-
JulkaisijaArtikkelit
-
Käykää nyt hyvät ihmiset katsomassa tuo SuomiGolf.net golf-foorumi…. On muuten sitten tasan 1000 kertaa parempi kuin MIKÄÄN muu GOLF-aiheinen foorumi MISSÄÄN!!!!!!! Kertokaapa vertailumielipiteenne esim. tähän forumiin!!!??? Siellä saa TÄYSIN ILMAISEKSI VIP-rekisteröinnin koko ensi vuodeksi, kun rekisteröityy tänä vuonna, ei liittymismaksua eikä mitään muitakaan kuluja!!!! Normaalihinta on 28 EUR!!!!! (Liittyminen 10 EUR+Vuosimaksu 18 EUR). Lue lisää: http://www.SuomiGolf.net
Nuo VIP-palvelut sisältävät mm. uutisia, keskuteluforuumin, golfklinikan jne. Eli palvelut, jotka saa näiltä ja muilta sivuilta ilmaiseksi, joten mitä järkeä on maksaa vuosimaksua 18 e??? Ehkä ideana on vain saada ensimmäisen ’ilmaisen’ vuoden täkyllä rekisteröityneitä, jotta mainostila menisi kaupaksi.
Ja aika hiljaiselta tuo sivusto näyttää, puolet kommenteista on ylläpitäjän omia. Golfkaupassa on tasan kaksi tuotetta Suomigolfin palloja ja paitoja tarjolla. Mutta toivotaan että immeiset kuitenkin löytävät sivut, suomalaisia golf-sivuja ei ole vielä liikaa.
HAHAHAHAHA! 😀
Tämän on pojat pakko olla koko intternetin paras vitsi!
On sulla kanttia! Tuut tänne vinkuun asiakkaita, joita ensin olet homotellut. Ei hyvä.
Sovitaanko niin, että lähetät golfpisteelle oman 18,-Euroasi kun kerran tulet tänne kirjoittelemaan, lukemaan uutisia jne. Voidaan tuhlata ne sitten ensi vuoden Klubi-kisoissa.
Olet muutamilla kirjoittamillasi riveillä saanut karkotettua potentiaalisia ’jäseniä’ SuomiGolf.net sivuilta. Ainakin minun kohdallani ’onnistuit’. Toivottavasti olet yksi ko. sivujen tekijöistä, jottet ole aiheuttanut hallaa kenellekään kolmannelle osapuolelle.
En nyt kylla ymmarra mista ihmeet ’homottelusta’ sa oikein puhut?
Mun mielesta tama ’keskustelupalsta’ on kaikkea muuta kuin asiallinen….
No, toiset tykkaa aideista toiset tyttarista….
En verrannutkaan mitaan muuta kuin keskustelupalstaa keskustelupalstaan…. Etta semmosta….
Ja mulla ei ole muuta tekemista SuomiGolfin kanssa, kun etta olen jasen siella….
Lue lisää: Suomigolf.net
Että et ymmärrä? Kun nyt tykkäät linkitellä, niin väännetään vielä kerran. ’…. Toki verrattuna Golpisteen ja Jippiin paskaforumeihin, joissa jauhetaan h**ojuttuja ym paskaa jatkuvasti…’.
Lue lisää: Tässä ymmärrystä
Ou nou!!!
Nyt äkkiä kaikki rekisteröitymään teeteen ja pphh seuraksi,eka vuosi ilmaseksi!!!
Saa samat palvelut kuin täällä+vähemmän keskustelua,jäseniä,huumoria ja kaiken kruunaa 18 euron vuosimaksu:)
Aika TV-shop meininkiä tulla mainostelemaan tänne…
Joo kyllä musta vähän tuntuu siltä että taitaa rekisterinti VIPiksi jäädä tekemättä. Jos täällä vallitseva keskustelu on kerran uloste -tasoista hinaaja -läppää, niin olkoon. Hyvin on minulle kelvannut, ja kelpaa jatkossakin.
Tämänkun näin niin pakko se oli alkaa tännekkin asiasta kommentoimaan..
Jokaisella on toki tapansa markkinoida ja saa tehdä niinkuin itse haluua.. Kuitenkaan itse en tälläistä katso fiksuna tapana, mutta mitä minä olen sanomaan..
Tästä kuitenkin sen verran, että samasta portaalista olen nyt nähnyt kaksi aiempaa kommentia ja tässä alla linkit, jokainen ken tahtoo voi katsoa ja kommentoida..
http://www.suomigolf.net/forum/viewtopic.php?p=185&highlight=#185
http://www.golfarit.net/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=145;start=0#msg548
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)
Esillä 10 viestiä, 1 - 10 (kaikkiaan 10)