23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[13][26]
KilpailuaSuomalaista

GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006

Esillä 9 viestiä, 326 - 334 (kaikkiaan 334)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Moro

    Ootko ollu yhteydessä siihen GolfCenterin ukkoon, jolta voi käydä hakee simukisan palkinnot?

    Tämän hetkisen tiedon mukaan palkinnot on noudettavissa Herttoniemen Golf Centeristä 25.2.2006 alkaen.

    Varmistan vielä perjantaina 24.2., että palkinnot ovat varmasti siellä, ettei kenellekkään tule turhaa reissua.

    Naisten palkintojen lahjakortit ovat vielä minulla ja odottavat luovutusta, kunhan löytyy sopiva yhteinen hetki.

    Jos kerkiit heittää ne vaikka Malmille jossain välissä (la?), niin mä voin jakaa ja toimittaa. Letulle ja Annukalle menee hyvinkin mun kautta ja Myylle jahka hän antaa vinkkiä mistä löytyy.
    Golfboilla on Malmilla omat simukisat lauantaina 11.30-15.30, silloin kävis hyvin jos pääset tuomaan ja Myykin pääsis käymään!

    Myy

    Turzi kirjoitti: (16.2.2006 15:24:15)
    Naisten palkintojen lahjakortit ovat vielä minulla ja odottavat luovutusta, kunhan löytyy sopiva yhteinen hetki.

    Pitäisiköhän meidän yrittää sopia tuo yhteinen hetki? Oliko sinulla mielessä jokin sopiva aika/paikka? Voitaisiin katsoa, miten sopii muiden ladyjen aikatauluihin. Itse pystyn aika joustavasti järjestämään menojani.

    En ole vielä varma viikonlopun ohjelmasta, mutta mikäli olen pääkaupunki seudulla, niin silloin tapaaminen onnistuu melkein milloin vain viikonlopun aikana.

    Ilmoittelen vaikka täällä ja/tai Vallulle kun tiedän mitä viikonloppuna tapahtuu.

    Myy

    Onko mitään uutta ilmennyt? Milloin olet seuraavan kerran täällä pk-seudulla?

    Jännitys tiivistyy MYY!
    Turzi yrittää tuoda teidän lahjakortit tänä viikonloppuna Malmille. Hää soittaa sitten kun tulee. Me kun ollaan taas siellä pyhänä hakkaamassa palloja lakanaan. Jos laitat sun puhelinnumeron mun sähköpostiin vallumaarit@jippii.fi, niin pirautan sulle heti kun tiedän koska ja missä. Jos et pääse just silloin tulemaan, niin laita ainakin osoite minne voidaan toimittaa!

    Wilsonin sponsaamat simulaattorikisan palkinnot 1-3 ovat nyt Herttoniemen Golf Centerissä. Käyn siellä tänään noin kello 12 aikaan viemässä lahjakorttien vastakappaleet, jonka jälkeen palkinnot ovat noudettavissa.
    Ladyjen lahjakorttien luovutuksen järjestelen Vallun kanssa.
    Poistun tästä taas päätteen ääreltä, joten en ole täällä vähään aikaan vastailemassa, mikäli jollain on jotain kysyttävää.

    Voitettu bägi haettu Hertsikasta.

    Kiitos vielä Turzille ja muille kilpailuun osallistuneille.

Esillä 9 viestiä, 326 - 334 (kaikkiaan 334)
Vastaa aiheeseen: GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006