23.4.–30.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[14][27]
KilpailuaSuomalaista

Ryder Cup 2006 (spekulointiketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Ryder Cup 2006 (spekulointiketju)

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 93)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Selostuksen tasosta ei onneksi tarvitse spekuloida. Ihan sitä itseään.

    Pelattava reikä, pelaajat, lyöntimäärät, onko pallo pelissä ja tilanne hukassa. Itsestäänselvyydetkin alkaa olla jo kaikki kuultu, vielä puuttuu se ’tunnetusti hyvä puttaaja’ -klassikko. Historiallisesti merkittävissä kisoissa (huh!) selostamisen puutteet voi vielä paikata hölisemällä niitä näitä, mutta näissä kekkereissä ei knoppitiedolla oikein voi brassailla.

    Jaksaako, ei jaksa, jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ……. ei jaksanut. KATSOKAA!!! Voi vehnäjänis.

    Birkuista puheen ollen Karlsson teki TV-torniin lyömisen jälkeen böördin. Tai niin noi äsken sanoi…

    Voe herranjestas että toi tigeri lyön päin helvettiä tota palloa avauksissa…

    …mikä on tosin ihan hyvä juttu! =)

    Siin on vaan se fitti juttu et Furyk pelaa suhteellisen hyvin ja pitää parin peliä kasassa. Tiger ei ole hoitanut yhtään reikää. Kaikki mennyt Furykin piikkiin…

    IsoPahaR kirjoitti: (22.9.2006 12:51:59)
    Siin on vaan se fitti juttu et Furyk pelaa suhteellisen hyvin ja pitää parin peliä kasassa. Tiger ei ole hoitanut yhtään reikää. Kaikki mennyt Furykin piikkiin…

    Puolustukseksi TWlle täytyy todeta näin visuaalisesti sokkona, että kyllä HÄN on yhden reiän vieny (par 3 #8?) ja ainaksii yhden tasannut, mutta ampuilee ilmeisesti katkaistulla haulikolla tänään.

    Unohtakaa myös noi Sergion birkut aiemmasta postista, 1 korjattu nyt Ollielle ja laskin vielä 1 fiktiivisen bonusbirkunkin…

    Nyt tiikeri otti rei’än. Tiger/Furyk 2up. Ei Tigerilla oikeestaan oo muuta ongelmaa ollut kuin että avaus karkaa ja putti ei oo niin loistavaa mitä se voisi olla…

    Euroopan ykkösketju rupee jäämään telojen alle, 3 Down 6 reikää jäljellä… jenkit tehneet 4 birkkua viimeiseen 5 väylään. Olin katsovinani että Monty/ Harrington eivät ole tehneet tänään vielä yhtään?

    Anton 16 kirjoitti: (22.9.2006 13:32:52)
    Euroopan ykkösketju rupee jäämään telojen alle, 3 Down 6 reikää jäljellä… jenkit tehneet 4 birkkua viimeiseen 5 väylään. Olin katsovinani että Monty/ Harrington eivät ole tehneet tänään vielä yhtään?

    Ai Montgomerie-Harrington Euroopan ykkösketju!? 😀 lol

    januz kirjoitti: (22.9.2006 13:41:13)

    Anton 16 kirjoitti: (22.9.2006 13:32:52)
    Euroopan ykkösketju rupee jäämään telojen alle, 3 Down 6 reikää jäljellä… jenkit tehneet 4 birkkua viimeiseen 5 väylään. Olin katsovinani että Monty/ Harrington eivät ole tehneet tänään vielä yhtään?

    Ai Montgomerie-Harrington Euroopan ykkösketju!? 😀 lol

    Ei pidä ottaa ihan kirjaimellisesti. Kiekkotermein nämä kaksi äijää olivat ensimmäisenä jäällä. (Ja sitä jäätä ei todellakaan löydy sieltä golfbaanalta 😉

    Nimetön

    Tiger Woods on Hank Hanye kanssa pikku hiljaa siirtynyt lähemmäksi One Plane swingiä, joka tekee hänestä mailman parhaan rauta pelaajan. Mutta tuolla One Plane viritelmällä on äärimmäisen vaikea lyödä juuri sillä draiverilla. Kunhan swingiä viellä kehitetään niin kyllä ne avaukset tulevat pysymään kehissä.

    Anton 16 kirjoitti: (22.9.2006 13:32:52)
    Euroopan ykkösketju rupee jäämään telojen alle, 3 Down 6 reikää jäljellä… jenkit tehneet 4 birkkua viimeiseen 5 väylään. Olin katsovinani että Monty/ Harrington eivät ole tehneet tänään vielä yhtään?

    Tais nää telat katketa, Tiger/Furyk enää 1 up Furykin pallon backspinnatessa greeniltä veteen ja tiikerin ampuessa alle 100m lähestymisen pahasti pitkäksi.

    Kakkospeli kääntyi jo jenkeille. Veikkaan kuitenkin, että noilla vikoilla femmoilla nää euroopan ’tykit’ kääntää pelin.

    Paksupekka kirjoitti: (22.9.2006 14:43:46)
    Kakkospeli kääntyi jo jenkeille. Veikkaan kuitenkin, että noilla vikoilla femmoilla nää euroopan ’tykit’ kääntää pelin.

