Etusivu›Foorumit›Yleistä›Kuka nämä kentät rakennutti, kuka lähti mukaan ja miksi›Re: Kuka nämä kentät rakennutti, kuka lähti mukaan ja miksi
kebax kirjoitti: (5.3.2010 12:06:41)
Chip Greenside, suomen golf kokonaisuudessaan.
Kiitos! Monelle tuonkaltainen arvostus voisi nousta hattuun, mutta itse kykenen säilyttämään mielenmalttini ja jatkan todennäköisesti valitsemallani linjalla.

