30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Vuosi on vaihtunut joten nyt katseet kesän tapahtumiin: Aloitetaanpa siis suoraan kesän päätapahtumasta eli The Invitationalista. Viime kesän tapahtuma onnistui sen verran hyvin, että ajattelin mennä samalla konseptilla toistamiseen. Tapaamme siis Ringsidessä joku heinäkuun perjantai. Asiasta on puhuttu alustavasti Janoksen kanssa, päivä lyödään lukkoon kun sen aika on. (11 on pois pelistä kun The Boss saapuu stadikalle). Pistäkää kehiin ajatuksia ja ideoita hauskan tapahtuman takaamiseksi: oheisohjelmaa, kisaa, demoa jne. Kisan sivut

    KL

    Viime vuonna oli kiva taitokisa, joten jotain samanmoista voisi ajatella tällekin vuodelle.

    Televisiossa oli taannoin semmoinen kilpailu, jossa lyötiin palloja eri korkeudella olevista renkaista läpi. Etäisyys oli kai vajaat parikymmentä metriä ja renkaat parista metristä 5-6 metrin korkeuteen asti. Voisikos tämmöisen telineen jotenkin kyetä rakentamaan rangelle? Tuota pallon lentokorkeutta kun ei niin kovin usein joudu miettimään, niin tässä olisi toisenlaista haastetta.

    Voisin ilmottautua mukaan jotta kerkeän perua sitten kun kisa lähestyy 😀

    Jamasa Lupe kirjoitti: (2.1.2008 11:54:29)
    Voisin ilmottautua mukaan jotta kerkeän perua sitten kun kisa lähestyy 😀

    Jos ilmoittaudut vaan tuohon taitokisaan niin ei kirvele sitten kesällä niin pahasti.

    Jippii! Tätä ei voi jättää väliin. Heinäkuun loppupuolellahan on se Italialaisten järkkäämä golf-foorumeiden skaba, johon ainakin itse olen varautunut lähtemään, joten kuun alkupuoli voisi olla parempi. Eikös 4th of July kuullostaisi melko juhlalliselta 😮

    KL kirjoitti: (2.1.2008 11:48:28)
    Viime vuonna oli kiva taitokisa, joten jotain samanmoista voisi ajatella tällekin vuodelle.

    Televisiossa oli taannoin semmoinen kilpailu, jossa lyötiin palloja eri korkeudella olevista renkaista läpi. Etäisyys oli kai vajaat parikymmentä metriä ja renkaat parista metristä 5-6 metrin korkeuteen asti. Voisikos tämmöisen telineen jotenkin kyetä rakentamaan rangelle? Tuota pallon lentokorkeutta kun ei niin kovin usein joudu miettimään, niin tässä olisi toisenlaista haastetta.

    Mä viimevuonna ajattelin tuollaista vähän erilaista taitokisaa. Silloin iski toteutuspuolella lähinnä aikapula (kuinka ollakkaan). Toinen haaste on se, että kaikki halukkaat ehtisivät siihen osallistua. Helpoiten se tosiaan voisi onnistua rangella esim. merkatuilla palloilla ja ’pusseilla’ joihin pallot kerääntyväisivät. Silloin useampi voisi tehdä rastia samanaikaisesti ja tulokset voisi laskea jälkikäteen. Siellähän voisi olla myös perinteisempi target-rasti, jossa on isoja ’pusseja’ eri etäisyyksillä ja kauempana olevista saisi enemmän pisteitä.

    Ajattelin käydä GPI:in liittyen katsomassa liiton sivuilta ensi kesän kisakalenteria. Sattumalta huomasin etusivulla mahdollisuuden ”personalisoida” sivut ja valita oman kotiseuran uutiset näkyviin.

    No siitä sitten ylpeänä klikkasin Rinkun kotiseuraksi. Nyt siinä laatikossa lukee kehoitus :”Vaihda seuraa”. Onko tuo henkilökohtaista vittuilua, onko Janos sanonut jotain pahasti liitonmiehille vai mikä maksaa?

    Ai niin ja se alkuperäinen asia: Oli vaan 2007 kisakalenteri siellä…

    Seurathan ilmoittavat kilpailunsa vasta helmikuun puolella liittoon…

    No jotain tuollaista aikaa arvelinkin.
    Luulen että 4.7. olisi se vahvin ehdokas.

    Mielellään tuun mukaan – kisoista hyvät kokemukset Hill Side, masters, Kytäjä ,
    kunhan ei osu mäkimiesten kanssa samaan viikonloppuun .
    Tän vuon Mika K. järjestää kisat Kuopiossa, Savossa.

