Aihe: Uusi ulkoasu, mielipiteitä? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Uusi ulkoasu, mielipiteitä?

Etusivu Foorumit Yleistä Uusi ulkoasu, mielipiteitä?

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188920 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mitä olette mieltä golfpisteen uudesta ulkoasusta? Itse en henk koht ymmärrä värivalintaa ollenkaan, edellinen vihreä oli erittäin hyvä ja jotenkin tuntuu, että tällä ei ole mitään tekemistä golfin kanssa.. Toinen asia joka ehkä hiukan häiritsee on se, että leveyttä on tullut lisää ja siten tuntuu, että mainoksiakin mahtuu yhdelle ruudulle enemmän yhdellä kertaa. Toki mainosten tarpeen ymmärtää, mutta ei se sano, että niistä pitää pitää :). Kolmanneksi eriväriset otsikot on hiukan häiritseviä. Näyttäisi ne olevat jotenkin kategorioittain, mutta jotenkin se silti näyttää tyhmältä omassa silmässä. Nojoo, siinä taas valitusta vaan.. Muuten kyllä oikeastaan pidän uudesta ulkoasusta enemmän kuin edellisestä, että eiköhän se silmä tähänkin totu ja sitä kautta sekin sitten on hyvä :). Mutta mitä muut on mieltä uudesta lookista?? risut ja ruusut jakoon!! :)

#500315 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Unet karisi maanantaina heti aamusta silmistä kun luulin tulleeni väärälle sivulle. Enivei harmaata värivalintaa ihmettelin itsekin, mutta toisaalta se sopii ulkona vallitsevan säähän ja rauhoittaa sivua. Mun mielestä on ikävää kun mainokset vilkkuvat nyt molemmin puolin, mutta money talks.

Keskustelupalstassa ärsyttää kun vanhin viesti on aina ylimpänä ja järjstys pitää erikseen kääntää. Clubhousen puolella tätä ongelmaa ei ole, mutta sitten pitää aina loggautua sisään. Kaikkien viestien lukemismahdollisuus on myös kiva feature. Käyttäjien profiilit olisi myös kiva saada tänne, ehkä tulevaisuudessa?

Olen Saben kanssa samaa mieltä. Pidän kuitenkin tästä uudesta enemmän. Ainahan ulkoasu-uudistuksen jälkeen tehdään pieniä viilauksia, joita käyttäjät ei välttämättä edes huomaa.

#500316 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ainahan uusi ulkoasu vaatii hieman aikaa että siihen tottuu.

Värimaailmasta olen samaa mieltä saben kanssa, tämä uusi vahvasti harmaanpuoleinen on jotenkin mitäänsanomaton. Minusta vanha tuttu vihreä oli parempi.

Muuten uudistuksen myötä etusivu on varmaan järkevämpi ja toimivampi kunhan oppi mistä löytää eri kohdat.

Yksi asia ihmetytti – kun lukee keskustelupalstan viestejä ilman sisäänkirjautumista clubhouseen ja sisäänkirautuneena ne ovat viestiketjussa eri järjestyksessä.

Sisäänkirjautuneena uusin viesti on ensimmäisenä kuten aikaisemmin, mutta ilman sisäänkirjautumista viimeinen viesti on ketjun viimeisenä.

#500317 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ilman sisäänkirjautumista viestien aikajärjestyksen voi muuttaa mieleiseksi. Tosin kirjautumisen jälkeen ei.

#500318 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Muuten ihan ok, mutta vihreätä kaipaisin minäkin lisää, ja jotenkin itse asiall varattu tila on kaventunut liikaa. Mainoksia en ole joutunut katselemaan pitkään aikaan. (Vinkki: Asentakaa Mozilla -selain ja siihen AdBlock -suodatusplugin)

Lue lisää: http://www.mozilla.org

#500319 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tähän ulkonäköön tottuu nopeasti, mutta sisältöön olisi ylläpito saanut tehdä enemmänkin meidän asiakkaiden ehdottamia muutoksia ja päivityksiä. Kun Markkanen itse otti ylpeänä esiin kenttäsivujen uuden ulkonäön, olisi ollut kohtuullista tarkistaa myös sivujen sisältö. Osa kenttälinkeistä johtaa edelleen ei mihinkään.

Mainosten vilkkumisen saisi minunkin mielestäni poistaa. En ihmettelisi, vaikka joku epileptikko hankkisi itselleen kohtauksen näitä sivuja tuijottamalla.

#500320 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Muutokset ovat aina ensin harmillisia. varoittaa tästä olisi voinut etukäteen- en huomannut ?

