Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][24]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 526 - 550 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • pjs

    Parti kirjoitti: (30.6.2008 9:25:50)
    Montako löytyy sellaista peluria, jotka ovat perjantaina kierroksen jälkeen kuudetta kertaa keksimässä selityksiä?

    Kerran ei tarvinnut selitellä kuin vähän, muina 5 kertana taisi mennä pitemmän kaavan kautta..

    Voiko ilmoittaumisen vielä perua, kun luvataan niin upeata säätä? 🙂 Hellekierrokset ovat jääneet lähes tyystin väliin. Nestetankkaukseenkaan ei voi hirveästi panostaa. Täytynee ottaa bagiin huonompia palloja, jottei lyöntipituudet karkaa aivan käsistä.

    Tässä hieman ohjeita taitokisaan liittyen. Suurinpiirtein samat tekstit löytyvät taitokisan tuloskortista.

    Tänä vuonna kisassa on neljä rastia (lobi, bunkka, chippi ja putti). Kaikki rastit pelataan varsinaisen kilpailun aikana. Chippi- ja puttirastilla klubin edessä poiketaan matkalla 9. väylältä 10:lle. Lobi- ja bunkkarastit hoidellaan lähipelialueella ennen 6. väylän avausta. Rastit kannattaa suorittaa pareittain, jotta ne sujuisivat mahdollisimman ripeästi.

    Srixon taitokisassa kilpailijalla on jokaisella rastilla kolme yritystä. Lähimmäksi lippua päätyneen yrityksen etäisyys reiästä mitataan pallon reiänpuoleisesta laidasta ja tulos kirjataan tuloskorttiin puolen sentin tarkkuudella. Mailavalinnat ovat muuten vapaat, mutta putteria saa käyttää ainoastaan puttirastilla. Rastien lyöntipaikat ja liput ovat merkitty rastitauluin. Jokaisessa lipussa on narulla kiinnitettynä mittanauha siten, että mitatessa ei kupin päässä tarvitse pitää mitasta kiinni. Jättäkää lipputangoissa kiinniolevat mittanauhat lyöntisuunnasta katsottuna lipun taakse, jotta ne eivät haittaisi perässätulijoiden suorituksia.

    Jokainen rasti on oma ’osakilpailunsa’, joista saadaan sijoituspisteitä kokonaiskilpailua varten. Lähimmäksi saanut saa 1 pisteen ja kauimmaksi jäänyt niin monta pistettä, kuin rastilla on ollut kilpailijoita. Tasatuloksen sattuessa lasketaan sijoituspisteet yhteen ja jaetaan tasatuloksessa olevien määrällä. Vähinten sijoituspisteitä kokonaiskilpailussa kerännyt on luonnollisesti voittaja. Naisille ja miehille on omat sarjat. Tuloskortit cädärille varsinaisen kisan jälkeen.

    Onnea kisaan toivottelee Paksupekka!

    Veljet! Mä haluaisin julkituoda pienen huolenaiheen.

    Mä olen viimeksi koskenut mailoihin joskus… venaa… en muista. Eli bändin ei kannata odotella mitään huimaa tuloskuntoa meikäläiseltä. Eipä siltä, ei musta ennenkään oo GP:n kisassa omille hyötyä ollut. Että sikäli tilanteen ei pitäisi tulla isona yllätyksenä.

    Ja kaikille muille: Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Tai oiskohan paras aloittaa jo vähän aikaisemmin…

    KL

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Veljet! Mä haluaisin julkituoda pienen huolenaiheen.

    Mä olen viimeksi koskenut mailoihin joskus… venaa… en muista. Eli bändin ei kannata odotella mitään huimaa tuloskuntoa meikäläiseltä. Eipä siltä, ei musta ennenkään oo GP:n kisassa omille hyötyä ollut. Että sikäli tilanteen ei pitäisi tulla isona yllätyksenä.

    Veli Hyvä, sinun ei tarvitse muuta kuin katsoa oma swingisi videolta pari kertaa ja kaikki muistuu taas mieleen. Tai siis lihaksiin. Sillä se hoituu, nou hätä!

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Haluaisin kyllä tutustua Tetsaan, mutta en taida kiirehtiä nyt sinne rangelle…koska en aamulla kerkea takaisin Ouluun viemään Lottaa päivähoitoon.

    02:30 aika olis kyllä käynyt ! : ) Treeniä nimittäin tarvisin myös kovasti.