    No jo vain mukana ollaan ja vahvasti. Rinkun kokemukset olivat ihan hyviä. Ehdotan, että taitoasiat keskittyisivät kisan alkuun ja loppuun. Ensimmäisenä lähtevät tekevät ne kierroksen lopuksi ja viimeiset ennen kierrokselle lähtemistä. Pituuslyönnissä meidän kaikkien tulee olla kannustamassa, se kisa pidetään sitten kun viimeinenkin lähtö on paikalla. Joko saa ilmoittautua ?

    Kyy

    Terve taas kaikille pitkästä aikaa.Nyt kun alkaa omat kiireet hiukka hellittää niin ehtii tälle golfosastollekin paneutua.Mukava huomata että täällä on vaihteeksi keskitytty asialliseen juttuun ja jätetty toi vidduilu muiden foorumeiden huoleksi, ei mene niin tuhottomasti aikaa kaikenlaisien lässynlässyn viestien kahlaamiseen.
    Ja asiaan: noitten kekkerieden paras ajankohta olis varmaan aikas monelle toi heinäkuun eka eli 4.7.
    Reissua pukkaa niin minullekin kuin varmasti monelle muullekin mitä pidemmäksi kesä etenee.
    Toi taitokisa oli muka feature noissa kekkereissä ja jos tohon vanhaan konseptiin vielä lisäis tollasta rangella tapahtuvaa korkeussuunnan taitolyönnettä, niin siltä osin se täyttäis varmaan myös vaativammankin kisaajan maun ja jugillehan voitais järkätä johonkin rinteeseen oma lyöntipaikka jossa hän vois esitellä niitä 150 metriä korkeita taidonnäytteitä, kun nyt näyttää siltä että täällä niihin ei kukaan muu kuin sinä usko : o )) (sori jugi oli senverran hauskaa lukea niitä, että oli pakko nyt kuitata kun en oo aiemmin ehtinyt)

    KL

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)

    Pistäkää kehiin ajatuksia ja ideoita hauskan tapahtuman takaamiseksi: oheisohjelmaa, kisaa, demoa jne.

    No se Torvi Sektio!!!

    Eikun…. Torvisektio!

    EFC

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    Tapaamme siis Ringsidessä joku heinäkuun perjantai.

    Pakko tuoda esiin pieni pettymys kentänvalinnan suhteen, on ollut nimittäin mukava kiertää hyvässä seurassa eri kenttiä. Siitä huolimati mukana.

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    11 on pois pelistä kun The Boss saapuu stadikalle.

    Kyllä, tuo perjantai on jo varattu

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    demoa jne.

    Jne:stä en tiedä mutta demohäppeningin voin tällä kertaa värkätä paikan päälle.

    Jeps!

    Todennäköisyyksien mukaan joskus voi onnistua kisoissakin! Mikäköhän on todennäköisyys!

    Teillä muuten loppu lonkero viime kesänä kesken! Se oli siivoton virhe:)

    M55 SM alkaa Tampereella 4.7. Eipä taida tuo monia koskettaa?

    EFC kirjoitti: (2.1.2008 19:13:25)
    Pakko tuoda esiin pieni pettymys kentänvalinnan suhteen, on ollut nimittäin mukava kiertää hyvässä seurassa eri kenttiä. Siitä huolimati mukana.

    Sama… =(

    Parti PersiMonni kirjoitti: (2.1.2008 11:16:47)
    Pistäkää kehiin ajatuksia ja ideoita hauskan tapahtuman takaamiseksi: oheisohjelmaa, kisaa, demoa jne.

    Ohessa oma ehdotukseni hauskan tapahtuman takaamiseksi:

    Olen ankarasti miettinyt mitä viime kesän tapahtumasta jäin kaipaamaan. No sehän on tietenkin tapahtuman sosiaalinen puoli. Jouduinhan lähtemään pian pastanjauhamisen jälkeen aiemmin sovitulle reissulle. Esimerkiksi the Bändin keikka jäi minulta kokematta.

    Niinpä ehdotankin, että tänä vuonna tapahtuma aloitetaan lounaalla oikein pitkän kaavan mukaan. Tai brunssilla jonka jälkeen saunotaan. Saunan jälkeen nautitaan päivällinen ja normaalit ruokajuomat. Tai BBQ terassilla, miten vain; minulle kyllä kaikki käy.

    Golfin osalta riittää mainiosti skills games rangella. Rangellahan voi häärätä vähän päissäänkin. Tänä vuonna painopiste on korkeuslyönneissä, kuten KL ehdotti. Alle 80 metriä korkeat palkitaan rähinällä ja buuauksin. Pituuttakin lyödään, kuinkas muuten. Tänä vuonna lyödään palloa kaljatölkin päältä rautakolmosella.

