Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][23]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Minäkin olen ilmoittautunut mukaan, jos joukon jatkoksi mahtuu…

    jape kirjoitti: (5.6.2008 20:59:59)
    Minäkin olen ilmoittautunut mukaan, jos joukon jatkoksi mahtuu…

    Jape!?! Ootsä kunnossa?!? Jape!?!

    Sori. /OT

    Siis tervetuloa minun puolesta ainakin…

    Täällähän aivan loistava porukka mukana.
    Pitäisiköhän tuo Hekkanen diskfalioida, muuten joku kuitenkin alkaa keuhkoo, että mieshän täällä foorumilla taaaas markkinoi itseään ja palveluitaan….

    Omppuvaras

    omppuvaras kirjoitti: (5.6.2008 21:51:21)
    Täällähän aivan loistava porukka mukana.
    Pitäisiköhän tuo Hekkanen diskfalioida

    ,notta saas nähdä päästetäänkö minua kisan ajaksi lukkojen takaa ihmisten ilmoille.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (5.6.2008 22:56:39)

    omppuvaras kirjoitti: (5.6.2008 21:51:21)
    Täällähän aivan loistava porukka mukana.
    Pitäisiköhän tuo Hekkanen diskfalioida

    ,notta saas nähdä päästetäänkö minua kisan ajaksi lukkojen takaa ihmisten ilmoille.

    Äläs ny perkale pelottele. Tästä mitään tuu pelkkien etelämmiästen voimin.

    AAH kirjoitti: (6.6.2008 9:43:13)
    Äläs ny perkale pelottele. Tästä mitään tuu pelkkien etelämmiästen voimin.

    Juu ei sovi hallituksen tykkipatterin toista puolikasta kyllä hukata. Nii.

    Eiks sun pitäis jakaa ne jengit jo?
    Viime vuonnahan joukkueet jaettiin hyvissä ajoin ja ennakkolataus/hehkutus oli melkein majesteettista!

    Voisin tosiaan alkaa niitä kasaamaan. Pistäkääs vielä LampIHallitus yms huru-ukot kertauksena niitä teami-toiveita niin ei tarvii koko 300+ viestiä kelata läpi.

    Ministerit ovat:

    Kobo
    Mika Hekkanen
    AAH
    ja kebax

    Myös tänä vuonna reijällä numero #3 saa lähimmäksi lippua rykäissyt/sutaissut/chipannut ansionsa mukaan.

    Mitenkähän ne säännöt nyt menikään? Kilpailusuoritus on muistaakseni hyväksytty jos pallo löytyy forelta. Näin se juu meni.

    Arpomakoneen loihtimat tiimit näkyvillä kisan kotisivuilla. Vielä mahtuu mukaan ja parissa välinetiimissä on auki paikkoja.

    Kun kelasin viestiketjua läpi niin huomasin että muutama ketjussa mukaan haluava ei ole onnistunut lähettämään sähköpostia osoitteeseen erg at kejtour dot com.

    Ilmot tuonne niin saat nimesi listalle

    KL

    Ja se kotisivun osoite oli….?

    EFC

    KL kirjoitti: (6.6.2008 21:01:38)
    Ja se kotisivun osoite oli….?

    Tiimit

    EFC

    Räätälin tekemät:

    Omppuvaras, EFC, Teeshot

    No niin, yhtä uupuu, löytyykö yhtään tiimiin sopivaa Ladyä?

    ts

    Katselin tossa tiimejä, todeten kakkossijasta käytävän kovaa kamppailua 😉

    EFC

    ts kirjoitti: (6.6.2008 21:48:25)
    Katselin tossa tiimejä, todeten kakkossijasta käytävän kovaa kamppailua 😉

    Hyvä luotto ts:llä meidän tiimiin, vaikka yhtä peluria vielä uupuukin.

    Kiits, hieno tiimi meillä! Juur tulin äsken Rinkusta treenaamasta, aivan oikein, lahjattomat ne harjoittelee! ( ja voittaa kans..:)
    Siellähän valmistauduttiin pituuslyöntikisoihin, jotka on kai huomenna. Tsemppiä Janokselle!

    ts

    EFC kirjoitti: (6.6.2008 22:00:17)

    ts kirjoitti: (6.6.2008 21:48:25)
    Katselin tossa tiimejä, todeten kakkossijasta käytävän kovaa kamppailua 😉

    Hyvä luotto ts:llä meidän tiimiin, vaikka yhtä peluria vielä uupuukin.

    Toki uskon tiimiemme taistelun olevan tiukka. Varsinkin, kun meiltä lasketaan neljän lyönnit yhteen ja teiltä vain kolmen 😉

    Höh. Mun pitää näköjään kuokkia ihan samojen dieselien kanssa ku viime kesänäkin.

    vallu kirjoitti: (6.6.2008 22:03:44)
    Kiits, hieno tiimi meillä! Juur tulin äsken Rinkusta treenaamasta, aivan oikein, lahjattomat ne harjoittelee! ( ja voittaa kans..:)
    Siellähän valmistauduttiin pituuslyöntikisoihin, jotka on kai huomenna. Tsemppiä Janokselle!

    Hyvään tiimiin pääsin! Yritän, tietenkin, kotikentälläni parhaani tehdä joukkueen puolesta.

    Team VEAS vaikuttaa vähän vajaalta mutta sitäkin härskimmältä. Taidan ruveta lobbaamaan Vasenta Pakkia mukaan. Sillä on tällä hetkellä Suomen hienoimmat mailat.

    (Hätäratkaisuna voidaan aina kaivaa naftaliinista Scoop, joka osuu nykyään jo melkein joka kerta palliin!!!)

    Näemmä arpa heitti minut ryhmään nimeltä Myy. Tarkoitus oli perustaa ryhmä Janzkin kanssa (pitäs löytyä viesti tästä) joka päätyi Team Kottaraiseen.

    Asia korjaantuisi helposti jos esim. Eikalle sopii vaihto päittäin eli Poqwe Eikan paikalle ja Eikka Poqwen paikalle?

    Miten on Eikka, oletko päätynyt tuohon arvalla vai toiveesta, vaihto ok?

    No mitä tässä suotta vaivaudutaan edes pelaamaan. Jaetaan vaan saman tien palkinnot listan mukaisessa järjestyksessä 😉

    KL

    Tetsa kirjoitti: (7.6.2008 1:13:30)
    Höh. Mun pitää näköjään kuokkia ihan samojen dieselien kanssa ku viime kesänäkin.

    Älä muuta virka! Ja niin kun mä yritin heti alkuun saada muutosta aikaiseksi!

    Mutta hei, mitä jos voittettais koko v—n kisa??! Tulee parempi mieli, eikös?

Esillä 25 viestiä, 301 - 325 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008