Aihe: Treenikierros usealla pallolla ! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Treenikierros usealla pallolla !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Treenikierros usealla pallolla !

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #172204 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Pelasin eilen useammalla pallolla ja periaate oli että katson ne virheet kentällä lyönnissäni, joita sitten mahdollisesti treenaan myöhemmin rangella. Avasin kolmella pallolla joista sitten pelasin parasta palloa..tästä löin useimmiten taas kolme uutta palloa tai kunnes olin greenillä tai hyvässä asemassa greenin suhteen. Sateen takia menin kaksi reikää yhdellä pallolla poki vauhdissa ja sitten taas kokeilen tehdä muutamalla väylällä ’birdien’ ja onnistuihan se silla parhaalla pallolla -periaatteella. Tämä ’par’ vauhdissa tehty kierros osoitti selvästi sen, että rangeharjoittelu muutamille mailoille lienee tarpeen tuntuman parantamiseksi. Parasta kai oli se että kun on tullut tehtyä niitä toistuvia virheitä kentällä uudelleen ja uudelleen ( syystä tai toisesta ) niin ne on voitettavissa, jos jotakin tuosta treenaamisesta jää lihasmuistiin Kentällä on kaikki niin toisin kuin rangellä, että suosittelen tätä ’pariin ’ pelaamista kaikille…sillä varauksella, että et pidättele muita..itse pelasin 30 minsaa kauemmin kuin ysi yksin pelaten muuten olisi kestänyt ( 1 h 10 min => 1 H 40 min ). Koko kiekan ’pariin’ pääsemiksi jouduin tekemään viimeisellä ’birdien’ ja se vaati kolmen avauksen lisäksi 7 puttia ( neljän epäonnistunee chipin lisäksi ). Eli ei tuo syksy ja vesisade todellakaan te peliä kovin helpoksi ja rispekti ammattilaisia kohtaan nousi taas pykälän verran.

#234795 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (17.10.2007 11:24:03)
    Koko kiekan ’pariin’ pääsemiksi jouduin tekemään viimeisellä ’birdien’ ja se vaati kolmen avauksen lisäksi 7 puttia ( neljän epäonnistunee chipin lisäksi ). Eli ei tuo syksy ja vesisade todellakaan te peliä kovin helpoksi ja rispekti ammattilaisia kohtaan nousi taas pykälän verran.

Ei tuo pörön tekeminen näköjään helppoo ole… Kyllä täälläkin rispekti nousi.

#234796 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onhan tuota tullut harrastettua yön hiljaisina hetkinä. Itse tosin olen lopettanut aina pirkkoon reiän. Ei par ole hyvä monella pallolla, ainakaan minulle se ei riitä.
    Mutta hauskaa hommaa, voi kokeilla erilaisia lähestymistapoja eri mailoilla.

#234797 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Sateen takia menin kaksi reikää yhdellä pallolla poki vauhdissa…
    Eli ei tuo syksy ja vesisade todellakaan te peliä kovin helpoksi…

Kyl maar mää jaksan ihmetellä että koska sä oikein otat itse vastuun omista tekemisistäsi golfkentällä? Ikään koko puuhastelusi pyörisi sen ympärillä mistä löytyy pätevimmät (teko)syyt jatkuvan epätasaisuuden ja toistuvien epäonnistumisten selittämiseksi. Onko niin, sulle ainoa nautinto tulee birkusta ja 470 metrin draivista? Olet Jukka ymmärtänyt lajin annin ihan väärin.

#234798 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mä todella tartten lisää kahvia. Ymmärsin Jukka ton sun ensimmäisen ’selityksesi’ väärin. Sorry. Vaan enpä silti peru viestiäni. Sen pätevyydelle löytyy joka tapauksessa niin pal kauhjast evidenssii…

#234799 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Scoop kirjoitti: (17.10.2007 12:05:07)
    Mä todella tartten lisää kahvia. Ymmärsin Jukka ton sun ensimmäisen ’selityksesi’ väärin. Sorry. Vaan enpä silti peru viestiäni. Sen pätevyydelle löytyy joka tapauksessa niin pal kauhjast evidenssii…

onhan se jo paljon jos ymmärsit kummiskin, moni ei ymmärrä 🙂

#234800 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    r

En nyt taas tajunnut mitään. Siis tarkoitus oli katsoa virheet. Ja ne virheet oli huono tuntuma muutamalla mailalla ? No, onneks olkoon vaan. Muuten en näe hirveää etua siitä, että pelaa bestballia itsensä kanssa ’pariin’ siihen, että pelaa lyöntipeliä yli parin. Et jäi kyl vähän epäselväksi tää etukin. Mut kukin tekee niinkuin lystää joten lykkyä tykö.

