Aihe: Vuoden 2006 tulokas foorumilla? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?

Esillä 21 viestiä, 151 - 171 (kaikkiaan 171)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL

Rifle kirjoitti: (7.9.2006 10:56:34)

Minusta on hieno juttu jos tällaisen palstan kautta haetaan peliseuraa yms. aivan kuten jo aiemmin sanoin. Sorry nyt jos tuntuu jotenkin naivilta, että pitää vielä starttiajatkin sopia julkisen foorumin kautta kun muitakin välineitä on keksitty. Jos kaikki tänne kirjoittavat sopisivat omat pelikierroksensa tämän forumin kautta niin aika soppa siitä syntyisi….mutta kukin tyylillään.

Ehkä tässä olisi ollut mahdollista tehdä sellainen kompromissi, että Mary Teyon Sankarit olisivat avanneet oman ketjunsa tälle sopimiselle, jota muut kuin varsinaiseen tapahtumaan osallistuvat tai siitä kiinnostuneet olisivat sitten voineet välttää kuin ruttoa. Kieltämättä alkuperäisen ketjun sanoma alkoi jossakin vaiheessa hämärtyä kuin syyskuinen ilta.

On se nimittäin kuitenkin niin, että starttiaikojen sopiminen neljän porukalla ja erityisesti sitä suuremmalla on tällä foorumilla aika helppoa ja kätevää. Miksipä hyvää välinettä ei käyttäisi? Erillinen ketju ja siihen rittävän kuvaava otsikko vain peliin.

KL kirjoitti: (7.9.2006 13:09:21)
    On se nimittäin kuitenkin niin, että starttiaikojen sopiminen neljän porukalla ja erityisesti sitä suuremmalla on tällä foorumilla aika helppoa ja kätevää. Miksipä hyvää välinettä ei käyttäisi? Erillinen ketju ja siihen rittävän kuvaava otsikko vain peliin.

Joo kyllä…peliaikojen sopiminen ei liippaa tai edes hatarasti tue originaalia otsikkoa tai sen esittäjän alkuperäistä motiivia threadille.

KL on tässä oikeassa. Muilta menee laatuaikaa hukkaan kun harhaantuu otsikon takia luulemaan jotain muuta.

KL kirjoitti: (7.9.2006 13:09:21)
    Miksipä hyvää välinettä ei käyttäisi? Erillinen ketju ja siihen rittävän kuvaava otsikko vain peliin.

Hyvä välinehän tämä ei ainakaan muitten palstalaisten kannalta ole kun lähtee topicci viimeistään siinä vaiheessa lapasesta kun tulee sivun verran näitä treffi-ilmotuksia.

Hyvä väline tämä foorumi olisi jos täällä kaikkien oikeiden foorumeitten tapaan pystyisi lähettämään privaviestejä.

Tosin eivät nämä pelin sopimiset kyllä minua liikaa ole haitanneet.

Jukka-62 kirjoitti: (7.9.2006 13:15:45)

Joo kyllä…peliaikojen sopiminen ei liippaa tai edes hatarasti tue originaalia otsikkoa tai sen esittäjän alkuperäistä motiivia threadille.

Tosin Jukka, harvat sinun viestisi liippaavat läheltä tai edes hatarasti tukevat originaalia otsikkoa. Paitsi tietenkin omiasi joiden motiiveista ei kenelläkään ole kyllä armainta haavistusta. =)

januz kirjoitti: (7.9.2006 13:20:29)
    Tosin Jukka, harvat sinun viestisi liippaavat läheltä tai edes hatarasti tukevat originaalia otsikkoa. Paitsi tietenkin omiasi joiden motiiveista ei kenelläkään ole kyllä armainta haavistusta. =)

Totta olen muutaman kerran ollut ohi aiheesta kuten nyt jatkamassa omaa OT juttuasi. Pääsääntöisesti pyrin pysymään otsikon aihepiirissä.

Jukka-62 kirjoitti: (7.9.2006 13:36:49)
    Totta olen muutaman kerran ollut ohi aiheesta…

Suhteellinen käsite tuo muutama… 😉

karvaan kulkoo – ja hauvat haukuvat –hau – hau .

januz kirjoitti: (7.9.2006 13:49:27)
    Suhteellinen käsite tuo muutama… 😉

Jo isoäitini oli tätä mieltä: ’ Mitä siitä jutun hyvyydestä, kunhan sitä vaan tulee ! ’

Miten ihmeessä saat tuon hcp:n pysymään tai putoamaan tuonne 4,5:een ?

Treenatko talvella ulkomailla ?

Jukka-62 kirjoitti: (7.9.2006 15:16:59)
    Miten ihmeessä saat tuon hcp:n pysymään tai putoamaan tuonne 4,5:een ?

