16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 300)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Unohdin voittopuheessani kiittää Turzia ja muita järjestelyihin osallistuneita. Kiitokset heille! En ollu yhtään valmistunu voittopuheen pitämiseen tai siis edes voittoon.

    Eikä se peli edes kovin hyvin menny, mutta ehkä se kuitenki meni mulla sitten lopulta vähiten huonosti. Vaikka loppua kohti kangistuinkin pahasti… voittamisen pelko kai iski. Kaikki me kai hermoiltiin.

    Mut kivaa oli. Katsotaan sitten ens vuonna, kelle pokaalin luovutan…

    Simulaattorin asetukset tuntui hiukan erilaisilta. Mun draiville tulee täällä kotikentällä parikymmentä metriä enemmän mittaa. Tuolla tuntu olevan kaaret kovin korkeita. Mut sit tuolla oli taas helpompi putata, koska kallistukset tuntu olevan laidalta kuppiin päin ja matkatkin oli lyhemmät.

    Peli-iloa kaikille näin uuden pelikauden kynnyksellä.

    Hauska oli seurata pelimiesten peliä. Wautsi mitä draiveja! Mulla on muutama kuva. Taidan lähettää ne Ketulle. Ehkä hän laittaa niitä kisasivuille.

    Kun muut pelaajat poistuivat kisan jälkeen kuka minnekin, niin raksutiikeri meni ensin 15 minuutiksi lyömään palloja rangelle ja sen jälkeen lähti vielä kiertämää Pebble Beach:a yksikseen, kun simulaattorikin oli vielä tunnin käytettävissä.

    Onnittelut voittajille! Pientä tuulta lukuunottamatta olosuhteet vaikuttuivat aika suotuisilta 🙂 Vaikka itse en koko rumbaan osallistunutkaan, täytyy kisanjärjestäjille antaa tunnustusta. Hienoa työtä! Tällaiset turnajaiset ovat omiaan auttamaan pitkän talven yli.

    Ps. Kävin ihan ohimennen tsekkaamassa pelin kulkua, ja nyt tulokset nähneenä jäi olennainen detalji vaivaamaan: kuka vasemman ryhmän pelaajista oli raksutiikeri?!? Antakaapas nyt joku takuuvarma tunnistuvinkki.

    Nii kisan jälkeinen kierros meni tulokseen 63. Oli rentoa. Ei yhtään bogia. Ja tuolla oli tosiaan helppo putata, kun oppi griinin…

    Muutenkin ihan kiva paikka. Tykkäsin tuosta avoimesta simualueesta. (Hyvinkäällä simu entisessä squashkopissa)

    Ja sain 15 minuutiksi reunimmaisen lavan, eikä siitä voidu draiveria käyttää, koska maila osu hallin seinään. Puufemmalla nippa nappa pysty. Mut muuten löin tiukkaan tahtiin vartin palloja ja katselin kauhistuneena osumahajontaa… argh!

    Hauskat oli kisat ja kiva kun IHootkin pärjäs hyvin vaikka pokaalit menikin sivu suun. Onnea voittajille!

    Päivän mukavin yllätys piili kuitenkin nimimerkki ’Turzi’:n takana. Selvisi, että hän on kauan ’kadoksissa’ ollut pikkuserkkuni, jota en ollut nähnyt yli 35 vuoteen!

    Pieni on (GP:een) maailma!

    Raksutiikeri oli se, joka pelasi oikealta puolelta käänteisellä käsiotteella, siis vasenkäsi alempana ja oikea ylempänä. Taisi olla myös scratch ryhmän pisin pelaaja, ainakin draiveri kosketteli simun kattorakenteita.

    Onneksi olkoon raksutiikeri!

    Pääsit erittäin haluttuun ja arvokkaaseen joukkoon.

    Onnittelut kaikille. Olisi ollut kiva olla paikalla, mutta nämä lomat…

    Eikös siellä joku häärännyt digikameran kanssa ja kuvannut niitä svingejä? Eiköhän tehdä niin että kuvaaja laittaa klipit nettiin kaiken kansan ihmeteltäviksi!

    No tuolta ainakin nuo alkupään kuvat.

    http://www.saunalahti.fi/isojami/golfkisa/index.htm

    Ja jos haluaa videoita katsoa niin

    http://www.saunalahti.fi/isojami/kaikki2.avi

    Tuo on aika iso 25 MB ja DivX 5.1 codekki käytössä. Jos ei näy niin hae http://www.divx.com:ista codekit.

    Kiitoksia minunkin puolestani järjestäjille ja myös muille. Hauskaa oli.

    Lue lisää: Kuvat

    Mulla oli muuten finaaleissa IHan ’iskemätön’ setti. Muovit poistin osasta mailoja vasta juuri ennen kisaa 😉 Joku hulluus iski viimeviikolla ja poimin Diswestistä varsinaisen Demopaketin. Oheisesta kuvasta löytyy seuraavaa:

    Dunlopin Loco Tourbägi, äikä räyhäkkä!

    Oma Draiveri, TM R510 TP

    Spooni ’todella kuuma’ TourEdge Exotic

    TourEdgen Iron-Wood tour Hybridi 22 astetta NV85 Hybrid varrella

    r3-r6 uunituoreet Exotic EX-1 raudat

    r7-pw Dunlop RG Desings Blade (mallia Daly)

    oma sw, Ben Sayers M2i Tour

    oma lw, Ben Hoganin legendaarinen kupariwedge

    Putteri tuliterä Benross Ripple Sr, oli IHana vaikka pitkät ei vielä uponneetkaan, mutta alle 2m ei tarvinnut pelätä missaamista.

