Aihe: Taas golfbox vai käyttäjä? - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

Taas golfbox vai käyttäjä?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Taas golfbox vai käyttäjä?

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • BayStream kirjoitti: (12.8.2011 7:58:35)

    Lipulle kirjoitti: (8.8.2011 22:33:13)

    ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
    Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??

    Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.

    Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?

    No tuohon otsikon juttuun olisi mukava saada tietäjiltä vastaus.

    Esim. tänään tuli klo 15.16 ilmoitus Golfboxin kautta lähtöajoista (1. ja 2. kierros) Erkkoon eli kolme päivää ennen kisan alkua.

    Pitkin kautta normiilmoitus on tullut 1-2 päivää ennen starttia.

    Pisteet tässä tapauksessa käyttäjälle tai Golfboxille!

    Heh heh, lähtöajat oli muuten tehty jo viikko ennen kisaa. Suurin syy miksi niitä ei usein ilmoiteta montaa päivää ennen johtuu siitä, että peruutusten määrä on VALTAVA suuressa osassa kisaa ja sitten lähtöaikojen muokaamiseen menee turhaa aikaa. 😉

    Siis turhaa aikaa eli keneltä?

    Jos toistasataa pelaajaa kokee lähtöaikojen tulevan liian myöhään matka- tai majoitusjärjestelyiden vuoksi, yhtä ym. poikkeuskisaa lukuunottamatta, niin miksi esim. torstaina alkavan Vuosaaren FT- kisan lähtöajat jätetään vajaa vuorokausi ennen luotaviksi?

    Siis, heh heh ja jos lähtöajat ovat selvillä viikkoa ennen tiedossa järjestäjällä?

    Onhan siellä jonotuslistalla pelaajia poisjääneiden tilalle.

    Turhaa aikaa menee kyllä toisaalla, kuin järjestävällä taholla – jos ei sata-, niin ainakin kymmenkertaisesti.

    ts

    Lipulle kirjoitti: (6.9.2011 22:26:28)

    BayStream kirjoitti: (12.8.2011 7:58:35)

    Lipulle kirjoitti: (8.8.2011 22:33:13)

    ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
    Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??

    Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.

    Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?

    No tuohon otsikon juttuun olisi mukava saada tietäjiltä vastaus.

    Esim. tänään tuli klo 15.16 ilmoitus Golfboxin kautta lähtöajoista (1. ja 2. kierros) Erkkoon eli kolme päivää ennen kisan alkua.

    Pitkin kautta normiilmoitus on tullut 1-2 päivää ennen starttia.

    Pisteet tässä tapauksessa käyttäjälle tai Golfboxille!

    Heh heh, lähtöajat oli muuten tehty jo viikko ennen kisaa. Suurin syy miksi niitä ei usein ilmoiteta montaa päivää ennen johtuu siitä, että peruutusten määrä on VALTAVA suuressa osassa kisaa ja sitten lähtöaikojen muokaamiseen menee turhaa aikaa. 😉

    Siis turhaa aikaa eli keneltä?

    Jos toistasataa pelaajaa kokee lähtöaikojen tulevan liian myöhään matka- tai majoitusjärjestelyiden vuoksi, yhtä ym. poikkeuskisaa lukuunottamatta, niin miksi esim. torstaina alkavan Vuosaaren FT- kisan lähtöajat jätetään vajaa vuorokausi ennen luotaviksi?

    Siis, heh heh ja jos lähtöajat ovat selvillä viikkoa ennen tiedossa järjestäjällä?

    Onhan siellä jonotuslistalla pelaajia poisjääneiden tilalle.

    Turhaa aikaa menee kyllä toisaalla, kuin järjestävällä taholla – jos ei sata-, niin ainakin kymmenkertaisesti.

    Juuri näin. Itseni pitäisi olla tuolla vähän jotain pelaajaa avustamassa, mutta samana päivänä pitäisi olla muuallakin. Nyt vaan ei voi noita päiv’än muita menoja sopiakun tuota aikataulua odottelen.