Nopeus ei ole lisääntynyt – tuntui, että hidastunut.

Muuten ihan OK.

Maailma muuttuu – Eskoseni ja Gunvorini- ja me siinä mukana.

#500321 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Golf on vihreä laji. Tosin jos kaikki golf-sivut olisivat vihreitä…

Mainoksia olen valmis katsomaan, jos eivät hypi silmille tai haittaa käyttöä. Pari kertaa olen saanut niistä hyötyäkin. Toivon kuitenkin, että mainokset liittyvät vahvasti golfiin.

Aion jatkossakin vierailla Golfpistessä päivittäin.

#500322 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sen verran paljon täällä tulee käytyä, että uuteen ulkoasuun on jo ehtinyt tottua.

Ehdottomasti hyvä parannus on keskustelupalstan Näytä viestiketju / Piilota viestiketju ominaisuus.

Viestien aikajärjestyksen oletusasetus saisi olla päinvastainen, siis uusin viesti ylimpänä.

#500323 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ihan ookoo layoutti. Keskustelupalstalta on tosin hävinnyt refresh-ominaisuus. Eli se ei päivitä enää automaattisesti itseään. Mielestäni se oli parempi ennen. Nyt pitää hakata F5:sta säännöllisin väliajoin.

#500324 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Todella hyvä uudistus. Paljon hyviä uusia oivalluksia (esim. matkatarjoukset rullaavat etusivulla) ja vain vähän niitä epäonnistumisia, joita pakostakin tällaisessa muutoksessa tulee. Yhden näistä voisi kyllä korjata heti eli monessakin palautteessa esiin tullut keskustelupalstaviestien käännetty järjestys. Tosi pitkissä viestiketjuissa järjestys jopa ärsyttää.

Golfpiste on tosi tärkeä sivusto ja vieläpä ilmainen. Ne, jotka moittivat mainoksia, haluavat siis tämän palvelun maksulliseksi. Minä en, joten antaa mainosten vilkkua.

Mutta kokonaisuudessaan – hyvä

#500325 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ei mitään kielteistä. ihan ok.

#500326 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mistä johtuu se ,että kun loggaudun sisään, foorumi on vanha…eli en näe esim koko viestiketjua..ja väriskaala on vanha vihreä…Mutta jos tulen etusivn kautta lukemaan viestejä ’tuntemattomana’ ,niin silloin sivu on uusi harmaa jne… ? Onko vika omassa koneessani vai mitä..

#500327 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mulla sama juttu.Mistä lie johtuu?Muilla ilmeisesti toimii normaaliisti?

#500328 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Hyvä on uudistus.

Nooh, sen verran on sanottava, että kyllä ne mainokset vilkkuu aika tiuhaan. Etten sanoisi, häiritsevästi.

Muuttuneekohan Clubhouse puolikin lähiaikoina?

#500329 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Järkyttävää.. Mistä johtuu, että koko sivusto on koneellani täysin mustalla pohjalla, mainoksia ei näy ollenkaan ja harmaa taustakuva on poikkiviivoja täynnä, ikään kuin monitori olisi hajoamassa, tai että näytönohjaimessa ei riittäisi potkua/ resoluutiota tälle sivustolle. Koneeni ei ole kyllä mikään ihan uusi, mutta millään muulla nettisivulla ei tällaista ole tullut ikinä vastaan ??!!

Loppuu golpistecomin lukeminen tähän, ellei joku kerro vinkkiä ongelman poistamiseen.. ostan mieluummin pari väyläpuuta, kuin uuden koneen..

Eli tällä hetkellä olen sitä mieltä, että uudistus on ihan per****tä. Ulkoasusta en voi kommentoida mitään, kun ei sitä näy. Kuvailtakoon vielä, että teksti siis kyllä näkyy, mutta muut ’inversenä’.. ??!!

#500330 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Johtunee selaimesi asetuksista. Jos se on Microsoftin IE, niin varmista,että Työkalut/Internet-asetukset/Yleiset/Asetukset/Tarkasta, onko sivusta uudempia versioita-kohdassa on valittuna ’Automaattisesti’

#500331 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Värejä on näköjään nykyään enemmän kuin 256… eli toimii taas. Säästyi väyläpuurahat.. ja ehkä jää yli vielä muutamaan palloonkin.

Esillä 18 viestiä, 1 - 18 (kaikkiaan 18)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #500322 kohteessaUusi ulkoasu, mielipiteitä?

Etusivu Foorumit Yleistä Uusi ulkoasu, mielipiteitä?