoon?

    Kiitokset kapteenille, oli mukava päivä, seura ja sää oli siis hyvä…peli ei. Taas kerran…
    Ai kuudensia..hmm..ei olis tarvinnu paljoakaan…ehkä enempi buranaa.
    Kädet ja niska punottaa vieläkin, rouva muistutti kotimatkalla että siinä Finnmatkojen
    laukussa ois ollu auronkosuojaa…

    LD-kisa meni tällä kertaa harjoitteluksi ensi vuonna vähän paremmin, vaikka en siis
    itse lyönnytkää. Joo, kaislikossa suhisi aika monella ennakkosuosikilla 😉

    – Zam (harkinnassa ZokettZam…toka vikan sähellyksen takia).

    pjs kirjoitti: (6.7.2008 14:23:06)

    Parti kirjoitti: (5.7.2008 16:04:45)
    Kiitos KsTzeboille. Kaikki herrat olivat uusia tuttavuuksia, ja mukavia sellaisia. Kuten 17.griinillä todettiin, mies ei tarvitse vihollisia, jos hänellä on tällaiset ystävät. Ja onnittelut Januzille upeasta eagelistä 11. väylällä.

    Huomasitteko muuten, että 11. väylän väyläsponsori lupaa erikoispalkinnon ko väylän iigeleistä? Olisi kiinnostavaa tietää mikä se palkinto on. Januz, tässä olisi nyt sauma tallentaa foorumin historiaan kuvaus tästä uroteosta.

    Tulikohan kisassa muita iigeleitä?

    Partin muistelujen mukaan tämä taisi olla ensimmäinen iigeli koko kisan historian aikana, ellei sitten hyvinkäällä ensimmäisessä GPI:ssä sitten ollut yksi.

    Kuvaus: Avasin draiverilla ja osuma ei ollut mikään paras mahdollinen, hiukan kärkeen ja lähti n. 10-15m lipusta vasemmalle, meni ilmassa sen puron yli ja päätyi n.15m lipusta pin high vasemmalle puolelle raffiin. Siitä lobi-nosto 58 wedgellä griinille ja pallo rullasi kolme-neljä metriä ja upposi säkkiin. =)

    14. väylällä myös tuli upotettua chippi-pörö. Jäi pari metriä vajaaksi griinin etulaidasta ja siitä chippi sisään.

    En huomannut mitään palkintoa tuosta…

    Zam

    golflady kirjoitti: (4.7.2008 21:59:10)

    Parti kirjoitti: (29.6.2008 12:24:38)
    Sami Siren kirjoitti:

    Eli Golfpaja sponssaa kisan: Golfpaja PisinDraivi kilpailu.

    Miesten ja Naisten sarjat. Kummastakin sarjasta kaksi parasta
    sekä huonoin (tuloksen tehneet) palkitaan.

    Kiitos hienosta LD-kisasta ja hienoista palkinnoista. Vaikka olinkin IHan puhki ja lyönyt kentällä aivan liikaa niin jaksoin vielä vähän rutistaa.

    GL alias Tzirpis

    Kiitos kiitoksista 🙂

    Voittajan on helppo hymyillä. Vielä LD by Golfpaja kisan palkinnoista.
    Voittajat kummastakin sarjasta saivat KZG RSS Wedget ja tusinan palloja, kakkoset
    tusinan palloja ja viimeiset tulokset saanet, kuten Pekka Pelimies tuossa jo mainitsikin
    ohimennen, tunti opetusta pro:n tykönä 🙂

    Laitan tuloslistaa esille kunhan sen saan käsiini… aika pitkiä siivuja osa veteli, voitto
    tulos Nikellä oli 289,90 eli selvästi alle 290m. Kakkosella oli n 281m. Naisten paras
    oli GolfLady n 212m:llä siivulla. Kuvasiko joku muuten tapahtumaa ?

    – Zam

    januz kirjoitti: (6.7.2008 14:50:23)
    Partin muistelujen mukaan tämä taisi olla ensimmäinen iigeli koko kisan historian aikana, ellei sitten hyvinkäällä ensimmäisessä GPI:ssä sitten ollut yksi.

