26.3.–2.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][5]
KilpailuaSuomalaista

GPI Cup 2015

Etusivu Foorumit Yleistä GPI Cup 2015

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

    Poqwe kirjoitti: (16.1.2015 21:46:26)
    Kyllähän tuo voisi kiinnostaa, riippuen toki hieman myöhemmin tarkentuvista pelivuoroista, kentästä jne,….

    Onko kentällä sittenkään väliä? Tarkeintähän lienee tapahtuma.

    P.S. Tervetuloa forumille melkein viiden vuoden hiljaiselon jälkeen 😉

    Hieno aloite, kiitos. Nimimerkin mukaisesti tuohon aikaan takuuvarmasti seilaamassa. ÅGK taitaa tuohon aikaan olla liian ruuhkainen reikäpeleille. 🙂

    Voisin olla mukana perus foorumin käyttäjänä, eli luen paljon ja kirjoitan vähän..

    Mukana!

    Näyttää siltä että tällaisille kisoille/tapaamisille ei ole enää kysyntää.

    Tämä projekti siirretään mappiin Ö.

    Parti kirjoitti: (5.2.2015 9:51:11)
    Näyttää siltä että tällaisille kisoille/tapaamisille ei ole enää kysyntää.

    Tämä projekti siirretään mappiin Ö.

    No voi perkele! Minä kun tilasi ittelleni uudet Miurat ihan vaan spendaillakseni tässä tapahtumassa! Peukku ehdottomasti alas!

    Tule kuitenkin näyttämään Miuroja privaatisti Rinkkuun kesällä.

    Estetiikka mailojen muodossa olisi kiva piristys mulle viime kesän traagisen menetyksen vuoksi. Mun bägin kaunistus Michelle P. otti ja katkaisi vartensa kesken rivakan riuhtaisun. Seurauksena kaunis lento keskelle rangea ja katkera ero, en ole nähnyt häntä sen jälkeen.

    Rinkussa taitaa olla pahaa karmaa draivereille. Kerran pelasin erään TV:stä tutun meteorologin kanssa ja häneltä katkesi myös draiverin varsi nupin vierestä. Nuppi pyöri hyvän matkaa ja pysähtyi keskelle väylää. Samoin pallo. En sen koommin ole moista nähnyt.

    Mutta Rinkkuun tulen mielelläni, sillä olen kenttään viehättynyt. Ollaan yhteydessä. Peukku ylös!

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: GPI Cup 2015

Etusivu Foorumit Yleistä GPI Cup 2015