Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Eikös kukaan ladyistä ole vielä alkanut keräämään tiimiä? No mä sitten aloitan ;o).

    Nelikymppinen pitkälle (ja vinoon) palloa lyövä lady hakee joukkueeseen jäseniä, joilla on tarkka pallosilmä. Pelikokemusta on jo jokunen vuosi ja kierroksia paljon takana. Viimeiset pelasin just taikamaassa ja joku kierros taisi mennä alle sadankin lyönnin. En kaadu kovassakaan tuulessa, enkä ole sokerista vaikka sateessa pelaaminen ei kuulukaan lempiasioihini. Hyvä huumorintaju kuuluu myös joukkueen jäsenten ominaisuuksiin ja itsellenikin kehtaan nauraa. Yritän pitää suuni kiinni muiden lyödessä, mutten takaa sitä itse lyödessäni.

    t. Golflady

    Lavantauti kirjoitti: (2.2.2008 19:52:44)
    … Tuo Alphan V2 sopii sun tyyliin.. 2-sylinterisellähän sä vissiin kentillekkin pörisyttelet…

    Öhhöö, isku vyön alle. Kun mun mopossa kuutioita on draiverin nupin tilavuus/2 niin ei kyllä teknisesti ole kovinkaan järkevää sitä enää kahtia jakamaan. Siis voihan V.
    Oon ny kuitenkin sitä mieltä että ajaa millä ajaa, mutta Vespalla loput.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (1.2.2008 19:41:32)

    kebax kirjoitti: (1.2.2008 19:38:45)
    Voiko tähän yhteyteen nyt tuota OEM konseptia kuitenkaan liittää?

    ne Ovat hEkkasen Mikalta.

    Ja speksit kepaksilta.

    kebax kirjoitti: (2.2.2008 19:14:02)

    AAH kirjoitti: (2.2.2008 15:14:57)

    kebax kirjoitti: (2.2.2008 14:49:04)
    En.

    Yeh! Mutta onkos nämä aidot made in china?

    Kysypä tohtori Jimiltä iteltää.

    Juu, nämä sinun rautasi ovat vielä aidot kinkkimailat, mutta nyt hihnalta tulevat on jouduttu, kiitos Kiinan lumimyrskyjen, valmistamaan Kalifornian teräksestä.
    Näissä uusissa malleissa tuo MB tarkoittaakin sitä, että Iso-Arska takoo ne muskeleillaan henk.koht.

    Houdini vaan kaikille…

    Viimevuotinen GP kisa oli iloinen tapahtuma, ja niitä ei ole koskaan liikaa, kiitokset vielä eritoten sisällön tuottajille ja the bändille!

    Tän vuotiseen sisältöön voisi lisätä lisää vippaskonsteja esimerkiksi huonommin lentävät pallot?

    Tai väyläkohtaisia muutoksia Tee paikan merkeissä!

    Lisäksi viimevuotisten sekaannuksien välttämiseksi voisimme tehdä yhtenäisen ohjelma nivaskan jonka mukaan kaikki tietävät mitä tapahtuu. Sen tuottamiseen saa apua memidän cadeiltä.

    T:Janos

    On muuten hienoa lukea jälkikäteen tota tekstiä, miksi näitä läppäreitä ei saa tehtyä kirjoittamistavarten. Pitäisi poistaa peukalot kämmenistä ettei aina hipaisisi tuota hiirikuutiota joka nykäisee kursorin mihin sattuu.

    No onneksi keskustelufoorumi on paikka johon voi kirjoittaa nk.heittoja, eikä täällä muutenkaan onneksi ketään solvata juttujensa takia eihän????

    Itseasiassa en ole yllämainitusta syystä pitkiin aikoihin käynyt, mutta mielestäni ihmiset ovat nykyään hieman suvaitsevaisempia täällä GP:ssä mikä on ihan hienoa vaikkakin väritöntä.

