16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 300)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tämän vuoden GP:n simulaattorikilpailu on nyt viimein edennyt siihen vaiheeseen, että ensimmäisiä runkosarjan kierroksia saa alkaa pelaamaan. Säännöissä ja peliohjeissa on ehkä vielä ihan pienoista viilattavaa, joten odottakaa vielä tämä ilta niin ne vielä vahvistetaan. Kierroksia saa alkaa pelaamaan huomisesta 8.1.2004 klo 10.00 (la) alkaen. Silloin alla näkyvällä sivulla on viralliset peliohjeet ja säännöt. Pelionnea! Lue lisää: GP Simulaattori 2005

    Mukana ollaan ja peliseuraa kaivataan, mieluiten Espoossa tai Malmilla – viikonloppuisin. Illassa ei taida ehtiä?

    hcp 11.2

    Minä ja Isojami pelaamme alkukierroksen ensi sunnuntaina, 9.1.2005, alkaen 13:00.

    Pari peluria mahtuu tähän mukaan!

    PT

    Miten pitkän varauksen olet tehnyt Hyvinkäälle??

    Tulisin mukaan Su 9.1 klo 13 ’lähtöön’.

    mukana salon ryhmässä

    Olen varannut reilusti aikaa eli peräti neljä tuntia. Tervetuloo mukaan!

    Laitako puhelinnummerosi meilillä: antti(piste)barck(ät)konecranes(piste)com

    MIllainen toi tuloskortti pitäis olla?

    Avausurakka ohi. Kiitoksia PT ja isojami seurasta.. ja anteeks että meinas mennä hermot siinä 13. reikällä =)

    Tulostaso oli melko vaisu HYvinkällä. PT pelasi parhaan tuloksen ja minä odotetusti avasin ruåtsalaistilin; isojami luonnollisesti siinä välissä. Tuloksista tarkemmin kotvan päästä.

    Rundi meni aikas haipakkkaa vaikka puolenvälin klupikäynnillä hörppäsimme kaffet ja poltimma tupakit – olin varannut ihan liian paljon aikaa. Tästä johtuen yritimme kurittaa porukalla kentän takaysiä jäljellejääneellä ajalla; onnistuimme pelaamaan kolmimiehistä scrampleä -5 kenttää vasten.

    Kiitokset vielä pojille!

    PT
    ==
    5,4,4,5,3,3,6,4,5 39
    4,7,3,5,3,5,6,4,3 40
    Yht 79 (+8)
    HCP -4
    Net 75

    1 pörö
    11 paria
    3 poksua
    3 tuplaa

    Isojami
    =======
    6,5,3,9,4,4,5,5,5 46
    5,5,4,5,5,4,4,5,4 42
    Yht 88 (+17)
    HCP -8
    Net 80

    6 paria
    10 poksua
    1 tupla
    1 muu

    Antti
    =====
    8,5,5,3,4,5, 9*,6,8 53*
    8,10*,5,4,6,8,8,5,6 60*
    Yht 113*
    HCP -24
    Net 89

    *) ruåtsalainen

    1 pörö
    5 poksua
    5 tuplaa
    7 muuta (joista kaksi ruåtsalaistulosta)

    Joku kyseli tuloskorttia,

    Tässäpä semmoinen.

    http://koti.mbnet.fi/javika/golf/tuloskortti.html

    Lue lisää: Tuloskortti

    Mikshän mun nimeä ei ollut listalla vaikka olen sen tänne ilmoittanut? The ONE hcp 4,1 SALO

    Mulla lipsahti pieni virhe omaan takaysiini. Lyöntimäärät on ok mutta yksi kasi on vaeltanut oudosti reikäkohtaisissa tuloksissa. Tässä oikea lottorivi:

    Antti
    =====
    8,5,5,3,4,5, 9*,6,8 53*
    8,10*,5,8,4,6,8,5,6 60*
    Yht 113*
    HCP -24
    Net 89

    *) ruåtsalainen

    1 pörö
    5 poksua
    5 tuplaa
    7 muuta (joista kaksi ruåtsalaistulosta)

    Onko kiinnostusta peliin ensi lauantaina tai sunnuntaina?

    Viestintä onnistuu myös oheisen linkin takaa löytyvällä palautelomakkeella.

    Lue lisää: 4par:n palautelomake

    Mikäs tässä kisassa on muuten takaraja? Simut ovat täällä tietenkin viikonloppuisin varattuina ja kaksi peliä pitäis ehtiä pelaamaan. Ensi viikonloppukin hurahta träining cämpillä Ellivuoressa.

