14.5.–21.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][13]
KilpailuaSuomalaista

Pitäiskö Teemun jakaa jäähyjä ???

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäiskö Teemun jakaa jäähyjä ???

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188805 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Aina silloin tällöin jollain keittää yli. Se on kaikkien taiteilijoiden vaara – myös nuorisotalon näyttämöllä. Teemu voisi vihelttää 1 – 4 viikon tauon , kun havaitsee väärän taklauksen. Hyvin nää Moran kivetkin kyllä näyttää toimivan . Rumat sanathan sensuroidaan automaattisesti – jopa munakas ruokaohjeesta. Minä tykkään taklauksista, mutta joskus Jerekin pannaan jäähylle. nykäsen matista puhumattakaan.

    #499096 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Vastaus tottakai!

    on pakko kokeilla munakas, sovittu, ravittu.

    Toimiikohan?

    #499097 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    mitä helvetin jäähyjä? onko tää joku perkeleen demi.fi golfjaosto vai hä?

    #499098 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    EIKÄ, nämä ’ylikierroksilla’ kirjoitetut jutut virittävät hauskoja spekulointeja sekä jatkokeskusteluja (kuten foorumin pikkujoulut). Eihän me nyt missään lastentarhassa olla.

    Muistetaan kuitenkin, että ylin valta on kuitenkin ylläpidolla: ’Voit kirjoittaa viestin myös nimimerkillä, mutta muista että asiattomat viestit poistetaan ja jatkuva väärinkäyttö johtaa käyttöoikeuden poistamiseen.’

    #499099 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Ei mitään jäähyjä. Räiskettä välillä kaivataan, kunnon tuuletus golfpisteessä ja pysyt taas muutaman viikon poissa mielenterveystoimiston loputtomista jonoista.

    Jurva-örvelö-avoin kirje-kooma…

    #499100 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Jäähyt kuuluu jääkiekkoon. Hyvä se on että välillä jäyhä suomalainenkin antaa kuohua yli. Se tekköö hyvvöö. Sitäpaitsi eiköhän nämä vakiokirjailijoiden (joihin luen myös itseni, ehkä aiheettomasti) aivoitukset kuitenkin ole jo pääosin järjellisiksi todettu. Suodaan mahdollisuus revittelyyn silloin tällöin.

    #499101 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitos takalaittomaan heittooni vastanneet ystäväni, paremnpia mulla ei valitettavasti olekaan !?

    Moran kiven kuninkaan valitsijat ovat puhuneet .

    Teemu Tyry siis Putinin tavoin ennakkosensuroi jotakin suoraan. Ainahan se sitten ei kerkiä, joten se heittää kiven auton perään eli haukkuu taannehtivasti.

    Mä olen sitä mieltä,että keskustelu tässä maassa on vielä hyhmäistä johtuen Urho Kaleva Kekkosesta ja silloisista Vennäänmaan kommarijohtajista sekä tätä systeemiä nuolleista politiikoista.

    Vieläkin suomenpoika ja tyttökin pelkää sanoa selvin päin asiat niin kuin ne on – sitten ne tulee ulos kännipäis itku kukrkuss Viross. Katoitteko taksikuskeja ??

    Joten anna pala Virtanen ja möttönen, ja senior ja junior,

    mutta ei poisteta mäkiliitelystä tyyliä ja haukutaan taiteellisesti – se sattuu parhaiten ku joutuu kysymään vaimoltaaan ,

    ett´mitähän ne golfpisteen junioritki tarkoitti , kun ne sano että mailan flexi ratkaisee ja

    golflady lupasi olla kiltti joulupukille ?

    HÄH MITÄH .????

    Mutta älkää lopettako mielipiteitä tästä asiasta isoveli TEEMUU kuuntelee varmasti .

    #499102 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tiedätkös hyvä Mäkisuksi: Välillä kun lukee juttujasi tekisi mieli sanoa, ja sanonkin…:

    ’Say WHAT?!’

    #499103 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mähän sanoin: Mäkisuksi on kaatunut pahasti jo ylämäessä! Olen kesiksen jälkeen vaivalloisesti sillointällöin selaillut palstaa, mutta en ole jaksanut osallistua keskusteluun, kun tämä saatanan Antti Barck tuli terrorisoimaan mestoja 54 händärillä ottamalla kantaa joka juttuun vast’alkajaääliön knowhowlla! Sitten tuli tämä mäkisuksi; sekakäyttäjän innolla kirjoittaa eri murteilla muka hauskasti. Voi että muurrejutut puree tosi nastasti!

    Siirrytäänkö Pikkujoulu-topicciin?

    #499104 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Oho, mikä kirjotus. Olisko tahallinen provo, vai onko joku nielassu väärän tabun?

