Aihe: Suunnan vaihto - Golfpiste.com

17.9.–24.9. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][20]
KilpailuaSuomalaista

Suunnan vaihto

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Suunnan vaihto

Esillä 25 viestiä, 951 - 975 (kaikkiaan 2,469)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • GIR

    ts kirjoitti: (25.1.2008 14:16:15)

    Et sinäkään ole vielä tähän ketjuun yhtään näkemystä itse asiasta heittänyt, etkä perusteita tai vaihtoehtoja paremmalle lyömiselle. Ja toisaalta tää juttu tuntuu olevan varsin laajalti ymmärretty ja hyväksytty, että lieneekö tuolla niin merkitystäkään.

    Olkoon tämä omalta puoleltani viimeinen kommentti tähän ketjuun…

    Kyllä minä olen tähän asiaan muutaman kommentinkin heittänyt mm. sen että ei minulla ole mitään sinun ja Fukken näkemyksiä vastaan, mutta sillä nyt ei varsinaisesti ole merkitystä.

    Mutta siitä, että tämä asia olisi jollain tavoin laajasti ymmärretty ja hyväksytty, olemme kyllä eri mieltä. Minulle kun on jäänyt juuri päinvastainen kuva, eli että suurimmalle osalle tämä asia ei todellakaan ole selvä. Ja lainatakseni omaa kuvaustasi tämän foorumin kirjoittajista niin, jos muutama ns. ’paskatipsien antaja’ sanoo löytäneensä (hallissa harjoitellessaan) valon RR-menetelmää kokeillessaan, niin se ei vielä välttämättä ole osoitus jonkin asian toimivuudesta tai sen laajasta ymmärtämisestä.

    Jatketaan kuitenkin kirjoittelemista (ja toivottavasti hyvässä hengessä), sillä eiköhän kaikilla täällä norkoilevilla ole sama päämäärä eli oppia pelaamaan golfia mahdollisimman hyvin.

    ts

    GIR kirjoitti: (25.1.2008 14:37:28)

    Mutta siitä, että tämä asia olisi jollain tavoin laajasti ymmärretty ja hyväksytty, olemme kyllä eri mieltä. Minulle kun on jäänyt juuri päinvastainen kuva, eli että suurimmalle osalle tämä asia ei todellakaan ole selvä. Ja lainatakseni omaa kuvaustasi tämän foorumin kirjoittajista niin, jos muutama ns. ’paskatipsien antaja’ sanoo löytäneensä (hallissa harjoitellessaan) valon RR-menetelmää kokeillessaan, niin se ei vielä välttämättä ole osoitus jonkin asian toimivuudesta tai sen laajasta ymmärtämisestä.

    Tuota siis niin… et kai kuvittele, että tällä forumilla käsiteltyjä asioita käsiteltäisiin pääasiassa täällä foorumilla. Sekin voi olla yllättävää, että näin ei todellakaan ole.

    Mä oon keskustellu tän ketjun pohjalta varmaan noin 50 ihmisen kanssa, joista kukaan ei kirjoita tänne, ja lisäks noin 50 kanssa jotka ei edes lue tätä. Ei heillä kellään ole ollut mitään ongelmaa ymmärtää tätä juttua. Päinvastoin.

    Nimetön

    ’reverse-RR’ lainausmerkeissä oli olevinaan samaa kuin anti- RR. Eli kuten kirjoitin päinvastainen lopputulos kuin mihin RR llä pyritään.
    Se loppukaneettikin oli ikäänkuin dzoukki. Pyydän anteeksi kaikilta, jotka joutuivat takiani kärsimään! 🙂

    Proffa kirjoitti: (25.1.2008 13:50:11)
    Laittakaa nyt SaATaNa nämä pitkät ketjut poikki.

    Omiksi aiheiksi jutut perkele…..tajuttoman raskasta lukea tällästä paskaa!!!!!

    Ei mitään järkeä, jos yhessä ketjussa on asiaa sieltä täältä yhteensä 1000 viestin verran.

    Ja sekin tässä harmittaa, että Ilonen missasi Qatarissa cutin! Mikä vahinko!

    Mutta onneksi Minnillä on uusi svingi.
    Pääkyynärpäälantioranteet

    ts

    AAH kirjoitti: (25.1.2008 15:19:53)
    Mutta onneksi Minnillä on uusi svingi.
    Pääkyynärpäälantioranteet

    Just kerkisin kanavalla sanoon, että toivottasti tota ei kukaan postaa GP:hen 🙂

    Nimetön

    Voitaisko mennä tästä eteenpäin keskustelussa suorasukaisemmin liikeleämän tyyliin ?

