23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][12]
KilpailuaSuomalaista

GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 334)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No niin. Nyt kun Spinni vetäisee vielä perussuorituksen tokalle kiekalle niin huomataan, että taas on suunnilleen kaikki tavalliset epäillyt finaalissa.

    Itse olen tyytyväinen että saa pelata rauhassa siinä jämäryhmässä. Muuten voisi alkaa jännitämään.

    Yön verkot vedessä ja johan taskari on käynyt pyydykseen ; )

    Niittari käy hyvin ja kellonajan saata päättää itse, mulle kun käy kaikki tänään.

    Varaatko ajan kun tiedät milloin mennään.
    Jos jotain niin p.0400980900

    Niittarissä rävähtää klo 16 alkaen.

    Vihdoin pääsin sisään tänne ja nyt toisen kierroksen tulokseni, vaikka ei kokonaistuloksiin vaikutakaan. mutta tulihan pelattua

    7,4,3,6,4,4,6,5,7 etuysi 46

    6,7,5,9,8,6,6,5,5 takaysi 57

    yht.103, ei ruotsalaisia vaikka tiukoille meni : )

    T.Lettu

    KL

    Tervetuola jämäryhmään… Ei ollut kovin mieltäylentävää tuo, jokuhan voisi kuvitella, ettei meidän toistaitoisten finaali oli verenmakuista rymistelyä! Kyllä vaan on, niin on pprrrkkllllllkkkppe….(/&%#¤)¤=)/=)(’#/%’

    Eikä sitten oteta tosissaan finaalissa, eihän?

    Niittarin tulokset:

    taskari : 4,6,4,4,3,3,4,6,5= 39
    3,6,6,7,7,3,5,4,4= 45 + 39 = yht. 84 -9= 75

    spin6 : 4,3,3,6,3,3,4,4,4,= 34
    3,4,4,3,3,4,3,5,6= 35 + 34 = yht. 69 -4= 65

    Lyhyenä referaattina todettakoon, että taskarille sattui sysimusta hetki takaysin alkuun (neljä väylää +12), mutta sen jälkeen tyylikäs eagle.
    Oman tuloksen piti miinuksella lämpimänä hohkanut putteri, jolla sai paikattua parit bogit ja yllätystuplat.

    KL kirjoitti: (31.1.2006 18:08:59)
    Tervetuola jämäryhmään… Ei ollut kovin mieltäylentävää tuo, jokuhan voisi kuvitella, ettei meidän toistaitoisten finaali oli verenmakuista rymistelyä! Kyllä vaan on, niin on pprrrkkllllllkkkppe….(/&%#¤)¤=)/=)(’#/%’

    Eikä sitten oteta tosissaan finaalissa, eihän?

    Nythän on hyvinkin pitkälti niin että jämäporukasta on noustu useampaan kertaan palkintopalille. Ellei peräti voittoon asti?

    Tosissaan ei oteta. Eipä… ;o)

    No ni. Ois taas pitänyt katsoa vähän tilannetta ennen mielentuotosten naputtelua ja lähetystä.

    Siis tarkoitin alunperin jämäryhmällä tuota skrätsifinaalin jälkimmäistä nelikkoa… En suinkaan Tasoituksin pelaava porukkaa… Mun moka, ois pitänyt olla tarkkana. Että sikäli.

    Kaikilla oli varmaan kivempaa silloin kun en niin kovin tänne kirjoitellut…

    Finaalit pelataan Malmilla 5.2.2006, tasoituksellinen sarja kello 10:00 alkaen ja tasoitukseton sarja kello 14:00 alkaen.
    Ja finaaleihin menijät ovat:
    Tasoitukseton sarja: Pitkäpätkä, raksutiikeri, Jeikki, Pokke, Tommy Armour, Tetsa, Spin6 ja PT.
    Tasoituksellinen sarja: Pete75, KL, Kettu, Turzi, KAFA-holari, Rod, JariP ja taskari.
    MG, Paksupekka ja Kobo ovat ilmoittaneet olevansa estyneitä pelaamaan finaalissa.
    Kaikkien finaaliin päässeiden tulee vahvistaa saapumisensa ja mikäli vahvistusta ei saada tai pelaaja ilmoittaa olevansa estynyt pelaamaan, niin finaaliin pääsee runkosarjan seuraava pelaaja.

    Mihis ne vahvistukset lähetetään? Vahvistan, vahvistan.

    Mä oon finaaleissa mukana!!!! VAHVISTAN!
    (Kuuliko kaikki?)

    Täytyy kai tässä itsekin vahvistaa saapuvansa paikalle, ettei kukaan pääse nappaamaan suurella työllä ansaittua finaali paikkaa tasoituksellisessa sarjassa.

    Kyllä sitä tuonne lastenfinaaliin on tarkotus osallistua. Kyytiä ehkä kaipaisin koska ajokunto tuohon aikaan aamua on vielä epävarmaa edellisen illan juhlien takia. Kulkisiko joku aamun finalisteista Jorvin lähistön ohi aamulla?