#234801 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

r kirjoitti: (17.10.2007 12:31:29)
    En nyt taas tajunnut mitään. Siis tarkoitus oli katsoa virheet. Ja ne virheet oli huono tuntuma muutamalla mailalla ? No, onneks olkoon vaan. Muuten en näe hirveää etua siitä, että pelaa bestballia itsensä kanssa ’pariin’ siihen, että pelaa lyöntipeliä yli parin. Et jäi kyl vähän epäselväksi tää etukin. Mut kukin tekee niinkuin lystää joten lykkyä tykö.

No se etu lienee se, että ei tarvi heti mennä rangelle kun saa mättää niitä palloja siellä kentällä sama asia chipeissä ja puteissa !

Oletko todella noin yksinkertainen r ? Tuleeko r sanasta r******i ? ; )

Tuntumastahan tuo kaikki on kiinni…sen saaminen voi edellyttää parepaa grippiä tai uutta stanssia tai toista mailaa tilanteeseen…tuntumasta tämä peli on täysin kiinni…mitä se tuntuma kenellekin merkitsee on sitten aivan eri asia.

#234802 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Itsekin on joskus tullut harrasteltua vastaavanlaista. Tyhjälle kentälle parin hengen ryhmissä homma etenee, eikä aiheuta hämminkiä kanssa pelaajille.
    Yksi muoto monen pallon pelaamisesta on se, että ottaa ’mulliganin’ aina epäonnistuneen lyönnin perään (max. 2 uusintaa/lyönti). Mitään täydellisiä vetoja ei kannata hakea, koska muuten kentältä ei pääse koskaan pois. Avauksissa ei kannata myöskään olla kovin nirso, vaan hyväksyä riittävän pitkät väylälle osuneet, vaikkei ihan paraatipaikalla olisikaan.
    Tuolla systeemillä joka väylälle tulee käytännössä enintään par. Kannattaa laskea montako lyöntiä tulee uusittua, niin huomaa kuinka pienestä on ~skrätsiin pelaaminen oikeasti kiinni. Jos tuosta ei muuta iloa ole, niin kyllä se antaa hyvän käsityksen omasta potentiaalista. Jos ei pysty joka väylälle GIRiä saamaan, niin swingissä lienee vielä kehitettävää. Jos tulos ei ala 6:lla, niin viheriötyöskentelyssä on paljon petrattavaa.
    Yhtenä pelimuotona voi kavereiden kanssa sopia, että jokainen saa uusia oman tasoituksensa verran lyöntejä ja voittaja on se joka pääsee pisimmälle. Jokaiselle voidaan antaa myös yhtämonta ’ylimääräistä’ uusitalyöntiä. Tällöin voidaan kisata vaikka parhaimmasta ’netosta’.

#234803 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Scoop kirjoitti: (17.10.2007 12:03:09)

Sateen takia menin kaksi reikää yhdellä pallolla poki vauhdissa…
    Eli ei tuo syksy ja vesisade todellakaan te peliä kovin helpoksi…

Kyl maar mää jaksan ihmetellä että koska sä oikein otat itse vastuun omista tekemisistäsi golfkentällä? Ikään koko puuhastelusi pyörisi sen ympärillä mistä löytyy pätevimmät (teko)syyt jatkuvan epätasaisuuden ja toistuvien epäonnistumisten selittämiseksi. Onko niin, sulle ainoa nautinto tulee birkusta ja 470 metrin draivista? Olet Jukka ymmärtänyt lajin annin ihan väärin.

En todellakaan ymmärtänyt tätä kommenttia.