    TechPower kirjoitti: (3.2.2008 19:17:24)
    On muuten hienoa lukea jälkikäteen tota tekstiä, miksi näitä läppäreitä ei saa tehtyä kirjoittamistavarten. Pitäisi poistaa peukalot kämmenistä ettei aina hipaisisi tuota hiirikuutiota joka nykäisee kursorin mihin sattuu.

    Mä en osaa enää kirjoittaa millään muulla kun läppärillä. Meinaa oksennus tulla kun ajattelenkin perusnäppistä ja niitä iiiisoja näppäimiä jotka painuu melkein sentin alaspäin ennenku tulee kirjain..

    Mutta nyt kun uudistuksista puhutaan, voitaisiinko LD-kisa lyödä pelkästään sillä Janoksen hianolla 1000 kuutioisella? Erottuis jyvät mallasjyvistä ja kukaan ei vois valittaa että Niko voitti mut koska se löi 50-tuumasella ja mulla oli vaan joku Scoopin vanha paska.

    Lavantauti kirjoitti: (3.2.2008 20:35:49)
    Erottuis jyvät mallasjyvistä ja kukaan ei vois valittaa että Niko voitti mut koska se löi 50-tuumasella ja mulla oli vaan joku Scoopin vanha paska.

    Joo – sorry. Se varsi tais olla vähän liian tiukka sulle.
    Btw – nyt olis caddie taas vapaana! Anyone?

    Nimetön

    Scoop kirjoitti: (3.2.2008 21:49:12)

    Lavantauti kirjoitti: (3.2.2008 20:35:49)
    Erottuis jyvät mallasjyvistä ja kukaan ei vois valittaa että Niko voitti mut koska se löi 50-tuumasella ja mulla oli vaan joku Scoopin vanha paska.

    Joo – sorry. Se varsi tais olla vähän liian tiukka sulle.
    Btw – nyt olis caddie taas vapaana! Anyone?

    Kaikki tietää, että sä yrität vaan vedättää feetä ylös.

    Bosco kirjoitti: (3.2.2008 23:05:36)

    Scoop kirjoitti: (3.2.2008 21:49:12)

    Lavantauti kirjoitti: (3.2.2008 20:35:49)
    Erottuis jyvät mallasjyvistä ja kukaan ei vois valittaa että Niko voitti mut koska se löi 50-tuumasella ja mulla oli vaan joku Scoopin vanha paska.

    Joo – sorry. Se varsi tais olla vähän liian tiukka sulle.
    Btw – nyt olis caddie taas vapaana! Anyone?

    Kaikki tietää, että sä yrität vaan vedättää feetä ylös.

    No niin – mitäpä sitä peittelemään. Viimeksi sain kupin kahvia, nyt elättelin toivoa pullasta kylkiäisenä.

    Scoop kirjoitti: (3.2.2008 21:49:12)
    Btw – nyt olis caddie taas vapaana! Anyone?

    Sikälikunmikäli caddie saa chipata ja putata mun puolesta, niin paikka on auki!

    Tässä on taas klassinen tyyppiesimerkki Cädistä joka luuli itsestän liikoja, vrt esim Ikaros. Iron Maiden teki aiheesta hyvän Laulun. Meinaan nähdä sen ensi kesänä.

    Nyt kun tasa-arvokeskustelu velloo vuolaana, voin myöntyä sen verran että korotan feetä k.o pullalla.

    Mutta jos tuo ruikutus ei nyt lopu, otan rusinatkin pois sun pullasta.

    Lavantauti kirjoitti: (4.2.2008 7:34:12)
    voin myöntyä sen verran että korotan feetä k.o pullalla.
    Mutta jos tuo ruikutus ei nyt lopu, otan rusinatkin pois sun pullasta.

    Tässä on mulla selvä neuvotteluetu. Koska en vielä uskaltanut edes uneksia rusinoista, diili alkaa vaikuttaa kohtuulliselta.

