16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !

Etusivu Foorumit Yleistä Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 60)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

    Oli ihan pakko lukea koko ketju enkä sen jälkeen lainkaan kummastele, että sinut Jugi on bännätty kaikilta mahdollisilta ilmailusivustoilta. Sinustahan tehdään pelle ihan millä foorumilla tahansa, eikä suinkaan täysin ansiotta.

    Olisiko oikeasti aika vähän rauhoittua…? Keskity välillä vaikka maanpäälliseen arkkitehtuuriin.

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:57:19)

    Lavantauti kirjoitti: (10.3.2011 19:53:28)

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:45:40)
    Oliko kukaan kiinnostunut kimppaan…tuo kone ( 1986 G III ) maksaa 50 000 usd jos porukassa 20 ?
    Hinta tarkentuu vielä kun saan Hoffmannilta vastauksen !

    Mä olen ehdottomasti kiinnostunut! Haluatko rahat heti tilille ja käykö PayPal?

    Tilanne paranee..kone on huollettu seuraavaksi 2,5 vuodeksi…ja 10 hengen istuimet 8 sijaan + 2 stuerteille ja ohjaamossa 2.

    Pari pilottia kaivattaisiin kimppaan myös ?!

    http://www.businessjetaccess.com/aircraft_sales/Gulfstream-III-GIII-Jet-Aircraft-For-Sale-N62MW.pdf

    G III N62MW

    Eiköhän tältäkin palstalta joku lupakirjan omaava löydy, joten ei muuta kuin tilaus vetämään!
    Kyllä kävis kätevästi vaikka GIFT-kisoihin Italiaan poikkeaminen.

    EFC

    Paksupekka kirjoitti: (10.3.2011 22:40:23)
    Eiköhän tältäkin palstalta joku lupakirjan omaava löydy, joten ei muuta kuin tilaus vetämään!
    Kyllä kävis kätevästi vaikka GIFT-kisoihin Italiaan poikkeaminen.

    Tai meille etelänmiehillä piipahtaminen Paltamossa, vai onko siellä riittävää suoranpätkää lähellä?

    KL

    Paksupekka kirjoitti: (10.3.2011 22:40:23)

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:57:19)

    Lavantauti kirjoitti: (10.3.2011 19:53:28)

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:45:40)
    Oliko kukaan kiinnostunut kimppaan…tuo kone ( 1986 G III ) maksaa 50 000 usd jos porukassa 20 ?
    Hinta tarkentuu vielä kun saan Hoffmannilta vastauksen !

    Mä olen ehdottomasti kiinnostunut! Haluatko rahat heti tilille ja käykö PayPal?

    Tilanne paranee..kone on huollettu seuraavaksi 2,5 vuodeksi…ja 10 hengen istuimet 8 sijaan + 2 stuerteille ja ohjaamossa 2.

    Pari pilottia kaivattaisiin kimppaan myös ?!

    http://www.businessjetaccess.com/aircraft_sales/Gulfstream-III-GIII-Jet-Aircraft-For-Sale-N62MW.pdf

    G III N62MW

    Eiköhän tältäkin palstalta joku lupakirjan omaava löydy, joten ei muuta kuin tilaus vetämään!
    Kyllä kävis kätevästi vaikka GIFT-kisoihin Italiaan poikkeaminen.

    JHoo! Minä voin tulla tulkiksi, kunhan ei tarvitse Jugin kanssa samassa koneessa lentää….

    Paksupekka kirjoitti: (10.3.2011 22:40:23)

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:57:19)

    Lavantauti kirjoitti: (10.3.2011 19:53:28)

    -no eagle- kirjoitti: (10.3.2011 19:45:40)
    Oliko kukaan kiinnostunut kimppaan…tuo kone ( 1986 G III ) maksaa 50 000 usd jos porukassa 20 ?
    Hinta tarkentuu vielä kun saan Hoffmannilta vastauksen !

    Mä olen ehdottomasti kiinnostunut! Haluatko rahat heti tilille ja käykö PayPal?

    Tilanne paranee..kone on huollettu seuraavaksi 2,5 vuodeksi…ja 10 hengen istuimet 8 sijaan + 2 stuerteille ja ohjaamossa 2.