Olen sen ilmeisesti moneen kertaan selittänyt että 10 vuotta sitten pelasin ysin pariin ilman uusintalyönteja…nyt mulla menee vesisateessa ( 4 tunnin yöunilla ) 50 lisälyöntiä siihen.

Olen telonut selkäni ja pari hoitovirhettä sen päälle viimeistelivät jutun..apua olen saanut myös epäsopivista urheiluvälineistä…joiden suhteen olen nykyään aika tarkka…mutta silti 1000 €:n investointi uusiin rautoihin arvelluttaa. Pysyväksi hcp:ksi näyttää jäävän ainakin 18.0 ellei sitten ensikesänä vielä huonone.

nimimerkki: ’ kyynärsauvapotilaasta 291 metriin driveen ! ’

—————-

Jamasa Lupe kirjoitti: (17.10.2007 11:57:37)
    Onhan tuota tullut harrastettua yön hiljaisina hetkinä. Itse tosin olen lopettanut aina pirkkoon reiän. Ei par ole hyvä monella pallolla, ainakaan minulle se ei riitä.

Jamasa taas kehoittaa kokeilemaan birdieen pelaamista…se mielestäni vaan lisää chippien ja puttien määrää…ja ajankäyttöä. Kukin voimiensa ja tilanteen mukaan. Suosittelen tuota kuitenkin kokeilemaan…antaa todellakin hyvän kuvan siitä minkä työn takana scratchiin pelaaminen kullakin voi olla, kuten paksupekka sen osuvasti laittoi.

nimimerkki: ’ harjoitus tekee mestarin tai ainakin bogey-pelaajan ’

: )

#234804 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (17.10.2007 14:37:35)
    En todellakaan ymmärtänyt tätä kommenttia.

Et ilmeisesti, mutta alla olevassa todistat näkemykseni niin oikeaksi kuin voi.

Olen sen ilmeisesti moneen kertaan selittänyt että 10 vuotta sitten pelasin ysin pariin ilman uusintalyönteja…nyt mulla menee vesisateessa ( 4 tunnin yöunilla ) 50 lisälyöntiä siihen.

Olen telonut selkäni ja pari hoitovirhettä sen päälle viimeistelivät jutun..apua olen saanut myös epäsopivista urheiluvälineistä…joiden suhteen olen nykyään aika tarkka…mutta silti 1000 €:n investointi uusiin rautoihin arvelluttaa. Pysyväksi hcp:ksi näyttää jäävän ainakin 18.0 ellei sitten ensikesänä vielä huonone.

Juuri näin. Eihän itsellä ja omilla taidoilla ole mitään merkitystä tuloksenteossa. Mäkin oon pelannut ysin viis alle. So? Ja sateessakin olen pelannut, lähes yhtä hyvin. Ja vähillä yöunilla. Ja nilkka murtuneena. Ja ikivanhoilla naistenmailoilla. Milloin sä uskot, ettei sun tulosta tee ulkoiset tekijät, vaan sinä itse? Ja hyvä olisi alkaa siitä, että tavoitteena on jokin muu kun saatanan pitkät draivit tai birkku.

#234805 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Scoop kirjoitti: (17.10.2007 15:16:13)
    Ja hyvä olisi alkaa siitä, että tavoitteena on jokin muu kun saatanan pitkät draivit tai birkku.

Mä en valitettavasti voi fysiikalleni mitään..mulla on s******n pitkä drive ja pirkkujakin tulee…tulee myös slaisseja ja hookkeja metsiin ja lammikkoihin…you name it ! Autoon enkä ihmisiin en ole vielä osunut.

Mutta otan neuvosta vaarin ja koitan vetää muutaman kiekan ilman driveria…jos tuo on se sun pointti ?

Olen vaan alkanut kallistua siihen tuntemukseen, että en ole ainakaan nykykunnossa stiffivarsieen tarpeessa, kuten olin 10 vuotta sitten…josta asti nuo patoutumat välinepuolella olivat jääneet kytemään. Tämä kesä on sen opettanut…stiffit raudat ovat nuorille ja kovakuntoisille hemmoille…45:na allekirjoittanut ei sitä enää ole.