    Jep, on ruvennut Euróoppa mun 2,5:1,5 ennusteesta hieman lipsumaan, tiukaksi menee.

    Tuo #16 par5 on aika kimurantti kakkosella griinille big-hittereillekin, tupla doglegi ja näin. Henry ei taida jäädä mitoissa Paulille tai Robertille.

    Eiköhän Eurot tämän aamupäivän voitoksi vielä käännä.

    Paksupekka kirjoitti: (22.9.2006 14:43:46)
    Kakkospeli kääntyi jo jenkeille. Veikkaan kuitenkin, että noilla vikoilla femmoilla nää euroopan ’tykit’ kääntää pelin.

    Ja ensimmäisellä viitosella Casey pisti Henryä paremmaksi. Piste Paksupekalle!

    Onko Juorooppa johoros ?

    double-eagle kirjoitti: (22.9.2006 15:29:04)
    Onko Juorooppa johoros ?

    1-1

    live scoring

    Clarke/Westwood 1up. kaks reikää pelaamatta. HJUVA EURUUPPÅ

    Vitsi nää nelosen juontajat on sekasin! Nyt mä ymmärrän sen valituksen täällä forumilla…

    Puttaa raffista kirjoitti: (22.9.2006 15:47:48)
    Vitsi nää nelosen juontajat on sekasin! Nyt mä ymmärrän sen valituksen täällä forumilla…

    Onko niinku Jope Ruonansuu ILTA-LEHDEssä eilen..Lopetin alkoholin ja aloitin huumeet ?

    Puttaa raffista kirjoitti: (22.9.2006 15:47:48)
    Vitsi nää nelosen juontajat on sekasin! Nyt mä ymmärrän sen valituksen täällä forumilla…

    Taitaa olla itse asiassa parempi että AP matsit tuli seurattua Match Details live scoringista, ei ainakaan tullut säröjä riittääkö-ei riitä-katsokaa-kommenteista. Niihin onneksi turtuu kun sitä kuuntelee aikansa 😉

    1,5;1,5 + Eurooppa vikassa matsissa 1 UP.

    eka pelit euroopalle 2,5-1,5

    Tilanteen veikkasin oikein vaikka parit meni vikaan. Mites Antonin veikkauksen parien suhteen kävi?

    Iltapäivän pelit ovatkin jo käynnissä…

    Anton 16 kirjoitti: (22.9.2006 15:00:23)

    Paksupekka kirjoitti: (22.9.2006 14:43:46)
    Kakkospeli kääntyi jo jenkeille. Veikkaan kuitenkin, että noilla vikoilla femmoilla nää euroopan ’tykit’ kääntää pelin.

    Jep, on ruvennut Euróoppa mun 2,5:1,5 ennusteesta hieman lipsumaan, tiukaksi menee.

    Tuo #16 par5 on aika kimurantti kakkosella griinille big-hittereillekin, tupla doglegi ja näin. Henry ei taida jäädä mitoissa Paulille tai Robertille.

    Eiköhän Eurot tämän aamupäivän voitoksi vielä käännä.

    Ennusteesi piti 🙂

    Anton 16 kirjoitti: (22.9.2006 15:57:40)

    Puttaa raffista kirjoitti: (22.9.2006 15:47:48)
    Vitsi nää nelosen juontajat on sekasin! Nyt mä ymmärrän sen valituksen täällä forumilla…

    Taitaa olla itse asiassa parempi että AP matsit tuli seurattua Match Details live scoringista, ei ainakaan tullut säröjä riittääkö-ei riitä-katsokaa-kommenteista. Niihin onneksi turtuu kun sitä kuuntelee aikansa 😉

    1,5;1,5 + Eurooppa vikassa matsissa 1 UP.

    Jep,
    Eurooppa vie, hjuva hjuva, ei pysty Woods yksin USA:ta kantamaan. Ja mitä noihin selostajiin tulee niin se johtuu vaan siitä että ne ei ole ehtineet vielä naukkailemaan riittävästi. Eläkepäivillä kun heräilevät vasta puolilta päivin eikä VSOP maistu vielä aamupalaksi. Kyllä se siitä piristyy iltaa kohti 🙂 Pienessä nousussa niiden jutut selkiytyy… riippumatta siitä on promilleissa selostaja vai katsoja… 🙂

    Nimetön

    Vitsi nää nelosen juontajat on sekasin! Nyt mä ymmärrän sen valituksen täällä forumilla…

    ….ehdoton suosikkini oli Pohjois-Irlannin suuren pojan lyödessä avauslyöntiä;

    Tämä on tunteikas hetki, koska hänen vaimonsa kuoli muutama viikko sitten jne….

    siis häh! Ajatteleeko hän vaimonsa kuolemaa lyödessään avauslyöntiä Ryder cupissa?

    Toi ykkös reikä ei kyllä hymyile Tikrulle, taas tökkii peli. Näköjään tauko ei ollut riittävä kun kaikkien peli hakee vielä suuntaansa kun toinen kierros alkoi…

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 93)
Vastaa aiheeseen: Ryder Cup 2006 (spekulointiketju)

Etusivu Foorumit Yleistä Ryder Cup 2006 (spekulointiketju)