23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

GPI Cup 2015

Etusivu Foorumit Yleistä GPI Cup 2015

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tämä forum on viettänyt jo jonkun vuoden hiljaiseloa live-tapaamisten suhteen. Jossain vaiheessa kinkunmättämisen ja tinanvalannan välissä tuli mieleen ajatus että ehkä olisi aika puhaltaa GPI-kisaperinne takaisin henkiin. Nykyisten aktiivisten kirjoittajien määrästä olen päätellyt ettei Old School-tyyppistä sadan hengen kisaa välttämättä saada enää tulille, mutta jotain pienimuotoisempaa voisi ehkä viritellä. Funtsin että jos yleisöä kiinnostaa, voisi kasata kaksi 12 hengen tiimiä Ryder Cup henkeen ja ratkoa forumin golf-kuninkuus näiden kahden kivikovan tiimin välillä. Titaanien taisto tapahtuisi pääkaupunkiseudun kentällä heinäkuun alussa, todennäköisesti joku perjantai. Kysymys kuuluu, onko Forumilla vielä henkeä ja halua lähteä mukaan tällaiseen taistoon? Halukkaiden sotureiden alustavat ilmot ja uhot tähän, kiitos:

    Ehdottomasti kiinnostaa!

    Luulisi että ei tule ongelmia saada joukkueita kasaan…

    KL

    Näprääjä kirjoitti: (13.1.2015 20:20:14)
    Luulisi ettei tule ongelmia saada joukkueita kasaan.

    Toivottavasti ei, mutta 10 vuotta sitten 24 paikkaa olisivat olleet täynnä alle kahdeksassa tunnissa. Taitaa olla niin, että liian monet nykyisistä aktiivikirjoittajista häpeää tulla ulos kaapista…

    Parti, miten ajattelit hoitaa pelisysteemin? Tasoituksellinen vai tasoitukseton reikäpeli? Kummassakin on haasteensa.

    Jos kaikki menisi niinkuin Stromsössa, pelaisimme ilman tasoituksia kaikki RC:n pelimuodot (foursome/twoball, fourball, singles) läpi 9+9+9-reiän kisana. Tasoitukseton peli edellyttää tietenkin sitä että field olisi sopivanlainen. Toivotaan parasta ja säädetään sen mukaan millainen porukka saadaan kasaan ja miten kisakenttä taipuu moiseen järjestelyyn.

    Kunhan tämä ensirynnistys tästä nyt laantuu niin katsotaan tarkemmin…

    Mukana ollaan ja kaikki alle 5 metrin putit upotetaan. Paareja tehdään riittävästi, olosuhteiden mukaisesti.
    Toivottavasti kisaa ei järjestetä juhannuksen jälkeisenä perjantaina, silloin olen matkoilla.
    Täytyy lähteä vähän etelämmäksi harjoitteluleirille ja puttausharjoituksia tehään kellarin lattialla koko talvikauden.

    Voisin vahvasti harkita mukaan lähtemistä. Ainakin voin tulla keskustelemaan osatasoituksellisen reikäpelin laskentakaavojen oikeudenmukaisuudesta, reikien HCP määrittelystä sekä droppausten oikeellisuudesta…

    Pakko ilmottautua että voi sitten perua 🙂

    Laitoin Parti sulle spostia.

    Alustavasti mukana!

    Q8 kirjoitti: (14.1.2015 8:59:09)Ainakin voin tulla keskustelemaan osatasoituksellisen reikäpelin laskentakaavojen oikeudenmukaisuudesta…

    Kisan diktaattorina joudun tuottamaan sinulle pettymyksen tässä kohtaa. Jos niin onnettomasti käy että joudumme käyttämään tasoituksia singeleissä niin ne eivät tule määräytymään kaavojen mukaan. Aidon reikäpelin hengen mukaisesti kyseessä on kahden herrasmiehen/ladyn välinen sopimus. Siinä mitään sijaa kaavoille ole.

    Ensijainen ajatus on koota parit niin että pelataan omantasoisia pelureita vastaan eikä tasoituksia tarvita.

