16.4.–23.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][17]
KilpailuaSuomalaista

GP Simulaatori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaatori 2006

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #174125 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Raksu jo kärsimättömänä huuteloo simukisojen perään 🙂 Oliskohan siis aika alkaa keskustelemaan aIHeesta? Aiemmat kisat on pidetty PartGolf -tyyppisissä laitteissa. Malmin simu onkin soveltunut vallan hjuvin tähän tarkoitukseen. Voisikohan kuitenkin harkita kisojen pitämistä Fullswing -laitteessa? Löytyisköhän näitä ylipäätään riittävästi maasta?

    #252078 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Korj:

    ..Malmin simu onkin soveltunut vallan hjuvin tähän tarkoitukseen finaaleissa..

    #252079 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mä oon treenannu jo kovasti Nokialaisella taskuversiolla… joten mun puolesta vaikka sekin käy kisasimuksi! 😉

    #252080 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Eikö tätä Fullswingiä mitenkään voisi kytkeä verkkoon tyyliin muut internet-pelit? Silloin jokainen voisi osallistua karsintoihin kotonaan ja finaalit vasta pelattaisiin jossakin simussa (ei: simassa) ’yhteislähtönä’.

    #252081 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Fullswengin moottorina o kyl links jotta sikäli…

    #252082 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Viime vuoden tapahtumasta ohessa…

    Lue lisää: GP Simulaattori 2005

    #252083 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Hmm… Pitäisköhän minunkin ensimmäistä kertaa osallistua myös noihin finaaleihin ?

    Molemmilla kerroilla sielä oltaisi oltu, mutta pupu tuli pöksyihin (oli muuta hommelia tuona ajankohtana).

    Turzi voisi Iskänä vaikkapa vähän valaista meitä tietämättömiä, onkos tänä talvena mitään ajatusta perinnettä jatkaa ?

    #252084 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    henka on molempanan vuonna auvoisasti luvant paikan mulle jaoon ollu kummalkii keral 8.

    Mejän pitää pittää esissimut Malimin zigeunerzältissä tai mitäh . ?

    #252085 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kyllä sitä kisaa ainaki suunnitellaan jo, mut tuo Linnanherrojen… eiku Vanajanlinnan kisa on vähä vieny liikaa huomiota. Ovat penteleet avanneet vuosikymmenen suosituimman keskustelun aivan liian aikasin…

    Taitaa simugolf olla hiipumaan päin, ku ei simukeskusten sivuilakaan mainosteta mitään kisoja? Viimevuonna oli kuiteski muistaakseni jo joulukuun kuukausikisojakin…

    Talviharjoittelu alkoi tänään ja se tutka toimi ihan ok. Kyllä huomas, että ’Flexi-bar’ista on ollu hyötyä. Ei sil kyl swingiin nopeutta oo saanu, mut balanssi oli ihan jees…

    Vapiskaa, raksu on iskussa! 😉

    #252086 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Any day, any simu. I’ll whip your skinny white ass!

    Haaste vastaanotettu ja odotan simukisaa innolla. Organisaatiota kehiin.

    #252087 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mukana ollaan. Mailat tulevat perässä Irkuista tällä viikolla joten joulun jälkeen START?

    #252088 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mailat on olleet naftaliinissa jo pari kuukautta ja harjoitteluhan on lahjattomia varten, eli enköhän minäkin tule puolihuolettomalla huitomisella kuittaamaan finaalipaikan…niinku aina ennenkin 😉

    #252089 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Raksutiikerin kanssa jo vähän mietittiin näitä tämän vuoden kuvioita ja aikataulua. Helpoin ratkaisu on varmaan jatkaa tuolla viime vuoden systeemillä. Karsintakierrokset pelattaisiin tammikuussa ja finaalit heti helmikuun alussa.

    Soittelen vielä avainhenkilöille ja sponsoreille, niin eiköhän se siitä lähde taas käyntiin.

    #252090 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    ILIMOOTTAUDUN TAMIKUUN 2006 SIMUKISAAN.

    #252091 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

    Minä lähden myös mukaan, jos vaimo antaa. Siis minun vaimoni. Siis luvan.

    Voi nimittäin käydä niin, että vaimokin tahtoo simuilemaan, vakkei edes ole palstalla käynytkään. Ja kukas sitten vahtii alle neljäkuista tyttövauvaa.

    Malmi sopisi minulle kuin nenä päähän.

    #252092 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Pitää kyllä ehdottomasti lähteä parantamaan viimevuoden sijoitusta.

    #252093 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Nin kyllähän minäkin mukaan tahdon juu…

    #252094 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Puhelin tuossa jokunen tunti sitten Turzin kanssa tämän vuoden kisoista. Järjestelyt etenevät ja kisojen webbisivut tullaan julkaisemaan tässä lähiaikoina.

    Systeemi ja säännöt on tarkoitus olla pieniä säätöjä lukuunottamatta samat kuin viime vuonna.

    Malttakaa vielä pieni hetki.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
Vastaa aiheeseen: GP Simulaatori 2006

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu GP Simulaatori 2006