    Kyllä minusta kannattaisi edelleen jatkaa anonyymillä linjalla.

    fukke diise saisse kirjoitti: (25.1.2008 13:38:17)

    Arsu kirjoitti: (25.1.2008 13:29:25)

    fukke diise saisse kirjoitti: (25.1.2008 13:13:54)

    Golfinn kirjoitti: (25.1.2008 3:13:42)
    Kuulisin kylla ihan mielellani fds:n golf urasta. Se kun on mulle jaanyt tassa tauon aikana/takia epaselvaksi. Mulle jai silloin joskus sellanen kuva, etta han oli jonkun golf-kaupan myyjana… Kerrotko lisaa? Ei tietty tartte jos et halua.

    joo, mä olin kesäduunissa Nevadassa, siis kesäheikkinä ja gripin vaihtajana.

    Ja etkös sä joskus kyykyttänyt Parnevikin? Aika hyvin kesäheikiltä.

    Se on ollut kyllä joku muu, enkä mä osaa vaihtaa edes grippejä.

    Mä voin vähän taustoittaa asiaa, niin saadaan golfinn up to speed. Fukke todellakin oli golfkaupan myyjänä. Ei omasta hakemuksestaan, vaan sinne pyydettynä. Hän vastasi premium järvipallojen myynnistä ja mielestäni hoiti homman varsin hyvin. Itsekin ostin häneltä kerran kolme palloa. Kaksi niistä oli vallan mainioita, mutta kolmannen löin epäonnekseni vesiesteeseen (voinko Fukke tässä yhteydessä reklamoida tuon kadonneen pallon osalta?). Tuossa vesiesteeseen päätyneessä lyönnissäni en tietoisesti tehnyt reverse releasea. Vesieste oli kohdelinjan vasemmalla puolella. Vettä ei ollut kovin syvästi ja luultavasti näin oman palloni siellä pohjalla, mutta en saanut sitä ongituksi talteen. Me eskimot käytämme tuon tyyppisestä lyönnistä paikallista termiä ’troo vasemmalle’.

    ts

    Vasen pakki kirjoitti: (25.1.2008 17:11:44)
    Itsekin ostin häneltä kerran kolme palloa. Kaksi niistä oli vallan mainioita, mutta kolmannen löin epäonnekseni vesiesteeseen (voinko Fukke tässä yhteydessä reklamoida tuon kadonneen pallon osalta?).

    Sä oot kumminkin taas tinkiny ja pyytäny noikin luotolla ni Fukke on kaivanu sulle salaa yhen huonon joukkoon. Luotosta tulikin muuten mieleen yks varsi…

    ts kirjoitti: (25.1.2008 18:20:57)

    Vasen pakki kirjoitti: (25.1.2008 17:11:44)
    Itsekin ostin häneltä kerran kolme palloa. Kaksi niistä oli vallan mainioita, mutta kolmannen löin epäonnekseni vesiesteeseen (voinko Fukke tässä yhteydessä reklamoida tuon kadonneen pallon osalta?).

    Sä oot kumminkin taas tinkiny ja pyytäny noikin luotolla ni Fukke on kaivanu sulle salaa yhen huonon joukkoon. Luotosta tulikin muuten mieleen yks varsi…

    Enpäs. Mummo opetti että ”velka on veli otettaessa, mutta veljenpoika maksettaessa”. Maksoin käteisellä. Koska pyrin kirjoituksissani jukkamaiseen tarkkuuteen, minun täytyy ilmoittaa, että suoritin kassatapahtuman yhdellä 20 markan setelillä ja yhdellä laivarahalla. Meinasin sanoa ”keep the change”, mutta fuken huonon englannintaidon tuntien ojensin vain käteni, ja sain vaihtorahat. Fukke kiitti ostoksesta astuessani kaupasta ulos ja se on osoitus hyvistä käytöstavoista.

    Vasen pakki kirjoitti: (25.1.2008 19:04:38)
    Maksoin käteisellä. Koska pyrin kirjoituksissani jukkamaiseen tarkkuuteen, minun täytyy ilmoittaa, että suoritin kassatapahtuman yhdellä 20 markan setelillä ja yhdellä laivarahalla.

    Mikähän se tuo mahtaa olla??