    Kysymys ei ole siitä, että pelaaja saa tiedon milloin hänen pitää boxissa seistä. Touhun ympärillä åyörii muitankin joiden pitää menojaan suunnitella.

    Eikä tämä muutenkaan kovin hyvää kuvaa ulospäin anna kisoista.

    Lipulle kirjoitti: (6.9.2011 22:26:28)

    BayStream kirjoitti: (12.8.2011 7:58:35)

    Lipulle kirjoitti: (8.8.2011 22:33:13)

    ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
    Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??

    Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.

    Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?

    No tuohon otsikon juttuun olisi mukava saada tietäjiltä vastaus.

    Esim. tänään tuli klo 15.16 ilmoitus Golfboxin kautta lähtöajoista (1. ja 2. kierros) Erkkoon eli kolme päivää ennen kisan alkua.

    Pitkin kautta normiilmoitus on tullut 1-2 päivää ennen starttia.

    Pisteet tässä tapauksessa käyttäjälle tai Golfboxille!

    Heh heh, lähtöajat oli muuten tehty jo viikko ennen kisaa. Suurin syy miksi niitä ei usein ilmoiteta montaa päivää ennen johtuu siitä, että peruutusten määrä on VALTAVA suuressa osassa kisaa ja sitten lähtöaikojen muokaamiseen menee turhaa aikaa. 😉

    Siis turhaa aikaa eli keneltä?

    Jos toistasataa pelaajaa kokee lähtöaikojen tulevan liian myöhään matka- tai majoitusjärjestelyiden vuoksi, yhtä ym. poikkeuskisaa lukuunottamatta, niin miksi esim. torstaina alkavan Vuosaaren FT- kisan lähtöajat jätetään vajaa vuorokausi ennen luotaviksi?

    Siis, heh heh ja jos lähtöajat ovat selvillä viikkoa ennen tiedossa järjestäjällä?

    Onhan siellä jonotuslistalla pelaajia poisjääneiden tilalle.

    Turhaa aikaa menee kyllä toisaalla, kuin järjestävällä taholla – jos ei sata-, niin ainakin kymmenkertaisesti.

    Joo meillä odotellaan kanssa milloin se lähtö olisi, aika tiukille menee, kun kaikilla ei vielä ajokorttia ole ja vanhemmat töissä. Siinä on vähän järkkäämistä näin lyhyellä aikataululla. Toivottavasti lähtöajat tulee vielä työpäivän aikana, vieläkään niitä ei ole näkynyt. Onneksi tuo kenttä on kuitenkin niin lähellä että sen bägin sinne vaikka kantaa tarvittaessa;) Onko se nyt niin kamalan vaikeaa, että jos joku peruttaa niin jonotulistalta seuraava tilalle, jossei nyt seurakaveri ole. Silloin menee tietysti säätämiseksi jos jonotuslistalla ei ole ketään ja peruuntumisia tapahtuu ja lähtöihin pitäisi saada kolme kaveria. Ymmärrän kyllä tuon puolen.

    ts

    Mua rupee jänskättään, että tuleekohan noi lähtöajat ennen vai jälkeen starttien…

    ts kirjoitti: (7.9.2011 11:05:31)
    Mua rupee jänskättään, että tuleekohan noi lähtöajat ennen vai jälkeen starttien…

    On ne jo tullut. Tuli muuten mieleen että tuleeko rankkuja jos myöhästyy lähdöstä jota ei ole ilmoitettu missään;)?

    On tää Vuosaaren Finnish Tourin kisan seuraaminen live scoringin kautta vaikeaa, kun kärjen osalta taululle on kirjattu epämääräinen määrä pelattuja reikätuloksia.

    EFC

    Peter Hahn kirjoitti: (9.9.2011 12:58:08)
    On tää Vuosaaren Finnish Tourin kisan seuraaminen live scoringin kautta vaikeaa, kun kärjen osalta taululle on kirjattu epämääräinen määrä pelattuja reikätuloksia.

    Ainahan se näin kilpailuissa on!

    Kiitos lähtöaikatiimille!

