14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

    Tetsa kirjoitti: (7.1.2008 10:24:03)
    Soittakaa Paranoid!

    Mä oon taas mukana. Jossain säikeessä niitä puhaltimia alkoi pintaantua, missähän ne on nyt? mä ehdotan että simppelöidään ohjelmistoa ja vedetään ainoastaan täysillä. Eihän ne vehkeet vielä olleet ku puolessa välissä ja kansa kaikkosi silti…

    Get on!

    Kai on sitten minunkin alettava taas puhallella pölyjä kitaroistani ja viedä vahvistin huoltoon….

    Ja StiX: ei se niin kamalan vaikea vempain ole, jopa minäkin osaan sitä käyttää..

    Tetsa kirjoitti: (7.1.2008 10:24:03)

    Jossain säikeessä niitä puhaltimia alkoi pintaantua, missähän ne on nyt? mä ehdotan että simppelöidään ohjelmistoa ja vedetään ainoastaan täysillä. Eihän ne vehkeet vielä olleet ku puolessa välissä ja kansa kaikkosi silti…

    Terve

    Kyllä täällä vielä pasuunan varressa roikutaan, kuten syksyllä tuli luvattua. Mukavaa tietysti olisi jos sektioon löytyisi kaveriksi muitakin (tp, sax tms.)

    Tuossa torven soitossa pätee sama kuin golfissa: kun tekniikkaa ei riitä, otetaan voima käyttöön. Jostain syystä kaverit valittaa usein, että soitan liian lujaa…

    t. Tristan

    Hienoa Tristan, The Tower Of Powerin perustukset on laskettu!

    KL

    Tristan kirjoitti: (11.1.2008 11:24:59)

    Terve

    Kyllä täällä vielä pasuunan varressa roikutaan, kuten syksyllä tuli luvattua. Mukavaa tietysti olisi jos sektioon löytyisi kaveriksi muitakin (tp, sax tms.)

    Tuossa torven soitossa pätee sama kuin golfissa: kun tekniikkaa ei riitä, otetaan voima käyttöön. Jostain syystä kaverit valittaa usein, että soitan liian lujaa

    t. Tristan

    Puhallat sinne ysiväylän suuntaan, siellä on tilaa….

    Parti PersiMonni kirjoitti: (11.1.2008 11:33:08)
    Hienoa Tristan, The Tower Of Powerin perustukset on laskettu!

    Tuoppi: meirän tarttee reenata, notta veetään pohojat uniksena…

    KL

    StiX kirjoitti: (11.1.2008 20:05:09)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (11.1.2008 11:33:08)
    Hienoa Tristan, The Tower Of Powerin perustukset on laskettu!

    Tuoppi: meirän tarttee reenata, notta veetään pohojat uniksena…

    Minäkin voin tulla vetään pohjia, tosin mun ei sitä tässä iässä enää tartte treenata….

    vihdoinkin…jotain asiallista juttuu ilman suurempii hankauksii…taitaa olla ainoo ketju mikä pelaa omillaan?

    Long-drive -kisan taustalle soitamma siis Funk The Dumb Stuffin? 🙂

    Mika Hekkanen kirjoitti: (17.1.2008 10:58:35)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (17.1.2008 10:56:58)
    Varmuuden vuoksi saatan tulla ryhmään katsomaan perään. Kuulostaa juuri sellaiselta huru-ukkotouhulta, joka tarvitsee jonkun vähän täyspäisemmän valvontaa.

    Kuka siis teidän lisäksenne on tulossa samaan flaittiin?

    Olen Ison Pojan puheista ymmärtänyt että hän pelailee enimmäkseen Michellen kanssa. Luonnollinen valinta olisi siis hän.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (17.1.2008 11:12:15)
    Olen Ison Pojan puheista ymmärtänyt että hän pelailee enimmäkseen Michellen kanssa. Luonnollinen valinta olisi siis hän.

    Sponsor’s Invitation -kategoria siis.

    Aikamme suuren ajattelijan *etunimi sukunimi* sanoin: tähän mä EN lähde mukaan.

    Alustavia ajatuksia kisan tiimeistä on jo hautumassa. Laviksen ja XXL:n seuraan oli miete hakeutua. Ja sitten Januzin ilmoittautui vapaaehtoiseksi?