    No tässähän ois ollu ihan selkee nokituksen paikka. Eka mä aattelin että oisin tarjonnu Scoopille jonku vähän prameemman pullan, esim pitkän viinerin ja jonkun kohtuullisen määrän alkoholilla maustettua juomaa, mutta sitte mä funtsin että ku toi Lavis on aika pelottava tyyppi, ja Scooppi on muistaakseni sen mailoja ennenkin kantanut, niin empä lähekään tohon cädin vokotteluun mukaan. Että pa riutukaa keskenänne.

    Arvon Golflady,

    ymmärsin aikaisemmasta viestihistoriasta, että tiimit muodostetaan järjestävien tahojen toimesta, huolimatta kovasta kuhinasta pelikarjamarkkinoilla.

    MUTTA siltä varalta, että tiimit todella näin itse sumplitaan niin ilmoittautuisin tiimiisi. Olen harjaantunut pallojen etsijä enkä pelkää nokkosia (kovin paljoa). Olen sokerista ja vihaan sateessa pelaamista 😉 Mutta koska aurinko paistaa niin eihän sillä ole väliä 😀

    Pidän myös suuni kiinni muiden lyödessä, mutta v***us**tanan saattaa JOSKUS HYVIN HARVOIN päästä suusta kun oman pallo olen saanut ilmaan. Huumori on hyvästä, tosikkuus pahasta, mutta en pelkää myöskään nyrkkitappelua 😀

    t. Kottis

    Team Miura taitaa olla valmis. Pikkulinnut kertoi että Kynäniska on ostanut CB-301:set..
    Luulisin että myös Buell ja AnssiJ on valmiina sotaan!

    Kottarainen kirjoitti: (8.2.2008 13:25:33)
    Arvon Golflady,

    ymmärsin aikaisemmasta viestihistoriasta, että tiimit muodostetaan järjestävien tahojen toimesta, huolimatta kovasta kuhinasta pelikarjamarkkinoilla.

    MUTTA siltä varalta, että tiimit todella näin itse sumplitaan niin ilmoittautuisin tiimiisi. Olen harjaantunut pallojen etsijä enkä pelkää nokkosia (kovin paljoa). Olen sokerista ja vihaan sateessa pelaamista 😉 Mutta koska aurinko paistaa niin eihän sillä ole väliä 😀

    Pidän myös suuni kiinni muiden lyödessä, mutta v***us**tanan saattaa JOSKUS HYVIN HARVOIN päästä suusta kun oman pallo olen saanut ilmaan. Huumori on hyvästä, tosikkuus pahasta, mutta en pelkää myöskään nyrkkitappelua 😀

    t. Kottis

    Hyvä Kottis

    Näin minäkin ymmärsin ekasta viestistä, mutta jossain vaiheessa täällä viestimeren joukossa Parti ehkä ilmoitti, että toiveita saa esittää ja hän ottaa huomioon ne tai sitten ei. Mene tiedä. Tai sitten olen nähnyt vain unta, joka sekään ei ole mahdotonta.

    Osoitit kuitenkin suurta rohkeutta ilmoittautumalla ensimmäisenä, joten toivotaan, että Parti huomioi tämän toiveen. Tosin ladyja taitaa olla niin vähän, että meitä ehkä ei riitä kahta per joukkue. Katsotaan kuin käy. Nyrkkitappeluun en kyllä lähtisi golfkentällä tai yleensä missään :O)!

    Mukavaa viikonloppua!

    yt. GL

    left kirjoitti: (29.1.2008 8:10:10)
    Please! Ei erikseen seniorirymiä! Ei mulla mitään senioreita vastaan ole ja peliseura on ollut mukavaa, mutta kun heitä on niin vähän mukana tässä kisassa. Tuppaa olemaan kaikki tuttuja. Pelaisin mieluusti uusien tuttavuuksien kanssa. Kaikki käy!