    Tuloksen tekemistä ei tämä viritys ainakaan haitannut, kun meni yhtä hyvin kun karsinnan toinen kierros. Jos ei IHmeitä tapahdu, niin ensi kesänä mulla on muutama uusi maila. Ainakin spooni, hybridi ja putteri.

    Lue lisää: Paksiksen setti

    Kiitos vihjeestä… Eipä jäänyt henkilö epäselväksi…

    Kiinnitin raksun swingiin huomiota, ja täytyy sanoa, että onpahan poikkeuksellisen atleettinen suoritus. Mahtava osoitus siitä, miten loppujen lopuksi olennaista vain on oikeanlainen palloontulo.

    Kiitoksia kaikille mukana olleille. Päivittelin lopullisen tulossivun. Ja myöhemmin (ehkä tänään) sivuille ilmestyy vielä oma kuvasivu.

    First we took Torikadun motion center , the you ,Raksutiger, took Malmi Zigeunerzelt next we take Finnish insidedoor mastership and so on.

    Onnittelut Hyvinkkään tiikerill – hakasit HESAN HIRMUT JA MUUTKIN PÄÄ- JA MUN SEUDUN TÄHRET.

    Minull oli heti ammul selane olo ett maitohapot ol jo jaloiss. Ihan ku lunssa lykkäs tuleen, mut parhaani yritin ja 8 sija kuten edelsnä vuonna ja kuten J. Daly peruutusten kaut – mut oli vähän tarpeiden hajontaakin.

    1. OLA VIRTA laulaa 4 tuntia parasta tankoa samánaikaiseest. Sirpa Nyberg ( veljeni vaimo ) kertoi Olan muistelo – ohjelmass ett hänen anoppins -( mun mammani Kerttu ) oli ollut Olavi Virran kaa trefeill Töölönlahdell southelemasss. Kumpikaan ei hallinut soutua tai.. mamma tempas ku Ola yritti … ja vene haukkas .

    No ei ne sen usseemmmmin soudellu , vaan Willehard , Vili osas soutaakin ja vei Kepan. Ola ei kai toipunut koskaan Järjen veit ja minusta märän teit ..

    Tää tuli kuulokkeesta ku puttasin 15 reikää . Olin unohtanut koko stoorin – se vastas palkintosijaa kisass. No kuulin koko 4 h konsertin kännykäradiosta – se ei muuten haitannu ite asiassa svingiä eikä peliä. Voi olla , että koklaan kesälki. – kännyreidioo.

    No sit oli viel se yhdistetyn sprintti Oberstdorfiss – tul telkkarist ja kännykäst samman aikaan. kaikke kolmee pit seurata – joten hyvin meni ite asias – noille norskeille ( lue turskapurijoill ) ei maha mittää .

    Kitoos kivast seurasta , Valllun halista – tul vähän myöhhään , ja muusta kivast Tsirpiksen pläkäst jne.

    Peltaan ens vuon Miehekäs peppulan piitsi !!

    Teidän palkintonne, Wilsonin käsine ja messulippu, on noudettavissa Golf Balancesta nimimerkillä.

    Anton 21:n kanssa sovittiin jo, että hän noutaa käsineen sieltä itse. Lipun tilanne jäi vähän auki?

    Tommy Armour, haluatko noutaa palkintosi itse tai haenko ne ja toimitan sitten sinulle? Mikäli näin, niin mitä koko käsineen pitää olla?

    Teidän palkinto pallonne ja messulippunne ovat tällä hetkellä minulla.

    Raksutiikerille on tusina Wilsonin Tx4 palloja ja mikäli ei toisin sovita, niin toimitan ne SM-hallikisaan. Ilmoittele sitten kun tiedät lähtöaikasi.

    Kobolle on tusina Wilsonin Dx2 palloja. Missä ja milloin tavataan?

    Vaikka varsinaista naisten sarjaa ei pelattukaan, niin Amer Sport, Golf Balance ja ParTgolf halusi ehdottomasti myös palkita Golfpisteen simulaattorikisan 2005 parhaan naisen. Tänä vuonna tuon kunniakkaan tittelin lunasti nimimerkki Golflady alkukarsinta tuloksien perusteella.

    Palkintosi tusina Wilsonin Dx2 palloja ja messulippu ovat tällä hetkellä minulla. Eli ilmoittele miten ja milloin haluat palkintosi toimitettavan. Siis vielä kerran, onnea voittajille.

    Vautsi vau, kiitos. Mä soittelen Turzi sulle huomenna.

    Kiitos järjestelyistä.

    Liikutko H:gin keskustassa ? Jos liikut, niin voimme sopia ajan ja paikan. Käsine saa olla kokoa M.

    Kyllä tulee H:gin keskustassakin liikuttua, mutta jos voit laittaa puhelin numerosi vaikka osoitteeseen turzi.turakainen@jippii.fi niin on helpompi sopia tapaamisesta.

    Onko vielä tulossa lisää kuvia kisasta?

    Minulla on vielä sinun palkintopallosi ja lippusi messuille ja tarkoitus oli luovuttaa ne SM-hallikisoissa. Oma lähtöaikani on pe 14.00. Mikä on sinun lähtöaikasi?

    Voisit laittaa puhelinnumerosi tulemaan osoitteella turzi.turakainen@jippii.fi niin yhteyden pito olisi helpompaa.

    Kiitos Turzille ja sponsoreille palkinnoista. Kobo toimitti ne minulle tänä aamuna :o).

    Nyt on kisojen sivuilla muutama kuva finaaleista.

    Lue lisää: GP Simulaattori 2005: Kuvat

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 300)
Vastaa aiheeseen: Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005