    #499105 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Mutta missä on AB?

    #499106 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    onks noi vanhemmat herrasmiehet ja naiset sitte taas tyhmempiä ku niillä putoo toi händäri iän myötä?

    hieno meininki, vähä niinku armeijassa. mites olis, jos kehitettäis vaikka sellanen samanlainen arvomerkkisysteemi kuin armeijassakin on? sit vois keskustelukin mennä vaikka tyyliin ’arvon herra ylihändäri, saako puhutella?’

    jostain syystä tuntuu turhankin usein siltä, että ne pahimmat moukat löytyy sieltä pitempään pelanneitten joukosta. nuo aloittelijat kun harvemmin pätevät harrastuksellaan niin tosissaan eikä tuo kusikaan ole heillä vielä päässyt nousemaan päähän.

    Hyvä

    Tetsa ja Möttönen ja muut – kyllähän sieltä tuloo suloo kuolaa vuolaasti muttei kuin eikka leinolta pankinjohtajalle, jolta ei saanut vippiä enää.

    ’ LIIRUM LAARUM LAPPALAINEN
    HAISTA PASKA KAPPALAINEN

    VIELL´ON MULLA YKSI KEINO

    KIRJOITTANUT EINO LEINO ’! .

    Tätä mä tarkoitan kyllä mäkityylillä , ettei
    tulla kuin Morgenstern – komeesti kyllä
    mutta kun haalarit leikattiin meni kyky kuin
    Absolomilla hiusten mukana svingi.

    Jollekin voisi taas todeta , että puhu sukselle.

    Olen ollut muuten pankinjohtajakin – ja huono
    olinkin.

    Olen tullut siihen tulokseen , ettei jäähyjä tarvitse viheltää, mutta ei lopeteta joulukuolaamista vielä , vaikka kalenteri avattiinkin. Siin onkin hyvä idea – mitä on golfpisteen
    joulukalenterin ekassa kuvassa. ??? Avaan sen heti !!!!!!!!!

    Nythän alkaa mennä jo hieman koomiseksi touhu… Isot ihmiset ja pienet händärit kiskasee sen golfpalloa pienemmän vihreän kasviskunnan tuotteen sieraimeen… Ja nyt on kaikilla kivvooo 😀 Ei muuta kun samanlaista ’avautumista’ jatkossakin :))) niin on mielekästä tekemistä ;D

    XXL ja Nuori CM

    varatkaa kalenteriluukkunne pari vielä vapaana.

    ’ Katso Golfpistejoulukalenteri 2003 ’

    #499110 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

    Kyllä pitäisi ja on syytä lukea kaikki viestiketjut läpi muutaman kuukauden ajalta.

    #499111 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    teemu vois jakaa mulle vähä fyffee.

    #499112 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Kiitoksia runsasmääräisestä kirjoittelusta kauden 2003 aikana palstallamme.

    Vapaa keskustelupalsta on kirvoittanut useasti sellaisiinkin keskustelunaiheisiin joissa sanomien sisältö ei ole pysynyt hyvän maun mukaisena.

    Valitettavan usein palstamme kautta on nostettu miekat pystyyn ja huiskitttu puskasta nimimerkin suojissa epämääräisin tarkoitusperin.

    Paloheinää koskevat keskustelut ovat aivan oma lukunsa eikä loppua näytä tulevan ilman äärimmäisiä keinoja.

    Vihelsin kertaalleen pelin poikki, joitakin kirjoittajia on lähestytty henkilökohtaisesti, mutta show vain jatkuu.

    On varsin ymmärrettävää, että palautteet joissa toivotaan tämäntyylisten ’keskustelujen’ loppuvan, ovat yleistyneet.

    Miksi sitten emme ole lupaustemme mukaisesti poistaneet asiattomia kirjoituksia? Niin kauan kuin palsta toimii nykymuotoisena ennakkosensuuriin ei ole mahdollisuuksia, resurssien puute vaivaa jälkisensuuriakin.

    Nyt lomien ja matkojen takia ylläpidossamme ei ole ollut miehitystä joka blokkaisi pyynnöstä asiattomat ulos, siksi poistojen ’viive’. Olen kylläkin seurannut sivuja ja pyöritellyt päätä, näin ei voi jatkua, ei todellakaan.

    Olen äärettömän pettynyt siihen, että ’keskustelua’ Paloheinästä on jatkettu.

    Ympärivuorokautista seurantaa ei pystytä jatkossakaan asettamaan, joten on vakavasti harkittava muita vaihtoehtoja sivuston siistimiseksi ja jalostamiseksi.

    Mitä ne sitten käytännössä ovat jää ratkaistavaksi vuodenvaihteen jälkeen. Vaihtoehtoja ovat nykyisen lisäksi kirjoittaminen omalla nimellä, keskustelun ohjaaminen annetuin aihealuein, äärimmäisenä palstan sulkeminen.

