Aihe: JKO, Z ori, Spin 6, Turzi - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

JKO, Z ori, Spin 6, Turzi

Etusivu Foorumit Yleistä JKO, Z ori, Spin 6, Turzi

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 51)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tervetuloa mukaan tänään 17:30-20:30 malmille.

Tavataan siellä vähän aikaisemmin niin päästään heti 17:30 aloittamaan.

Mulle sopii, pitää vain ehtiä käydä hakemassa releet himasta, mutta koetan ehtiä.

Tristan: Perjantaina varattu simu 10.30-13.30 Malmilla ja yksi paikka vielä vapaana. Poodri Hoo ja firestick pelaavat kisakierroksen.

Mulle tuo perjantain päiväaika ei onnistu, joten tänä iltana olisi ollut hyvä. Mutta ymmärrän Spin 6, että sulla taisi olla optio ennen mua tänään Malmille.

Onkohan tuo JKO tulossa tänään Malmille? Mikäli ei niin apus Tristan yksi paikka klo 17.30 flightiin!

Terve taas. Mulle toi simu kierros ole niin tärkeä, eli jos sinua kiinnostaa pelata kisakierros tänään, niin se sopii minulle. Tulen kuitenkin malmille ennen 17:30:tä, koska tuo hyvitys lippu on minulla.

Terve

OK. Ilmestyn tänään Malmille hyvissä ajoin ennen klo 17.30. Katsotaan sitten ketkä kaikki ovat paikalla ja ketkä pelaavat.

Roger

Sen verran olen persaukinen, että käytän ’optioni’ kun ei estettäkään ole. Tulen siis paikalle.

Olen paikalla 17.00 viimeistään Malmilla tänään ja aion pelata !!
    Mäkisuksi

Kyllä, kyllä, me ollaankin tässä väännetty kättä enemmän siitä simu 2:sta vai oliko se nyt se simu 1:en.

JKO

Sovin päivällä Turzin kanssa puhelimitse että olen tulollaan tänään 17.30 lähtöön. Tavataan Malmilla.

ei tuo aika oikein sovi mulle ku koulu loppuu vast 14.30… katoku juniori viel ollaan

Teidän kahden peli pitää vielä sovittaa johonkin sopivaan rakoon, mikäli tuo perjantai ei käy. Olisikohan jotain yhteistä aikaa, joka sopii molemmille? Nyt täytyy kuitenkin lähteä töistä, että ehtii malmille ja palataan asiaan myöhemmin.

Näyttää pahalta, koska allakka on täyttymässä pahasti ja vaimo keksii iltamenoja 🙁

Torstai-ilta noin klo 19 aikaan on toinen mahdollinen. Jos tuohon aikaan vielä on pelureita ja kenttä auki, niin ilmoitelka.

Spin 6lle: Sinä perunet perjantain varauksen, kun sinne ei ole tulossa pelureita?

Mua vois kiinnostaa tuo perjantain peli noin treenimielessä!!! Eikös se ollut joskus aamupäivällä?

Hyvä Tetsa!!!

Jep Spin 6 on varannut sen klo 10.30-13.30,

Tarvittaisiin vissiin yksi lisää ryhmään, kun vaatimuksena oli kolmen hengen ryhmät. Vai kuinka?

Saadaanko vielä yksi mukaan?

Laitan tuonne toiseen threadiin ilmoituksen.

eipä ainakaan minulla koulun vuksi tuo aika onnistu…

Minä voin tulla jos vain minut otetaan vielä kisaan mukaan.

Kyselin jo tuola toisessa viestiketjussa, mutta vielä ei ole tullut vastausta.

Harri Salokangas.

Terve Pokke, Turzi täällä. Kyllähän tähän vielä mahtuu mukaan kisaan. Laita händärisi tänne näkyviin niin saadaan nimi lähtölistoille.

Tetsa, sopiiko Pokke teidän perjantai lähtöön? Ja sopiiko perjantai lähtö myös Pokelle?

Turzin kanssa jo ehdittiin puhelimellakin jutella, ja tulos on edelleen sama eli Pokke mahdut hienosti mukaan perjantain lähtöön jos vaan aika sopii.

Perjantaina siis näillä näkymin tulessa Pokke ja Poodri Hoo. Spin 6 ja mää ollaan mukana muuten vaan.

Joo perjantai käy hyvin. HCP on 3.6.

Eli 10.30 alkaen?

Joo 10:30 perjantaina.

Terve Spin! Mitenkäs sen huomisen kyydin kanssa? Varmaan joskus ennen kymmentä pitäisi jostain päin Espoota lähteä. Eli mistä haen sut? Ja monelta?

Moi ! Viimeisimmän tiedon mukaan mulla on auto käytössä, mutta voinemme kai mennä silti yhdellä kyydillä jos sulla ei ole menoja tiedossa ?

Asun länsiväylän varressa Omenan länsipuolella.

Joo varmaan kannattaa mennä yhdellä autolla. Kävisikö vaikkapa sellainen kuvio, että ajele Tapiolan uimahallille siinä 9:45 niin mennään mun autolla perille?

Tai sitten haen sut jostain sieltä Omenan kulmilta?

9.45 Tapiolan uimahallilla sopii hyvin. Nähdään siellä sitten.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 51)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #388509 kohteessaJKO, Z ori, Spin 6, Turzi

Etusivu Foorumit Yleistä JKO, Z ori, Spin 6, Turzi