Re: Tulevaisuudenvisio? - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäTulevaisuudenvisio?Re: Tulevaisuudenvisio?

#466450 Ilmoita asiaton viesti

Parti kirjoitti: (9.3.2010 19:05:24)
… Suomessa kuitenkin lajiteltu joukkoon jota ei tarvitsisi oikeastaan olla olemassakaan.

Sä oot suoraviivaisten ratkaisujen mies. Mitäs jos myydään nää tapaukset taxikuskeiks Dublinin?