    Kiitokset Fukke mielenkiintoisesta/mukavasta juttutuokiosta,se auttoi tajuamaan RR;ää selvemmin!Toivottavasti joskus vielä pystyy toteuttamaan sen!;)

    ts

    Buell kirjoitti: (25.1.2008 21:54:00)
    Kiitokset Fukke mielenkiintoisesta/mukavasta juttutuokiosta,se auttoi tajuamaan RR;ää selvemmin!Toivottavasti joskus vielä pystyy toteuttamaan sen!;)

    Kerropa nyt meille miltä tuo vaikutti selitettynä ja näytettynä verrattuna siihen, minkä kuvan täällä kirjoittelusta on saanut.

    Kiinnostaa myös kuinka järkiperäiseksi homman koit?

    Ainii.. ettei ihan pelkkää asiaa, niin laivarahan oli tietysti 5mk:n kolikko

    ts kirjoitti: (25.1.2008 22:19:52)

    Buell kirjoitti: (25.1.2008 21:54:00)
    Kiitokset Fukke mielenkiintoisesta/mukavasta juttutuokiosta,se auttoi tajuamaan RR;ää selvemmin!Toivottavasti joskus vielä pystyy toteuttamaan sen!;)

    Kerropa nyt meille miltä tuo vaikutti selitettynä ja näytettynä verrattuna siihen, minkä kuvan täällä kirjoittelusta on saanut.

    Kiinnostaa myös kuinka järkiperäiseksi homman koit?

    Ainii.. ettei ihan pelkkää asiaa, niin laivarahan oli tietysti 5mk:n kolikko

    Helpompihan se on aina livenä yrittää ymmärtää,kun saa vastauksen heti kun tulee kysymys,mutta hyvin se on täälläkin tullut esiin,täällä vaan joutuu suodattamaan 70% viesteistä pois,joissa epäillään tai dissataan RR;ää!Järkiperäinenhän se on aina ollut,eihän se muuten kai olisi ammattilaisten käytössä! Ja etukäteen vastattuna niille,jotka väittää,ettei RR olisi käytössä ammattilaisilla,niin Höpö Höpö!!!!!Poistuu takavasemmalle,sivusta seuraamaan!

    ts kirjoitti: (25.1.2008 22:19:52)
    Ainii.. ettei ihan pelkkää asiaa, niin laivarahan oli tietysti 5mk:n kolikko

    Tähän olisi nyt hyvä saada täydellinen selvyys:

    a) Miksi se on tietysti?
    b) Miksi se on juuri 5 mk:n kolikko?
    c) Mistä tulee nimitys ’laivaraha’?

    Vasen pakki kirjoitti: (25.1.2008 17:11:44)
    Mä voin vähän taustoittaa asiaa, niin saadaan golfinn up to speed. Fukke todellakin oli golfkaupan myyjänä. Ei omasta hakemuksestaan, vaan sinne pyydettynä. Hän vastasi premium järvipallojen myynnistä ja mielestäni hoiti homman varsin hyvin.

    Rahoistani tarkkana miehenä olen koko golfurani ajan ollut kiinnostunut järvipalloista, joten annapa fds nyt asiantuntijan neuvo: miten erottaa ’premium’-järvipallon ja tavallisen järvipallon toisistaan?

    Ballmarker kirjoitti: (26.1.2008 6:24:43)

    ts kirjoitti: (25.1.2008 22:19:52)
    Ainii.. ettei ihan pelkkää asiaa, niin laivarahan oli tietysti 5mk:n kolikko

    Tähän olisi nyt hyvä saada täydellinen selvyys:

    a) Miksi se on tietysti?
    b) Miksi se on juuri 5 mk:n kolikko?
    c) Mistä tulee nimitys ’laivaraha’?


    Näitä kenellä vielä on hillopurkillinen jemmassa, niin voivoi, palautuspäivä meni jo.

    ts kirjoitti: (25.1.2008 15:27:38)

    AAH kirjoitti: (25.1.2008 15:19:53)
    Mutta onneksi Minnillä on uusi svingi.
    Pääkyynärpäälantioranteet

    Just kerkisin kanavalla sanoon, että toivottasti tota ei kukaan postaa GP:hen 🙂

    Kanavalla ja kanavalla, ei ainakaan YLE:n kanavilla kuulunut yleishälytystä. Tossa nyt oli melkein 10 min aikaa kunnon infoon;-p

    Nimetön

    Epäilen ja olenkin varma, että järvipallo muuttuu tavallisesta premiumpalloksi prosessissa, jossa pesukonessa suoritetaan logistinen ja finanssivirran kääntö n. 180 astetta.
    Muuten, monimutkaisempi prosessi vaaditaan, kun kuppainen Top-Flite muuntuu premium Prov1:ksi.

    ts

    Vasen pakki kirjoitti: (25.1.2008 17:11:44)

    Mä voin vähän taustoittaa asiaa, niin saadaan golfinn up to speed. ’.