    Tarkkaan ottaen sanoin että muistan ts:n tehneen eagelin ekassa kisassa, mutta muita en muista.

    Se oli oikeasti nätti nosto Januzilta. Näki heti kun pallo lähti että nyt menee lähelle. Sit se vaan katosi….

    Olihan ikimuistoinen tapahtuma ja suosittelen ehdottomasti kaikille, jotka vielä tänä vuonna empivät osallistumista. Tää kuokki semmoset pohjatki ettei oo itekään yltäny samaan ku kerran tällä kaudella ja senki vaan ysillä 😀

    Pahoittelut rukkasista tanssitytöille, jotka sitkeästi houkuttelivat mukaansa tempaavan The Bändin rytmeihin, mutku ei arvannu ruusukkeilla lähtee betonilaatoille, ni päätin mossata vaa jakkaralla :-)))

    Kiitokset kannustaville tiiminpojille, jotka urhoollisesti odottivat mun huteja ja rohkaisivat jatkamaan! Onneksi pelivauhti megaflaiteista johtuen oli sen verran verkkainen, että hyvin ehti ne pari sataa kauhasua huitomaan, ilman että oltiin tukkona :-))) Ohjelma, kisailut ja jälkipelit olivat loistavat ja kiitokset myös kaikille juttukavereille illan aikana :-)))

    Näillä tunnoilla osallistunen mieluusti toistekin vastaavaan, mutta saattaa olla vaikeampaa tämmösen ’puolivillasen managerin’ rekrytoida tiimiä :-)))

    Mukavaa loppukautta kaikille ja hymyillään kun tavataan – saa kuittaillakin ;-D

    Tavanomaiset Kymmenen Pistettä ja Papukaijamerkki arvon KL:lle olit sitten muistanut minua biisisi sanoituksessa. Lupaan jatkossakin antaa’hyviä neuvoja’ kaikkeen kentänhoitoon liittyvään asiaan. Muitakin aiheita saatan kommentoida, riippuen kiljukannun sisällöstä ja kallistelun määrästä. Myös Kupolaattori halusi lähettää terveiset ja kiitokset muistamisesta ja palaa itse henkilökohtaisesti asiaan, kunhan vapautuu moderaattorin ( lue penninen ) asettamasta pannasta joskus Helmikuussa 2010

    ts

    Parti kirjoitti: (6.7.2008 14:58:06)

    januz kirjoitti: (6.7.2008 14:50:23)
    Partin muistelujen mukaan tämä taisi olla ensimmäinen iigeli koko kisan historian aikana, ellei sitten hyvinkäällä ensimmäisessä GPI:ssä sitten ollut yksi.

    Tarkkaan ottaen sanoin että muistan ts:n tehneen eagelin ekassa kisassa, mutta muita en muista.

    Se oli oikeasti nätti nosto Januzilta. Näki heti kun pallo lähti että nyt menee lähelle. Sit se vaan katosi….

    Tuota nuin… jossain vaiheessa oli tilanne, että kisassa ei ollut jäänyt tekemättä eaglea. Avasin tilin silloin HYG:n vitosväylällä, Pokke teki muistaakseni Masterin 18, viime vuonnahan se eaglen teko sitten jäi iltapeleihin, mutta nehän ovat osa tapahtumaa 😉

    Hillsiden ja Vanajanlinnan osalta en muista syntyikö ilkkoja..

    ts kirjoitti: (6.7.2008 17:50:33)
    Tuota nuin… jossain vaiheessa oli tilanne, että kisassa ei ollut jäänyt tekemättä eaglea. Avasin tilin silloin HYG:n vitosväylällä, Pokke teki muistaakseni Masterin 18, viime vuonnahan se eaglen teko sitten jäi iltapeleihin, mutta nehän ovat osa tapahtumaa 😉

    Hillsiden ja Vanajanlinnan osalta en muista syntyikö ilkkoja..