Yksi asia joka todella askarruttaa on se, että nämä mun stiffivartiset PINGit eivät anna samaa potkua kun ne KADEWEllä kokeilemani stiffivartiset Pingit…jo silloin tein sen havainnon, että ne näyttivät varren alapäästä lyhennetyiltä reguvarsilta ( n. 3-4 cm )…joka todellakin hieman jäykistää reguvartta, mutta ei aivan tee niistä ns. oikeita stiffejä. Nimittäin seiskaan lyhensin varren vanhasta ping i5 varresta juuri alapäästä ja se tuntuu antavan sitä haluamaani kickiä.

Ilmeisesti tästä syystä ainoa lohtu on tosiaan hieno drive ( silloin harvoin kun se onnistuu ) ja muutama birdie silloin tällöin.

RAMeillä taas oli ZX i2:ssa joka mulla oli niin stiffi varsi…mutta ne puhui jostain frequency matched jutusta ja muut raudat oli silloin reguja eli toisella frequency luvun alueella…ja ainut maila jolla todella osasin hyvin lyödä oli se i2.

Toi varsiasia on ilmeisesti se A ja O golfvälineissä jos todella aikoo mestaroitua tässä pelissä. Åkerblom Helsingistä jo sano mulle kun ostin täältä ne kartiohiomattomat Dynagold stiff-varret, että unohda koko juttu ! Pitäis aina kuunnella vanhempia, mutta kun olen joskus niin kärsimätön.

#234806 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

[katselee epäuskoisena ruutua, tyrmistyneen typerä ilme kasvoillaan…]

double-eagle kirjoitti: (17.10.2007 15:55:36)
    Mä en valitettavasti voi fysiikalleni mitään..mulla on s******n pitkä drive ja pirkkujakin tulee…tulee myös slaisseja ja hookkeja metsiin ja lammikkoihin…you name it ! Autoon enkä ihmisiin en ole vielä osunut.

Olen vaan alkanut kallistua siihen tuntemukseen, että en ole ainakaan nykykunnossa stiffivarsieen tarpeessa, kuten olin 10 vuotta sitten…josta asti nuo patoutumat välinepuolella olivat jääneet kytemään. Tämä kesä on sen opettanut…stiffit raudat ovat nuorille ja kovakuntoisille hemmoille…45:na allekirjoittanut ei sitä enää ole.

Yksi asia joka todella askarruttaa on se, että nämä mun stiffivartiset PINGit eivät anna samaa potkua kun ne KADEWEllä kokeilemani stiffivartiset Pingit…jo silloin tein sen havainnon, että ne näyttivät varren alapäästä lyhennetyiltä reguvarsilta ( n. 3-4 cm )…joka todellakin hieman jäykistää reguvartta, mutta ei aivan tee niistä ns. oikeita stiffejä. Nimittäin seiskaan lyhensin varren vanhasta ping i5 varresta juuri alapäästä ja se tuntuu antavan sitä haluamaani kickiä.

Ilmeisesti tästä syystä ainoa lohtu on tosiaan hieno drive ( silloin harvoin kun se onnistuu ) ja muutama birdie silloin tällöin.

RAMeillä taas oli ZX i2:ssa joka mulla oli niin stiffi varsi…mutta ne puhui jostain frequency matched jutusta ja muut raudat oli silloin reguja eli toisella frequency luvun alueella…ja ainut maila jolla todella osasin hyvin lyödä oli se i2.

Toi varsiasia on ilmeisesti se A ja O golfvälineissä jos todella aikoo mestaroitua tässä pelissä. Åkerblom Helsingistä jo sano mulle kun ostin täältä ne kartiohiomattomat Dynagold stiff-varret, että unohda koko juttu ! Pitäis aina kuunnella vanhempia, mutta kun olen joskus niin kärsimätön.

Mutta otan neuvosta vaarin ja koitan vetää muutaman kiekan ilman driveria…jos tuo on se sun pointti ?

Ei. Ei se ole mun pointti.