    Onkohan toi golf finni suuttunu kun ei kommentoi mitään. Ja minäkin kun koitin kovin asiallisesti vielä vastata. Tai sittten sitä hävettää, kun se ei tunnistanu golfkaupan myyjää.
    Tai sitten se, kun se on munannu ittensä täällä taas.

    Kun täällä on käyty keskustelua ko käsitteestä ja sen ymmärrettävyydestä, googlasin haulla ’reverse release’ and ’golf’. Tämä tuottaa ppinehkön määrä hitteja (noin 100) ja kun näistä poistaa hitit tälle keskustelupalstalle, keskustelijoiden webbisivuille ja Volkswagen Golfiin, niin jäljlle jää kaksi viitettä. Näistä toinen on keskustelupalsta ja toinen seuraava sivusto Viite. Tällä sivustolla sanotaan seuraavaa:

    Coming down you should feel your right palm (left palm for left-handers) start rotating toward the sky. It should continue rotating open as the club slides through the sand and under the ball. This full rotation of the palm is what’s referred to as the reverse release.

    Onko tämä nyt hyväksyttävä määritelmä? Tuossahan asiasta puhutaan bunkkerilyönnin yhteydessä, mutta ehkä juuri siksi ymmärsin tämän viitteen kohdalla, mitä tuolla reverse releaselle tarkoitetaan.

    Onko kenelläkään tietoa kuka on tuon Viitteen kirjoittaja?

    Selvyyden vuoksi: tätä viestiä ei ole kirjoitettu kettuilumielessä. Yritän vain selvittää, mistä, miten lajaasti tunnetusta ja miten merkittävästä asiasta tässä on kyse. keskustelun asiantunijat kun ovat sen verrna suppea joukko, että edustavat välttämättä biasoitua näkemystä.

    Sorry kirjoitusvirheet – karkasi lapasesta ennen muokkausta. Asia kuitenkin selvinnee.

    ts

    fukke diise saisse kirjoitti: (25.1.2008 1:09:11)

    No voi jumalauta, että ihmiset voi olla uunoja. RR on minun keksimä juttu ja mä saan päättää mitä se tarkoittaa. Olen yrittänyt selittää sitä viestissä nro. 395.

    Mulle rupee selkimään se miks osa vastauksista on niin outoja. Joku lukee pari sivua ja heittää kommenttia aiheeseen. Ja koko jutun perusteet on selitetty viikkoa aiemmin…aivan toisin kuin parin viimeisimmän sivun perusteella voisi olettaa.

    ts kirjoitti: (26.1.2008 11:08:10)

    fukke diise saisse kirjoitti: (25.1.2008 1:09:11)

    No voi jumalauta, että ihmiset voi olla uunoja. RR on minun keksimä juttu ja mä saan päättää mitä se tarkoittaa. Olen yrittänyt selittää sitä viestissä nro. 395.

    Mulle rupee selkimään se miks osa vastauksista on niin outoja. Joku lukee pari sivua ja heittää kommenttia aiheeseen. Ja koko jutun perusteet on selitetty viikkoa aiemmin…aivan toisin kuin parin viimeisimmän sivun perusteella voisi olettaa.

    Niin, tällaisella asiallisuuden tasollahan nämä kommentit täällä ovat…

    Yritin selittää, että haluaisin tietää, onko samaa termiä käytetty muualla riippumattomasti fds:stä ja jso on niin missä merkityksessä. Olin tuon viestin kyllä nähnyt. Muuten: siinäkin on tuo viestin numero ymmärtääkseni väärin, koska ainakin minulla viesti 395 on datan kirjoittama.

    Kieltämättä on myös niin, että koko lähes 1000 kirjoituksen ketjun hahmottaminen on vaikeaa.

    Mutten vaivaa enää ts:ää tällä enkä täällä.

Esillä 25 viestiä, 951 - 975 (kaikkiaan 2,469)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #240447 kohteessaSuunnan vaihto

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Suunnan vaihto