Treenatko talvella ulkomailla ?

Lähipeli se on joka ratkasee ja tietysti greeniosumat plus sitten auttaa jos avaukset pysyvät pelissä ja lentävät riittävästi(10 viimeisen kiekan keskiarvo 79). 0,1 vielä tämän kauden tavoitteen täyttymiseen ja ensi kaudella sitten koittamaan haastajakiertueelle. =)

En treenannut talvella enkä juuri paljon pelannutkaan viime kaudella, tänä talvena toivottavasti joku epsanjan/thaimaan pelimatka järjestyy.

Että sellasta vaan että jury valitsi vuoden tulokkaaksi Jukka-62:n ja palkinto on tänään lähetetty postin välityksellä. Toivottavasti tulloo perille asti ilman kierteitä :).

Onko vastaan panemista jollain? Jos on, niin…

Jamasa kirjoitti: (7.9.2006 16:15:01)
    Että sellasta vaan että jury valitsi vuoden tulokkaaksi Jukka-62:n ja palkinto on tänään lähetetty postin välityksellä. Toivottavasti tulloo perille asti ilman kierteitä :).

Onko vastaan panemista jollain? Jos on, niin…

Kovasti on vastaanpanijoita. Kiitti kuitenkin ja kerron sitten oliko palloista tuloksellisesti hyötyä. Itse uskon että on. Gallaway on hyvä pallo.

Palataan…nyt on kiire.

Ymmärrän kyllä Riflen pointin ja olen ihan samaa mieltäkin. Tästähän on ollut ennenkin juttua. Toki keskustelujen seuraaminen menee mahdottomaksi, mikäli kaikki hakisi peliseuraa missä ketjussa sattuu, notta ihan asiallisesti kirjoitettu ja oikea pointti.

Sen verran haluan selvittää mopon karkaamista käsistä, että kun kyse oli palstan (tai siis alkuperäisessä Jamasan avauksessa vuoden parhaasta) kirjoittajasta, niin minä itse nykyään kun valitettavan huonomuistinen olen, en osannut sanoa kuka on tämän vuoden tulokas, notta nimesin muutaman oman suosikkini, vain sen vuoksi, että hieman aihetta sivuten se mielestäni tähän ketjuun oivasti sopi.

Tästä päädyimme siihen, että Jäsen XXL päätti hyvänhyvyyttään minun hyvistä perusteluistani johtuen luovuttaa minulle ’varjopalkinnon’ (eli kolme Titun Pro V1 palloa), jonka luovuttamisajankohdasta olemme siis keskustelleet. Valitettavaa tietysti on, että keskustelu on vähän karannut leppoisaan jutusteluun, mutta aihekkaan tuskin viimeaikoina on ollut kovin ajankohtainen, kun kukaan siitä ei ole edes ollut kiinnostunut puhumaan. Ja voittajakin on jo selvinnyt.

Mitä taas tulee Arvon Voittajan kommenttiin:

Muilta menee laatuaikaa hukkaan kun harhaantuu otsikon takia luulemaan jotain muuta.

Niin, tuo nyt oli kutakuinkin huonoimmin kirjoittajalle osuva kommentti, mitä olen hyvin pitkään aikaan kuullut, enkä edes viitsi sitä alkaa sen enempää kommentoimaan.

Mutta kuitenkin: Rifle on aivan oikeassa ja pahoitteluni ainakin omalta osaltani että hieman sorruin ’chattailyyn’ 🙂 Suomen ykkösgolforumilla tietysti se ei ole liian suotavaa, kunhan huumori säilyy, mutta olisihan tämän tosiaan voinut muuallakin hoitaa 🙂

Minä rupesin heti tykkäämään voittajasta huomattavasti enämpi, kun saatiin Jukalle oma ketju 🙂

Pitäisiköhän minunkin…

Ainiijoo, mutta minullahan oli jo ne huuhaaketjut. Jospa nyt sitten kuitenkin jätetään johonkin muuhun ajankohtaan.

Eikös voitaisi palata pyllyjuttuihin ? Ne kun oli niin kivoja.

Jäsen XXL kirjoitti: (7.9.2006 10:30:44)

Henkka kirjoitti: (7.9.2006 9:42:56)
    Juujuu

Siitä vaan isäntä aikaa varailemaan. 9:00 – 10:00 sopii vallan mainiosti.

Klo 09.30 tervetuloa!

Kitoos. Säähookkani näyttää lupaavan suotuisaa keliäkin. Bueno.

Henkka kirjoitti: (7.9.2006 18:03:24)
    Eikös voitaisi palata pyllyjuttuihin ? Ne kun oli niin kivoja.