    Varsinainen lyöntipelikilpailu on vapaaehtoinen. Kentän kiertää kuka kykenee. Veikkaan, että junnut ja raittiit ovat tänä vuonna vahvoilla. Palkinnot kuitenkin arvotaan kaikkien läsnäolijoitten kesken. Jossain vaiheessa.

    Jätän ehdotukseni järjestelytoimikunnan pohdittavaksi.

    Johtaja XXL kirjoitti: (3.1.2008 10:41:45)
    Niinpä ehdotankin, että tänä vuonna tapahtuma aloitetaan lounaalla oikein pitkän kaavan mukaan. Tai brunssilla jonka jälkeen saunotaan. Saunan jälkeen nautitaan päivällinen ja normaalit ruokajuomat. Tai BBQ terassilla, miten vain; minulle kyllä kaikki käy.

    Tässä tapauksessa tuskin saavun paikalle autolla, kuten erehdyin viime vuonna tekemään. Kerta se oli ensimmäinenkin, parilla reissullahan minulla on ollut jonninmoinen asunto parkkipaikalla mukana ja kertaalleen matkasin HillSiden kisaan junalla. Tampereelle.

    Itse asiassa siihen Rinkun terassin viereenhän on rakennettu mitä mainioin pieni telttailualue!

    Johtaja XXL kirjoitti: (3.1.2008 10:41:45)

    Olen ankarasti miettinyt mitä viime kesän tapahtumasta jäin kaipaamaan. No sehän on tietenkin tapahtuman sosiaalinen puoli. Jouduinhan lähtemään pian pastanjauhamisen jälkeen aiemmin sovitulle reissulle. Esimerkiksi the Bändin keikka jäi minulta kokematta.

    Ja palkintopallitkin on vielä noutamatta ;o).

    JKO

    Jo vain. Hehkutus alkakoon. Mukaan taistoon.

    Jaaha jaaha. Se aika vuodesta taas. Hienoa hienoa. Taitokisa viime kesänä oli ihan huippu, ehdottomasti joku vastaava mukaan tänä vuonnakin. Mutta muistetaan, että se pääasia on silti se 18 reiän kisa, kaikki muu on maustetta vaan.

    Ja, jos ei vastalauseiden myrskyä yleisön tai esiintyjien joukosta nouse, The Band saapunee tänäkin vuonna treenikämpän pimennoista heiluttelemaan tärykalvojanne, eikös niin Tetsa, KL ja StiX? Muistakaa, että The Bandin riveissä on uusia paikkoja auki, erityisesti vokalisteja, puhaltajia ja perkussionisteja kaivataan. Jos ei kahden tunnin setin hinkkaaminen keikkakuntoon The Bandin kanssa innosta, niin saa tulla vaikka ihan yhden biisiin ajaksi vierailevaksi solistiksi/vahvistukseksi.

    Tuoppi kirjoitti: (4.1.2008 10:01:41)
    Jos ei kahden tunnin setin hinkkaaminen keikkakuntoon The Bandin kanssa innosta, niin saa tulla vaikka ihan yhden biisiin ajaksi vierailevaksi solistiksi/vahvistukseksi.

    Näkisin, että ainakaan kovin moni kauniimman sukupolven edustaja ei vältsisti jaksa kattoa n+1 kappaletta hikistä urosta X x Y tuntia, missä X on treenien määrä ja Y kesto… Tosin viime kerrallahan me laitettiin soppa kokoon noin 10 treenin voimin. Toivottavasti aika ei ole kullannut muistoja liikaa 🙂

    LrlLrlRr eli mukana ollaan toki – treenikämppää vois alkaa melkeen jopa jo haisteleen. Itsellä on täksi kevääksi itse asiassa pikku projekti, joten sama treenis varmaan voisi toimia myös the IsoBändin (tuleehan se sektio, Torvi?) soittotilana.

    Ps KL: nöyrryn ja harjoittelen sen perkeleellisen vempaimen käytön tässä kevään aikana…

    PRKL ku näitä ei voi muokata – ylläpitoo!!!

    The GPIBB.

    Soittakaa Paranoid!

    Mä oon taas mukana. Jossain säikeessä niitä puhaltimia alkoi pintaantua, missähän ne on nyt? mä ehdotan että simppelöidään ohjelmistoa ja vedetään ainoastaan täysillä. Eihän ne vehkeet vielä olleet ku puolessa välissä ja kansa kaikkosi silti…

    Get on!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408233 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008