    Nyt kun veli #golfklubilainen IsoJami ei ole paikalla puolustamassa itse kunniaansa niin minun täytyy: Jami upotti GPI 2006:ssa Linna Golfin väyllällä 14 lähestymisen n 140 metristä suoraan kuppiin tehden komean kotkan. Olin itse markerina ja vieressä ottamassa valokuvaa siitä kun mies poimii pöllämystyneenä palloa kupista.

    Tö Bändin puolesta myös vielä kiitos ja kumarrus yleisölle, ja iso ’Huh-Hah-Huh!!’ fellow-soittajagolfareille, jotka meikäläisen pelistä huolimatta huolimatta punnersi meidät joukkuekisan kakkoseksi.

    Alla sanoitus huimaan Junttidiskopotpuri-päräytykseen, toivottavasti joku sai edes siinä vaiheessa selvää sanoista kun se nurkassa lymyillyt 17 kW subwoofer ravisti bassoetuvahvistimen pois päältään -> piuha irtosi -> basso hiljeni. 😉

    TITAANINEN MULLIGAN-RAAPUTIN DIRLANDAA-MAASSA (sov: Tuoppi, san: Tuoppi & Annis)

    (säv: Boney M – Rasputin)
    Hän treenaa rangella ja mopontankki soi
    Hänen swingissään outo liike dominoi
    Hän kauhun valtaan sai niin monet proffat maan,
    mutta klubillaan oli pelimiestä vaan

    Kaikki tiesi, puhuttu ei ääneen
    Händäri kasvoi kukaties
    Yhden kerran samaan kisalähtöön
    Sattui tämä mies

    Raa-raa-raaputin, korttiin bogin tuplankin,
    Kuin paholainen, hän palloa löi
    Raa-raa-raaputin, triplan lumiukonkin
    Hän tuloskortin terrorisoi

    (säv: Frederik – Tsingis Khan)
    Huh, hah!
    Hän GP:n forumilta saapui Pickalaan, Audillaan
    Hah, huh, hah!
    Ja ykköstiillä väki joutui paniikkiin, kauttaaltaan
    Hah, huh, hah!
    Mut tiiatessaan pallon, hän totesi vain
    ’Tän draivaamisen taidon, mä lahjaksi sain,
    mut onhan silti voimass’ mulligan?’
    Huh! Hah!

    Mull’ ,mull’ mulli-gan
    Kaikkien slaissisten alkujen pelastaja
    Mull’ mull’ mulli-gan
    Hirveiden koukkujen hilpeä lunastaja
    Draiveria käytti! Hah hah hah haa!
    Kauhul’ kentän täytti, ah hah hah hah haa
    ’Fore right!’ hän huusi tullessaan
    Huh! Hah!

    Mull’ mull’ mulli-gan
    Kaikkien naapuriväylien tulittaja
    Mull’ mull’ mulli-gan
    Aikamme mahtavin pallojen kuluttaja
    Draiveria käytti, hah hah hah haa!
    Esteeseen täräytti, ah hah hah hah haa!
    Hommat niin myös tänään hoidellaan.

    (säv: Frederik – Titanic)
    Titaani, draiverissa
    Titaani, hauiksessa
    Draivi kauas kantautui,
    sen eessä ihmismassat maastoutui
    Ja minä olin
    Singeli, jättiläinen
    Singeli, äärmmäinen,
    Aina miehen vertainen
    ja uskoin, että oisin Ässä ainutkertainen
    Kuin Singeli!

    Täysi vauhti päällä, ei vähempää
    Ja itse suunnan määräsin
    Väyläkarttaa katsonut en lähempää
    Vain sokeasti draivasin
    Ja missä puita oli sinne mä jäin
    Niin tuoksui havumetsä ympärilläin

    Täysi vauhti päällä, ei vähempää
    Ja kohta puhuu taas…

    Titaani, draiverissa
    Titaani, hauiksessa
    Draivi kauas kantautui,
    sen eessä ihmismassat maastoutui
    Ja minä olin
    Singeli, jättiläinen
    Singeli, äärimmäinen
    Kunnes jouduin taipumaan
    Pron tunnille vain suostuin silloin hiljaa vaipumaan
    Kuin tuuppari!