    Onkos minulta mennyt ohi vai onko jäänyt kilpailutoimikunnalta ilmoittamatta mitä tuo lysti nyt sitten kustantaa?

    ’Kisamaksun suuruus tarkentuu myöhemmin, viime vuonna kisamaksu oli 55 eur. Kisamaksu koskee kaikkia osallistujia, myös ERG:n jäseniä.’

    Kuinkas paljon myöhemmin tuo suuruus tarkentuu? Pankkikortille tehdään avoin katevaraus jonka suuruus määritellään myöhemmin?

    KL kirjoitti: (3.7.2008 11:19:57)

    Veli Hyvä, sinun ei tarvitse muuta kuin katsoa oma swingisi videolta pari kertaa ja kaikki muistuu taas mieleen. Tai siis lihaksiin. Sillä se hoituu, nou hätä!

    Mä katoin sen videon tossa ja on ihan pakko tunnustaa että ei se hirveästi itseluottamusta herättänyt…

    Oisko tuosta visuaalisesta treenistä ollut kuitenkin sen verran hyötyä, että meen rangelle vasta ysin maissa. Että älkää nyt kovin sankoin joukoin sinne rangelle menkö mua oottelemaan siinä auringon nousun aikaan! ;o)

    Niin ja sellainen tiedotus vielä bändille, että haen langattoman kuulokemonitorini tänään illalla. Espoo Fasu lupasi hommata sen pika-tilauksena. Onneksi ei mennyt viime tinkaan…

    Kisamaksua en ole centilleen laskenut, mutta se on noin 57 Euroa. Tarkka summa selviää kun tallustelette aamulla cadarille.

    Komento takaisin, jouduin sittenkin oman auton kyytiin. Palaa hermot, kun ei juopotellakaan saa rauhassa :@ Joten eipä tarvitse anssin kuunnella kottaraisen kihitystä ja selityksiä automatkalla.

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Ja kaikille muille: Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Tai oiskohan paras aloittaa jo vähän aikaisemmin…

    Juu tänne vain. Minä olen jo paikalla.

    ts

    Mika Hekkanen kirjoitti: (3.7.2008 15:30:18)

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Ja kaikille muille: Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Tai oiskohan paras aloittaa jo vähän aikaisemmin…

    Juu tänne vain. Minä olen jo paikalla.

    Ja siitä sitten Tetsa vaan tuuppaa muutaman draivin aluks tohon Mikan asuntoauton kylkeen, niin saadaan pari asiaa hoitoon. Ensinnäkin Hekkanen varsin terävästi hereille ja illaks pohdittavaa vastuuvakuutksen omavastuista ja tuottamuksellisuudesta.

    ts kirjoitti: (3.7.2008 16:02:39)

    Mika Hekkanen kirjoitti: (3.7.2008 15:30:18)

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Ja kaikille muille: Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Tai oiskohan paras aloittaa jo vähän aikaisemmin…

    Juu tänne vain. Minä olen jo paikalla.

    Ja siitä sitten Tetsa vaan tuuppaa muutaman draivin aluks tohon Mikan asuntoauton kylkeen, niin saadaan pari asiaa hoitoon. Ensinnäkin Hekkanen varsin terävästi hereille ja illaks pohdittavaa vastuuvakuutksen omavastuista ja tuottamuksellisuudesta.

    ja sen jälkeen mietitään millä saatas tetsan svingi kondikseen, DP-mallilla, RR:llä, RC:llä vai peräti vaan tilaamalla Raton vuosikerta.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (3.7.2008 15:30:18)

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 10:48:54)
    Ja kaikille muille: Jos joku ei vielä tiedä kuka mä oon, niin huomisaamuna 05:21 on erinomainen mahdollisuus tutustua muhun Rinkun rangella, kun otan takaisin muutaman viikon pelaamattomuuden.

    Tai oiskohan paras aloittaa jo vähän aikaisemmin…

    Juu tänne vain. Minä olen jo paikalla.

    Hahaa! Roudareita! The Bändin kamat saapuvat paikalle seitsemällä rekka-autolla n aamuysin maissa, ja Hekkanenkin pääsee kantamaan meidän kahtatoista a 18’/80kg/1500W subwooferia ja 120kW valaistussysteemiä trusseineen sinne telttaan. Ottakaa korvatulpat ja aurinkolasit mukaan!

