Aihe: Treenikierros usealla pallolla ! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Treenikierros usealla pallolla !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Treenikierros usealla pallolla !

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #234820 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mazco kirjoitti: (18.10.2007 14:41:25)

jyrke kirjoitti: (18.10.2007 14:28:15)

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 13:42:53)

Kyllä joo tässä on se viisasten kivi…nimenomaan otin isompaa mailaa ja löin rennommin lyhyemmällä bäkärillä ja sain aikaan tarkempia osumia…olen väkisin yrittänyt esimerkiksi suihkia sändillä kaikki 100 metriä ja alle lyönnit…kun nyt huomasin, että ysi ja wedge toimii siinä jopa paremmin. Sändi on muuten hyvä bunkkalyönneissä…kukaan koskaan kokeillut ?

Ja draiveri on muuten aika hyvä maila avauslyönteihin! Kukaan koskaan kokeillut?

Hmmm, tuota en tosiaankaan tiennyt eikä koskaan tullut edes mieleen kokeilla, kumpaakaan. Täytyypä kokeilla.

Putteri on muuten erityisen hyvä sen lipun ympärillä. Kukaan koskaan kokeillut?

Olen kuullut tästä kavereilta, jotka ovat pelanneet ulkomailla…ilmeisesti vain alle 15-20 metriä lipusta matkoilla…vai chippaatko greenillä, jos olet riittävän kaukana lipusta kuten monet tekevät ?

#234821 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 15:02:47)

Mazco kirjoitti: (18.10.2007 14:41:25)

jyrke kirjoitti: (18.10.2007 14:28:15)

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 13:42:53)

Kyllä joo tässä on se viisasten kivi…nimenomaan otin isompaa mailaa ja löin rennommin lyhyemmällä bäkärillä ja sain aikaan tarkempia osumia…olen väkisin yrittänyt esimerkiksi suihkia sändillä kaikki 100 metriä ja alle lyönnit…kun nyt huomasin, että ysi ja wedge toimii siinä jopa paremmin. Sändi on muuten hyvä bunkkalyönneissä…kukaan koskaan kokeillut ?

Ja draiveri on muuten aika hyvä maila avauslyönteihin! Kukaan koskaan kokeillut?

Hmmm, tuota en tosiaankaan tiennyt eikä koskaan tullut edes mieleen kokeilla, kumpaakaan. Täytyypä kokeilla.

Putteri on muuten erityisen hyvä sen lipun ympärillä. Kukaan koskaan kokeillut?

Olen kuullut tästä kavereilta, jotka ovat pelanneet ulkomailla…ilmeisesti vain alle 15-20 metriä lipusta matkoilla…vai chippaatko greenillä, jos olet riittävän kaukana lipusta kuten monet tekevät ?

HEI TYTÖT JA POJAT NYT GALLUP: Kuinka moni teistä chippaa greenillä? (Chipperillä pelaajat älkööt vaivautuko, te ette ole oikeita golfareita. ;-))

#234822 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mazco kirjoitti: (18.10.2007 22:51:01)

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 15:02:47)

HEI TYTÖT JA POJAT NYT GALLUP: Kuinka moni teistä chippaa greenillä? (Chipperillä pelaajat älkööt vaivautuko, te ette ole oikeita golfareita. ;-))

Hep! Useita kertoja on tullut moista harrastettua. Tosin ei edes keskimäärin kerran vuodessa. Vaatii kyllä viheriöltä pikkuisen muotoja, ennenkuin moiseen sortuu. Kunnon lobia en ole kuitenkaan kehdannut vetäistä, kun ei ole ollut palkka siitä kiinni.

#234823 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Yleensä chippaan griinille! Hiekkaesteissä en käytä lainkaan sändiä, vaan lyön pallo-ongella sivukierteisen taitolyönnin suoraan kuppiin!

#234824 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä oon chipannut griininillä tasan kerran vuonna 2004. Silloin oli bunkkerin nurkka välissä, ei voinut muuta. Pahaa teki veistää lobberilla filettä… Mutta oli siitä kohdasta joku muukin vastaavan lyönnin lyönyt, kun siinä oli sellasia muhkuroita kernissä.

#234825 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Miel on usein tehny…. Vaan kun ei ole oikee kehannu – enkä tiiä miks ei.

#234826 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Eilesellä kierroksella chippaaminen griinillä tuli mieleen. Palloni oli kaksitasoisen greenin vasemmassa etureunassa ja lippu alhaalla oikeassa etureunassa ja foregriini sekä hieman raffia oli pallon ja reiän välissä. Päädyin lopulta puttaamaan griinin ja foren reunaa pitkin, kun en uskaltanut chipata jyrkkään alamäkeen. En heti muista milloin olisin ollut viimeksi vastaavassa tilanteessa.

#234827 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mazco kirjoitti: (18.10.2007 22:51:01)

Muutamia chippejä on tullut lyötyä, kuin myös lobeja. Vain silloin, kun reijälle ei pääse greeniä pitkin. Treenikierroksella, jos pallon pitää mennä foren läpi jonkun matkan päässä, niin en ole raaskinut lyödä divottia, vaan putannut.

Kyllä saa kenttämestarin päässä olla kustaa, jos laittaa lipun niin, että greenillä ’pitää’ käyttää jotain muuta mailaa kuin putteria. Tai sitten on huonon muotoinen greeni. Pelaajaa on turha syyttää, jos tulee divotteja.

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #234805 kohteessaTreenikierros usealla pallolla !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Treenikierros usealla pallolla !