Unohda se tuloksenteko ja lyöntipituudet. Unohda epäonnistumisten syiden etsiminen muista tekijöistä. Tuossa ylläkin listaat jo kaikkea fysiikastasi mailan varsiin. Ne eivät tulostasi tee. Aiheuttavat korkeintaan pientä vaihtelua tai korjaavat sitä, mutta keskimääräinen suoritustasosi on vain ja ainoastaan taidoistasi kiinni. Keskity suoritukseesi ja sen harjoittamiseen, ei siihen mitä suorituksesta seuraa tuloskorttimerkintöjen tai egopullistelun muodossa.

Tai antaa olla. Tää on 107. kerta kun yritän samaa.

#234807 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

lol!

ps. Jukka se 99. pisteen jutska tarkoitti (moniin) yksityiskohtiin takertumista (hjuono) versus kokonaisuuden tarkastelemiseen (hjyvä). Itseasiassa yksityiskohtiin onkin paaljon helpompi puuttuua, siinäkö tähän yksinkertainen syy?

#234808 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Anton IX kirjoitti: (17.10.2007 16:34:18)
    lol!

ps. Jukka se 99. pisteen jutska tarkoitti (moniin) yksityiskohtiin takertumista (hjuono) versus kokonaisuuden tarkastelemiseen (hjyvä). Itseasiassa yksityiskohtiin onkin paaljon helpompi puuttuua, siinäkö tähän yksinkertainen syy?

Joo kyllä mä sen ymmärrän ( kiitos selvityksestä ), mutta kun housut kiristää liikaa en voi pelata…ymmärrätkö tämän metafoorana ?

#234809 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (17.10.2007 17:05:18)

Anton IX kirjoitti: (17.10.2007 16:34:18)
    lol!

Joo kyllä mä sen ymmärrän ( kiitos selvityksestä ), mutta kun housut kiristää liikaa en voi pelata…ymmärrätkö tämän metafoorana ?

Allright, kysyit vain sitä toisessa ketjussa saamatta siihen vastausta. Jeps, minullakin on yhdet samanlaiset housut!

#234810 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jamasa Lupe kirjoitti: (17.10.2007 11:57:37)

Jamasa taas kehoittaa kokeilemaan birdieen pelaamista…se mielestäni vaan lisää chippien ja puttien määrää…ja ajankäyttöä. Kukin voimiensa ja tilanteen mukaan. Suosittelen tuota kuitenkin kokeilemaan…antaa todellakin hyvän kuvan siitä minkä työn takana scratchiin pelaaminen kullakin voi olla, kuten paksupekka sen osuvasti laittoi.

nimimerkki: ’ harjoitus tekee mestarin tai ainakin bogey-pelaajan ’

: )

No jaa, ei se nyt lisää chippien määrää ainakaan, ehkä par femmoilla kun ei ole saanut kolmellakaan pallolla kahdella päälle. Kyllä par nelkuilla kolmesta pallosta joku on kernillä ja jos ei ole, niin laitetaan vielä yhdet varapallot.
    Puteissa saattaa tulla yllätyksiä jos joutuu vaikkapa peräti neljästä metristä puttaileen ja kallistusta on. Voi jopa olla, että neljäs menee vasta kuppiin.
    Mutta lähinnä nyt ajoin takaa sitä, että sieltä sadasta viiva sadastaviidestäkymmenestä yardista kun voi lähestyä erilailla ja eri mailoilla. Ja kun tolleen pelaa monella pallolla, niin voi kokeilla sellaisa taitolyöntejäkin.

#234811 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Minua noin yleisesti kiinnostaa se, että miten ihmeessä kaveri jolla svingi ei ole missään muodossa vakiintunut, pystyy ylipäätänsä analysoimaan eri mailojen tai setuppien toimivuutta.

#234813 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ice Cube kirjoitti: (17.10.2007 22:03:17)
    Saako…

EI!! Kysymyksesi saatta Yleistä-osioissa esittämäsi edistymisraportin vähän outoon valoon.

#234814 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jukka!

Kokeileppa ensi kerralla seuraavaa: Lyö jokaiselta tiiltä ulos kolme palloa. Valitse huonoin. Jatka huonoimman pallon kohdalta taas kolmella pallolla. Valitse huonoin. jne…

Näin jatkaen kun pelaat kiekan alle 80 niin alkaa olla hyvä.