    Vakavasti puhuen liippasi epämukavan läheltä ettei duuniprojekti-DL tullut ja kusaissut mun osallistumista itse kisaan. Vaara on onneksi nyt ohi. *whew* Huomisaamuna nähdään.

    Niin, ja onneksi itse pelaan sitä paremmin mitä pidempi tauko kiertämisessä on takana!

    Mitääs!? Huomennako tää on jo?
    Olen näämä unohtanut perua, kele 😀

    Jamasa Lupe kirjoitti: (3.7.2008 16:12:18)
    Olen näämä unohtanut perua, kele 😀

    Vielä ehtii hyvin!

    TS: Mun draivi on siinä kuosissa, että että vaikka tiiaisin metrin päästä Mikan Tour-Vanin kylkeä, niin kuitenkin osuisin omaan autoon, jonka parkkeerasin 50 oikealle.

    Ne kenellä on, niin ottakaa kypärä mukaan.

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 16:21:40)
    … Ne kenellä on, niin ottakaa kypärä mukaan.

    Enpä kehtaa, tuun Arskan kyyrillä.

    Jamasa Lupe kirjoitti: (3.7.2008 16:12:18)
    Mitääs!? Huomennako tää on jo?
    Olen näämä unohtanut perua, kele 😀

    Ladbrokes on antanut niin isot kertoimet sun osallistumisen puolesta, että jos et peru niin firmahan voi mennä konkkaan.

    Aika paljon on nyt ilmassa tätä ’mä en oo pelannu, mä en varmaan osu palliin, mä en osaa RR:ää blaa blaa’-selittelyä.

    Kuulostaa vähän tyttöjen kitinältä. Jos ei osaa, niin ei osaa.

    Mä oon treenannu aivan helvetisti, mulla on tavoitteena kenttäennätys ja joka reiälle birkku. Femmoille Iigeli. Ei tekosyitä jos ei onnistu.

    ts

    Tetsa kirjoitti: (3.7.2008 16:21:40)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (3.7.2008 16:12:18)
    Olen näämä unohtanut perua, kele 😀

    Vielä ehtii hyvin!

    TS: Mun draivi on siinä kuosissa, että että vaikka tiiaisin metrin päästä Mikan Tour-Vanin kylkeä, niin kuitenkin osuisin omaan autoon, jonka parkkeerasin 50 oikealle.

    Ne kenellä on, niin ottakaa kypärä mukaan.

    No mä aattelinkin, että lyöt rangelta normipaikasta…. vasemmasta laidasta 😀

    Mun viimeöinen kenraali meni vallan kelvollisesti ja odotukset huomiselle ovat korkealla! Entä sitten?

    Mika Hekkanen kirjoitti: (3.7.2008 16:54:31)
    Entä sitten?

    No sitten podiumille!
    Lisäksi kenraalin jälkeen suoritettu virtuaalinuotitus Rinkkua varten takaa erinomaiset lähtökohdat kisaan.
    Päihitämme muut vaikka silmät ummessa;)

    Mulla on oikee käsi olkapäätä myöten paksana, eikä pelitkään ole viimeaikoina oikein kulkenut (onko ne muka joskus kulkennu?).

    Mutta yksi mikä on varma ja se on aivan varma että ~lampIHallituksen~ menestyksen eteen tulen antamaan kaikkeni.

    Kiara kirjoitti: (3.7.2008 16:32:39)

    Jamasa Lupe kirjoitti: (3.7.2008 16:12:18)
    Mitääs!? Huomennako tää on jo?
    Olen näämä unohtanut perua, kele 😀

    Ladbrokes on antanut niin isot kertoimet sun osallistumisen puolesta, että jos et peru niin firmahan voi mennä konkkaan.

    Ihan alkaa jännittää, että miten käy huomenna, siis tulenko edes oikeaan paikkaan. Olihan se Master vai mikä lie missä pelataan? Ja se oli muistaakseni Turussa vai missä lie?
    Joku mun piti jostain hakea kyytiinkiin johonkin aikaa, kukahan lie ja missä lie odottelee ja mahtuuko mun autoon edes kun on lastenistuimia kolmin kappalein vai mitä ne on? Kuinka lujaa saa ajaa? Saako pelata Titun X-outeilla? 42.

    Mitäs pillereitä nyt kannattaa syödä ja mitä kautta ja paljonko?

Esillä 25 viestiä, 526 - 550 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008