Aihe: Tyttömme ja poikamme maailmalla - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][7]
KilpailuaSuomalaista

Tyttömme ja poikamme maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tyttömme ja poikamme maailmalla

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 366)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hitsi toi Kaisa pitais saada isompiin ympyroihin asap. Kattelin jo 2007, etta hanessa on se golfin tulevaisuus Suomessa. Nyt kun hanet on saatu hyvalle tielle (kuka se hanen koutsi nyt olikaan?), niin nyt on aika paasta eteenpain noista pikku-toureista ja no-name kilpasiskoista.

Tama taman viikonlopun turnaus oli hyva osoitus siita, etta pelia on, mutta voittamisen kykya ei ehka ihan viela. Pikku-tourien voittaminen ei sita tuo tuolle tasolle. Eika varsinkaan sinne LPGA tasolle. Nytkin monissa sopissa keitetty swedu tuli ja laittoi 64 taululle vikalla rundilla ja Kaisalta samaan aikaan aikamoinen notkahdus. Mentaalijuttu… Noh, naista oppii. Niin kun on oppinut monet muutkin ihan huippullakin. Tulee mieleen yks Rory esim… Ja miksei se yks Kaisan kilpasiskokin.

ts

Golfinn kirjoitti: (4.9.2011 21:19:43)
    Hitsi toi Kaisa pitais saada isompiin ympyroihin asap. Kattelin jo 2007, etta hanessa on se golfin tulevaisuus Suomessa. Nyt kun hanet on saatu hyvalle tielle (kuka se hanen koutsi nyt olikaan?), niin nyt on aika paasta eteenpain noista pikku-toureista ja no-name kilpasiskoista.

Tama taman viikonlopun turnaus oli hyva osoitus siita, etta pelia on, mutta voittamisen kykya ei ehka ihan viela. Pikku-tourien voittaminen ei sita tuo tuolle tasolle. Eika varsinkaan sinne LPGA tasolle. Nytkin monissa sopissa keitetty swedu tuli ja laittoi 64 taululle vikalla rundilla ja Kaisalta samaan aikaan aikamoinen notkahdus. Mentaalijuttu… Noh, naista oppii. Niin kun on oppinut monet muutkin ihan huippullakin. Tulee mieleen yks Rory esim… Ja miksei se yks Kaisan kilpasiskokin.

Tuota… eikös tuo swedu vielä sentään ihan hetki sitten pelaillut college-kisoja. 2010 vei ylivoimaisesti siellä ykköspelaajan tittelin. Että kyllä Kaisalla ammattilaiskokemusta on aika paljon enemmän. Tosin kyllä se college-touhu aika kovaa on sekin. Ammattilaisura siis kuitenkin alkanut vasta 2011

Enkä mä tota LET:n kisaa ihan no-names touhuks muutenkaan luokittelis. Tais olla joku major-voittajakin touhussa mukana.

EFC

ts kirjoitti: (4.9.2011 22:02:34)

Enkä mä tota LET:n kisaa ihan no-names touhuks muutenkaan luokittelis. Tais olla joku major-voittajakin touhussa mukana.

Näyttää sille, että rangenpitäjä Oregonista ei arvosta muuta kuin LPGA-touria. Toki toureilla on eroa, mutta kyllä LETilläkin hyvät pelitaidot tulee omata jos meinaa menestyä.

Tosin kyllä se college-touhu aika kovaa on sekin. Ammattilaisura siis kuitenkin alkanut vasta 2011

Varmasti juu tiedat itsekin, etta college-golf huipputasolla (siis siella missa Jannekin on ollut) on yhta kovaa tai varmasti kovempaakin kun nama pikkupikku-tourit Suomessa ja Euroopassa. Mita niista kinaamaan…?

En tarkoittanut LETtia no name kisana missaan tapauksessa. Tarkoitin lahinna naita muita kisoja/toureja mita Kaisa on nyt tassa lahimenneisyydessa pelannut.

Toki edelleen olen vahvasti sita mielta, etta LETin ja LPGAn ero on kun paiva ja yo. Noin niin kun kokonaistasoltaan. Sen nakee erittain hyvin kun molempien tourien narujen sisalla on pyorinyt ja tarkkaillut asiaa.

Ja siis edelleen, olen ISO Kaisa fani ollut jo kesasta 2007 enka toivo tytolle muuta kun sita kaikkein parasta mahdollista!

EFC kirjoitti: (4.9.2011 22:54:50)

Näyttää sille, että rangenpitäjä Oregonista ei arvosta muuta kuin LPGA-touria. Toki toureilla on eroa, mutta kyllä LETilläkin hyvät pelitaidot tulee omata jos meinaa menestyä.

Rankenpitaja… lol Tarkoitat varmaan sita Jenkkien top-100 harjoituskeskusta, jota johdan ja jossa pidan omaa menestyvaa firmaani?

Mista teita kateellisia suomalaisia aina vaan sikiaa?? Oisko helpompi elaa ilman kateutta?

