Re: Voiko caddie julistaa varapallon? - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötVoiko caddie julistaa varapallon?Re: Voiko caddie julistaa varapallon?

#284848 Ilmoita asiaton viesti

Mika Ahola kirjoitti: (12.12.2010 9:54:18)
En avaa sääntökirjaa, mutta vastaan, että toisena lyöty on pelipallo. Eikös nämä mene pelaajan ratkaisujen mukaan.

Toisaalta, pelaajahan on vastuussa myös caddien tekemisistä, mutta ei kai sanomisista.

Sananvapautta demokratiassa tärkeänä arvona pitää:

Eikös juuri jossain kisassa pelaaja saanut penttiä kun caddie kertoi milla mailalla pelaaja löi (tjs)?