    Kehitys kehittyy ja säästyipä yksi majoitusvuorokausikin, kun pystyy suunnittelemaan kyydityksiä muiden pelaajien kanssa hyvissä ajoin.

    Lähtöajat

    Mun mielestä olis ihan jees tietää näin muun elämän kannalta, millonkohan sinne kentälle oikeen pitää lähteä tuuppimaan…Kilpailun alkuun aikaa nyt peräti 34h 11 min, onhan tässä vielä ihan mukavasti tunteja tusata niitä lähtöaikoja 🙂 menisiköhän tuo vuokin FT:n ennätys, 21h ennen kisan alkua, uusiksi? jännityksellä odottaen…

    Crispy kirjoitti: (20.9.2011 21:48:16)
    Mun mielestä olis ihan jees tietää näin muun elämän kannalta, millonkohan sinne kentälle oikeen pitää lähteä tuuppimaan…Kilpailun alkuun aikaa nyt peräti 34h 11 min, onhan tässä vielä ihan mukavasti tunteja tusata niitä lähtöaikoja 🙂 menisiköhän tuo vuokin FT:n ennätys, 21h ennen kisan alkua, uusiksi? jännityksellä odottaen…

    En varmuudella pysty sanomaan, mutta tänään iltapäivän peliryhmässä oli pari karsintoihin osallistujaa ja vertailivat lähtöaikojaan vähän ennen klo 14.00.

    Oisko tieto tullut textarina kapulaan tms., mutta tiedon alkulähdettä en kysynyt.

    Toisaalta onhan tuolla FT:n säännöissäkin jotain huomioitavaa – puolesta ja vastaan…

    ’FT –pelaajien ei tule tiedotusvälineiden kautta osoittaa mieltään tai antaa lausuntoja, joissa arvostellaan Finnish Tour:n yhteistyökumppaneita, järjestäjiä, kenttiä, kilpailijoita tai organisaatiota. Pelaajat saavat kuitenkin esittää perusteltuja ja rakentavia kommentteja kyseisistä aiheista’.

    ts

    Lipulle kirjoitti: (20.9.2011 23:03:57)

    Toisaalta onhan tuolla FT:n säännöissäkin jotain huomioitavaa – puolesta ja vastaan…

    ’FT –pelaajien ei tule tiedotusvälineiden kautta osoittaa mieltään tai antaa lausuntoja, joissa arvostellaan Finnish Tour:n yhteistyökumppaneita, järjestäjiä, kenttiä, kilpailijoita tai organisaatiota. Pelaajat saavat kuitenkin esittää perusteltuja ja rakentavia kommentteja kyseisistä aiheista’.

    Ottamatta pätkääkään kantaa järjestelyihin sinänsä, jostain syystä tuo lainattu kohta tuo mieleen erään kaukaisen maan, jonka edellinen johtaja pelasi loistavaa golfia heti ensimmäisellä kierroksellaan, vaikka muutama parikin livahti tuloskorttiin.

    Ja tiedän toki tuon lausekkeen olevan varmaan jokaisen tourin säännöissä, mutta silti se saa kainon hymyn karehtimaan suupielissä

    #216331 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Silmäilin kuluneen kauden kisatuloksia ja samassa yhteydessä mietin tuota Rauskin otsikon kyssäriä myös kisailmoitusten ’Olosuhteet ja käytännön tietoa osion kautta’.

    Siellähän lukee poikkeuksetta:
    ’Tämä teksti voidaan luoda automaattisesti. Epätavallisia sanontoja, jotka poikkeavat normaalista kieliopista, saattaa esiintyä’. Ja niitähän esiintyy.

    Golfbox taipuu haluttaessa esimerkki

    Päättelen tästä, että kyseessä on pitkälti käyttäjän haluttomuus luoda informatiivinen tietopaketti pelaajille edes kotimaan päätourille.

    Vaikka CSA:ta käytettiin Pickalan FT- karsinnoissa, niin kolmeen viikkoon tuotakaan ei ole päivitetty.