    Minä tulen kernaasti. Varsinkin, jos pääsen samaan joukkueeseen muutaman herrasmiehen kanssa. Herrasmiehet voittaa aina!

    KL

    Heinäkuun vapaat perjantait voivat olla vähän kiven alla, mutta alustavasti mukana. Voimme sitten Q8:n kanssa määrittää ja merkitä kaikki mahdolliset sivuvesiesteiden vastinpisteet jo valmiiksi.

    EFC

    Mä voin lähteä mukaan.

    Johtaja XXL kirjoitti: (14.1.2015 12:20:26)
    Minä tulen kernaasti. Varsinkin, jos pääsen samaan joukkueeseen muutaman herrasmiehen kanssa. Herrasmiehet voittaa aina!

    Tällä ehdolla minäkin olen mukana!! Yritän houkutella paikalle myös tarunhohtoisen yhteiscaddiemme, Scoopin.

    Lavantauti kirjoitti: (14.1.2015 20:21:48)

    Johtaja XXL kirjoitti: (14.1.2015 12:20:26)
    Minä tulen kernaasti. Varsinkin, jos pääsen samaan joukkueeseen muutaman herrasmiehen kanssa. Herrasmiehet voittaa aina!

    Tällä ehdolla minäkin olen mukana!! Yritän houkutella paikalle myös tarunhohtoisen yhteiscaddiemme, Scoopin.

    Loistavaa!

    Niin, jos mukaan otetaan niitäkin, joille golfissa on muita arvoja kuin singelissä pyörivät tasoitukset, niin olen mielelläni käytettävissä. Pallosilmiä ja taktista tajua on kuitenkin tarjolla.

    No mikä ettei oltaisi mukana, sikäli kun päivä osuu kohdalleen.

    Mika Ahola kirjoitti: (15.1.2015 10:26:32)
    Niin, jos mukaan otetaan niitäkin, joille golfissa on muita arvoja kuin singelissä pyörivät tasoitukset, niin olen mielelläni käytettävissä.

    Mitähän tuokin tarkoitti? Ei auennut.

    Mika Ahola kirjoitti: (15.1.2015 10:26:32)
    Niin, jos mukaan otetaan niitäkin, joille golfissa on muita arvoja kuin singelissä pyörivät tasoitukset, niin olen mielelläni käytettävissä. Pallosilmiä ja taktista tajua on kuitenkin tarjolla.

    Nämä kisat ovat aina olleet kaikkea muuta kuin takakireätä kilpagolfia. Teretulemast.

    Tulkaa meille pelaamaan.

    Jos Parti aiemman lupauksesi mukaan lölydät mullekin vastinkappaleen (hcp 20+, 100+ kg, perverssi golfhuumori etc. etc.), niin olen ehdottomasti mukana. Palaamme. V.

    KL

    Keeper kirjoitti: (15.1.2015 15:03:11)
    Tulkaa meille pelaamaan.

    Heti kun siirrät kenttäsi pk-seudulle 🙂

    EFC

    Mika Ahola kirjoitti: (15.1.2015 10:26:32)
    Niin, jos mukaan otetaan niitäkin, joille golfissa on muita arvoja kuin singelissä pyörivät tasoitukset, niin olen mielelläni käytettävissä. Pallosilmiä ja taktista tajua on kuitenkin tarjolla.

    Jos tuolla tarttis vielä golfiakin osata, nin olis jääny usea GPI pelaamati.

    Keeper kirjoitti: (15.1.2015 15:03:11)
    Tulkaa meille pelaamaan.

    Mikä kenttä? Multa on mennyt ohi…

    Parti kirjoitti: (16.1.2015 11:57:50)

    Keeper kirjoitti: (15.1.2015 15:03:11)
    Tulkaa meille pelaamaan.

    Mikä kenttä? Multa on mennyt ohi…

    Kyseessä on golfkenttä.

    Kyllähän tuo voisi kiinnostaa, riippuen toki hieman myöhemmin tarkentuvista pelivuoroista, kentästä jne,….

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: GPI Cup 2015

Etusivu Foorumit Yleistä GPI Cup 2015