Re: Tulevaisuudenvisio? - Golfpiste.com

9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][27]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitYleistäTulevaisuudenvisio?Re: Tulevaisuudenvisio?

#466450 Ilmoita asiaton viesti

Parti kirjoitti: (9.3.2010 19:05:24)
… Suomessa kuitenkin lajiteltu joukkoon jota ei tarvitsisi oikeastaan olla olemassakaan.

Sä oot suoraviivaisten ratkaisujen mies. Mitäs jos myydään nää tapaukset taxikuskeiks Dublinin?