    KL

    Ehdottomasti paikalla ja kiusallani pelaan paremman bruton kuin scr-sarjan voittaja! Ai pahus, tämä uho meni väärään ketjuun….

    Vahvistetaan finaaliin saapuminen.

    KL

    Seuraavan kirjoituksen pohjana on oma lehmä ojassa….

    Mietinpä tässä sellaista, että kun varsin monissa kesällä käytävissä kilpailuissa pelaaja voi osallistua sekä scr- että hcp-sarjaan samalla kierrostuloksella, niin eikö tässä simukisassakin voisi osallistua scr-mittelöön myös hcp-finalistit? Tällöin tuosta *lastenfinaalista* voisi nousta todellinen musta hevonen, joka pesisi kaikki scr-finaalin osallistujat. Tämä toimisi vähän samaan tapaan kuin nuo säälipleijarit jääkiekon SM-liigassa, eli annetaan vielä se viimeinen mahdollisuus.

    Toki ymmärrän karsintojen merkityksen ja finaalipaikan saavuttamisen sitä kautta, mutta kunhan heitän ajatuksen ilmoille seuraavan vuoden kisaa varten.

    Vahvistan saapumiseni.

    Kyllä mulle sopii, että finaalissa händärisarjasta olisi mukana myös scrätsissä. Mutta entä jos voittaa molemmat sarjat? Tai sit pitäis olla myös se mahdollisuus, että jos voittaa scrätsin ja voittotuloksella voittaisi myös tasurisarjan, niin voittaisi silloin molemmat sarjat?

    Ehkei se olekaan niin hyvä ajatus… riittänee, että tasurisarjan voittaja voi sit elvistellä tuloksellaan scrätsisarjan finaalissa hermonsa menettäneille.

    KL

    Tällainen kahden sarjan voitto on mahdollinen juuri noissa mainitsemissani kilpailutyypeissä, mutta tuloslistoja pitkin kesää katseltuani toean, että sellainen tapaus on varsin harvinainen. Itse olen päässyt peräti kahdesti nauttimaan tällaisesta tuplasta, mutta nämä eivät ole olleet avoimia kisoja, vaan aika pienen piirin tapahtumia.

    Mutta kuten uhossani mainostin, pelaan ihan kiusallani parhaan scr-tuloksen finaalissa….

    Vahvistan omani, sekä vahvistan Jeikkin osallistumisen!

    PT

    Terve,

    Tulen Sunnuntain finaaliin. Jatkan tähän vaikka kuuluisi ’uho ketjuun’…/ täytyy saada hieman laskettua mailanpäännopeutta, koska eilen Malmilla, kun kävin finaalitantereeseen vähän taas tutustumassa niin yhden väylän avauksessa Diamana stiff katkesi. Joo katkes… onnex puolikas varsi kuuppineen ei lähtenyt taaksepäin… aiemminkin on kuuppia irronnut, mutta ensimmäinen kerta, kun varsi katkeaa.. Hui, että suosittelen normaalia suurempaa turvaetäisyyttä, kun lyön.

    Tasatuloksista täällä on keskusteltu aikaisemminkin, mutta kun en löytänyt niitä Ketun sivuilta ajattelin laittaa ne vielä kertauksen vuoksi tänne.
    Tasatuloksissa sovelletaan tasoituksettomassa finaalissa 9-6-3-1 menetelmää ja tasoituksellisessa alhaisemmalla tasoituksella pelaavan eduksi ja mikäli tasoitukset ovat samat niin sitten 9-6-3-1 menetelmällä.
    PS. Itse olen ajatellut toimia kuten KL, eli pelata alhaisimman scr tuloksen ihan vain piruuttani.

    Finaalithan pelataan niin, että 1-4 lähtee etuysiltä ja 5-8 takaysiltä ja puolessa välissä vaihdetaan simuja, niin tuo 9-6-3-1 sääntö koskee kentän reikiä 10-18, eikä siis 5-8 ryhmällä viimeksi pelattuja reikiä.

    kafa-holarin finaaliin tulon varmistus ….ellei finaali peruunnu pilalle piiskatun simulaattorin takia sillä kun pete75 kanssa tänään hurjastellaan malmilla niin kankaalle ei armoa anneta

    KL

    KAFA-holari kirjoitti: (2.2.2006 9:14:01)
    kafa-holarin finaaliin tulon varmistus ….ellei finaali peruunnu pilalle piiskatun simulaattorin takia sillä kun pete75 kanssa tänään hurjastellaan malmilla niin kankaalle ei armoa anneta

    Ihme veikkoja, käyvät harjoittelemassa!!???!! Itseluottamus kateissa vai ….??

    (Tämä uho tuli nyt tänne, koska en enää löydä varsinaista uhoketjua.)

Esillä 25 viestiä, 251 - 275 (kaikkiaan 334)
Vastaa aiheeseen: GP Simulaattori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaattori 2006