Toi sun tapa saa tuloskortin näyttämään ihan hyvältä, mutta on vaan itsensä pettämistä. Kuten Scoop totesi: Opettele pelaamaan, äläkä hae epäonnistumisiin syitä muualta kuin gripin ja lippiksen välistä.

#234815 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tetsa kirjoitti: (18.10.2007 8:31:11)
    … epäonnistumisiin syitä muualta kuin gripin ja lippiksen välistä.

Siinäkin on vielä lukematon määrä mahdollisuukksia. Vaikkapa hanska. Känsä. Rakko. Jännetuppi. Tatuointi. Aurinkorasva. Hyttysöljy. Ihokarvat. Resori. Olkapää. Hartia. Aataminomena. Kaksoisterä. Partavesi. Nenänkarvat. Polyypit. Heinänuha. Poskiontelot.
    Taittovika. Aurinkolasit. Kaihi. Pälvikalju. Päätäi. Silsa. Huimaus. Hallusinaatio. Luonnevika. Psykoosi.
    Ei ole proollakaan aina helppoa.

#234816 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Bosco kirjoitti: (18.10.2007 10:02:40)
    ]
    Siinäkin on vielä lukematon määrä mahdollisuukksia. Vaikkapa hanska. Känsä. Rakko. Jännetuppi. Tatuointi. Aurinkorasva. Hyttysöljy. Ihokarvat. Resori. Olkapää. Hartia. Aataminomena. Kaksoisterä. Partavesi. Nenänkarvat. Polyypit. Heinänuha. Poskiontelot.
    Taittovika. Aurinkolasit. Kaihi. Pälvikalju. Päätäi. Silsa. Huimaus. Hallusinaatio. Luonnevika. Psykoosi.
    Ei ole proollakaan aina helppoa.

Joo. Mä unohdin. Sori. Onhan se sanomattakin selvää että esim. hallusinaatioden ottaessa vallan on tuloksen teko hankalaa.

’Ihan varmana siitä pallosta alko kasvamaan George Bushin korva, ja siksi…’

#234817 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jamasa Lupe kirjoitti: (17.10.2007 20:36:53)

Mutta lähinnä nyt ajoin takaa sitä, että sieltä sadasta viiva sadastaviidestäkymmenestä yardista kun voi lähestyä erilailla ja eri mailoilla. Ja kun tolleen pelaa monella pallolla, niin voi kokeilla sellaisa taitolyöntejäkin.

Kyllä joo tässä on se viisasten kivi…nimenomaan otin isompaa mailaa ja löin rennommin lyhyemmällä bäkärillä ja sain aikaan tarkempia osumia…olen väkisin yrittänyt esimerkiksi suihkia sändillä kaikki 100 metriä ja alle lyönnit…kun nyt huomasin, että ysi ja wedge toimii siinä jopa paremmin. Sändi on muuten hyvä bunkkalyönneissä…kukaan koskaan kokeillut ?

#234818 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 13:42:53)

Jamasa Lupe kirjoitti: (17.10.2007 20:36:53)

Kyllä joo tässä on se viisasten kivi…nimenomaan otin isompaa mailaa ja löin rennommin lyhyemmällä bäkärillä ja sain aikaan tarkempia osumia…olen väkisin yrittänyt esimerkiksi suihkia sändillä kaikki 100 metriä ja alle lyönnit…kun nyt huomasin, että ysi ja wedge toimii siinä jopa paremmin. Sändi on muuten hyvä bunkkalyönneissä…kukaan koskaan kokeillut ?

Ja draiveri on muuten aika hyvä maila avauslyönteihin! Kukaan koskaan kokeillut?

#234819 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

jyrke kirjoitti: (18.10.2007 14:28:15)

double-eagle kirjoitti: (18.10.2007 13:42:53)

Ja draiveri on muuten aika hyvä maila avauslyönteihin! Kukaan koskaan kokeillut?

Hmmm, tuota en tosiaankaan tiennyt eikä koskaan tullut edes mieleen kokeilla, kumpaakaan. Täytyypä kokeilla.

Putteri on muuten erityisen hyvä sen lipun ympärillä. Kukaan koskaan kokeillut?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #234808 kohteessaTreenikierros usealla pallolla !

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Treenikierros usealla pallolla !