Anyways… Toki pitaa olla pelitaitoja jos haluaa menestya, mutta ootko ikina seurannut mita ne muut 50-60 tyttoa siella tekee? Enta ne tietyt 20-30 tyttoa, jotka ei tee muuta siella kun hengailee ja istuu piirissa puhumassa niita naita? Niita joilla ei ole mitaan mielenkiintoa edes menestya… Oletko naista perilla?

Huiput on kovia molemmilla toureilla tietysti, mutta seuraapa joskus sita jalkimmaista puoliskoa tuloslistoilla… Ja heidan motiiveja olla siella. Jos meinaan joskus paaset narujen sisapuolelle sita tarkkailemaan…

EFC

Golfinn kirjoitti: (5.9.2011 22:20:33)

Rankenpitaja… lol Tarkoitat varmaan sita Jenkkien top-100 harjoituskeskusta, jota johdan ja jossa pidan omaa menestyvaa firmaani?

Mista teita kateellisia suomalaisia aina vaan sikiaa?? Oisko helpompi elaa ilman kateutta?

Mistä ihmeestä sä Jartsa tohon kateuden jo vedit? Itsehän olet täällä maininut pitäväsi rangea Oregonissa! Taitaa olla niinpäin ,notta jos me täältä kotimaasta ei olla kokoaikaa ulkosuomalaisia kehumassa, niin menevät ja loukkaantuvat.
    Mutta anyway, korjasitkin jo tuossa aiemmassa viestissäsi LETiin liittyneen väärinkäsityksen.
    Hyvää jatkoa sinne harjoituskeskukseen……pyrin käyttämään jatkossa sitä termiä.

ts

Golfinn kirjoitti: (5.9.2011 22:10:25)

Tosin kyllä se college-touhu aika kovaa on sekin. Ammattilaisura siis kuitenkin alkanut vasta 2011

Varmasti juu tiedat itsekin, etta college-golf huipputasolla (siis siella missa Jannekin on ollut) on yhta kovaa tai varmasti kovempaakin kun nama pikkupikku-tourit Suomessa ja Euroopassa. Mita niista kinaamaan…?

En tarkoittanut LETtia no name kisana missaan tapauksessa. Tarkoitin lahinna naita muita kisoja/toureja mita Kaisa on nyt tassa lahimenneisyydessa pelannut.

Toki edelleen olen vahvasti sita mielta, etta LETin ja LPGAn ero on kun paiva ja yo. Noin niin kun kokonaistasoltaan. Sen nakee erittain hyvin kun molempien tourien narujen sisalla on pyorinyt ja tarkkaillut asiaa.

Ja siis edelleen, olen ISO Kaisa fani ollut jo kesasta 2007 enka toivo tytolle muuta kun sita kaikkein parasta mahdollista!

Ootkos sä rankenpitäjä koskaan miettiny, että minkä takia sä joudut jatkuvasti selittelemään näitä kirjotuksias? Ja nostamaan esille omia tekemisiäs, joiden taso kuitenkin jopa täältä pienestä ja paskasta pohjoismaasta tarkastellen näyttää ihan vitsiltä.

Sorry nyt taas kerran, mutta parin vuoden köysien sisällä kulkemisen nostaminen jatkuvasti esiin, tuntuu hieman huvittavalta tällaisesta vanhasta ukosta, joka on seurannut näiden sinun ihailemiesi (aiheesta toki) pelaajien touhua varsin pennusta asti.

Paljon tuolla tapahtui epähuomiossa sääntorikkomuksia, yhdelle tuli 8 rankkua luultuaan siirtosäännön olleen sallittu, vaikka oli pelkkä tupsutus…sitten oli neljää rankkua väärällä pallomerkillä pelaamisesta, ja sitten myös tuo DQ pelikaverin kehotuksesta jatkaa peliä väärällä pallolla maaliin asti, ja sitten kyseinen kaveri ilmoittanut tuomarille! (aika reilua)..vielä sitten tuo vääntyneellä putterilla pelaaminen ja DQ.

Siis Paltamo Openissa…

yamato kirjoitti: (6.9.2011 17:27:31)
    Paljon tuolla tapahtui epähuomiossa sääntorikkomuksia, yhdelle tuli 8 rankkua luultuaan siirtosäännön olleen sallittu, vaikka oli pelkkä tupsutus…sitten oli neljää rankkua väärällä pallomerkillä pelaamisesta, ja sitten myös tuo DQ pelikaverin kehotuksesta jatkaa peliä väärällä pallolla maaliin asti, ja sitten kyseinen kaveri ilmoittanut tuomarille! (aika reilua)..vielä sitten tuo vääntyneellä putterilla pelaaminen ja DQ.

Mitä eroa on tupsutuksella ja siirtosäännöllä?

..vielä sitten tuo vääntyneellä putterilla pelaaminen ja DQ.

..jonka pelaaja itse ilmoitti toimitsijalle…

TeesHot kirjoitti: (6.9.2011 21:04:42)

..vielä sitten tuo vääntyneellä putterilla pelaaminen ja DQ.

..jonka pelaaja itse ilmoitti toimitsijalle…

Suoraselkäistä tekemistä pelaajalta, respektit siitä!