Joo palataan vaan. Vetoomus että heti lisää LET:n ja LPGA:n kisoja töllöön! Ja kuvakulmat kohdalleen. Ei niitä edestä tai sivulta tarvitse kuvata. Takaa riittää ihan hyvin. Sitten mulle oma toimisto tohon torille että on silmän ruokaa hela dagen…

No nythän tässä on missattu pointti. Voivotellaan, kun älykäs ja asiallinen keskustelu sotketaan sopimalla peliajoista. Kun sen sijaan olisi pitänyt voivotella sitä, notta minkä helvetin takia Ylläpito ei ole saanut kyhättyä Peliseurapalvelua tuohon etusivulle. Tätä voivottelua ei tarvitsisi voivotella eikä Jukka – 62:n laatuaika kuluisi asiasta poikkeavien viestien tavaamiseen. [Voi perkele mikä vitsi!]

Ja kuten aikaisemmin olen ilmoittanut, tulen jatkossakin esittämään kutsuja pelaamaan, ryyppäämään tms. mitä yllättävimmissä käänteissä täysin piittaamatta sen mahdollisesti aiheuttaamasta mielipahasta. Älkääkä minulle valittako. Tämä on täysin Ylläpidon käsissä.

Jäsen XXL kirjoitti: (8.9.2006 9:19:14)
    Ja kuten aikaisemmin olen ilmoittanut, tulen jatkossakin esittämään kutsuja pelaamaan, ryyppäämään tms. mitä yllättävimmissä käänteissä täysin piittaamatta sen mahdollisesti aiheuttaamasta mielipahasta. Älkääkä minulle valittako. Tämä on täysin Ylläpidon käsissä.

Mikset perusta omaa threadia…jossa ilmoittelet pelikavereillesi lähtöaikoja ? Sitä ei ymmärtääkseni kukaan voi estää tai kieltää.

Mä olin 1990-2002 eli noin 12 vuotta pätkätyöläinen ja työtön ( ilman mitään työkkärikorvauksia ajoittain ). Mun ajankäyttöön sun höpöviestien lukeminen ei juuri tee suurta lovea..se on menetetty jo aiemmin. Nyt olen kohta 2 vuotta tehnyt samaa duunia..eri firmalle tein samaa duunia 2003-2004.

Vuosina 1997-2002 opiskelin tietsikoita ja otin ekat kusot internetissä..jonkinlainen addiktio on jäänyt päälle. Jannu on oikeessa..olen liikaa netissä. Pahoittelen asiaa omasta puolestani.

Jukka-62 kirjoitti: (8.9.2006 9:38:25)

Jäsen XXL kirjoitti: (8.9.2006 9:19:14)

Mikset perusta omaa threadia…jossa ilmoittelet pelikavereillesi lähtöaikoja ? Sitä ei ymmärtääkseni kukaan voi estää tai kieltää.

Ellen nyt aivan väärin muista niin näin XXL toimikin joskus kauden alkupuolella. Nyt tuo threadi on hukkunut useiden muiden mielenkiintoisten ketjujen alle. Ylläpito voisikin lisätä nyt sitten alkuun vaikka sellasen ’Treffit’ osion tänne.

Kebax ymmärsi, Jukka – 62 ei. Asia on siis vaikea, muttei mahdoton ymmärtää. Jäädään jännittämään, notta ymmärtääkö Ylläpito..

Minä! Eiku…

Nojoo vitsit (ja vitsat) sikseen – annan ääneni Jukka-62 -nimimerkille. Muutama perustelu:

– Mielestäni en yleisesti ala tuottaa lämpöä kun luen palstoja, mutta ko. nimim. on saanut sen aikaan. Useammin kuin kerran. Samassa tredissä.
    – Ko. nimim. on joko erittäin taitava provoilija tai sitten ei. Jos jälkimmäinen, niin kts. ed.
    – Olen nauranut ääneen (jota tapahtuu lähinnä muilla palstoilla ja / tai KL:n pousteja lukiessa), joka on mielestäni hyvän kirjoittamisen merkki. Tai sitten ei – kts. ensimmäinen kohta.
    – Haluan ehdottomasti päästä ko. nimimerkin kanssa pelaamaan. Tai en oikeastaan – kädäys olisi varmasti kokemus.

Sumsum: keskiarvolla kymmenen poustia päivässä annan ääneni siis Nimim. Jukka-62:lle.

PS Henkalle ’perse-juttu’:

Emännän voisi ehkä laittaa tuonne Persekouluun ja lapset tänne.

Esillä 21 viestiä, 151 - 171 (kaikkiaan 171)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #487866 kohteessaVuoden 2006 tulokas foorumilla?

Etusivu Foorumit Yleistä Vuoden 2006 tulokas foorumilla?