16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Pikkulan Marathooni 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan Marathooni 2009

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

    Päivitetäänpäs lista ja pidetään samalla ketju esillä:

    Jalle
    Kebax
    Hurja
    Mapete
    Fubar
    KL
    pjs
    Paksupekka
    Minja
    Kisu Risukko
    Tuoppi
    Henkka
    Pool Keisi
    Myy
    Kiara
    golflady
    Tetsa
    Shanny
    Annukka

    19 kasassa

    Mitäs täällä oikein puuhataan?

    o/

    Valtion lomat on niin lyhyet…

    Taidan mennä vaan pikkulaan pitämään omaa maratooniani alennuksesta ostetun vuoden vanhan hernekeiton nauttimisen seurauksena.

    On se sentään pakastettua. 😉

    Kuten jo vähän epäilinkin, jäsennystelin itseni tänä vuona halveksittavaksi etäjäseneksi (luetaan tätä nykyä ’lähijäseneksi’) kun pelasin viimevuona niin vähän. Nyt tietysti nerokas taktikko kun olen, olen pelannut kaksi kertaa enemmän kierroksia jo nyt alkukevään aikana kuin viime vuona yhteensä. Hmh. Nerokas taktikko kun olen..

    Mutta siis, kukas Pikkulalainen päättää päivän ja hoitelee hommelia etiäppäin. Tuo 23-06-09 ei ainakaan ole saanut raivokkaita vastalauseita osakseen ,notta kaiketi sitten on varsin sopiva ajankohta. Minulla ainakin meni loma-anomus tuolle viikolle läpi, eli mukana ollaan. Vieraana tällä kertaa.

    KL

    Minä puolestani joudun vetäytymään koko tapahtumasta, jalka ei ole parantunut läheskään toivottuun tahtiin ja kolme kierrosta kävellen tuohon aikaan kesästä ei ole mitenkään realistinen ajatus, hyvä jos yhden kierroksen pystyn kävelemään. Autolla kulkeminen taas ei oikein sovi marathoonin ajatukseen.

    KL kirjoitti: (29.4.2009 9:19:07)
    … Autolla kulkeminen taas ei oikein sovi marathoonin ajatukseen.

    Aion jälleen häpeilemäti ajella autolla koska minuahan ei saada sopimaan mihinkään kuosiin.

    KL

    kebax kirjoitti: (29.4.2009 10:28:46)

    KL kirjoitti: (29.4.2009 9:19:07)
    … Autolla kulkeminen taas ei oikein sovi marathoonin ajatukseen.

    Aion jälleen häpeilemäti ajella autolla koska minuahan ei saada sopimaan mihinkään kuosiin.

    Mitenkäs pysyit lämpimänä viime vuonna? Entä saitko auton yhdellä maksulla vai jouduitko maksamaan joka kiekalle erikseen?

    KL kirjoitti: (29.4.2009 12:00:51)
    … Mitenkäs pysyit lämpimänä viime vuonna? Entä saitko auton yhdellä maksulla vai jouduitko maksamaan joka kiekalle erikseen?

    Olikos siellä kylmä? Kolme maksua meni, mutta olihan meitä kolme kyydissäkin.

    Mää vejin tänään ihan oman ”maratoonin”, meinaan 3xEversti. Kuus ja puol timmaa siinä meni.

    Nii mus sitähän mää kävinkin sanomaan että kun toi gpi osuukin samalle viikolle niin mää siirryn tän tapahtuman osalta ”osallistun varauksella” -tilaan. Eli mahollisesti joudun perumaan.

    Valitettavasti oma statukseni muuttuu myös ’varauksella’ – tilaan.
    Kahta vapaapäivää samalle vkolle ei välttis pysty taikomaan :/

    KL

    GPI pelataan pe 26.6. ja Marathooni oli tarkoitus olla ti 23.6. Ainakin omalta osaltani on sula mahdottomuus saada kahta päivää vapaaksi tuolta viikolta, joten Marathooni jää tapahtumien arvostuksessa kakkoseksi.

    Ymmärsin että sama ongelma oli jo muutamalla muullakin ennen tuon GPI:n pelipäivän julkistamistakin, joten olisikos mitään mieltä siirtää tuo Marathooni heinäkuun puolelle, esim. 6.7. alkavalle viikolle?

    Mulla meni oikea olkapää sijoiltaan tossa perjantaina. Pelit on siis pelattu ainakin kuukaudeksi. Eli en pääse mukaan.