    Birkkuhirmun pointti on hyvä ja siksi se toteutetaan. Seniorit voivat halutessaan pitää oman henkilökohtaisen kisan, mutta tänä vuonna senioreilla ei ole joukkuekisaa. Tasa-arvo rules!

    pjs

    Kottarainen kirjoitti: (8.2.2008 13:25:33)
    Arvon Golflady,

    ymmärsin aikaisemmasta viestihistoriasta, että tiimit muodostetaan järjestävien tahojen toimesta, huolimatta kovasta kuhinasta pelikarjamarkkinoilla.

    MUTTA siltä varalta, että tiimit todella näin itse sumplitaan niin ilmoittautuisin tiimiisi. Olen harjaantunut pallojen etsijä enkä pelkää nokkosia (kovin paljoa). Olen sokerista ja vihaan sateessa pelaamista 😉 Mutta koska aurinko paistaa niin eihän sillä ole väliä 😀

    Pidän myös suuni kiinni muiden lyödessä, mutta v***us**tanan saattaa JOSKUS HYVIN HARVOIN päästä suusta kun oman pallo olen saanut ilmaan. Huumori on hyvästä, tosikkuus pahasta, mutta en pelkää myöskään nyrkkitappelua 😀

    t. Kottis

    Minulla on vahva ennakkoaavistus että arpa määrää Kottiksen ja Johtaja XXL:n samaan tiimiin. Katsotaan miten käy…

    Onkos tämä kisa perinteinen tiiltä-kernille, vai jokin urbaani-extremegolfkoitos, jos sattuupi tuo antigolfhanke toteutumaan?

    HAI, Lavis San – minä olen valmis!

    pjs kirjoitti: (16.2.2008 10:01:34)
    Minulla on vahva ennakkoaavistus että arpa määrää Kottiksen ja Johtaja XXL:n samaan tiimiin. Katsotaan miten käy…

    Hitsiläinen, oletko sinä käyttänyt nyt sen jonkun heebon rouvan palveluja, joka povaa ja myy pitsiä vai olikos nämä nyt sittenkin niitä arpoja, jotka ’arvotaan’?

    Joudun/pääsen huomenna Tampereelle muutamaksi tunniksi perheenpään autokuskin ominaisuudessa. Ajattelin käyttää nämä tunnit joko simulaattorisssa/palloa hakatessa Käyttöauto Greenillä. Onkos siellä arki iltaisin tilaa miten hyvin? Luulen, että aikaa olisi
    n. kello 17-19.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    Vuosi on vaihtunut joten nyt katseet kesän tapahtumiin:
    Aloitetaanpa siis suoraan kesän päätapahtumasta eli The Invitationalista. Viime kesän tapahtuma onnistui sen verran hyvin, että ajattelin mennä samalla konseptilla toistamiseen. Tapaamme siis Ringsidessä joku heinäkuun perjantai. Asiasta on puhuttu alustavasti Janoksen kanssa, päivä lyödään lukkoon kun sen aika on. (11 on pois pelistä kun The Boss saapuu stadikalle).
    .

    Tämän Rinkussa tapahtuneen TYRMÄYSVOITON kunniaksi ilmoittaudun jälleen kisaan.

    tgc

    En ole Sinulle mikään ’joku heebo’ sillä vaikka tällä kehä 3:n sivistyneellä puolella asunkin, ymmärrän ettei tässä kohteliaisuuksia lauota.
    Tervetuloa Golf Pirkkalaan, Riveriin tai Lakesideen kierrokselle, mä tarjoan, mutta häviäjä on sitten se ’heebo’.

    Tämän palstan lukijakunta tietää kyllä vaimoni ammatin vähän liiankin hyvin, joten ei siitä sen enempää. Paitsi, että se on ylivoimaisesti arvostetuin (kansanäänestyksellä) tässä maassa. Ja kyllähän häntä hyvänä päivänä voisi klubituuppariksikin kutsua, takana sentään 22 vuotta kilpagolfia.

    Kuu kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään.
    Kottaraisesta… pesiikö niitä yleensä Suomessa?

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008