Hämmästyttävällä tavalla golfin ’jumalat’ palkitsevat rehtiydestä pitkässä juoksussa, joten putteri iskuun ja kohti uusia taistoja.

Vielä on kautta jäljellä ja uusia tulossa.

ts

Ahokkaalla mahtava alku ainakin tänään. Toivottavasti jatkuu läpi koko kisan moinen meininki.

Pidetään peukkuja pystyssä, -24 tekisi terää itseluottamukselle!

Listan häntäpäässä(+5) silmiini osui muuan Yevgeny Kafelnikov, mies joka antoi muinoin karvapallolle melkoista kyytiä ja näkyy kolopallokin sujuvan ihan mainiosti…

ts

MakeM kirjoitti: (8.9.2011 12:48:29)

Pidetään peukkuja pystyssä, -24 tekisi terää itseluottamukselle!

Listan häntäpäässä(+5) silmiini osui muuan Yevgeny Kafelnikov, mies joka antoi muinoin karvapallolle melkoista kyytiä ja näkyy kolopallokin sujuvan ihan mainiosti…

No mutta eikös siellä ole siten ensimmäistä kertaa alle 80 tulokseen herra päässyt. Siitä on hyvä jatkaa.

ts

Ja nyt mennään Aasiassakin komeeta vauhtia. Samooja 15 jälkeen -3 tätä päivää ja lyönti kärkeen.

Itse olen jo siirtänyt kaikki toivoni ja uskoni noihin kahteen Aasian käviään, tulisko meille vihdoin ensimmäiset tosi pelurit joilla kantti kestää sunnuntaille asti!? Ei näistä muista ’vanhoista’ ikuisista lupauksista tule mitään, Ahokaskin jo 5 lyöntiä kärjestä ennenkuin on edes toista kierrosta päässyt aloittamaan…

Nimetön

Korhosen Mikkokin on lyönnin edellä Westwoodia ja Mcilroyta 🙂

Miten noita statseja oikeen luetaan…scramblaaminen on avainsana kun ei osu griineihin, siis tarkoitan itseäni! Tuolla Ahokkaan kohalla 1r 17/18 ja 2r 14/18. Eli toisella kiepillä vähemmän griiniosumia ja enemmän pareja vai toisinpäin…ei kai ny noin monta hutia voi tulla!!! mun mielest siel pitäs lukee ’…missed PAR’

Aika hyvä Korhosen viimeinen päivä.

Granberg pelasi Macau Openissa toisen kierroksensa tulokseen 62! Kohtuullinen petraus sijalta 59 suoraan kakkoseksi ja vain lyönnin päähän kärkipaikasta. Samooja valitettavasti putosi ulos top 10:stä sijalle 34, mutta ihan kohtuullisissa asemissa on edelleen. Mäkitalohan pelasi itsensä ulos jo ensimmäisellä kierroksella.

Miksi täälä ei kommentoida Asian touria. Ihmettelin asiaa jo aiemmin Granbergin voiton jälkeen. Onko joku sisäpiiri päättänyt näin? Itse olen seurannut useita vuosia Mikon, Minnin jne edesottamuksia maailman viheriöillä, mutta nyt ihmetyttää, kun ei kukaan kommentoi mitenkään suomalaisen loistavaa nousua Asian Tourilla. Mikä mättää?

penkkiurheilija kirjoitti: (16.9.2011 22:55:38)
    Miksi täälä ei kommentoida Asian touria. Ihmettelin asiaa jo aiemmin Granbergin voiton jälkeen. Onko joku sisäpiiri päättänyt näin? Itse olen seurannut useita vuosia Mikon, Minnin jne edesottamuksia maailman viheriöillä, mutta nyt ihmetyttää, kun ei kukaan kommentoi mitenkään suomalaisen loistavaa nousua Asian Tourilla. Mikä mättää?

Eikös niitä tässäkin ketjussa ole ihan hyvin?

juu…ja taas Granberi pelas mainiosti…varmaa asetti ittes siihe hyökkäystilanteesee huomiseen nähden!

live scoring

tepi62 kirjoitti: (17.9.2011 11:02:22)
    juu…ja taas Granberi pelas mainiosti…varmaa asetti ittes siihe hyökkäystilanteesee huomiseen nähden!

live scoring

Niin teki.

Vaikka voittoa ei nyt tulisikaan, niin mahdollisuudet oman kategorian ulkopuolisten ET-kisojen ’villeihin kortteihin’ nousivat – tosin näistä ET:n ’villi kortti’- paikoista ja myöntämisperusteista ei mitään varmaa faktaa olekaan esittää, joten vähän fiiliksellä menee tuo ylläoleva.

Vähän OT:nä kysäsen, olisiko jollain tiedossa jotain reunaehtoja / raameja, millä perusteella näitä ET:n wild- cards paikkoja jaellaan muiden Tourien pelaajille?

Esillä 25 viestiä, 276 - 300 (kaikkiaan 366)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #217502 kohteessaTyttömme ja poikamme maailmalla

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Tyttömme ja poikamme maailmalla