    #216332 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Lipulle kirjoitti: (11.10.2011 20:26:02)
    Vaikka CSA:ta käytettiin Pickalan FT- karsinnoissa, niin kolmeen viikkoon tuotakaan ei ole päivitetty.

    Kilpailussa oli käytössä mailanmitan siirtosääntö, joten tulokset eivät ole tasoituskelpoisia ja täten CSA:n laskeminen olisi vain akateeminen toimenpide.
    Ne pelaajat, jotka ovat tämän tasoitusmääräyksen kohdan unohtaneet ovat kyselleet CSAn perään ja tällä(kin) tavalla on oikea tieto saatu pelaajalle.

    Näyttäisi reilussa parissa vuodessa ainakin GolfBoxin softa edistyneen.

    Aika näyttää, miten käyttäjien taitotaso pysyy mukana kehityksen myllerryksessä…

    Lipulle kirjoitti: (9.10.2013 18:55:58)
    Näyttäisi reilussa parissa vuodessa ainakin GolfBoxin softa edistyneen.

    Aika näyttää, miten käyttäjien taitotaso pysyy mukana kehityksen myllerryksessä…

    Tuotahan käytettiin jo kahdessa kisassa Suomessakin tänä vuonna.
    Videon laittaja on istunut koko päivän viereisellä tuolila ja sama jatkuu huomenna…

    Niin taisi olla Gantissa ja Finnish Openissa. Noita statseja tuli tutkittua silloin kisojen aikaan. Kokeilu Eccotourilla onnistunut? Tuleeko tuo softa tuollaisenaan käyttöön myös muissa Suomessa pelattavissa kilpailuissa ensi kesänä?

    #216336 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    TeesHot kirjoitti: (9.10.2013 19:54:22)
    Niin taisi olla Gantissa ja Finnish Openissa. Noita statseja tuli tutkittua silloin kisojen aikaan. Kokeilu Eccotourilla onnistunut? Tuleeko tuo softa tuollaisenaan käyttöön myös muissa Suomessa pelattavissa kilpailuissa ensi kesänä?

    Ups, siis kolmessa eli NL 1st stage QS tehtiin tuolla kanssa.
    Mahdollista on että tuolla tehdään jos sopimukseen päästään uuden T2 moduulin käytöstä. Sitä tarjottiin/kyseltiin jo tälle vuodelle, mutta tietyt asiat eivät olleet vlmiit kauden alussa, joten emme uskaltaneet ottaa sitä koekäyttöön… 😉

    #216337 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tuleeko klubin kuukausikisatkin tuollaiselle käyttöliittymälle?

    ts

    BayStream kirjoitti: (9.10.2013 23:13:41)

    TeesHot kirjoitti: (9.10.2013 19:54:22)
    Niin taisi olla Gantissa ja Finnish Openissa. Noita statseja tuli tutkittua silloin kisojen aikaan. Kokeilu Eccotourilla onnistunut? Tuleeko tuo softa tuollaisenaan käyttöön myös muissa Suomessa pelattavissa kilpailuissa ensi kesänä?

    Ups, siis kolmessa eli NL 1st stage QS tehtiin tuolla kanssa.
    Mahdollista on että tuolla tehdään jos sopimukseen päästään uuden T2 moduulin käytöstä. Sitä tarjottiin/kyseltiin jo tälle vuodelle, mutta tietyt asiat eivät olleet vlmiit kauden alussa, joten emme uskaltaneet ottaa sitä koekäyttöön… 😉

    No nyt se sitten on uskallettu ottaa käyttöön ja koko paletti sekasin. Kai edes reklamoitte vahvasti tuonne Tanskan suuntaan moisesta touhusta.

    Viimeisin helmi tänään kun koittelin junnujen tuloksia seurata iPhonella. Safari ja chrome kokeitu, molemmilla kaataa koko selaimen mutamassa sekunissa. Onkohan noilla testausosastoa lainkaan vai tehdäänkö vaan ja odotetaan palautetta?

Esillä 19 viestiä, 26 - 44 (kaikkiaan 44)
Vastaa aiheeseen: Taas golfbox vai käyttäjä?

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Taas golfbox vai käyttäjä?