Re: Dogleg par4, lipputanko makaa greenillä, pallo kiinni tangossa - Golfpiste.com

27.9.–4.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][18]
KilpailuaSuomalaista

EtusivuFoorumitSäännötDogleg par4, lipputanko makaa greenillä, pallo kiinni tangossaRe: Dogleg par4, lipputanko makaa greenillä, pallo kiinni tangossa

#284482 Ilmoita asiaton viesti

Rauski kirjoitti: (25.1.2011 10:23:49)

Pelaaja ei näe lippua maassa (dogleg)-> ei rankkuja
Pelaaja ei usko saavansa palloa greenille jossa lippu makaa, mutta osuu kuitenkin-> ei rakkuja
Pelaaja lyö toisen lyönnin (saavutettavissa) tai par3:lla ekan lyönnin ja pallo osuu maassa makaavan tankoon -> kaksi rankkua.

Saatiinko ratkaisu asiaan?

Ekasta kohdasta samaa mieltä.

Toisen ja kolmannen kohdalla pitäisin ratkaisevana sääntö 17-1, huomautus2:Jos ennen lyöntiä pelaaja huomaa lipputankoa huollettavan, siirretyn paikaltaan tai nostetun eikä hän sitä vastusta, katsotaan pelaajan hyväksyneen nämä toimet.
Elikkäs jos on tiedossa että lippu on pois paikaltaan, pelaaja ottaa lyödessään tietoisen riskin osua lippuun. Oli se sitten kuinka kaukana tahansa.