Aihe: Clubhouse simulaattorigolf 2004 - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Clubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 331)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ovat mulla kotona, kun joskus töistä sinne kotia pääsen, niin laitan tulokset tänne ja Ketulle maililla.

Onks kellään alaselkä kipee? Mä en aamulla meinannut päästä sängystä ylös. Kait se johtui siitä, että löin koko rahan edestä ;-), muuten tuo liikuntapuoli jää simussa vähälle.

Polvi alkaa olla jo seisonta kunnossa ja kävelysauvat on jätetty nurkkaan. Svingi on varmasti hieman varovainen, mutta eiköhän sitä voisi onneaan kokeilla.

Löytyykö ryhmää, johon mahtuisi mukaan. Melkein kaikki ajat käyvät. Valitettavasti Tuopin varaama maantai on ainoita aikoja, mitkä eivät sovi.

Myös päivällä pääsisin Malmille.

Ja nyt RYHTIÄ siihen peliin…niille jotka EI ole vielä pelanneet…Nythän mä oon ensimmäisenä putoajan paikalla, ja kyllä hatuttaa jos niille sijoille jään, voi kerpeleen kerpele!!

Täytyy varmaan lähteä kannustamaan seuravaa ryhmää, jos ei muu auta.

Hyvä Kettu.

Lue lisää: Alkukarsinnat

Tein tuonne mailaverstaalle alustavan tulossivun. Sieltä puuttuvat vielä Malmin 1 ryhmän tulokset, mutta eiköhän ne sinne iltasella ilmesty.

Sain myös jo golfladyltä muutamia kuvia, lisään ne myös tuolle sivulle iltasella. Jos joku eilen paikalla olleista ei halua kuvaansa näytille, niin sitten vain viestiä. Heitän ne kuvat sinne kyllä ilman sen kummempia selityksiä 🙂

tuolla aikaisemmalla sivulla on linkki myös tulossivulle, mutta

alla vielä suorakin.

Lue lisää: Clubhouse simulaattorigolf 2004: Ensimmäinen kierros

Apuuva,

mihin mennessä pitää pelata ja kuka pelaa missä

aaaappppppuva !!!!!!!!!!!!!!

mäkkäri

voisin mahdollisesti lähteä mukaan maanantaina pelaamaan…. täytyy vielä vahvistaa nuo opiskelu kiireet…. loppu viikosta voisin ilmotella varmistuksen pelistä, mutta alustavasti olisin tulossa….

ps: onkos tuomo muuten talman poikia…

Tuoppi ja Tommy Armour kisaavat Malmilla 12.1. 17:30 alkaen, sinne vaan mukaan.

Nittykummussa tulee parempia tuloksia! Sinne! Vieläköhän mahtuisi mukaan?

En ole koskaan simussa pelannut, mutta kyllä minuakin jo kiinnostaa.

Syntyisikö vielä yhtä lähtöä?

Olisin myös kiinnostunut kilpailusta, mikäli se vielä on mahdollista?

Terveisin pallokoira

Soitin Green golfiin ja paikka on Lauantaisi auki 9,00-20,00. Jos kilpailijoita otetaan lisää ja kun selkeästi esim Niittykummun porukka sai HUOMATTAVASTI helpomman simun, todisteena vaikka Tetsan TODELLISET avaukset jo legendaariseksi muodostuneella 14 väylällä, puhumattakaan Malmi kakkosen etuysistä, niin finaaliin mahtuisi kolme täyttä ryhmää peräjälkeen samaan simuun ? Olosuhteet olisivat tasapuoliset.

Mitäh… ei ole oma lehmä ojassa. Kysykää vaikka Kobolta 🙂

Henkan ehdotus on hyvä. Finaali on parasta pelata samalla simulaattorilla, jotta nämä spekulaatiot simulaattorien eroista voidaan estää. Helppo simulaattori Niittykummussa, hah, kädettömien rypistelyä sanon minä. Finaalissa voitaisiin pelata ’käänteisessä’ järjestyksessä, ihan niin kuin oikeissakin skaboissa cutin jälkeen.

Kun kisa tosiaankin alkaa nyt vasta saavuttamaan ansaitsemaansa suosiota ja osallistuja määrä on huimassa kasvussa alkuperäisestä (johtuukohan kohtuulisen huonoista tuloksista malmin simu 1:ssä?) niin vähintäänkin kohtuullista olisi vahvistaa rajaksi tässä vaiheessa 73 tai parempi…

Ei tässä mitään omakohtasia etuja ole kyseessä, (no eipä) ihan vaan Henkan mielenterveyden puolesta vaan yritän taistella. Oisko reiluu eli ei 😉

Dear Golflady lykkää ne reikäkohtaiset tulokset tänne että saadaan nauraa…

Viimeistä ilmoittautumispäivää ei ole vielä määritelty, eikä maksimi osallistujamäärää rajattu, niin kai tänne hyvin mahtuu vielä mukaan.