    KL

    Tetsa kirjoitti: (24.5.2009 19:12:56)
    Mulla meni oikea olkapää sijoiltaan tossa perjantaina. Pelit on siis pelattu ainakin kuukaudeksi. Eli en pääse mukaan.

    No voi ahteri ja Isolla Kirjaimella!!! Mitä oikein teit? Vetäisitkö lliian ison murtosoinnun sähköflyygelillä???

    No en murtosointua vaan yritin venyttää peukalo-pikkurilli väliä oktaavia käyttökelpoisemmaksi ja rokkaavammaksi, eli oktaavi+kvintti. Tätä venymää hain sitomalla ko. sormet kahden maastoauton väliin ja kehoittamalla kuskeja ajamaan täysiä eri suuntiin. Ne pässit ei ihan tajunnu mitä tarkoitin joten lähtivät kuitenkin samaan suuntaan. Ja koskapa olin varmuuden vuoksi valanut jalkani betoniin paremman pidon saavuttamiseksi petti koskettimiston hakkaamisesta karaistuneiden sormien sijaan olkapää.

    Käsi on kantositeessä seuraavat 3 viikkoa ja sitten katotaan orto-ihmisen kanssa tilanne uudestaan. Voi olla ettei tarvii pelata enää tällä kaudella. Mikä ei ole iso menetys, koska musta on parissa vuodessa tullut ihan paska.

    Nyt täytyy todeta. että joudun peesaamaan KL:aa ja Minjaa. GPI ajaa maratonista ohi.
    Jos saadaan päivämäärä vaihdettua tuonne heinäkuun alkupuolelle, niin laitetaan uudelleen harkintaan.

    Heinäkuun alku voisi onnistuakin.
    Miten olisi vaikka pe 3.7 ?
    Olisiko se sopiva muille?

    pjs

    Pitäisiköhän tässä naulata arkku kiinni, joko uusi ajankohta (minulle käy kyllä myös 3.7) tai sitten kaikesta huolimatta vielä edellinen? Pitäisi alkaa noita lomia oikeastikin suunnittelemaan… 🙂

    Mä voisin kanssa taipua enempi sinne heinäkuuhun.

    KL

    Minulle kävisi 3.7. ainakin näillä näkymin, lomalla ollaan silloin.

    Heinäkuu pare…. muuten liian monta loistokasta kilpailua samalla viikolla…..

    4.7 pitäis olla Kalajoel. Ei tuu mitn.

    Pitää ottaa asiaan kantaa ensiviikolla kun pomo tulee lomilta ja yritän tinkaa vapaapäivän päiväksi joka on päättämätön 😮

    Luulisin kuitenkin saavani vapaan joskus. Toivottavasti Pikkula Marathon tapahtuu kans joskus niin noi varmaan saisin ympättyä keskenään treffeille.

    KL

    Pitkällisen (siis kolmen tuopin) pohdinnan jälkeen päätin, että jätän tällä puheella vuoden 2009 Marathoonin väliin. Ei se autolla ajaminen ole sama juttu ja rahaakin palaa moiseen kulkuneuvoon. Keskityn jalan kuntouttamiseen, lähipelitreeniin ja perheen kanssa peuhaamiseen lomalla.

    Lähteekö joku koordinoimaan tapahtumaa? Nyt on ehdotettu 3.7., mutta voihan se olla myöhemminkin heinäkuussa.

    Myy

    Minäkin olen GPI viikolla vielä töissä ja kannatan ehdottomasti Pikkulan siirtämistä heinäkuulle. Ei mitään saumaa norkoilla kahta päivää golf-kentällä työviikolla. Josko onnistutaan lyömään lukkoon se päivä – 3.7??? – ja sitten pitäisi löytyä porukasta isäntä Pikkulasta, joka järkkää homman cädärin kanssa.

    KL kirjoitti: (6.6.2009 19:30:08)
    … Lähteekö joku koordinoimaan tapahtumaa? Nyt on ehdotettu 3.7., mutta voihan se olla myöhemminkin heinäkuussa.

    Mulle passais välillä 10.7 paremmin. Auronkikin pysyy edelleen about yhtä pitkään ylhäällä ku ny. Eli valoa riittää.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 51)
Vastaa aiheeseen: Pikkulan Marathooni 2009

Etusivu Foorumit Yleistä Pikkulan Marathooni 2009