-
JulkaisijaArtikkelit
-
Moi,
Reissusta palattuani on aika päivittää matkasuoja, joka aiheutti kylmää hikeä selkäpiihin kun katselin sen menoa matkatavara hihnalla.
Kuulisin mielelläni mielipiteitä matkasuojista joita teillä on käytössä, jotta osaan arvioida tulevan suojan ominaisuuksia.
Omassa päässäni kova matkasuoja olisi paras mailoille, mutta siin on tietysti varastointi ongelmansa, mutta ne varmaan selätettävissä 🙂
Nettitutkimuksissa olen kaavaillut näitä kahta ja ensiviikolla on aika kiertää liikkeet:
Bag Boy Golf 2018 T-10 Hard Top:
https://www.amazon.de/gp/product/B074GB2NZK/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1I1SKKMOE4981&psc=1Mikäli teillä on hyviä vaihtoehtoja, kommentteja, asioita, joita tulisi harkita, kuuntelen mielelläni.
/C
Itsellä nyt käytössä Sun Mountainin Club Glider Meridian. Tuo jalkasysteemi on nerokas, ja oikein pakattuna tuo suojaa mailoja todella hyvin. On myös astetta laadukkaampi materiaaleiltaan ja yksityiskohdiltaan kuin mailamerkkien ym. laukut.
https://www.golfonline.co.uk/sun-mountain-clubglider-meridian-wheeled-travel-cover
Kovan matkasuojan ainut ongelma ei ole varastointi. Kokonsa puolesta se ei mahdu läheskään kaikkiin kuljetusvälineisiin kohteessa, joten niin minä kuin monet muutkin suhtaudumme moiseen suojaan suurella varauksella.
Tuo Crakkerin linkin kova boxi painaa tyhjänä 6,2kg!! Ei hyvä! Näköjään tuo pyörällinenkin 5,12kg
Aika ky******ään näköinen tuo ClubGlider, ihan kuin avaruusraketti!
Saakohan siihen moottorin ja kauko-ohjaimen?? Siinäpä kääntyisivät ihmisten päät, kun lentokentällä bägi kulkisi itsekseen perässä!
Vanha helppo konsti on toiminut 90-luvun lopulta lähtien. Lapojen ympärille pari mailapyyhettä (siis yhteensä), bägin oma sadehuppu päälle ja sitten siihen päälle kevyt ämpäri. Ja sitten koko paketti ihan perusmatkasuojaan. Reissubäginä on vanha grip-lok, jossa putket alas saakka. Ämpäri on joka reissun jälkeen kahden lennon aikana haljennut, mikä kertoo siitä mitä kyytiä bägit reissussa saavat…
BagBoy T10 ollut käytössä jo kolmatta vuotta ja ihan toimiva peli ainakin kantobägin kuljetukseen. Tourbägille en ole sitä kokeillut, voisi tehdä vähän tiukkaa. Varastoituukin helposti melkein sen Hardtopin sisään eli kohtuulliseen tilaan.
Hieman yli viiden kilon matkasuoja jättää vielä 18 kg sisään pakattavaksi. Aika paljon saa olla palloja mukana jos tuo ei riitä 🙂
Cracker matkustaa sen verran paljon että lätkäkassi jossa pyyhkeitä ja ämpäreitä ei ehkä ole mukavin ratkaisu. Laadukasta matkasuojaa on kiva pakata, purkaa ja käsitellä.
Ja kyllä, tuo ClubGlider herättää positiivista huomiota Star Wars -maisella olemuksellaan. Ja rullaa lähes itsestään ilman moottoriakin 🙂
On tässä tullut reissattua bägin kanssa aika paljon kun työmatkoillakin kohdemaissa asiakkaat haluavat aina pelata. Aika harva pelimies reissaa ilman mailapyyhkeitä eikä tuo yksi pieni ämpäri nyt paljoa ole haitannut – vie sen laittaminen lisäsuojaksi peräti 10 sekuntia.
Oli mulla joskus semmoinen kova matkasuoja, mutta mieluummin pyörii reissussa ilman moista ruumisarkkua. Taxikuskitkaan ei aina tykänneet. Mutta kukin mieltymystensä mukaan. Pääasia että mailat pysyy ehjinä.Kannattaa muistaa, että joka yhtiöllä ei ole 23kg rajaa. Itselläni osunut muutamia kertoja 15kg raja, jolloin tuolla painolla alkaa olla tärkeä rooli. Norwegian 20kg.
Huvikseen mitattuja painoja:
-14 mailaa 4,96kg ilman suojia.
-tyhjä bägi 3,25kg.
-2paria kenkiä 2kg
Noita kun katsoo, niin ei ongelmaa, mutta jostain syystä, lopputuloksesta tulee yllättävän painava loppu rensseleiden jälkeen.Qutar Airlinesilla Balilla, golfvarusteet max. 15 kg. Vähän jo joutui karsimaan.
Noniin,
Messuillakin oli kova teleskooppi suoja 49€, mutta päädyin sittenkin Bagboy T-10, joka sopivasti viikonlopun XXL -kevätsiivouksessa 109€.
Yhdistelmä kovaa ja topattua.
Itselläkin oli aiemmin lätkämailan varsi ja pyyhe toppaukset perinteisessä suojassa, mutta liekö olen mukavuuden haluinen 🙂
https://www.xxl.fi/bagboy-t-10-travelcover-black-charcoal-harmaa/p/1158318_3_style
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)
Esillä 13 viestiä, 1 - 13 (kaikkiaan 13)