    Yhtenä takarajana voisi pitää, että finaali päästäisiin pelaamaan ennen etelän koululaisten hiihtolomaa, eli 6.2 tai 13.2 viikonloppuna. Tämä asettaa mielestäni ainoan takarajan runkosarjan peleille.

    Jos joku haluaa pelata kummatkin pelit nyt heti tai sitten myöhemmin, esimerkiksi matkan takia niin sille ei ole esteitä. Ainoa takaraja on siis finaali ja ettei kierroksia saa pelata samana päivänä.

    Tämä on minun ehdotukseni aikataululle ja kuten ennenkin kaikki ehdotukset huomioidaan.

    Nimetön

    Moi,

    Mukana ollaan. Aika mielellään lauantaina iltapäivällä tai sunnuntaina aamupäivällä

    GP simukisan osanottajaluettelon mukaan GOLFBIRD on ilmoittautunut kisailuun mukaan.

    Golfbirdille ja muille kiinnostuneille, vielä ehtii mukaan, ensi viikonloppuna 15 – 16.1 (ilmeisesti Su) on luvassa ensimmäinen kierros, 4 henkilöä on jo ilmoittautunut.

    Yhteystiedot osoitteeseen verkaranta@luukku.com.

    Anton

    Varasin lauantaiksi 15.1. klo 10-14 simulaattorin.

    Olisiko halukkaita pelaajia? Itseni lisäksi 3 mahtuu lähtöön.

    PT

    Bona fide & PT pelasivat huikeata uhkapeliä panoksena kaffi kuppi tänään Malmilla…

    Tässä reikäkohtaiset tulokset:

    Bona Fide

    6,5,4,5,3,3,5,4,5 = 40

    4,5,4,6,5,6,4,4,4 = 42

    yht: 82

    Hcp 7

    Netto 75

    PT

    5,5,3,4,4,4,5,4,4= 38

    4,4,5,4,3,6,5,4,4= 39

    yht: 77

    Hcp 4

    Netto 73

    Kahdelta kului kierrokseen n. 1h 30min ja 2h olimme varanneet peliaikaa niin kävimme kentän kimppuun Scramblen merkeissä. Kerkesimme palan painikkeeksi pelata alkuysiä 5-väylää tulokseen -2.

    Malmin vasemmanpuoleinen puttiosa ’tosiliukas’ 🙁

    Voisin tulla pelaamaan, mulle Sunnuntai aamupaiva olisi parempi, mutta ’hatatilassa’ kay Lauantai iltapaivakin. Paikka nayttaisi aukeavan Su klo 10.

    Olisiko Malmille lähtijoitä 22.1 lauantaina?

    PT

    OLISIKO TÄSSÄ VAIHEESSA, KUN TULOKSIA EI PALJOA VIELÄ OLE SEURAAVANLAINEN ’SÄÄNTÖMUUTOS’ MAHDOLLINEN? EQ ONLINE KISAA KESÄLLÄ PELAILLEET TIETÄVÄTKIN, ETTÄ KYSEISTÄ KISAA SAI PELATA VIIKONAIKANA NIIN MONTA KISA KIERROSTA, KUN KERKESI JA PARAS JÄI VOIMAAN!

    EHDOTANKIN, ETTÄ GP SIMULAATTORI 2005 KISAN FINAALIPÄIVÄÄN ASTI SAA PELATA KARSINTAKIERROKSIA NIIN MONTA KUIN HALUAA, MUTTA KAKSI PARASTA JÄÄ VOIMAAN!? EN OLE SIMULAATTORIMAAHANTUOJAN ASIALLA, MUTTA KUN KERRAN / KAKSI VIIKOSSA KÄYN SIMULAATTORISSA NIIN OLISI MUKAVAMPAA PELATA TOSISSAAN MERKKARIN = KILPAKUMPPANIN KANSSA HELMIKUUN ALKUUN ASTI…:-)

    Golfissahan jokainen lyönti lasketaan.

    Vaikken vakavin menestysodotuksin kisaan osallistukaan, olisi epäreilua jos osalla on enemmän yrityksiä kuin toisilla. Toinen vaihtoehto voisi olla, että useammat kierrokset hyväksytään ja kaksi huonointa otetaan mukaan.

    Kukaanhan ei kiellä harjoittelua.

    Mulle sopisi tuo 22.1. lauantaina ip. Esimerkiksi 14-16. Jos ok, niin buukkaatko ajan?

    Lähden mukaan.

    Pelaan 1. kierrokseni Niittykummussa 15.1., joten tuo voisi olla kakkoskierrokseni.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 300)
Vastaa aiheeseen: Golfpisteen Simulaattorikisa 2005

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen Simulaattorikisa 2005