Vastaa aiheeseen: Pallon paikan merkitseminen kengällä - Golfpiste.com

10.3.–17.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[4][4]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötPallon paikan merkitseminen kengälläVastaa aiheeseen: Pallon paikan merkitseminen kengällä

#1359577 Ilmoita asiaton viesti
KL1

@PG: Ei sinun ole mikään pakko uskoa mitä kirjoitan tai mitä USGA:n edustaja ko. organisaation valtuuttamana kirjoittaa ko. organisaation FB-ryhmään. Elä tyytyväisenä elämääsi, ethän sinä koskaan näitä asioita jodu kentillä ratkomaan, joten miksi edes vaivaudut inttämään vastaan? Mikä muuten on virallinen kanta? Kuka sen saa yleisölle kertoa ja kuka tai ketkä sen muodostavat?

Olen saanut vuosien varrella R&A:lta lukuisia sähköposteja, joissa esittämiini kysymyksiin on vastattu ja siten annettu sääntöjen mukainen tulkinta. Samoin eräät ulkomaiset kollegani ovat saaneet vastaavanlaisia vastauksia niin USGA:lta kuin R&A:ltakin. Sähköpostit ovat yksityisiä eikä niitä saa sellaisenaan julkisesti esittää, sisällön saa toki kertoa ja niin olen tehnytkin ja samalla periaatteella olen saanut tietoa ko. kollegoiltani (toisin kuin sinä, minä uskon heiltä saamiini tietoihin).

Lisätäänpä tähän vielä kaikki R&A:n ja USGA:n järjestämät koulutustilaisuudet. Kaikki niissä esitettävät asiat ovat, tottakai, ko. organisaation virallisia kantoja. Mutta koska me kaikki olemme ihmisiä ja siksi erehtyväisiä, myös koulutustilaisuuksissa voi kouluttaja joskus antaa väärää tietoa ja sellaista tietenkin myös tapahtuu eikä sille mitään voi. Innokkaimmat ja osaavimmat kuulijat kyllä ottavat nämä virheet käsiteltävikseen ja hankkivat niille sitten sen oikean tulkinnan. Näin tapahtuu aivan kaikessa koulutustoiminnassa, virheiltä ei voi välttyä etevinkään kouluttaja.

P.S. Kyseinen FB-ryhmä on avoin. Liity siihen ja ryhdy siellä inttämään USGA:n edustajien (heitä on siis enemmän kuin yksi) näkemyksiä vastaan. Minä voin sitten raportoida täällä miten keskustelu etenee, jos itse et sitä jostain syystä halua tehdä.

Kommenttia on moderoitu ja siitä on poistettu osia.