    Mitenkähän tuo välinepuolella natsaisi tiimimeininki? No Laviksella on japanilaista laatutaontaa, joten sillä puolella ei valittamista.
    Meikäläisen Limited Edition #245 Tompat ovat uniikit ja sitäkautta untouchablet.
    Johtajan Titut on tavallaan bulkkikamaa, mutta ei ollenkaan sieltä huolestuttavimmasta päästä; koottu kuitenkin Dodgella ajavan meksikolaisen toimesta. Tässä otetaan vielä huomioon sekin lieventävä asianhaara että ajattelin jostain pölliä 905T-lavan ja ruuvata siihen olkkarin nurkassa pölyttymässä olevan Proforce V2:n. Oltais sitten vähän kuin samaa talliakin…

    Mites Januzin keppitilanne?

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 15:53:49)
    Meikäläisen Limited Edition #245 Tompat ovat uniikit ja sitäkautta untouchablet.

    Tällöin siis täällä työhuoneessani majaileva setti #266 on myös uniikkitavaraa.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 15:53:49)
    Johtajan Titut on tavallaan bulkkikamaa

    Ilokseni voin kertoa, että Johtajan bägiin on vahvasti pyrkimässä Tompan suunnittelemat wedget. Toivon, että saamme hänen W-mailojensa keskinäisestä kilpailutilanteesta raporttia heti kun Meri-Teijon nurmi alkaa kevätaurinkon lämmöstä vihertämään.

    Sen verran voin paljastaa, että siitä Hekkaselta saamastani viestistä ei ole vielä muste kuivunut, jonka mukaan Wishonin wedgenlavat on jemmattu Pajan ylähyllylle kateellisilta piiloon odottamaan Rifle Spinnerin varsia. Menee nääs wedget uusiksi.

    Mitä Tituihin tulee, ovat taatusti uniikit! Olenhan vaihtanut niihin gripit itse, ja voin vakuuttaa, että jokaisen niistä liittyy koskettava tarina, jonka saatan teille sitten Ringsidessä aikanaan kertoilla siinä pelin tuoksinnassa. 905 T ja 908:t ovat edelleen bagissa joka mennee vaihtoon.

    Mutta tervetuloa talliin!

    Aion muodostaa tiimit pääosin diktatuurisesti, kuten viimeksikin.
    Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö osaisi kuunnella toiveita, jos vain osaa vetää oikeasta narusta.

    Itse ajattelin että pelaisin mielelläni sellaisessa tiimissä, jossa kaikki kolme muuta peluria olisivat uusia pelituttavuuksia.

    Voisimme myös jatkaa viimevuotista lady-kapteeni linjaa. Nyt olisi siis kunigatar-ladyilla hyvä mahdollisuus kalastella tässä ketjussa joukkueeseensa sopivat kuhnurit.
    Ja mielellään sillai pikkujoulu-henkeen että oma puoliso ja muut oman klubin jäsenet on no-no.
    Kisan alkuperäinen päätavoite oli oppia tuntamaan tätä porukkaa, ei kiertää kenttää sen saman porukan kanssa kuin joka sunnuntai 11:50.

    Toimikaa!

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 15:53:49)
    Alustavia ajatuksia kisan tiimeistä on jo hautumassa. Laviksen ja XXL:n seuraan oli miete hakeutua. Ja sitten Januzin ilmoittautui vapaaehtoiseksi?

    Ehdottomasti.=)

    Mites Januzin keppitilanne?

    Viime kauden lopuksi vaihdettiin vähän helpompiin mailoihin, kun ei muuten tunnu palloon osuvan. Olen päässyt vaiheen ohi, jossa rautojen on pakko olla bleidit.=)

    Eli Titua taas vaikkakaan ei suoraan hyllystä. 755:t PX6.0:lla, puol tuumaa pidempinä ja pari astetta pystyinä + trendikkäät DD2-gripit.;) Loppubägi on ensi kaudella kokonaan Titua kun vaihdan nuo kaksi wedgeä vielä. Muita lisäyksiä todennäköisesti 13 asteinen väyläpuu ja 17 ast hybridi.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 15:53:49)
    Alustavia ajatuksia kisan tiimeistä on jo hautumassa. Laviksen ja XXL:n seuraan oli miete hakeutua. Ja sitten Januzin ilmoittautui vapaaehtoiseksi?

