23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 334)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuloksia 6.1.2006 Golf Center Herttoniemi

    Kafa-holari:

    644433456= 39

    562433544= 36 yht:75-8=67

    Pete75:

    453643335= 36

    443524434= 33 yht:69-8=61

    KL

    Henkalle terveisiä ja ’parane pian’-kortti, tietenkin golf-aiheinen.

    Tuloksia:

    Rod

    Ulos 6 5 4 3 3 3 4 4 5 = 37

    Sisään 4 6 3 4 2 4 4 3 4 = 34

    Yhteensä 71 brutto, 66 netto

    KL

    Ulos 5 5 3 4 3 3 4 5 5 = 37

    Sisään 5 5 3 3 4 3 4 3 5 = 35

    Yhteensä 71 brutto, 67 netto

    Juhani

    Ulos 5 5 2 4 3 5 4 5 6 = 39

    Sisään 4 4 4 9 5 5 3 3 6 = 43

    Yhteensä 82 brutto, 71 netto

    Emmää muutos mut toi 37+35 on kaiketi 72 hä ? ilon kautta 🙂

    KL

    Kiitos, Kobo! Juuri näin, KL pelasi yhden yli parin eli 72. Nettotulos on kyllä oikein.

    Moro

    Jeikki osallistuu simukisaan.

    Seura: Pgh

    Hcp: 5,2

    kaikki simut käy… (pääkaupunkiseudulla)

    Paras 18 reikää: 63, Tetsa.
    Paras ulos: 29, PT.
    Paras sisään: 33, Tetsa&Pete75.
    Vaikein reikä: 14, par+1,8.
    Helpoin reikä: 17,par-0,2.
    10 iikeliä.
    85 pöröö.
    194 paria.
    151 bougia.
    135 jotain IHan muuta.
    Iikelit reikillä 1,13,15 ja17.
    Reikille 12 ja 17 ei bougia huonompaa ole tullut.
    Nämä tiedot 32 kortista.

    Myy

    Olen varannut Malmilta sunnuntaina 15.1 klo 12:30-15:30 simuajan. Mukaan mahtuisi kaksi kisaajaa. Onko tulijoita? Ilmoittele pikaisesti.

    Ootko edelleen tulossa 22.1.klo 11.30 Raksun, urzin ja Mäkkärin kanssa myös ? olen mahdollinen treenari 15. 1.2006.

    Myy

    Olen tulossa 22.1. Toinen kisakeikka puuttuu, enkä viitsi jättää ihan viimetinkaan. Tuli paineita, kun suurin osa on pelannut ainakin kerran ja parhailla on karsintatulos jo valmiina…

    Minä ja veli Kobo pelitetään iltapuhteiksi 2. kierros Malmin simulariteetissa.

    KL

    Kummalla puolella pelaatte? Mahtuuko mukaan vai onko vain 2 tuntia?

    Puolesta ei oo tietoa. 2 tuntia varailin. Siinä ehtii hosumati pelittään. Tunti pitäis varmaan lisää ottaa jos tuut kolmanneksi.

    Minulle tuo passaa, puolesta ei ole tietoo.. varaile tunti lisää aikaa niin ei tarvitse hosua normaalia enempää 🙂 ilon kautta messiin vaan

    Nin teretulemans munkin pualesta 🙂

    GP Simulaattori 2006 finaalipäivää on pyydetty useamman pelaajan taholta siirtämään viikolla eteenpäin, eli 12:een päivään helmikuuta. Itselleni tämä sopii. Simulaattorit on nyt varattu kummallekin viikonlopulle (5.2 ja 12.2) ja siirtopäätös pitäisi tehdä tällä viikolla. Kommentteja otetaan vastaan täällä ja niiden perusteella tehdään päätös kumpana viikonloppuna finaali pelataan.

    KL

    KL kiittää nöyrästi arvottoman persoonansa hyväksymisestä yleväin ja allekirjoittaneen suuresti IHannoimien henkilöiden peliseuraan ja ilmoittaa yhden lisätunnin varatun suuremman kiireen välttämiseksi.

    Pelaamme siis 12.1. klo 17.30-20.30.

    KL

    Tässäkin asiassa alistun demokraattisen enmmistön päätökseen, mutta minulle ei 11.-12.2. sovi.

    Tässä vaiheessa on tietenkin vielä vaikea sanoa ketkä finaaleissa pelaavat, muutenhan he voisivat keskenään sopia soveltuvan päivän.

    KL

    Malmilla ei oikeanpuoleisessa simussa ainakaan viikonloppuna ollut niitä kuoppia raffi- ja hiekka-alustoilla. Millaisia mailarajoituksia niissä on käytetty? Puumailat pois vai miten?

    Vasemmanpuoleisessa simussa kummastakin kuopasta on käytännössä mahdollista lyödä jopa väyläpuulla, mutta chippaaminen on vaikeampaa kuin ilman kuoppaa.

    Sillä minä vain, että avauksen mentyä raffiin on kuopastakin mahdollista lyödä yli 200 m, mutta jos mailavalintaa rajoitetaan esim. max rautaseiskaan, niin pelin luonne muuttuu olennaisesti. Tietenkin voidaan aina sanoa, ettei oikeastikaan pitkästä raffista (>10 cm) voi suuremmalla mailalla lyödäkään, mutta miltei kaikilla kentillä on myös lyhyempää raffia, josta voi lyödä pitkilläkin mailoilla. Ja bunkkerissakin voi pallo maata hyvin tai huonosti.

    Ja aina voi tietysti lyödä väylälle niin ei tarvitse miettiä kuoppia sun muita hiekkoja….

    Pelasin ekan kiepin vasemman puoleisessa simussa. Yksiselitteisten (TriTurf) sääntöjen nojalla käytin surutta hyrpestä sekä raffista että bunkasta. Meikäläisen tasoista tumpulaa nuokin haittaavat jonninverran.

    Puumailoja mulla ei varsinaisesti muita olekaan kuin raiveli. Sillä ei tulis mieleenkään lyyä raffista. Paitti Salossa. Oikiassa raffissa. Keväällä 🙂

    5.2. olis tavallaan parempi. 12.2. on BMW Busines Tennis Touria, jos sinne ny joukketta kokoon edes firmasta saadaan… vähä nihkeeltä näyttää.

    Mut itsekin haluaisin vähä keretä treenaamaan tota simua enemmän. On sen verta kovia tuloksia pistetty taululle, jotta haastetta riittää.

    Joten vähä kiikun kaakun olen… katsotaan miten muut äänestää.

    KL

    …eli molemmat viikonloput käyvät, tosin kova tulos pitää panna taululle torstaina, jotta paikka finaaliin aukeaisi.

    Mukaan rymistellään. Tasoitus jäi killumaan tasolle 4,5. Puistolan simua tuli mätkittyä viimevuonna, ja luulen sen trendin jatkuvan myös tällä kertaa.

    PT

    5.2 ja 12.2 käy, mutta ehdottomasti 5.2, jos on pienikin vaara, että 2005 voittajan ’päänahka’ ei ole tarjolla!? 🙂

    Täytyyhän sitä mukaan tulla. Viime vuoden finaalin huono kierros jäi vähän vaivaamaan.

    Tulos eiliseltä illalta Herttoniemestä JariP, merkkarina jo kierroksensa pelannut Lörssa. Lyöntien pituudet paremmat Hertsikassa…

    5 4 3 6 3 3 4 4 5=37 ja sitten 4 5 3 7 7 4 3 6 3=42

    Yht: 79 – 9 netto 70

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 334)
Vastaa aiheeseen: GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006