-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hravvinaisse lujaa prosaa. Kiitos viimmesestä Nokialla. Kiitos tulee hienovarasismminkin, Vuon nummill mennään 23.7. ja vihdiin 24,7 . hoomma hoidossa.
koljonvirran nuijasota jatkuu Nokiala IH-kisa joko 2.7 tai 6.8 varaa kalnteriin.
Kiitos itsellesi käynnistä. Vedettiin tuo Irish Links Open aika tyylikkäästi ja tasatahtiin – Sinä vieläpä ensikertalaisena. Luulen, että olet aika vahvoilla mäkimiesten SM -mittelössä myöhemmin tänä kesänä Riverissä.
Juu ja mä tulen bongaamaan kaks uutta kenttää sinne etelään: Humisevat Harjut ja Hillsiden.
PS. Bobby Mitchellin tapasin tänään Tapola Openin jälkeen; jos joku niinkuin tarttis huippuluokan pron valmennusta.
NimetönTervehdys Scoop,
Ja kiitos vastauksestasi. Nostin lausahduksesi esiin vain sen takia että se oli äskettäin lähetetty ja mielestäni asiaton. En seuraa foorumia päivittäin joten moni viesti on jäänyt varmasti lukematta, tämä oli vain yksi esimerkki.
Keskustelunavaukseni ei ollut heitto sinua kohtaan, vaan avoin kysymys ylläpidolle siitä mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei. Foorumin säännöissä toki lukee mitä lukee mutta miten sitten määritellään vaikkapa ’epäasiallinen viesti’. Ylläpito tietysti tästä asiasta päättää. Esimerkiksi raportoimasi viestit ovat nähtävästi ylläpidon mielestä sääntöjen mukaisia koska niitä ei ole muokattu tai poistettu.
Olisin toivonut ylläpidon kommenttia tähän viestiketjuun mutta näin ei ole tapahtunut. Kuten toisaalla jo mainittiin, niin foorumi on yksi tärkeimpiä seikkoja joka saa käyttäjät palaamaan tälle sivustolle yhä uudestaan.
Nähtävästi ylläpito on laskenut että muutama punahehkuinen viesti tuo vain lisää liikennettä sivustolle, joka taasen on heidän etunsa mukaista.
Olen edelleen sitä mieltä että foorumin viestien tarkempi valvonta olisi käyttäjien ja ylläpidon edun mukaista.
-
JulkaisijaArtikkelit