    Mitenkähän tuo välinepuolella natsaisi tiimimeininki?

    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mulla on. Muutama.
    Yksi vasuri ja pari toisenkin kätistä.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 16:16:03)
    Aion muodostaa tiimit pääosin diktatuurisesti, kuten viimeksikin.

    Jaahnans. Se on sitten lanpihallitus kuopattu jo toiseen kertaan peräkkäin.

    kebax kirjoitti: (28.1.2008 18:15:28)

    Parti PersiMonni kirjoitti: (28.1.2008 16:16:03)
    Aion muodostaa tiimit pääosin diktatuurisesti, kuten viimeksikin.

    Jaahnans. Se on sitten lanpihallitus kuopattu jo toiseen kertaan peräkkäin.

    Älä ny vielä heitä draiveria kaivoon…

    Parti PersiMonni kirjoitti:Se ei kuitenkaan tarkoita ettenkö osaisi kuunnella toiveita, jos vain osaa vetää oikeasta narusta.

    Vai etkö kepaksi luota narunvetokykyihisi? 😉

    Minulla olisi iso halu osana ”Team SMT:ta” (Suomen Matalat Target-vesistöt) näyttää yhdelle neliödraiverin perään kuolaavalle ”Team MTV”-miehelle (Matalat Target-Vesistöt uudestaan) mistä kana draivaa ja miten putataan.

    Vedän siis LampIHallitus-narusta.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (28.1.2008 16:55:04)

    Scoop kirjoitti: (28.1.2008 16:52:13)
    Mun mielestä jokaisella vois olla Alphan draiveri…

    Mulla on. Muutama.
    Yksi vasuri ja pari toisenkin kätistä.

    Tietty siinä on se ongelma, että noi brändimerkkiuskolliset voisivat joutua luopumaan tituistavaimitäneoli, jos kokeilisivat tuollaista marginaaliin kuuluvaa tuotetta… Laviksellahan sellainen jo on.

    Nyt kun minäkin tulin takaisin järkiini, niin voisi laittaa yhden Mizuno-teamin kisoihin. Ketäs muita järkeviä löytyy?

    Jamasa Lupe kirjoitti: (28.1.2008 21:06:28)
    Nyt kun minäkin tulin takaisin järkiini, niin voisi laittaa yhden Mizuno-teamin kisoihin. Ketäs muita järkeviä löytyy?

    Jaaha, sitä metsästetään taas seuraa, jonka voi hylätä ennen kisoja 😮

    Mä ajattelin Partin innostamana lähestyä tätä joukkueongelmaa toiselta kantilta ja jätän teidät välineuskoivaisetinsinöörit vertailemaan vehkeitänne.

    Hei sinä huumorintajuinen golfia pelaava lady!
    Seuraasi etsii savuton, sinisilmäinen ja vaalea herrasmies, jonka swingi kestää lähes päivänvalon. Reikäpelejä olen pelannut jo 20 vuotta ja satunnaisesti osun jopa sweetspottiin. Satunnaista menestystäkin olen saavuttanut – tosin lähinnä tasoituksellisissa joukkuepeleissä. Tule nauttimaan vuoden päätapahtumasta kanssani!
    Nimim. Ei vielä epätoivoinen 😮

    Mika Hekkanen kirjoitti: (28.1.2008 19:54:42)
    Minulla olisi iso halu osana ”Team SMT:ta” (Suomen Matalat Target-vesistöt) näyttää yhdelle neliödraiverin perään kuolaavalle ”Team MTV”-miehelle (Matalat Target-Vesistöt uudestaan) mistä kana draivaa ja miten putataan.

    Vedän siis LampIHallitus-narusta.

    Perskutarallaa. Jos siihen SMT vaaditaan niin sellaisellakin sutiminen luonnistuu kyllä. Tällee muuten varmaan saatais Arskakin taasen meshiin. Hä?

    Linnan juhlien aikuiset pelaajakortit ovatten täsä, täsä, täsä ja täsä.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008