    Pari pilottia kaivattaisiin kimppaan myös ?!

    http://www.businessjetaccess.com/aircraft_sales/Gulfstream-III-GIII-Jet-Aircraft-For-Sale-N62MW.pdf

    G III N62MW

    Eiköhän tältäkin palstalta joku lupakirjan omaava löydy, joten ei muuta kuin tilaus vetämään!
    Kyllä kävis kätevästi vaikka GIFT-kisoihin Italiaan poikkeaminen.

    Finskin lentäjillä on oma epävirallinen golfporukkansa. Sieltä voisi joku löytyä firapelikuskiksi. Tiedä sitten onko kellään kelpuutusta tällaiselle kinnerille?

    puttarijari-._/ kirjoitti: (11.3.2011 0:24:54)

    Finskin lentäjillä on oma epävirallinen golfporukkansa. Sieltä voisi joku löytyä firapelikuskiksi. Tiedä sitten onko kellään kelpuutusta tällaiselle kinnerille?

    Mitäs turhia, Finskiläiset on ihan liian kalliita noi halvalle koneelle.
    Markkinoiltahan löytyy aina vapaaehtoisia, mm. ’valelentäjiä’ vapautuu aika ajoin.

    Valelento

    EFC kirjoitti: (10.3.2011 22:47:21)

    Tai meille etelänmiehillä piipahtaminen Paltamossa, vai onko siellä riittävää suoranpätkää lähellä?

    Kajaanissa lienee kenttä ?

    Koneen pyynti on $2.7M eli 50 pitää olla kimpassa jotta 50 000 ekkua / ukko.

    Eli lienee tilanne ohi…koneen moottoreiden mid-life on 2012 loppuvuonna.

    Myyjän edustaja on valmis kuulemaan toisen tarjouksen..aloitin miljoonasta…haluaako joku mukaan..tämä yhdenneksi viimeinen valmistettu G III noin 480:stä. Tarvitaan ( tod.näk ) noin 40-50 tyyppiä 40-50 000 euron osuudella. ?

    Kysyin vielä millä hinnalla olisi valmis luopumaan tuosta G III:sta ..pyynti oli se $2.7M.

    Jos joku rahamies haluaa vaikka 10 osuutta olisi tilanne helpompi ( siis 400-500 000 euroa ).

    Marx kirjoitti: (11.3.2011 8:31:49)

    Mitäs turhia, Finskiläiset on ihan liian kalliita noi halvalle koneelle.
    Markkinoiltahan löytyy aina vapaaehtoisia, mm. ’valelentäjiä’ vapautuu aika ajoin.

    Valelento

    Joo no Lear Jetin sai aikoinaan alle millillä….joten ei tämä 2 milliä tästäkään mun mielestä ole todellakaan paljon..varsin halpa se ei siltikään ole…mutta useampi kimppaan niin ei mahdoton. Mahdollisuudet pelaamaan kauas ja nopeasti olisi melko hyvä. Junioireille kisoihin tai jopa Mikolle ?

    Tolla köröttelee Miamiin pelaamaan esim Oulusta noin 5-6 ( max 7 ) tunnissa. Jää paljon sitä vehtaamista kentillä pois koneen …vaihtoja aikataulujen kyttäämistä jne.

    -no eagle- kirjoitti: (12.3.2011 14:01:43)
    Myyjän edustaja on valmis kuulemaan toisen tarjouksen..aloitin miljoonasta…haluaako joku mukaan..tämä yhdenneksi viimeinen valmistettu G III noin 480:stä. Tarvitaan ( tod.näk ) noin 40-50 tyyppiä 40-50 000 euron osuudella. ?

    Kysyin vielä millä hinnalla olisi valmis luopumaan tuosta G III:sta ..pyynti oli se $2.7M.

    Jos joku rahamies haluaa vaikka 10 osuutta olisi tilanne helpompi ( siis 400-500 000 euroa ).

    En nyt ihan vielä ole lähdössä kimppaan mukaan. Osaisitko kertoa paljonko tuollaisen wehkeen ylläpitokulut ovat vuodessa ja paljonko mainitsemasi Miamin lento maksaisi olettaen, että porukassa on lentolupakirjan omaavia?