    Vetoan jälleen kirjoittajiin, käsittelemme Paloheinää laajasti uutisoinnissamme vuoden 2004 alkuvaiheilla, mielipidepalstallemme emme halua tässä vaiheessa yhtää aihetta sivuavaa kirjoitusta.

    Teemu Tyry

    Golfpisteen päätoimittaja

    #499113 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    T.T. piti edellisessä viestissään keskustelupalstan nykytoimintaa sietämättömänä. Onhan kriittisiä ja ehkäpä jonkin verran asiattomia juttuja ollutkin, mutta ovatko ne tosiaan ongelma? Mielipiteitä pitää voida esittää, mutta henkilökohtaiset herjaukset on kitkettävä pois. Niitä on kuitenkin ollut erittäin vähän.

    Netti on luonteeltaan anonyymi, ja mikään tekniikka ei estä kaikkia tarkoitushakuisia kirjoituksia etukäteen. Ei tässä mitään kurinpalautuksia palstan sulkemisineen tarvita. Mikään ehdotettu ’kuripaketti’ ei kohdistu todelliseen ongelmaan.

    Mielestäni nykyinen tekniikka toimii valvonnassa riittävän hyvin. Jokaisen oikea nimihän on periaatteessa tiedossa ja voidaan toimittaa eteenpäin loukkaustapauksissa.

    Ehdottaisin, että pahimmissa tapauksissa Golfpiste antaisi kirjoituskieltoa määräajaksi. Ja toisesta mokasta sitten nimen julkaisu ja kaikissa tapauksissa herkempi nimen tiedottaminen asianosaisille. Tähän liittyy olennaisesti se, että oikeiden henkilötietojen kontrollointia pitäisi tehostaa siten, että väärällä nimellä rekisteröityminen olisi mahdollisimman vaikeaa.

    Kannattaa muistaa, että suurin osa ei ole lainkaan kiinnostunut näistä p…anheittoketjuista. Parempi aiheen mukainen ryhmittely olisi tärkeä parannus, niin että haluttujen ketjujen seuraaminen ja muiden ohittaminen olisi helpompaa.

    Golfpisteen kannattaa vielä miettiä palstan tarkoitusta. Pointtina on varmastikin saada sivuille kävijöitä ja räväkkä keskustelu on tässä hyvä houkutin. Riskinä on, että liian tiukat säännöt ja rajoitukset ohjaavat sitten keskustelun muualle, kuten vaikkapa kilpaileville golf.fi -sivuille.

    #499114 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    osui ja upposi?

    #499115 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    En usko että ryhmäjako välttämättä poistaisi ongelmaa; saman kontentin kopiointi eri ketjuihin näyttää jo nyt onnistuvan. Kuin myös tyhjien viestien. Tosin ryhmäjako tuottaisi enemmän vaivaa kirjoittaa ja kopioida Paloheinäjuttuja. Ryhmäjako toisi muunlaisia etuja, mutta ymmärtääkseni suuri osa palstalaisista vierastaa asiaa.

    Muuten olen kyllä samaa mieltä

    Btw, Tämä kirjoitusten muotoiluvapaus huolettaa meikäläistä – onneksi kukaan ei ole toistaiseksi asentanut html pommeja palstalle.

    #499116 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Otit pommin sitten esille. Jee. Hys hys. Jollakin niksahtaa aivan saletisti.

    #499117 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Sille joka tälläistä haluaa tehdä, keinot tulee mieleen sen kummemmin yllyttämättä. Toki tietenkin olisi parempi olla hiljaa ja toivoa parasta.

    #499118 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    Tällä hetkellähän ei ole kirjoittajien omia nimiä tiedossa elleivät he ole kuuliaisena sitä kirjoittaneet. Yhtenä vaihtoehtona voisi olla, jos ihmiset katsovat että täällä niin pahasti loukataan jotakin henkilökohtaisesti, että rekisteröitymisessä annettavaksi sähköpostitunnukseksi ei kelpaa ilmaissähköposti vaan operaattorilta saatu tunnus. Ei tämäkään kyllä tuo takeita siitä että täällä kirjoitetaan omalla nimellä, mutta se taitaa kyllä olla mahdotonta.

    #499119 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

    näistä mä oon aina tykänny, niinku sille metaforina tai jonain:

    myrsky vesilasissa

    ja

    kärpäsestä härkänen.

    tätä spekulointia kurista, jäähyistä ja muista voisi kuvailla kummalla tahansa.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #499099 kohteessaPitäiskö Teemun jakaa jäähyjä ???

Etusivu Foorumit Yleistä Pitäiskö Teemun jakaa jäähyjä ???