    (säv. Kai Hyttinen/Jean S. – Dirlandaa)
    On sulla draivi Janoksen
    (Daa dirlan dirlan daa)
    Ja lantees kääntyy viuhuen
    (-”-)
    Et ole Tourilla, et
    Mut silti voitat koitokset

    Ei klubitalos’ Ringsiden
    Näy vertaa noiden rautojen
    Kun swingaat kääntyy naisten päät
    Ja range lyhyeksi jää

    Sua vastaan lähdin pelaamaan
    En tiennyt mitä odottaa
    Vaik’ teit sä pirkon, toisenkin
    Mä päätin, että voittaisin

    Sain lyödä raudan mahtavan
    Sen suoraa kuppiin upotan
    Se aivan mahdollista on,
    näin alla Rinkun auringon!

    Mä lauloin silloin dirlandaa
    Mä lauloin dirlan darlandaa
    Dirlan dirlan darlandii
    Lirdan lardan lirdandii

    Mä lauloin dirlan dirlandaa
    Dii dirlan darlan lardanlaa
    Dirlan darlan dirlandii
    Dirlan dirlan darlandii

    Kyllä oli upeeta ja mahtavaa, kerrassaan hieno päivä. KIITOS! Ens vuonna muuten auto jää suosiolla kotipihalle ;o)

    Haluan minäkin lausua lämpimät kiitokseni kisan järjestäneelle seuralle ja ERG:n kentän ammattilaisille jotka tekivät päivästä ikimuistoisen. Ja ennen kaikkea kiitän Partia joka oli taas tehnyt suurtyön tapahtuman eteen.

    Oma tähtihetkeni oli kyllä jo ennen kisaa rangella, jossa kohtasin viimevuotisen ryhmäni kapteenskan, GolfBotin, joka ojensi minulle –07 kilpailun joukkuepalkinnon. Lisäksi sain häneltä Sinkkujen Kisan kisapaketin jonka sisältöön tutustuin jo perjantai-iltana kesämökin terassilla, jossa kaatelin itselleni viskiä pelikavereitteni tekemien birkkujen kunniaksi.

    Oli yllätys, että kisapaketin sisältä löytyi pallopakkaus jonka kylkeen oli liimattu spärdäri eli niin sanottu varmuusväline. Ainakin vaimoni oli yllättynyt. Hän kuvittelee, etten ole näitä sitten armeija-aikojen käyttänyt. Melko viileällä äänellä hän virkkoi:
    – Tahtonet kertoa mitä tähän liittyy?
    – Oh, se on pitkä tarina…
    – Meillä on koko yö aikaa.
    Joten paljon kiitoksia GolfBotille palkinnon säilyttämisestä ja tästä yllätyksestä!

    Mitä tulee käytyyn kilpailuun, on todettava, että parasta antia on tutustuminen uusiin pelikavereihin. Jotkuthan menevät kentälle tulosta tekemään; en minä. Tuollaisessa helteessä minä olin jo toisen reiän jälkeen täysin puhki.

    Sen sijaan Januzin peliä oli ilo katsella. Mies ei edes hikoillut. Ja pallo kulki. Minäkin löin innoissani välillä hänen palloaan ja sain siitä kaksi penalttia vaikka lyönti oli ihan hyvä. Omilla palloilla niitä hyviä lyöntejä ei sitten montaa tullutkaan. Huolimatta Jyrkkä Drawn kannustuksesta. Hän se sitten osaa rohkaista kaveria. Kiitos, kiitos, vielä näin jälkikäteen ystävällisistä sanoistasi.

    Pelin aikana ehtii tutustumaan pelikavereihin vain pintaraapaisun verran. Ilokseni kuitenkin ehdin huomata, että Partissa, insinööritaustastaan huolimatta, virtaa runoilijan verta. Kun kehuskelin hänelle Alpha- hybridin silmiä hiveleviä muotoja, yhtyi Parti ylistykseen:
    – Kaunis kuin Michellen perse!

Esillä 25 viestiä, 601 - 625 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008