Jossain vaiheessa täytyy sopia ensimmäisen kierroksen viimeinen pelipäivä ja/tai viimeinen ilmoittautumispäivä. Eniten tätä kai säätelee jo pelanneiden himo uudelleen ’kentälle’ tosi toimiin.

Vielä mukaan tulijoiden on hyvä ilmoittaa händärinsä tänne, niin saadaan Ketun_ taulukko pidettyä ajan tasalla.

Jos joihinkin ryhmiin ei saada kolmea kisaajaa, niin käsittäkseni Tetsa ja allekirjoittanut itse on valmis lähtemään merkkariksi mukaan rundille, mikäli aikataulut antavat myöten.

PS Kettu_, olisikohan ilmoittautumistaulukkosi selkeä lukuisempi, jos pelaajat olisi järjestetty peliryhmittäin. Uusien ryhmien kokoonpano näkyisi helpommin

Mä oon täällä duunis vielkii, yritän päästä parin tunnin sisään kotio. Sit saat nauraa, ainakin joukkueelle golflady, tetsa & kobo á la väylä 14.

Mitäs nauramista siinä on… viimisellä mentiin pw:llä yli että heilahti eikä edes sukat kastuneet.

’Mennäänpäs mokoman suon yli että heilahtaa’ Siinä sitä nähtiin golfyhteistyötä, tiimihenkeä ja taaskin lopussa rutistus palkittiin ja pallo kilisi hienosti kupissa 🙂

Ilmottaudun simulaattorogolf 2004 kilpailuun.

Pallokoira hcp 11.0.

Saisinko vielä ohjeita mm. mistä peliryhmä, missä jne.

Ilmoittaudun mukaan ja olen ilmoittanut tasoitukseni Ketulle. Odottelen peliseuraa ja aikaehdotuksia Niittykummun simulaattoriin. Minulle käyvät arki-illat ja ainakin tuleva viikonloppu.

ROD 6, 5, 4, 5, 3, 4, 8, 5, 8 = 48 takaysi 4, 6, 4, 5, 3, 5, 7, 4, 6 = 44 yhteensä 92 – 5 netto 87

Kobo 8, 6, 5, 4, 3, 3, 8, 5, 6 = 48 takaysi 4, 6, 4, 4, 4, 5, 6, 4, 4 =41 yhteensä 89 –16 netto 73

Henkka 6, 5, 3, 3, 4, 3, 5, 5, 6 40 takaysi 4, 6, 2, 3, 5, 5, 7, 5, 5 =42 yhteensä 82-9 netto 73

Golflady 7, 7, 5, 7, 5, 6, 12, 7, 9 = 65 takaysi 5, 9, 7, 8, 25, 13, 6, 5, 6=84 yhteensä 149-15 netto 134

Sainpas nämä naputeltua. Toivottavasti ovat oikein. Ja eikun nauramaan 😀

Taas ollaan viimetingassa mutta kokeillaan kuiteski. Oon huomenna aamulla/päivällä menossa Niittariin treenaamaan jos siellä on tilaa. Onko halukkaita kisaajia / treenaajia?

JKO

Ehdotus jatkosta:

Kiinnostus on herännyt. Pelaaminen kiinnostaa. Tulijoita on lisää. Liian tiukka CUT raja on inhottava.

Jatketaan alkusarjaa ja otetaan jatkoon enemmän pelaajia.

siis:

Kolmessa tunnissa 4 nopeaa pelaa 18 reikää eli 12 tunnissa menisi 4 ryhmää läpi.

Silloin yhden päivän aikan saisi semifinaaliin 16 urhoollista. Aamusta iltaan eli voisi sopia työssä kävijöille myös arkena.

Eräs vaihtoehto jatkosta:

Näistä 4 ryhmästä 3 jatkaa välieriin ja häviäjä putoaa B finaaliin jonka voittaja pääsee A finaaliin haastajana.

Viereissä simussa B finaali ( pituutta antavassa ).

Minusta saisit peliseuraa Niittykumpuun esim ensi lauantaina puolenpäivän jälkeen.

No niin nyt kun peli kovenee ja pelurit pehmenee… Ei minkäänlaista urheiluhenkeä 😉 Pelurit left ja King Kong ovat kuunnelleet kauhuissaan kertomuksia Malmin oikean puoleisesta simusta ja päätyneet varmistamaan cutin jossakin lapsille viritellyssä Niittykummun mikkihiiri simussa…

Psyykkaus jatkuu kunnes se loppuu 🙂

Mulle sopii! Nyt kiireesti varailemaan, jos vaikka löytyisi aikaa.
    Tietääkö Tetsa, mihin asti se on auki? Kyselen huomenna ja ainakin yksi mahtuisi hyvin mukaan (3 tuntia).

Esillä 25 viestiä, 126 - 150 (kaikkiaan 331)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #495702 kohteessaClubhouse simulaattorigolf 2004

Etusivu Foorumit Yleistä Clubhouse simulaattorigolf 2004