Aihe: ts… - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

ts…

Etusivu Foorumit Yleistä ts…

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

hus pois jo, säähä oot juu vallan lopettanu nää tän paikan jutut…

Nimetön

ja perkula ku mää saletisti klikkasin tuolta ruohotupsu topicista että vastaa viestiin.

kyl tää forum softa on liika low-tech

Eiks Turussa käytetä etelleenki sulkakynää?

Pysy vain kelkassa ts, asiantuntemusta jos mitä tämä palsta (ja minä sen lukijana) kaipailee.

Tuossa ruohotupsu ketjussakin: ts sanoo miten asiat ovat eikä miten niiden pitäisi olla.

minulla ei ole mitään ketään vastaan, mutta esimerkiksi tuo mielipide divoteista on kovin kyseenalainen ja vaatisi kyllä jotain todellisia näyttöjäkin.

Eri mieltä saa olla ja sehän tämän keskustelun idea tietty onkin. Mutta jos toteaa, että on itse oikeassa, muut väärässä ilman TODELLA hyviä perusteita kerjää kyllä verta nenustaan.

Eikös ts ehdota jotain junnu partiota paikkaamaan jälkiä. En ole ’junnu’, mutta en tykkää noista ’laitetaan junnut tekeen …’ puheista. Junnuissa on tulevaisuus, annetaan heidän vaan harjoitella.

Nimetön

Ne junnut kuulemma punnertaakii… 🙂
    Ilon kautta.

ts

Siis mielestäsi tunti kahdessa viikossa tuollaista työtä, vastineena seuran tarjoamalle tuelle, on huono juttu. Juu siihen heidät kannattaa opettaa, että kaikki tarjotaan eteen vastikkeetta.

On hienoa, etä sinulla on mielipide.

ts

Vaan jos ne hävii mulle. Ikävä kyllä liian usein 🙂

Kyllä munkin mielestä on oikein opettaa junnuille, että täytyy välillä tehdä työtäkin, jotta ansaitsee paikkansa. Jos kaikki vaan aina tarjotaan syliin, niin pullamössöä siitä vain syntyy..

Nuo rangepallojen keräämiset metsästä ja divottitalkoot on sitä kentän ja ympäristön huoltoa, jota joka junnun ja jannun pitäisi itsekin tehdä yhteisen asian eteen. Samalla ymmärtää vähän, että ne omat divotit on kiva paikata saman tien kun ne tulee…

Oppi kantapään kautta, mutta ilolla, on tehokkainta!

Vaikka tässä pidä vielä ikäloppuna, niin vallan kummastelen kun kaikki pitäsisi saada suoraan eteen kannettuna ja helpoimman kautta. Kyllähän näitä henkilöitä aina on ollut ja tulee olemaan. Aikoinaan pelailtiin kaveriporukalla oikein joukkueena puulaakisarjoissa erilaisia lajeja mm. kaukalojääpalloa. Lähistöllä oli kunta ystävällismielisesti tehnyt tilavan hiekkakentän jonka hoito oli olematonta kesät talvet. Kesäisin lanasimme kenttältä pahimmat suditusjäljet, jotta päästiin potkimaan pallia… talvisin lumet kolattiin hitoille ja eikun pelit käyntiin. Niin sitävaan jotta mikäli oltais odoteltu muiden tekemiä huoltotoimenpiteitä niin pelaamattahan olis jääny… mutta muuten olikin sitten todella halpaa eli ilmasta toi homma.

Tästä ajatusten virrasta siis omana yhteenvetonani halvalla tai ilamiseksi saadusta ei kannata valittaa ja itsekin voi jotain tehdä vastineeksi. Mikäli hinta on määritelty ja normaali taso rahan vastineeksi olemassa niin rahalle pitää saada katetta –> kentän kunto yms. asiat.

Edustuspelaaminen taasen on toinen tarina, joka vaatisi uuden pohdiskelun harjoitteluun ja edustamiseen liittyvinen velvoitteneen!

Seurassani kaikki (usein kokopäivän) talkoot tehdään puhtaasti seniorivoimin, kenttämestarin toimiessa työnjohtajana.

Mita saa palkaksi kymmenistä, ahkerimmilla sadoista työtunneista? Hernekeittoa, kaljaa ja saunan sekä loputonta valitusta kentän surkeasta ja siivottomasta kunnosta.

Talkookutsuissa sanotaan nimenomaan, että myös alle seniori-ikäiset ovat tervetulleita hommiin. Mutta eipä vain ole näkynyt.

Meillä kenttää mainostetaan perhekenttänä. Niinpä talkoissakin on kaikki ikäryhmät hyvin edustettuna.

Mikäs muuten tämän ketjun aIHe olikaan? ;o)

jos junnut paikkaisivat lyöntijäljet kerran viikossa tai kahdessa, niin siitähän seurais, että noin kolmasosa aikuis- ja senioripelaajista alkaisi laiminlyömään omien lyöntijälkiensä paikkaamista, ’kyllä ne junnut paikkaa’

eli aina hyvällä ajatuksella ei saavuteta hyvää lopputulosta

Aikuiset, seniorit, lapset, leidit, händikäpit, koirat, jänikset, Joko ne korjaa jälkensä, tai sitten ei. Siinä mitkään tekosyyt asiaa miksikään muuta.

Mutta aIHeeseen, ts, älä anna amatöörien lannistaa.

Ai niin, mähän oon tosi amatööri ittekin…muta kuitenkin.

Hupasaa. Aloittaessani golfin ensimmäisen kerran 80-luvun alussa me junnut kerättiin KÄSIN rangepallot… 🙂 Taidettiin me muutama markka saada limurahaa. Sitten kun oli kisat, kyttäiltiin kluvin kulmilla jos joku tarvitsisi mailapoikaa. 40 markkaa muistaakseni kerrankin tienasin koko kisan työstä.

’eli aina hyvällä ajatuksella ei saavuteta hyvää lopputulosta’

Oot kyl oikeassa. Kertokohan se nykymaailiman menosta jotain…? No ehkä niin on ollu aina? Kusipäitä riittää….???? Mä maksan, muut tekee? Rahoille vastinetta? Maksan veroja, joten….

Ihmisiä on monenlaisia… Kaikki kaksjalkaiset ei aina tunnu ihmisiltä! En väitä, että itsekin olisin aina ollu ’hyvä’, ihminen… tai edes vieläkään kaikilta osin. Life is complicated!

Mitään en tiija ts.. mitä se nyt tarkoittaa – mutt talkoita tehtiin enne Nevaksessa aianskii ja se oli kivaa yhteishenkee lisäävää toimintaa- palkka ol kaja ja rokka.

mitä mä lupihenkest kaipaan on just talkloot – henkennostattajat ilman rahapalkaa.

ny mä meen sieneen pelin jälkeen ku ei oo talkoita – en viitii rantasalmell sitä varte matkustaa- mut hjos jhossain on talkoot uuvel maal tuun sinne kalja – ja rokka palakal.

mie josku s löin lepikosta 800 palloo rangele ku auto ei sinne lepikkon päässy. otin itelle 100 harjoutspaloo åpalkakas ja löin niitö 5 vuotta Maunulan nappulaligan futiskwentällä. Nevas sai 800 palloo mie lainasin 100- olko suurrikos m??

Esillä 19 viestiä, 1 - 19 (kaikkiaan 19)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #345231 kohteessats…

Etusivu Foorumit Yleistä ts…