Aihe: Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit ! - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !

Etusivu Foorumit Yleistä Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !

Esillä 10 viestiä, 51 - 60 (kaikkiaan 60)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #442703 Ilmoita asiaton viesti

    Lavantauti kirjoitti: (13.3.2011 10:32:01)

    Onko niissä CG1:sissä kunnon fiilis ja tatsi? Mä en halua vaihtaa Miuroita mihinkään peruskuokkiin missä ei ole joko Taiger Wuuds- tai ou jee-fiilistä

    Niissä on saletisti tatsi ja fiilis, mutta ne on mulle lyhyet..nostin se 2 astetta pystymmäksi mutta kun olivat jo 1 aste normia flätimmät tulee muutamia ikäviä kontakteja silloin tällöin.

    No nii ja firman piikkiinhin sä noita saat ostaa vai kuinka ?

    #442704 Ilmoita asiaton viesti

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 10:33:13)

    EFC kirjoitti: (13.3.2011 10:09:06)
    Juu, eipä tullut euromääräistä summaa Doralin reissulle.

    No Jet A-1 kulut on noin 1000 euroa ( euro / litra ) per kärsä edestakaisin. Huokeempaa olisi matkustaa finskillä…vai ?

    Anteeksi 750 euroa…koska USAssa Jet A-1 on puolta huokeempaa kuin Suomessa ( 2 usd / USG ). Eli kun heti Ganderissa tankkaa eikä Suomesta ota yhtään liikaa fuilea voi pudota 700 ekkuun per ukko/daami.

    #442705 Ilmoita asiaton viesti

    Lavantauti kirjoitti: (13.3.2011 10:32:01)

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 9:19:28)
    Kyllä haluan. Tai vaihda noihin CG1:siin ?

    Onko niissä CG1:sissä kunnon fiilis ja tatsi? Mä en halua vaihtaa Miuroita mihinkään peruskuokkiin missä ei ole joko Taiger Wuuds- tai ou jee-fiilistä

    Pidäthän sinä project X:n stiffeistä varsista ?

    #442706 Ilmoita asiaton viesti

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 10:43:10)

    Pidäthän sinä project X:n stiffeistä varsista ?

    Siellä seiskan pinnassa olisi hyvä varren lukema.. Lisäksi, offsettia ei saa sitten olla YHTÄÄN. Eihän ole, eihän?

    #442707 Ilmoita asiaton viesti

    Lavantauti kirjoitti: (13.3.2011 12:02:12)

    Siellä seiskan pinnassa olisi hyvä varren lukema.. Lisäksi, offsettia ei saa sitten olla YHTÄÄN. Eihän ole, eihän?

    Olisko 6½ …7 ei taida olla. Onko sulla nyt useammat Miurat ?

    #442708 Ilmoita asiaton viesti

    -no eagle- kirjoitti: (13.3.2011 8:13:52)

    Matkaa on Turusta Miamiin noin 8 000 km eli toden totta kyllä kone tarvitsee välilaskun…esim Newfoundland olisi hyvä sellainen paikka. Kokonaislentoaika lähentelee jo 9 tuntia.

    Eli tämä on sellainen ominaisuus joka on 550G:ssä mutta ei G III:ssa..koneella pääsee todella kauas ja kovaa. Välilasku tankkauksineen vie useita tunteja.

    Kannattaakin mennä takakautta. Lennetään Tokioon ja sieltä Googlemapsin opastamaa reittiä. Katsokaa kohta 24.

    Tyynenmeren ylitys

    #442709 Ilmoita asiaton viesti

    monttukone kirjoitti: (14.3.2011 16:55:54)
    Kannattaakin mennä takakautta. Lennetään Tokioon ja sieltä Googlemapsin opastamaa reittiä. Katsokaa kohta 24.

    Justiinsa kajakilla yli vaan.

    Sen verran 550G ja GIII vertailin että taloudellisuutta Tiikerin koneessa on saatu myös laittamalla 6-8 istuinta lisää ( ilmeisesti runko hieman pidempi myös ).

    Voipi olla että GIII:lla joutuu ottamaan ensimmäisen ( tai ainoan ) välilaskun Islannissa…tai Irlannisssa ja sitten Newfoundlandissa. Muistaakseni 3700 mailia oli se tankkausväli G III:lla.

    Laskupaikkoja mukaillessa myös lentomatka pitenee.

    Turku-Miami

    #442710 Ilmoita asiaton viesti

    Lavantauti kirjoitti: (13.3.2011 12:02:12)
    Lisäksi, offsettia ei saa sitten olla YHTÄÄN. Eihän ole, eihän?

    Saa sitä vähä olla jos lapa ei siitä heikkene…joissakin mailoissa offset aiheuttaa lavan ja varren liitokseen hieman taipumista osumahetkellä ja sitä kautta osumatarkkuuden katoamista.

    Niin ja edelliseen…Portugali lienee ainoa apaikka josta Miamiin pääsee yhdellä välilaskulla ( mahd. Biarritz Ranskassa )..tuo reitti taas lisää pituutta koko matkaan ja sitä kautta polttoainekuluja. Irlannin lounaisnurkasta ehkä….?

    #442711 Ilmoita asiaton viesti

    G6

    USA Roswellissa pätkähti 2.4.2011 koelennolla ollut uusi G650 tonttiin 4 kuoli.

    Ilmeisesti tehon lisäys ja lisää matkustajia kuljettavan koneen kehitys ei ole helppoa.

    #442712 Ilmoita asiaton viesti

    Varmin valinta kulkupeliksi olisi käytetty Lear Jet 150 K€.

    Lörtsi

Esillä 10 viestiä, 51 - 60 (kaikkiaan 60)
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.

Etusivu Foorumit Yleistä Harringtonin ja Tigerin Gulfstreamit !