    Finnwin kirjoitti: (12.3.2011 15:36:30)
    En nyt ihan vielä ole lähdössä kimppaan mukaan. Osaisitko kertoa paljonko tuollaisen wehkeen ylläpitokulut ovat vuodessa ja paljonko mainitsemasi Miamin lento maksaisi olettaen, että porukassa on lentolupakirjan omaavia?

    Hallin vuokra Kauhavalla jossa on terminaalikin ei voi olla hirveä..sen sijaan 2012/-13 moottorien mid-life tarkastus ja huolto voivat maksaa hieman enemmän kuin Volvon vastaava. Kaikki kulut maksetaan kimpassa paitsi lennoille osallistuneet maksaa omansa bensojen ja muiden pakollisten maksujen osalta.

    Yleensä liikesuikut maksaa noin 5-8 litraa / 100 km / matkustaja jet A-1 kuluina olettaen että putki on täynnä..tässä tapauksessa 14 henkeä per koneellinen.

    Jään toistaiseksi persaukisena odottamaan illan lottoarvontaa. Katsotaan sen jälkeen josko ottaisin liftareita kyytiin. Tai sitten kaikki 1,60€ on menetetty, jätetään päiväkaffet väliin.

    JuKo kirjoitti: (12.3.2011 16:40:12)
    Jään toistaiseksi persaukisena odottamaan illan lottoarvontaa.

    Asiaton viesti, ei mainontaa kiitos!

    Totta on, anteeksi, pidin väärillä perusteella asiaa itsestään selvyytenä.
    Luultavasti toistuu johtuen kärkeävästä luonteestani. Etukäteen anteeksi pyytäen, jälkikäteem kun ei saa.

    EFC

    -no eagle- kirjoitti: (12.3.2011 15:52:26)

    Finnwin kirjoitti: (12.3.2011 15:36:30)
    En nyt ihan vielä ole lähdössä kimppaan mukaan. Osaisitko kertoa paljonko tuollaisen wehkeen ylläpitokulut ovat vuodessa ja paljonko mainitsemasi Miamin lento maksaisi olettaen, että porukassa on lentolupakirjan omaavia?

    Hallin vuokra Kauhavalla jossa on terminaalikin ei voi olla hirveä..sen sijaan 2012/-13 moottorien mid-life tarkastus ja huolto voivat maksaa hieman enemmän kuin Volvon vastaava. Kaikki kulut maksetaan kimpassa paitsi lennoille osallistuneet maksaa omansa bensojen ja muiden pakollisten maksujen osalta.

    Yleensä liikesuikut maksaa noin 5-8 litraa / 100 km / matkustaja jet A-1 kuluina olettaen että putki on täynnä..tässä tapauksessa 14 henkeä per koneellinen.

    Melko sekava vastaus Finwinin kysymykseen Kauhava – Miami – Kauhava kuluista ja hieman oudoksuttaa toi lentoaikakin Miamiin.

    EFC kirjoitti: (12.3.2011 19:47:49)

    Melko sekava vastaus Finwinin kysymykseen Kauhava – Miami – Kauhava kuluista ja hieman oudoksuttaa toi lentoaikakin Miamiin.

    Mun mielestä on melko outoa että joku voi olettaa Jugin pökellysten olevan mitään muuta kuin sekavaa ja outoa…

    EFC

    Lavantauti kirjoitti: (12.3.2011 22:34:15)

    EFC kirjoitti: (12.3.2011 19:47:49)

    Melko sekava vastaus Finwinin kysymykseen Kauhava – Miami – Kauhava kuluista ja hieman oudoksuttaa toi lentoaikakin Miamiin.

    Mun mielestä on melko outoa että joku voi olettaa Jugin pökellysten olevan mitään muuta kuin sekavaa ja outoa…

    Hyvä pointti tuokin ja käyn vilkaisemassa peiliin tämän postauksen jälkeen. Selitellään nyt kuitenkin sen verran että olis hauska kuitenkin saada Jukilta täsmennystä asiaan.

    EFC kirjoitti: (12.3.2011 23:12:16)

    Lavantauti kirjoitti: (12.3.2011 22:34:15)

    EFC kirjoitti: (12.3.2011 19:47:49)

    Melko sekava vastaus Finwinin kysymykseen Kauhava – Miami – Kauhava kuluista ja hieman oudoksuttaa toi lentoaikakin Miamiin.

