Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Taas golfbox vai käyttäjä?
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Erittäin selkeä tulospalvelu. Voi herrabjestas sentään, Kolmella ekalla pelaajalla on ihan OK, mutta sitten sekoilee kun on etuysin tulos laitettu jotenkin 1 väylälle ja järjestelmähän laskee kaiken juuri kuin on ohjlemoitu. Miten tuo voi olla edes mahdollista. Toivottavsti tulee korjaus pian.
Poikien puolella tilanne on vielä selkeämpi. just joo. olis nyt hiton kiva tietää paljonko ne on edes pelannut. Esim Juntunen Niko näyttää +35, kun klikkaa reikäkohtaisia tuloksia lukee 1 väylän kohdalla 39, eka väylä on par4, Onkohan tuo tulos nyt sitten oikeasti yksi alle vai kolme yli.
Jos ne (k1=39) on Juntusen ekan rundin pokipisteet? Noilla pojoilla jo suffelin pokkaa!
Johtaja XXL kirjoitti: (20.7.2011 12:05:04)
Jos ne (k1=39) on Juntusen ekan rundin pokipisteet? Noilla pojoilla jo suffelin pokkaa!Aika helppo kenttä, no kohta tiedän kun kundi oli pelannut etuysin +2, että miten noi menee.
Rauski kirjoitti: (20.7.2011 12:10:25)
Johtaja XXL kirjoitti: (20.7.2011 12:05:04)
Jos ne (k1=39) on Juntusen ekan rundin pokipisteet? Noilla pojoilla jo suffelin pokkaa!Aika helppo kenttä, no kohta tiedän kun kundi oli pelannut etuysin +2, että miten noi menee.
No ei sitten tiedäkään kun se on oikein ja muut miten sattuu.
Rauski kirjoitti: (20.7.2011 12:10:25)
Aika helppo kenttä,Tästä on toista kymmentä vuotta, kun Nevaksella olen pelannut, ja muistan sen olevan kohtuullisen lyhyen. Eli pitkälyöntiselle voi olla helppo ja nämä tämän päivän junnut lyö kyllä pitkälle, sen olen FJT:lla todennut.
NimetönEiköhän tästäkin voida vetää johtopäätös, että kaikki on vialla suomalaisessa juniorivalmennuksessa. Kaikki vetää järjestään ekaa väylää 30-40 lyöntiä yli parin. Sipuli ei kestä. Hyvällä mentaalivalmennuksella päästäs helposti yksinumeroisiin/väylä. Kyllä olis kirveellä töitä…
Ja hymiö varmistukseksi 😀
Rauski kirjoitti: (20.7.2011 11:55:02)
Poikien puolella tilanne on vielä selkeämpi. just joo. olis nyt hiton kiva tietää paljonko ne on edes pelannut. Esim Juntunen Niko näyttää +35, kun klikkaa reikäkohtaisia tuloksia lukee 1 väylän kohdalla 39, eka väylä on par4, Onkohan tuo tulos nyt sitten oikeasti yksi alle vai kolme yli.No nyt selvisi kun Miko saatiin maaliin, Mikon etuysi oli siis 39 eli 3 yli
Näyttäisi kovasti siltä, että tulosten syöttäjä on suuressa viisaudessaan päättänyt ihan vähän vaan oikaista ja syötää ykkösväylän ruutuun etuysin totaalin.
No nyt on saatu näköjään kaikki korjattua, korvanappiin tuli tieto että kovasti oli kuhinaa kun korjailivat tuloksia. Aika hyvältä näyttää muutenkin nyt;)
Rauski kirjoitti: (20.7.2011 14:38:31)
No nyt on saatu näköjään kaikki korjattua, korvanappiin tuli tieto että kovasti oli kuhinaa kun korjailivat tuloksia. Aika hyvältä näyttää muutenkin nyt;)Hieno lopetus ja jospa se nyt sitten olis voitto tuolta.
ts kirjoitti: (20.7.2011 14:42:38)
Rauski kirjoitti: (20.7.2011 14:38:31)
No nyt on saatu näköjään kaikki korjattua, korvanappiin tuli tieto että kovasti oli kuhinaa kun korjailivat tuloksia. Aika hyvältä näyttää muutenkin nyt;)Hieno lopetus ja jospa se nyt sitten olis voitto tuolta.
On tää jännää varsinkin kun tulospalvelu toimii. Ymmärsin että takaysi olisi ollut vaikeampi. Olis kuulemma pelannut 5 alle, jos edes puolet alle 3 metrin birkkuputeista olisi mennyt sisälle, onkohan kalamiehiä;)
Luulin että tulospalvelu oli kaatunut…..ei kuitenkaan kahden ryhmän väli yli 40 minuuttia. Tarkoittaako tuo nyt sitä että jälkeen jäänyt ryhmä on etsiskellyt kahdeksaa kadonnutta palloa 5 minuuttia kutakin;)
Ihan paikalla olleena voin sanoa että startteri antoi ohjeeksi laittaa 9 reiän tulos taukotuvalla olleeseen listaan, ei siis reikäkohtaisia vaan suoraan bruttotulos vaan listaan. Sitten loppujen lopuksi ainakin meidän ryhmän kohdalle tuli joku ottamaan reikätulokset ylös, oisko sit missannu pari ryhmää tai jotain?
Muutenkin ihan ihme toimintaa, forecädejä puuttui ainakin parilta väylältä ja startit oli viisi minuuttia ennen varsinaista lähtöaikaa, normaalisti kun niitä noudatetaan sekunnilleen…
Ja parhaimmillaan tais olla 45 minuuttia ryhmien tuloväli klubilla… :O
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??
Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
Samaa ihmettelin ja kun oikein kaivo niin löyty täältä
ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
Olisi luullut ts sinun kaltaisesi kehäketun tienneen, että Gant Open on Nordea Tourin järjestämä kilpailu ja siten olisit mennyt suoraan Nordea Tourin sivuille osoiteeseen nordeatour.se, kun vielä tiedät että se on Ruotsalainen Touri. SItten vain helpoilta ja selkeiltä ruotsalaisten sivuilta kisa etsimään.
😉BayStream kirjoitti: (2.8.2011 21:39:54)
ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
Olisi luullut ts sinun kaltaisesi kehäketun tienneen, että Gant Open on Nordea Tourin järjestämä kilpailu ja siten olisit mennyt suoraan Nordea Tourin sivuille osoiteeseen nordeatour.se, kun vielä tiedät että se on Ruotsalainen Touri. SItten vain helpoilta ja selkeiltä ruotsalaisten sivuilta kisa etsimään.
😉
Niinhän mä meninkin. Ja sieltä oli linkki Auran sivuille, josta pääsi golfboxiin kyseiseen kisaan kiinni. Samoin pääsi liiton sivujen kautta golfboxiin, mutta Ruotsin sivuilla ei ollut minkäänlaista toimivaa linkkiä lähtöluetteloon. Sama tilanne GP:n puolella. Golfbox ilmoitti, että lähtöaikoja ei vielä ole, meni sinne mistä linkistä tahnsa, joka väitti johtavan ksan tulopalveluun ja lähtöaikoihin.
Illalla noin klo 23 ilmestyi sitten Ruotsin sivuille toimiva linkki.
Tuossa on muuten parempi linkki kisoja seuraaville. Tosin EPD:stä nuo ei ilmeisesti ole kuulleet koskaan.
Montaks päivää golfbox laskee CSA:ta? Eiks se oo saman tien laskettu tai ainakin laskettavissa, kun viimeinen pelaaja on maalissa?
ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
No tuohon otsikon juttuun olisi mukava saada tietäjiltä vastaus.
Esim. tänään tuli klo 15.16 ilmoitus Golfboxin kautta lähtöajoista (1. ja 2. kierros) Erkkoon eli kolme päivää ennen kisan alkua.
Pitkin kautta normiilmoitus on tullut 1-2 päivää ennen starttia.
Pisteet tässä tapauksessa käyttäjälle tai Golfboxille!
Oma veikkaus on tuohon otsikon kyssäriin ja golfboxin pääkäyttäjien aktiivisuuteen on myös Erkon yhteydessä käytävään Nations Cup:iin.
Suomella toki Mj- pelaajat mukana, mutta jos ennustajaksi ryhtyy, niin Englanti on joukkueena näyttäisi olevan ainakin paperilla väkevä.
Oikeastaan muu kv. joukkue ei itselle ennakkosuosikiksi nouse.
Yksittäisiä pelaajia Tanskasta ja Hollannista miehissä nähdään keulilla.
Luotto suomen amatöörigolfiin ja pelaajiin on silti vahva.
Lipulle kirjoitti: (8.8.2011 22:33:13)
ts kirjoitti: (28.7.2011 22:35:39)
Nyt täytyy kyllä jo ihan selkeellä suomen kielellä kysyä, että mikä perkele näissä touhuissa mättää??Gantin tulospalveluun löytyy kolme reittiä, mutta mistään niistä ei lopulta löydy yhtään mitään. Liiton sivujen kautta antaa linkin golfboxiin, josta aukeaakin kyseinen kisa, mutta lähtöaikoja ei ole vielä julkaistu. No mikäs kiire tuolla nyt on, vastahan se kisa aamulla alkaa.
Eihän ole voinut käydä niin, että kolme tahoa kaikki olettavat jonkun toisen hoitavan… eihän?
No tuohon otsikon juttuun olisi mukava saada tietäjiltä vastaus.
Esim. tänään tuli klo 15.16 ilmoitus Golfboxin kautta lähtöajoista (1. ja 2. kierros) Erkkoon eli kolme päivää ennen kisan alkua.
Pitkin kautta normiilmoitus on tullut 1-2 päivää ennen starttia.
Pisteet tässä tapauksessa käyttäjälle tai Golfboxille!
Heh heh, lähtöajat oli muuten tehty jo viikko ennen kisaa. Suurin syy miksi niitä ei usein ilmoiteta montaa päivää ennen johtuu siitä, että peruutusten määrä on VALTAVA suuressa osassa kisaa ja sitten lähtöaikojen muokaamiseen menee turhaa aikaa. 😉
Onkohan noilta reikäpeleiltä otettu sm-arvo pois, kun eivät näy SM-kisojen listalla golfboxissa 😉
ts kirjoitti: (24.8.2011 8:24:34)
Onkohan noilta reikäpeleiltä otettu sm-arvo pois, kun eivät näy SM-kisojen listalla golfboxissa 😉Ei, mutta FT käyttää omaa ’GolfBoxia’ jolloin me emme saa sitä tuohon SM-kilpailut kategoriaan…
BayStream kirjoitti: (24.8.2011 10:47:10)
ts kirjoitti: (24.8.2011 8:24:34)
Onkohan noilta reikäpeleiltä otettu sm-arvo pois, kun eivät näy SM-kisojen listalla golfboxissa 😉Ei, mutta FT käyttää omaa ’GolfBoxia’ jolloin me emme saa sitä tuohon SM-kilpailut kategoriaan…
Nyt on kiertotie tehty eli kisat löytyvät GolfBoxista SM-kisojenalta, mutta tuloksiin pääsee vain Olosuhteet ja käytännöntietoa kohdan kautta…
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › Taas golfbox vai käyttäjä?