    Mun mielestä on melko outoa että joku voi olettaa Jugin pökellysten olevan mitään muuta kuin sekavaa ja outoa…

    Hyvä pointti tuokin ja käyn vilkaisemassa peiliin tämän postauksen jälkeen. Selitellään nyt kuitenkin sen verran että olis hauska kuitenkin saada Jukilta täsmennystä asiaan.

    Lavantautinen vaan rakentaa lisää niitä tasakattoisia hometaloja ja veloittaa kuin sairas diili/pankkiiri…ja hioo niitä Miuroja…alkaako jo näkyä läpi niistä ?

    Ok en mitannut matkaa Turusta Miamiin mutta kulutus on tuota luokkaa. Oletin että 6 000 km olisi matka.

    ——————

    Aiemmin joku kommentoi että G III ja 550G:n ero on kuin mopon ja moottoripyörän. Väitän edelleen että asia ei ollenkaan niin. 550G on uudempi ja uudempi avioniikka ja mahdollisesti isommat polttoainesäiliöt..mahdollisesti karvan verran uudemmat moottorit. Ulkoisesti kutakuinkin identtinen.

    Niin ja Kauhava kotikentäksi sen takia että se on strategisesti lähellä Helsinkiä mutta myös Oulua ja muuta Pohjois-Suomea. G III:lla hyppy Kauhavalta H:ki Vantaalle ottaa noin 40 minuuttia.

    EFC kirjoitti: (12.3.2011 19:47:49)

    Melko sekava vastaus Finwinin kysymykseen Kauhava – Miami – Kauhava kuluista ja hieman oudoksuttaa toi lentoaikakin Miamiin.

    Matkaa on Turusta Miamiin noin 8 000 km eli toden totta kyllä kone tarvitsee välilaskun…esim Newfoundland olisi hyvä sellainen paikka. Kokonaislentoaika lähentelee jo 9 tuntia.

    Eli tämä on sellainen ominaisuus joka on 550G:ssä mutta ei G III:ssa..koneella pääsee todella kauas ja kovaa. Välilasku tankkauksineen vie useita tunteja.

    Selkeästi Paddyn pelaaminen on helpottunut konehankinnan myötä ja aikaa jää muuhunkin;

    http://www.elitetraveler.com/business/2011-0301.html#3

    En tiedä miten Tiikeri saa hommat organisoitua kun on kimppakone..jos muut eivät golfaa ollenkaan ?

    Varmistin että myös tuo N62SW on tuossa 2 mio usd luokassa…omistaja on investoinut huoltoihin 750 000 usd viimeisen 18 kk aikana.

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 8:08:24)
    Lavantautinen vaan rakentaa lisää niitä tasakattoisia hometaloja ja veloittaa kuin sairas diili/pankkiiri…ja hioo niitä Miuroja…alkaako jo näkyä läpi niistä ?

    No mikäs nyt on kun Pohjolan rakennusneuvokselle ei homekattoiset tasatalot kelpaa.

    Miurat voi oikein hyvin, kiitos kysymästä! Haluatko ostaa ne?

    Lavantauti kirjoitti: (13.3.2011 9:16:59)

    Miurat voi oikein hyvin, kiitos kysymästä! Haluatko ostaa ne?

    Kyllä haluan. Tai vaihda noihin CG1:siin ?

    EFC

    Juu, eipä tullut euromääräistä summaa Doralin reissulle.

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 9:19:28)
    Kyllä haluan. Tai vaihda noihin CG1:siin ?

    Onko niissä CG1:sissä kunnon fiilis ja tatsi? Mä en halua vaihtaa Miuroita mihinkään peruskuokkiin missä ei ole joko Taiger Wuuds- tai ou jee-fiilistä

    EFC kirjoitti: (13.3.2011 10:09:06)
    Juu, eipä tullut euromääräistä summaa Doralin reissulle.

    No Jet A-1 kulut on noin 1000 euroa per kärsä edestakaisin. Huokeempaa olisi matkustaa finskillä…vai ?

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 60)
Vastaa aiheeseen: Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !

Etusivu Foorumit Yleistä Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !